Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 4 grudnia 2025 02:43
Reklama
Reklama

Molo radiowego wstydu

Podziel się
Oceń

Przed laty, gdy powstało molo na plaży miejskiej, nikt nie mógł przypuszczać, że kultowa rozgłośnia, jakim była Radiowa Trójka, stanie się kiedyś kłopotem w nazwie. Kontakty z redakcją Trzeciego Programu Polskiego Radia owocowały wspólnymi imprezami w Augustowie i Szklarskiej Porębie, znajomościami osobistymi, wręcz przyjaźniami. Dzisiaj już nie ma tamtej redakcji, nie ma ludzi, którzy to radio tworzyli. Radiowa Trójka została w internecie przechrzczona na Radiową Trujkę. Czas zastanowić się co z nazwą naszego mola nad jeziorem Necko.
Molo radiowego wstydu

Miniony tydzień nie może być uznany przez rządzących naszym krajem za udany. Najpierw światowe media obiegła informacja o upadku stadniny koni arabskich w Janowie. Chwilę potem okazało się, że  minister Szumowski dopuścił do finasowania z kasy ministerstwa własnej firmy, formalnie przepisanej na żonę, kwotą 74 mln złotych, co podniosło wartość tej firmy tysiąckrotnie. Następnie dowiedzieliśmy się, że premier Morawiecki zakupił za miliony złotych maseczki, które nie spełniają żadnych norm, a są używane przez personel medyczny także w Augustowie. Niezwykle dynamicznie rozpoczął kampanię wyborczą Rafał Trzaskowski, zdobywając w ciągu dwóch dni 25% poparcia. I jakby tego wszystkiego było mało, piątkowe notowanie listy przebojów Trójki wygrał Kazik z dość marną piosenką, której bohaterem jest Jarosław Kaczyński. Skutek był taki, że dyrekcja rozgłośni zastosowała cenzurę znaną z czasów komunistycznych i mleko się rozlało. W ciągu kilku dni rozgłośnię opuścili znani dziennikarze i artyści. Zespoły zakazały puszczania ich utworów na antenie Trójki, wytwórnie zerwały umowy na korzystanie z ich zasobów archiwalnych. Tego radia już nie ma. Dlatego czas się zastanowić, czy molo na plaży miejskiej nie powinno czym prędzej pozbyć się wstydliwej nazwy Radiowej Trójki.

Przygotowaliśmy dla naszych Czytelników ankietę w tej sprawie.  To tylko jedno kliknięcie.


Napisz komentarz

Komentarze

dobrze napisane 23.05.2020 11:59
Myślę że najprościej będzie wymienić władzę w mieście....przez 20 lat basen funkcjonował i wyciąg nart wodnych i ulice były budowane z chodnikami i oświetleniem i nikt nie wiedział które są ulice miejskie a które powiatowe. I została wybudowana nowoczesna stacja uzdatniania wody , którą obecni włodarze się chwalą ze można pić z kranu! Ułożono dziesiątki km wodociągów i kanalizacji, był dworzec kolejowy i pks .........heh i miasto było czyste ... (powielam, bo dobrze napisane)

Kidawa 21.05.2020 22:29
POzdrawiam wiecznie przegranych

Plazowicz 20.05.2020 08:25
Jal patrze na inwestycje miasta to jestem w szoku, moze zorganizujemy zawody na naszej pieknej sciance wsponaczkowej? Burmistrz otworzy z wielkim hukiem piekna scianke na 3 schodki, potem razem ze znajomymi i Panem Wysockim wielkie zawody Nordic Walking, tlumy w miescie, policja nie moze poradzic sobie z tlmumem widzow, ktorzy przyjechali ogladac ten spektakularny wyscig, nastepnie przenosimy sie nad rzeke gdzie sa zawody dla kajakarzy z Augustowa i Okolic bo reszta plywa na Mistrzostwach Polski, ludzi tak duzo ze wpadaja do wody, ale nikt nie ratuje bo nie ma ratowników, bo nie potrzebni, potem seria zdjec z drona i selfie na facebooka i na koniec cyk na jachcik i ludzie w 4 literach :) Nasz piekny Augustow w skrocie...

mrln 20.05.2020 10:30
Napisane w punkt!! uśmiałam się przy tym co niemiara, choć powinno to smucić, a nie cieszyć. Tym niemniej Plażowicz-brawo!

