Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 7 kwietnia 2026 11:22
Reklama

Czym zasłużył się Karolczuk?

Podziel się
Oceń

Mirosław Karolczuk został uhonorowany Srebrnym Krzyżem Zasługi za swoje działania na rzecz rozwoju samorządu terytorialnego, a także społeczności lokalnej. Odznaczenia Karolczuka przez prezydenta Andrzeja Dudę nie potrafi zrozumieć Dariusz Szkiłądź. W jego ocenie prezydent został wprowadzony w błąd przez wnioskodawcę i nie pokazano mu prawdziwego obrazu Augustowa, sytuacji oświaty oraz biznesów radnych z miastem.
Czym zasłużył się Karolczuk?
Dariusz Szkiłądź (na zdjęciu) jest zbulwersowany faktem, że prezydent Andrzej Duda odznaczył Mirosława Karolczuka.

Autor: Autor zdjęcia: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Zbulwersowany uhonorowaniem Mirosława Karolczuka przez prezydenta Andrzeja Dudę jest Dariusz Szkiłądź. Jego zdaniem Karolczuk nie zasługuje na wysokie odznaczenie państwowe.

-Byłem zdziwiony, kiedy dowiedziałem się o przyznaniu odznaczenia państwowego panu Karolczukowi za działania na rzecz samorządu. Bardzo współczuję członkom oraz wyborcom PiS w Augustowie i powiecie augustowskim, także sobie. Moim zdaniem prezydent Andrzej Duda został przez kogoś z premedytacją wprowadzony w błąd. Dlatego chciałbym wiedzieć, kto wnioskował o nadanie odznaczenia? Czy we wniosku złożonym do kancelarii prezydenta była informacja o radnych z ugrupowania burmistrza prowadzących interesy biznesowe z miastem, którym wojewoda podlaski wygasił mandaty, a sąd utrzymał jego decyzję w mocy i którzy pomimo tej decyzji nadal sprawują mandaty radnych –zastanawia się Dariusz Szkiłądź.

-Czy we wniosku znalazła się informacja na temat prowadzenia szkół i przedszkoli przez burmistrza Augustowa, zwłaszcza o likwidacji samodzielnych szkół podstawowych na rzecz tworzenia zespołów szkolno-przedszkolnych, w wyniku czego pozbawiono funkcji wszystkich doświadczonych dyrektorów placówek? Czy informowano we wniosku o wystawionej przez organ burmistrza negatywnej ocenie pracy zasłużonemu, wieloletniemu dyrektorowi szkoły na podstawie pomówień, co stwierdził sąd? Czy wnioskodawca zapoznał pana prezydenta ze szczegółami organizowanego przez zastępcę burmistrza koncertu dla dzieci i młodzieży na ubiegłoroczne zakończenie roku szkolnego? Brak odpowiedniego nadzoru nad wnioskami kierowanymi do Funduszy Norweskich pozbawił możliwości pozyskania wielomilionowych funduszy na rzecz rozwoju miasta. Jest to kolejny argument, który powinien być podniesiony przez wnioskodawcę odznaczenia –Szkiłądź komentuje wysokie odznaczenie dla Karolczuka.

Nasz rozmówca ocenia, że na niekorzyść Karolczuka działa też jego ugrupowanie polityczne.

-Pan Karolczuk przez wiele lat był kojarzony z augustowską lewicą i z jej list kandydował do samorządu. Jakim sposobem w ostatnich latach nawiązał bliską relację z niektórymi osobami z PiS, pozostaje wielką tajemnicą. Przed kilkoma laty paru bliskich sojuszników pana Karolczuka wzięło udział w kontrowersyjnej produkcji filmowej. Film nosił tytuł: „Polskie gówno”. Sparodiowano kapłanów, a wśród aktorów i osób świetnie bawiących się podczas kręcenia filmu, byli przedstawiciele ugrupowania Nasze Miasto. Czy pan prezydent znał te fakty decydując o przyznaniu odznaczenia? Jako były wieloletni działacz PiS, jestem tym oburzony. Takie działania są niegodne –uważa Szkiłądź, kandydat PiS na burmistrza z 2014 r.

Kilka lat temu Złoty Krzyż Zasługi od prezydenta Dudy otrzymał ówczesny burmistrz miasta Wojciech Walulik. Dariusz Szkiłądź twierdzi, że była to zupełnie inna i uzasadniona sytuacja.