)))) 21.05.2020 16:55
Dodatkowo niech pokażą komunalne apartamenty. Szczególnie na Podkowie i Lipowcu. Mogą nawet zaproponować nocleg

Rudy 20.05.2020 17:04
A w ramach podziwiania przyrody prawdomówny oprowadzi nas po brudnym po pachy mieście

Swoj 21.05.2020 08:15
A w nocy wyłączy światło dla ludzi, bo grzeba oszczędzać

www 19.05.2020 15:46
Kiedy są nowe wybory? kiedy będzie można wymienić radnych, bo to co dzisiaj słucham to porażka.

Yrgvb 19.05.2020 21:49
Przy okazji flopa i falopa

wyborca 21.05.2020 14:57
za 3 lata... a wtedy Twoi zmiennicy będą mieć lat 70+... hahaha

Następca ? 22.05.2020 13:40
Oni mają dzieci ? mlodziakom z NM posiwialy skronie i łysinka błyczczy ....czas na wymianę ...

Czytelnik 19.05.2020 12:41
Trzaskowski nie ma 25% poparcia...

Czytelnik inny 19.05.2020 18:03
Duda ma 98% poparcia, to skąd 25% dla Trzaskowskiego. Wyniki już są, trzeba tylko zagłosować

Młody tata 19.05.2020 12:31
Nie wiem czy można nazwać to plażą.. Przecież tam nie ma warunków do kąpieli.. Zobaczcie na inne miasta jak wyglądają plaże z prawdziwego zdarzenia...Augustów miasto turystyczne powinno mieć najpiękniejszą plaże w okolicy, strzeżoną z ratownikami a nie ta pipidówka z nazwą Radiowej Trójki, z jakiej racji? Niech ktoś się wreszcie obudzi i zrobi porządek, przecież można byłoby zainwestować wyciąć trzcinę do postiwu i zrobić wielki kompleks z piękną plaża, dyskoteką, barem ,miejscem dla dzieci (ale nie w stylu"ścianki wspinaczkowej"), ale nie, lepiej inwestować z ratraki, skutery na zimę, które stoją nie używane, albo pakować coraz większe pieniądze w bazę, którą będzie trzeba co roku malować. WSTYD PANIE BURMISTRZU

www 19.05.2020 15:49
jak,, koleś'' się wybuduje na zarzeczu to zrobią.

Sylwi 20.05.2020 17:07
Plastus nie odpuści

Grandfather 21.05.2020 14:06
Młody tato... jak będziesz starszym tatą to córki na dyskotekę nad jezioro nie wyślesz... no chyba że z ciebie taki tata.... a jeżeli miasto ma inwestować na dwa miesiące w coś takiego to nie z moich podatków...

Mirek 21.05.2020 16:56
Trzeba jeszcze zostać tatą

Mlody tata 22.05.2020 11:43
Nie no bedzie siedziala w domu 24 godziny na dobe

Augustowianin z krwi i kości 19.05.2020 12:22
Brawo! Ta plaza powinna przejsc gruntowna renowacje, w porownaniu do reszty regionu wygladamy bardzo slabo, kiedys takie kluby jak Legia robily u nas obozy i naprawde to bylo miasto turystyczne a nie to co teraz. Plaza tylko z nazwy i nic wiecej, zaniedbana, bez zabezpieczen dla dzieci a jeszcze podobno Burmistrz boi sie ja otworzyc na wakacje i ma byc bez ratwnikow... To pytanie, gdzie mamy sie kąpać, kto bedzie dbal o nasze bezpieczeństwo?Zabraliscie juz parasolki z centrum, chcecie zabrac basen, teraz zamykac olaze na wakache.. Niech burmistrz wypowie sie na ten temat. druga sprawa temat basenu... To jest jakas masakra, z roku na rok coraz gorzej. Moj piękny Augustów wyglada coraz gorzej....

Nie narzekać 19.05.2020 13:36
Nie narzekać mi tu na brak jakichś tam plaż!!! Plaże są już passe. Będziecie za to mieli asfalt na Derak, Jagodowej, Morelowej, Pleśniowej, Plebejskiej, Gnilnej, Chłopskiej, Babskiej, Męskiej, Żeńskiej, Obojnaczej, Za***nej, Jeszcze Bardziej Za***nej, Najbardziej Za***nej i gdzie tam sobie jeszcze wymarzycie. Zamiast się kąpać (i brudzić wodę) bardzo proszę na rower/motor/ w SUV-a i zasuwać tam i z powrotem po Naszym Najpiękniejszym Asfalcie, któren to jest powodem do dumy na skalę całego kraju a nawet Wszechświata i okolic.

Mieszkaniec 20.05.2020 08:15
Dokładnie, w Suwalkach jest park trampolin, hala, druzyna w siatkowce w Plus Lidze, ludzie chodza na hale calymi rodzinami, u nas powiedzieliby, ze generuje za duze koszty i by zamkneli zeby potem z wielkim hukiem otworzyc piekna baze dla Pana Wysockiego, z ktorej tylko on sam korzysta, po co to wszystko? Przeciez na Neccie nie można nawet zorganizowac zawodow..to gdzie to ma zarabiac? Po za tym na otwarciu kajakarze z Polski pokazali miejsce w szeregu kajakarzy naszego "specjalisty", oczywiscie nie mowie tu o Panu Jurku i Panu Sienko. Ludzie potrzebuja miejsc gdzie moga spędzić czas z rodzina jak basen, place zabaw, rozne mecze, zawody a miasto chce wszystko zamykac zeby szukac oszczednosci, juz nie mowie o łączeniach przedkoli... Tam oczywisacie tez za duze koszty.... Burmistrza zapowiadal na poczatku kadencji, ze bedzie sluchal mieszkańców, no widać jak slucha...

ot durak 20.05.2020 10:05
To kto głosował na Nasze Miasto? Suwalszczanie?

Sztywny pal Azji 20.05.2020 17:08
W ząbek czesany? ?

Władek 24.05.2020 08:22
Jak to , kto ?... Kaczy Dołek, Koszary, Silikaty i Bar Pod Szyną

huzia_na_Józia 20.05.2020 14:23
w Augustowie jest 24 tys. mieszkańców a w Suwałkach grubo ponad 70 tys. W Suwałkach budżet jest dużo dużo większy .... W Augustowie klub siatkarski by się nie utrzymał bo w Suwałkach ma kilkudziesięciu sponsorów a w Augustowie nie wiem czy by znalazło się dziesięciu. co by utrzymało klub w II lidze a nie Plus lidze.... A myślenie o Augustowie jako metropolii mija się z racjonalnym myśleniem... A porównywanie Pana A. Sienko do Pana A. Wysockiego - wielokrotnego mistrza Polski, Europy i Świata to tak jak porównywać... no właśnie brak mi porównania....

Plazowicz 21.05.2020 08:23
Chodzilo o Pana Siemiona, przepraszam za błąd, myśląc takim tokiem to w mieście nie będziemy mieli nic bo nas nie stac, mowicie, ze klub by sie nie utrzymal, ale finansowanie bazy dla paru osob jest ok, na to sa pieniądze i bez sponsorow co? Znana osoba powiedziala kiedys ze nie mozemy szukac oszczednosci kosztem dzieci a tak wlasnie sie dzieje. Wszystko robione dla kasy a nikt nie pomysli o naszej mlodziezy i dzieciach. Niedlugo to miasto umrze smiercia naturalna. Ludzie wyjeżdżają, bo tu nie ma co robic... A zima to juz wgl, jeszcze chca basen zamknac.. I gdzie Ci ludzie sie podzieja? Na nartach jak nie bd sniegu? A co z wyciagiem? Tez za duze koszty? Wywalic po co nam, ludzoe pojada sobie na szelment, ktory juz jest gotowy do dzialania, nasz nawet nie ruszony pewnie... Wstyd

sportowiec 21.05.2020 12:35
człowieku poznaj najpierw realia funkcjonowania Plus Ligi i dopiero później pisz... Bo najmniejszy budżet w Plus lidze to około 3-4 mln zł z czego część płaci Polsat. Dobry zawodnik to pensja około 200-300 tys. zł rocznie i nie piszę o najlepszych... Niestety PZK nie płaci nic za utrzymanie klubu kajakarskiego. I Miasto nie płaci tak dużo za utrzymanie Sparty w Augustowie. A że baza się kajakarzom należał\a od lat za ich sukcesy światowe to chyba nie ma wątpliwości ,a utrzymanie jest dużo dużo mniejsze niż klubu siatkarskiego....