-Nie można porównać pana Karolczuka z panem burmistrzem Wojciechem Walulikiem, który przez wiele lat był dyrektorem samorządowego liceum ogólnokształcącego w Augustowie i prowadził tę szkołę z sukcesami. Podczas jego kadencji placówce nadano imię Polonii i Polaków na Świecie, krzewiono w niej wartości patriotyczne, zawiązał się klub historyczny. Wysokie wyniki egzaminów maturalnych i wspaniała atmosfera pracy w szkole zachęcały młodzież do kontynuacji nauki właśnie w tej placówce -uważa Dariusz Szkiłądź.

-Popierałem pana prezydenta podczas wyborów, byłem sympatykiem jego środowiska politycznego. Jestem bardzo rozczarowany –puentuje Szkiłądź.


Napisz komentarz

Komentarze

Analityk 29.06.2022 21:18
Ich Miasto się zdenerwowało na Pana Dariusza, że bez owijania w bawełnę powiedział kilka słów prawdy. Chcę zmartwić Ich Miasto, podejrzewam, iż większość osób, które pójdą na wybory, ma podobne zdanie jak Jego Ekscelencja Dariusz Szkiłądź.

***** *** 30.06.2022 14:01
Nie będzie pieniędzy z KPO "Reforma nie spełnia kamieni milowych" A Pan Dariusz popiera tą partię.. bo mu kasa płynie.... cwaniaki przy kasie.. ale wywieziemy na taczkach https://wiadomosci.wp.pl/nie-bedzie-pieniedzy-z-kpo-reforma-nie-spelnia-kamieni-milowych-6785386327194176a

Sąsiad 24.06.2022 17:11
Panie wice, widzę, że się pan się chętnie fotografuje na tle tej szkoły. Czy w przyszłym roku może pan dopilnować, żeby do lasu na każdej przerwie nie maszerowało po 100 osób palić? Petów i śmieci jest zatrzęsienie, a dobrze że pożaru nie było. Będę wdzięczny.

teżsąsiad 27.06.2022 09:13
Szkoła ma chyba dyrektora a poza tym sąsiedzie to chyba chciałbyś aby dyrektor zamknął uczniów w szkole? Jeżeli widzisz problem poza szkołą to zwróć się do policji, gdyż Nasze Miasto na które być może głosowałeś zlikwidowało staż miejską. Nic do tego nie ma starosta ani dyrektor.

Ojciec 29.06.2022 19:17
a ja myślałem że szkołą zarządza dyrektor a dyrektorem starosta... widocznie myliłem się

matka 29.06.2022 14:29
już nie wspomnę o mundurówce i tym co się tam dzieje. Fala na porządku dziennym, ale tu oczywiście cisza

It's you? 29.06.2022 15:19
Babka?

erh 21.06.2022 17:39
Temu Panu to ja w żadne słowo nie wierzę. Ot gada, bo taka polityka i potrzeba chwili.

Prawda nas wyzwoli 22.06.2022 08:20
Boli, ze powiedzial prawde i zrobil to w sposob az tak dobitny i przekonujacy? To dobrze, bo ma bolec.

dvd 22.06.2022 09:48
Kiedyś co mówił o szpitalu, a teraz co mówi?

mieszkaniec 22.06.2022 10:21
Kiedyś nasz szpital chciano sprywatyzować i był bardzo zadłużony a Pan Szkiłądź walczył aby do tego nie doszło i zrobił to skutecznie. Dziś szpital wyszedł z długów i jest w dobrej kondycji finansowej i pozostaje szpitalem publicznym. Pozdrawiam Pana Szkiłądzia.

MIeszkaniec 22.06.2022 12:50
tylko że nikt tam nie chce się leczyć... a umierać to też są lepsze miejsca. Normalnie sukces

vd 22.06.2022 13:15
Pani Szkiłądź był wtedy m.in. przeciwny obecnemu staroście, a dziś trzyma jedną rękę. Cóż polityka i mamona.

pielęgniarka 23.06.2022 08:09
Szkiłądź był w opozycji do starosty Wisniewskiego i próbie likwidacji szpitala publicznego i jego prywatyzacji. To dzięki między innymi jego postawie mamy dziś szpital publiczny, który jest przez obecne władze powiatu systematyczne doposażany i remontowany a zadłużenie, które było największym problemem szpitala zostało zlikwidowane. Powstał SOR, lądowisko dla helikopterów, ogromny parking dla mieszkańców. Jako wieloletni pracownik szpitala dostrzegam ogrom pozytywnych zmian w naszej placówce i wielkie brawa należą się starostom.

ef 24.06.2022 09:56
Polityczny deal.