Do mądrali z Naszego Miasta 21.05.2020 13:13
Jak zaczynaliscie rządzić miastem to nie było problemu że jest to 24 tys miasteczko! Obiecaliście "złote runo" krytyka poprzedników wylewała się na każdym kroku. Zwolniliscie wielu doświadczonych pracownikow którzy mogli za was budować sukces. Nowi choć swojaki może nie glupi ale zieloni w zarzadzaniu miastem ciagną go w przepasć. I mowienie że kajakorzom baza się należała jak psu buda, choć kosztowała miliony i utrzymanie wielkie koszty to arogancja !!! A nam mieszkańcom nic się nie należy ? Basen który poprzednicy wybudowali nam się nie należy? Czyste miasto też nam się nie należy? Czy przyzwoita plaża nam się nie należy ? Mamy cicho siedzieć bo władza NM wie najlepiej gdzie stworzyć centrum miasta, gdzie zainwestować nasze podatki ! A haslo z wyborów "Augustow to jego mieszkancy" .......... Ps. Czuję się oszukany ......

bob_budowniczy 21.05.2020 16:11
a ja ci mogę wybudować stadion narodowy za pieniądze unijne.. tylko ty to później utrzymaj... bo wstęgę przecina ktoś inny a musi utrzymać ten gorszy... przykład stadionu we Wrocławiu na EURO 2012... i nie jestem z NM tylko potrafię liczyć kasę....

Do madralii bob_budowniczy 21.05.2020 23:00
Czy ja oczekuję stadionu ? Nie zmieniaj tematu! Niech władza szanowna zadba o już istniejace obiekty! Ja chciałbym pójść z dziećmi na basen , latem na plażę........ja ciężko pracuję odprowadzam podatki i nie mogę patrzeć jak te pieniądze są bezmyślnie inwestowane.

Tata 22.05.2020 11:50
Dokladnie, dziecko dopytuje sie kiedy pojdziemy na basen i plaze i co mam jej powiedziec? Zapytaj burmistrza?

Pola 23.05.2020 09:33
Ta burmistrz podstawi autobus i jak w latach 90tych beda wozic do Suwałk na nauke pływania ? Bo Augustow nie stac na basen ? Żenada

Bob-budowniczy 22.05.2020 16:23
nie wiem czego oczekujesz ale basen rok w rok to deficyt 2 mln zł... a ja nie byłem tam ani razu i też z moich podatków jest na jego utrzymanie to łożone... a jakbym chciał pojechać 3 razy w roku to mogę nawet jechać na wyprawę do Warszawy - teraz tam powstał park Suntago... też ciężko pracuję i płacę bardzo ale to bardzo dużo podatków... więc nie tylko ty masz rację

Do bob_budowniczy 22.05.2020 18:55
Idąc tokiem takiego myślenia niedługo bulwary zlikwidują, zasadza ciernistymi krzewami i nikt nie bedzie łazil i nie bedzie śmieci i zaoszczędzą na sprzątaniu. Myślę że najprościej będzie wymienić władzę w mieście....przez 20 lat basen funkcjonował i wyciag nart wodnych i ulice były budowane z chodnikami i oświetleniem i nikt nie wiedział które są ulice miejskie a które powiatowe. I została wybudowana nowoczesna stacja uzdatniania wody , którą obecni wlodarze się chwalą ze można pić z kranu! Ułożono dziesiątki km wodociągów i kanalizacji, był dworzec kolejowy i pks .........heh i miasto było czyste ...

basen zdecydowanie tak 22.05.2020 19:08
Ale to że nie chodzisz to twój wybór. Basen jest dla wszystkich. A baza kajakarzy jest tez dla wszystkich? czy dla kilkunastu kajakarzy? takie inwestycje są błędem przy niewystarczającym budżecie miasta. Trzeba stawiać na inwestycje z których większość może korzystać oraz turyści.

Plywaczka 23.05.2020 09:31
Dokładnie, zaraz pewbie Camp Zatoke rozbuduja, wiadomo o co chodzi... A dla nas, zwyklych mieszkancow? My nie mamy nic do powiedzenia, dodam ze basen to nie tylko plywalnia, a jeszcze silownia, sale karate... Mam roczny karnet i basen ma byc zamkniety do konca roku, wiec bede wnosic o zwrot pieniędzy i dodam, ze nie tylko ja, jest bardzo duzo takich ludzi. Miasto zwroci pieniążki? Stac was na to? A kluby, nauki pływania, projekty pierwszych i drugich klas?

Babka klouzetowa 31.05.2020 00:28
Babka rządzi ?

Yhjgjkj 21.05.2020 16:57
Nie ty jeden. Jest nas dużo dużo dużo więcej

Ania 23.05.2020 09:26
Jeszcze troche i sie zbierzemy pod urzedem i na taczkach bedziemy ich wywozic, jak na Ukrainie... Reka, reke myje. Jak burmistrz jest taki nowoczesny niech zrobi konsultacje w sprawie basenu i plazy to jest przeciez dla nas i naszych dzieci!!! A nie wozic sie kabrioletem po miescie i rozdawac cukierki!!! O tym basenie moze warto jakis artykul zrobic???

Jagna 26.05.2020 20:25
Kiedy można podstawić taczki?

Boryna 27.05.2020 12:24
podstaw już dziś.. sam/a się w nią zapakuj i rób sobie kółeczka tą taczką.. bo na więcej to ciebie nie stać...

Hanka 27.05.2020 17:32
Uuuuuuuuuu, nerwy puszczają????? ? ? ? ? Czyżby sam zainteresowany tak się zdenerwował?

Pakować się 01.06.2020 19:59
Jadą wizy kolorowe taborami... Hej!! ??

Swoj 22.05.2020 11:48
Fakt sukcesy jak napisałeś "byly" a teraz chwala sie Mistrzostwem Swiata Masters gdzies startuja 3 albo 4 osoby a Pan Wysocki plywa w 4 z chlopakami bo brakuje dzieci, no nie wiem czy 300 tys to malo... A na basenie oszczedzja.. Gdzie koszysta bardzo duzo ludzi...

Ten sam 21.05.2020 08:27
I szanuje Pana Wysockiego za osiągnięcia sportowe zeby nie było, sportowcem byl moze i wybitnym, ale jako trener czy osoba czyms zarzadajaca sie poprostu nie nadaje, duzo lepiej w tej roli wypadlby Pan Jurek czy Pan Siemion

www 19.05.2020 15:51
zabiorą jeszcze ,,Króla Zygmunta,,z rynku na Rybacką i w centru zgaszą światło.