Skąd_wiesz 22.06.2022 14:38
Co ma?

Medal_mu_dać 29.06.2022 13:21
a czym zasłużył się Pan szkiłądź w mieście? taką kasę teraz zarabia - 15 tys. zł? .. ja słyszałem tylko o rajdzie rowerowym.. poza tym nic nie słychać żeby cokolwiek zrobił dla miasta

medalistka 29.06.2022 14:15
Nie wiem ile zarabia Pan Szkiłądź i myślę, że ty też nie wiesz, natomiast artykuł jest o zasługach Karolczuka i przyznanym jemu odznaczeniu przez prezydenta. Jesteś zwykły troll.z NM gdyż ich metodą próbujesz odwrócić kota ogonem.

Rodzic 29.06.2022 15:20
Był bardzo dobrym dyrektorem SP 3 ! Z najgorszej stała się najlepszą w mieście! Wysokie osiągnięcia w nauce, sporcie, konkursach !

Dyd 18.06.2022 15:08
Pana Wojciecha również odznaczono i skończył jak skończył

sum 19.06.2022 07:46
Mimo osobistych niedoskonałości jako burmistrz był zdecydowanie lepszy od obecnych promotorów NM

Miruna 19.06.2022 13:01
Rozpamiętując przeszłość można zniszczyć teraźniejszość i zniweczyć przyszłość, co nie znaczy, że nie należy wyciągać wniosków z wydarzeń przeszłych na przyszłość. Gdyby były postawione rozsądne granice mogłoby się wszystko inaczej potoczyć, ale trudno wyszło jak wyszło. Może trzeba by było kilka osób publicznie przeprosić, może przyszłość by się "odmieniła", kto wie. Kto wie. Niektórych błędów z przeszłości jednak nie da się "naprawić", cofnąć czasu, odzyskać utraconego zaufania. Niestety. Podjęte decyzje i działania wywołały nieodwracalne skutki.

Mieszkaniec 20.06.2022 13:19
???? Osobiste niedoskonałości raczej współgrały z jego intelektem

sum 20.06.2022 16:49
Mówimy o polityce i sposobie jej realizacji na rzecz miasta. Jednak nasze zaściankowe spojrzenie nie pozwala na obiektywne spojrzenie. Czasami marginalne zdarzenia potrafią zaprzepaścić talent. Przepraszam -zapewne by pomogło i stało się kanwą do dalszych działań.

rozsądek 20.06.2022 21:23
Są osoby którym nie wolno dawać pieniędzy, władzy i wódki. Władza nie polega na robieniu co się chce, ale właśnie na nie robieniu chociaż będąc u władzy mogłoby się robić. Nie tacy politycy "padli", bo nadużyli władzy, pieniędzy albo wódki. Zaprzepaszczony wizerunek osobisty równa się koniec w polityce. Koniec.

Paszkwil dla kabotynów 18.06.2022 14:00
Krajowy kabotyn niebawem odejdzie do lamusa. PiS na czele z Jarkiem już dawno odżegnali się od niego, ale zrobili to dość dyskretnie, żeby nie niepokoić swojego elektoratu, zahipnotyzowanego siermiężną propagandą tvp i rydzykową medialno-kloaczną tubą. Może krajowy kabotyn w Augustowie widzi dla siebie światełko w tunelu na zakończenie kariery politycznej i stąd ten krzyżyk na drogę dla nieporadnego. Kto wie, w sumie Augustów to fajne miasto dla emeryta, oczywiście gdyby nie te "warszawskie ceny" funkcjonujące na rynku nieruchomości, w sklepach i na stacjach paliw oraz obecność w przestrzeni publicznej ichniomiastowych cudaków, którzy prawdopodobnie pomylili swoje biznesy z gminnym samorządem i mieniem komunalnym.

Królewskie ceny paliw w Augustowie 18.06.2022 14:52
Dziwna sprawa z cenami na stacjach paliw w Augustowie. Jadąc w kierunku Suwałk lub Białegostoku ceny na stacjach maleją im dalej od Augustowa. Tankuję auto w Bialymstoku nawet do 25 groszy taniej za litr niż w Augustowie. Paliwo w Augustowie mają lepsze, czy zgadało się naftowe towarzystwo? Może "ktoś" pofatygowałby się, żeby sprawdzić ten "cud" augustowskiej koniunktury na rynku paliw?

iwan 18.06.2022 17:45
Ale krajowy kabotyn ma największe zaufanie ludności. Alb o Polacy to ciemni idioci albo kazdy prezydent tak ma???