??? 19.05.2020 21:50
Na parkingu na Rybackiej go postawiać. Tam tata jada

zachmurzenie duże

Temperatura: 5°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Takie obecnie mamy trendyTreść komentarza: Przyrost naturalny spada w całej Polsce a chyba nie każde chyba w tym kraju się wyludnia? W dużych miastach być może dobrobyt a i tak coraz mniej dzieci się rodzi.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 21:52Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Dane GUS vs gazetkowe kabotyństwo i feĵšbukowa farmazoneriaTreść komentarza: W takim razie jak to jest, że deweloperzy dużo mieszkań już zbudowali i nadal dużo budują, natomiast zgodnie z danymi GUS od dekady miasto Augustów wyludnia się w dość szybkim tempie? Miarą rozwoju miasta nie jest liczba już zbudowanych i nadal budowanych budynków mieszalnych oraz generowanych pustostanów, na których nie ma zbyt wielu nabywców. O rozwoju miasta świadczy przyrost naturalny, który co do zasady implikowany jest perspektywą w miarę wysokiego poziomu życia postrzeganą przez autochtonów i potencjalnych mieszkańców. Znaczy się w Augustowie nie jest chyba, aż tak kolorowo jak to przedstawia burmistrz Karolczuk w gazetce pod swoją redakcją i co prezentuje jego zastępca Chdkiewicz na służbowym koncie fb, skoro Augustów permanentnie wyludnia się.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 20:38Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Żałosne kabotyństwo i infantylne farmazoniarstwo geszefciarzy spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Wkradł się błąd. Oczywiście mowa o Gminie Miasto Augustów, czyli wystarczy wejść na portal GUS, wybrać zakładkę "Bank Danych Lokalnych", następnie "Augustów (1) Gmina miejska" i skonfrontować kabotyństwo i farmazonerię o Augustowie "rozwijającym" się w gazetce pod redakcją burmiszcza Karolczuka i na służbowym koncie fb zastępcy Chodkiewicza, ze statystykami GUS wprost i bez krętaczenia świadczącymi o rozwoju, ale ewidentnie wstecznym poprzez wyludnianie się Augustowa za rządów ekipy NaszeMiasto-PiS.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 19:46Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: I na Wilczej nowy blok ma powstać.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 17:31Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Miasto to miastoTreść komentarza: Miasto Augustów to gmina miejska.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 17:28Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Bo mieszkają na obrzeżach miasta, wybudowali domy w ościeżnnych gminach i tam są zameldowani, a pracują i przywożą dzieci do szkół w Augustowie. Także bez przesady.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 17:27Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Priorytety burmiszcza Karolczuka i ekipy Nasze Miasto-PiS🤡👺👹🥸💰💰💰🤑🤝👏🏚🏚🏚Treść komentarza: W najbliższy piątek 5 grudnia ma zostać udostępnione mieszkańcom Augustowa i przyjezdnym komunlane lodowisko. W sobotę ma padać deszcz i jak co roku będzie padać często, jak to miało miejsce zimą w ostatnich latach. Dlaczego burmistrz Karolczuk 4 lata temu utworzył etat drugiego swojego zastępcy w miejskim magistracie, którym to etatem miejski budżet Augustowa został dotychczas wydrenowany kwotą blisko milion złotych, a nadal nie ma pieniędzy i/lub woli burmistrza Karolczuka oraz jego dwóch zastępców Chodkiewicza i Sieczkowskiego do sfinansowania zakupu zadaszenia lodowiska usytuowanego przy miejskiej pływalni w Augustowie? Znowu mieszkańcy Augustowa muszą liczyć na swoje parasolki lub wyłączanie miejskiego lodowiska ze względu na warunki atmosferyczne, natomiast trzej augustowscy burmistrzowie w wygodnych, zadaszonych, przytulnych gabinetach monumentalnego ratusza nadal będą drenować miejski budżet swoimi "drogocennymi" uposażeniami miejski budżet.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 15:37Źródło komentarza: Lodowisko na Rynku Zygmunta Augusta?Autor komentarza: GUS nie kłamie, w przeciwieństwie do gazetkowo-fejsbukowych kabotynów i farmazoniarzyTreść komentarza: Co ma Tobie powiedzieć deweloper, który mentalnie nadal lewituje w czasach koniunktury na rynku nieruchomości, która w Augustowie miała miejsce dekadę temu? Trzeba ze zrozumieniem analizować dane statystyczne i na bieżąco obserwować działania lokalnego samorządu na zmieniającą się w szybkim tempie rzeczywistość. Naszomiastowopisowscy ratuszowi specjaliści od kabotyństwa i farmazonerii sterowani z tylnego siedzenia przez swoich insrybutorowo-jablonkowych mocodawców dokumentnie zafiksowali się na kompulsywnym lansowaniu się w przestrzeni medialnej. W dodatku bezkrytycznie wykonują rozkazy, nakazy i sugestie wydawane przez wierchuszkę gangu insrybutorowo-jablonkowych byznesowców.