Błazen 18.06.2022 11:01
Ciekawe kogo w przyszłym roku klub NM wystawi jako kandydata na burmistrza Augustowa? Karolczuk do końca przyszłego roku jeszcze tyle nawywija, że nie będzie nawet brany pod uwagę. Może wreszcie Tomka zbierze na odwagę i ruszy po swoje, heheh! Co poczną dotychczasowi radni NM, gdy nieporadny tata odejdzie do lamusa, a dla nich mieszkańcy w podziękowaniu za skabotynienie i zserwilizowanie Rady Miejskiej w Augustowie, zasadzą ostrego kopa w d.pę na pożegnanie?!

Wiadomo 18.06.2022 15:09
Konia kują, a żaba nogi podsuwa. ???

Wróżbita 19.06.2022 11:21
kogo nie wskażą to i tak wygra. Konkurencji brak

wyborca 19.06.2022 12:57
Nie bądź taki pewny.... opozycja znajdzie bardzo dobrego kandydata.

Młodzież_Augustowa 20.06.2022 11:30
aby nie żadnego 60+, bo nie będziemy głosować

Wyborca 20.06.2022 14:58
czyli planują 60+... no cóż frajerzy.. nie załapie się nawet do II tury. ale ta platforma to zawsze była głupia i głupia pozostanie

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 20.06.2022 21:37
Lepszy kompetentny 60+ niż nieopierzony dyletant 30+. Polityka zeszła do piaskownicowego poziomu i pohukiwań na gawiedź otumanioną populistyczną propagandą. Doświadczony burmistrz może wziąć do pomocy energicznego zastępcę 30+. Może być odwrotnie, chociaż co do zasady z-cy są od realizacji wytyczonych celów, a prezydenci/burmistrzowie od wytyczania tych celów. Najważniejsze, żeby nie były to tzw. króliki wyciągnięte z kapelusza przez biznesowyych mocodawców tylko doświadczeni, a przede wszystkim rozsądni i niezależni samorządowcy.

Błazen 20.06.2022 15:13
Młodzież_Augustowa, doświadczenie i ogólnopojętą wiedzę co do zasady zdobywa się z wiekiem. Rozumiem, że poprzez populizm, kabotynizm i serwilizm łatwo jest zdobyć elektorat nizin intelektualnych i mało doświadczonej życiem młodzieży, ale odpowiedzialni politycy powinni omijać szerokim łukiem postawy ukierunkowane wyłącznie na własny wizerunek i chęć utrzymania się przy władzy za wszelką cenę. Największe mocarstwo świata ma staruszka za prezydenta, więc zanim będziesz oceniał ludzi przez pryzmat wieku, zastanów się przez chwilę nad swoim tokiem myślowym.

Misiaczek 19.06.2022 16:50
Miśka szykują na burmistrza

Tomek na burmistrza! 19.06.2022 17:34
Może punio jest bardziej wygadany od nieporadnego, ale poziom populizmu i kabotynizmu raczej bardzo zbliżony. Muszą naszomiastowe postawić wreszcie na Tomka! Nie będzie motania i lawirowania wyborcom w głowach, kto faktycznie pociąga za sznurki w mieście. Skończy się figuranctwo, dworakowanie i serwilizm nic nie znaczących ratuszowych klakierów.

ojjjj 20.06.2022 10:42
Niedajboże. Ani wyględny, ani mądry. Karierowicz typowy. Będzie jeszcze gorzej.

Kaźmierz 18.06.2022 10:41
Prawdziwym chichotem historii jest to, że prezydent odznaczył burmistrza niespełna rok po wyroku sądowym sprowadzającym się do tego, iż burmistrz naruszył dobra osobiste pomawiając byłą dyrektor szkoły, która to dyrektor (jeśli mnie pamięć nie myli) należała swego czasu do PiS, a na pewno była z tym środowiskiem politycznym kojarzona w chudych dla tej partii latach (kiedy burmistrz i jego zaplecze nawet nie myśleli o kooperacji z PiS). Panie prezydencie, podejmuje pan dziwne decyzje, ale na szczęście nasze prawo przewiduje maksymalnie dwie kadencje prezydentury i trzeciej nie będzie.