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 14:13Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Powstrzymać Augustow od naszomistowopisowskiego zaściankowienia, czyli czas na realne i pozytywne zmiany w AugustowieTreść komentarza: ABO Anno Domini 2025 został roztrzygnięty. Frekwencja była raczej przeciętna. Miejmy nadzieję, że za dwa i pół roku w wyborach samorządowych weźmie udział wielokrotnie więcej mieszkańców i zainstalowane w augustowskim samorządzie naszomiastowskopisowskie towarzystwo wzajemnej adoracji sprowadzające od ponad dekady Augustów w kierunku zaścianka kresów wschodnich zostanie wreszcie odsunięte od sterów władzy.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 11:28Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: TrendTreść komentarza: 20 lat temu było w Augustowie 30 tys mieszkańców a teraz jest 23 tys . To nie jest wyludnianie?Data dodania komentarza: 3.12.2025, 10:57Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Żałosne kabotyństwo i infantylne farmazoniarstwo geszefciarzy spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Szybkie wyludnianie się Augustowa jest faktem i nie jest to żadna wiedza tajemna. Wystarczy wejść na stronę GUS, w zakładce "Bank Danych Lokalnych" wybrać "Augustów (1) Gmina wiejska" i postiudiować dane np. z lat 2019-2023 (za 2024 i 2025 rok dane jeszcze nie są dostępne). W wierszu "przyrost naturalny ogółem" można odkryć brutalną, ale prawdziwą rzeczywistość i następnie skonfrontować dane odnośnie wyludniania się Augustowa (w latach od 2019 r. do 2023 r. w Augustowie ubywało rocznie od 99 do 195 mieszkańców) z rzekomym rozwojem Augustowa ćwiczonym namiętnie w populistyczno-propagandowej gazetce pod redakcją burmistrza Mirosława Karolczuka i na służbowym koncie fb jego zastępcy niejakiego Jerzego Filipa Chodkiewicza. No, chyba że ww. farmazoniarze i geszefciarze chełpią się "rozwojem wstecznym", a to już zupełnie inna bajka, niż realny rozwój Augustowa. Duzi przedsiębiorcy i deweloperzy analizując quasi-prorozwojową działalność ww. dyletantów skonfrontowaną z danymi statystycznymi GUS, mogą wpaść w niemałą konsternację, gdy pod uwagę dodatkowo wezmą fakt, iż trend wyludniania się Augustowa jest wzrostowy i to na domiar złego w liczbach bezwzględnych, pomimo stale zmniejszającej się ogólnej liczby mieszkańców tegoż niegdyś tętniącego życiem królewskiego grodu nad Nettą.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 10:19Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: VVTreść komentarza: Spokojnie... Prezes na chorobowym, a wkrótce przejdzie na emeryturę...Data dodania komentarza: 3.12.2025, 08:21Źródło komentarza: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Augustowie ogłasza konkurs na Członka Zarządu — zgłoszenia do 11.12.2025Autor komentarza: Gazetkowo-fejsbukowe rządy naszomiastowych farmazoniarzyTreść komentarza: Sfrustrowani raczej to raczej mogą być mieszkańcy Augustowa, deweloperzy i najwięksi pracodawcy działający w Augustowie. Wyludniające się w szybkim tempie miasto to bardzo poważny problem. Za obecny stan rzeczy odpowiedzialni są gazetkowo-fejsbukowi kabotyni i farmazoniarze z ratusza od dekady uskuteczniający pajacowanie kompulsywnie lansując się w gazetce pod redakcją samego burmistrza Karolczuka i na służbowym fb zastępcy Chodkiewicza. Niestety, ale naszomiastowi quasi-samorządowcy nie mają w zasadzie nic prospołecznego i prorozwojowego do zaoferowania obecnym i potencjalnym mieszkańcom Augustowa oraz przedsiębiorcom, co dałoby w miarę obiecującą perspektywę życia i prowadzenia działalności w Augustowie. Wystarczy spojrzeć w statystyki jak szybko wyludnia się Augustów oraz jakie problemy mają pracodawcy z pozyskaniem pracowników. Zresztą, gdyby nie Ukraińcy to najwięksi augustowscy pracodawcy już kilka lat temu mieliby bardzo poważny problem z utrzymaniem ciągłości ruchu i wywiązaniem się z kontraktów. Deweloperzy i rentierzy też nie mają lekko w rozwijającym się wstecznie Augustowie. Mieszkania nie sprzedają się w oczekiwanym tempie i dużo lokali do wynajęcia stoi pustych od wielu miesięcy, nawet tych usytuowanych samym w centrum miasta. Taki to jest "rozwój" Augustowa w wykonaniu naszomiastowych gamoni zafiksowanych na pielęgnowaniu swojego wizerunku w przestrzeni medialnej, zamiast na prospołecznym, odpowiedzialnym, perspektywicznym i zorientowanym na rozwój zarządzaniu ledwie 20 tysięcznym miastem.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 00:14Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: CiekaweTreść komentarza: A można wiedzieć w oparciu o jakie statystyki wysnuwasz wnioski o "wyludnianiu się" miasta? Żeby tak zobrazować tą "ostatnią dekadę" i owe trendy?Data dodania komentarza: 2.12.2025, 22:08Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: I jeszcze na Ziołowej zdaję się dardom kolejny blok buduje i tam też są mieszkania na sprzedaż.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 22:05Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Mieszkania schodzą na pniu?🤔Treść komentarza: Mieszkania 7-10 lat temu schodziły na pniu, czyli na WSZYSTKIE mieszkania w danym bloku, który był dopiero na folderach, więc jeszcze na etapie przed pierwszym wbiciem łopaty na budowie, zaliczki były już zapłacone przez przyszłych właścicieli lokali. Obecnie oferta mieszkań już wybudowanych i planowanych jest w Augustowie bardzo szeroka, czyli mieszkań masz w Augustowie do wyboru, do koloru. Wniosek jest dość oczywisty, po prostu mieszkania nie schodzą na pniu. No chyba, że pisałeś o Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście, Krakowie, ale to na pewno nie są miasta, jak wyludniający się Augustów.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 21:59Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Ratuszowi kabotyni, picerzy, pozerzy i farmazoniarze spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Mieszkania kupują inwestorzy, którzy liczą na rentierkę i do niedawna kupowali zarobieni dzięki UE rolnicy nie mający pomysłu, co zrobić z nadpłynnością kapitału. Większość mieszkańców Augustowa zarabia miesięcznie na poziomie 3,5-5 tys. netto, więc biorąc pod uwagę koszty życia w Augustowie, w którym ceny, w tym paliwa i żywności są najwyższe w regionie, nikt rozsądny nie bedzie porywać się na kupno mieszkania w Augustowie, a tym bardziej nie dostanie kredytu na zakup mieszkania za 400-600 tys. zł w dodatku w stanie deweloperskim. Ceny mieszkań w Augustowie będą spadać z prostej przyczyny. Miasto szybko wyludnia się i jednocześnie jako katalizator wyludniania działa wzrost średniego wieku jego mieszkańców. W perspektywie najbliższych kilkunastu lat na rynku wtórnym będzie uwalnianych coraz więcej mieszkań, więc iloraz podaż mieszkań/popyt potencjalnych kupujących będzie zmierzać do wartości ponad jeden. Liczenie na zysk z inwestowania w nieruchomości w Augustowie na ten moment i prawdopodobnie w dalszej perspektywie jest po prostu przedsięwzięciem słabo rokującym, wręcz karkołomnym, jeśli rozpatrujemy aspekt stricte ekonomiczny. Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, Poznań, Toruń, Olsztyn i tereny podmiejskie tych dużych aglomeracji są w miarę perspektywicznymi kierunkami inwestowania w nieruchomości. Augustów w ostatniej dekadzie mocno obrał kurs na wyludnianie się i obecni burmistrzowie nie zrobili nic lub prawie nic, żeby powstrzymać ten fatalny trend, nie wspominając o zawróceniu miasta na rozwój jaki doświadczał turystyczno-przemyslowy Augustów w latach 70-90 XX wieku. Zaklinanie rzeczywistości poprzez picowanie w propagandowej gazetce burmistrza Karolczuka i infantylne farmazoniarstwo w żadnym stopniu nie pomogą dla Augustowa i jego mieszkańców, a tym bardziej nie spowodują rozwoju - niegdyś turystyczno-przemysłowego kurortu Augustów.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 20:34Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: NieruchomościTreść komentarza: Bloki ul. Arnikowa 2020, 2023, bloki ul. Miodowa 2024, 2025. Apartamenty Białe 2021, Eco park Tytoniowa 2022, Lipowiec ul. Wypoczynkowa 2021, zakończenie inwestycji 2027, nowe bloki Rutkowski do oddania w 2027. Raczej to nie jest ostatnie 10 lat...Data dodania komentarza: 2.12.2025, 20:30Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Młody mieszkaniecTreść komentarza: 7-10 lat temu? Nie zauważyłeś nowych osiedli i budownictwa wielorodzinnego. To wszystko jest zamieszkane a to tylko ostatnie 5 lat.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 20:15Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: ObserwatorTreść komentarza: Nieruchomości w Augustowie będą tylko drożeć, zwłaszcza nowe mieszkania, z całą pewnością "tanieć" nie będą. Pogadaj z developerami nawet tymi lokalnymi. Każdy to samo ci powie.Data dodania komentarza: 2.12.2025, 20:11Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?
Reklama