Pomyłka, czy celowe działanie? 18.06.2022 10:07
Zakładam dwa scenariusze zaistnialej sytuacji. Ktoś celowo wprowadził w błąd prezydenta Dudę lub komórka organizacyjna w kancelarii prezydenta odpowiedzialna za przyjmowanie wniosków, niezbyt dokładnie zweryfikowała zasadność przyznania odznaczenia dla kandydatów zgłoszonych we wnioskach. Takich kwiatków może być więcej w całej Polsce.

ooloo 19.06.2022 21:03
Przecież to Długopis Naczelny. Nie można oczekiwać myślenia a tylko podpisu.

Marcin 18.06.2022 08:54
O cholera jednak ten Wnukowski to mocny gość który teraz ma już miasto i polowe województwa a z tego co mówią idzie po powiat.

Kim jest Paweł? 18.06.2022 10:52
Wytłumaczcie mi kim jest ten Wnukowski, że wszędzie jest go pełno? Widzę że zgina się przed nim każde kolano we władzach miasta, powiatu i województwa. Kim on jest poza tym, że to 30 letni chłopak z Lipska? Czym się zasłużył?

Wieslaw 18.06.2022 11:01
W pewnych kręgach mówią ze to ponoć dość bliska rodzina z Prezydentem. Ale dobrze ze jest bo przynajmniej dzięki niemu sporo się dzieje niech działa jak najwiecej.

Matylda 18.06.2022 11:14
A ostatnio dość głośno się zrobiło ze dobili targu z Dariuszem. Chyba będzie ciekawie w powiecie.

Jajjek działaj puki czas 18.06.2022 12:40
Jarek musisz działać zdecydowanie bo już się Dariusz bierze za naszych ludzi z PO nie oddawaj władzy tak łatwo dla Dariusza Jarek zlituj się nad nami i działaj puki jeszcze możesz. Ale powiem więcej teraz widzę ze akcja na miasto i Karolczuka i ta cała nagonka jest celowa żeby Dariusz w cieniu mógł robić swoje przecież ta historia raz już się wydarzyła z Walilikiem.

Politykierstwo i populizm postarza? 18.06.2022 14:11
Łoł, on ma trzydzieści lat?! Myślałem, że już dawno temu strzelila dla niego czterdziestka! Zresztą nieporadny też wygląda przynajmniej o dekadę starzej, niż ma zgodnie z metryką. Zajechani są osto chłopaki. Pozostaje tylko współczuć, że działalność w sferze budżetowej tak mocno daje się we znaki dla zdrowia.

Yttg 18.06.2022 15:11
Postarza go wysokie czoło

Troll 19.06.2022 15:29
O kurczę, myśle ze nie uśnie jak to przeczyta ??? tak strasznie mu dokuczyłeś…. A ulżyłeś sobie?

Załamka 18.06.2022 20:51
Chyba tylko disco polowym teledyskiem wyborczym. No i może wepchnięciem kilku swoich ludzi do urzędu, spółek miejskich itd. A będzie tego więcej jeśli się ich nie powstrzyma.

Wyborca 20.06.2022 16:12
przyszły Starosta

Misiewiczowa fantazja 21.06.2022 20:28
Lipsk przenoszą do Augustowa, czy Augustów do Lipska? Rozumiem, że każdy ma prawo sobie pomarzyć na fejsbukowym fantasy i pobawić się w ratuszowej piaskownicy, ale to ma się nijak do zarządzania powiatem, gminą lub miastem.

Szkielet 18.06.2022 15:10
Chyba jedzie na kobyle

Hirek 17.06.2022 20:25
Trudno mi sobie wyobrazić żeby prezydent 40 milionowego państwa z dostępem do morza nie wiedział co podpisuje i ktoś mógł mu podrzucić jakiś wniosek o odznaczenie, w którym byłyby napisane nieprawdy.

Wyborca 17.06.2022 21:31
Raczej nie jest w stanie wszystkiego przeczytać! Ma od tego sztab ludzi ....wszystkie decyzje w/g klucza partyjnego i tutaj trzeba zapytać co wspólnego z PiSem ma Karolczuk ? Startował wcześniej w wyborach z list SLD! Widocznie NM teraz przyklei się do PiSu! Można być kameleonem i dostosować się do opcji, która jest na szczycie!

ooloo 17.06.2022 22:41
Masz rację. Niestety g.... łatwo się przykleja. Smród się ciągnie długo.

paolo 18.06.2022 15:56
od lewicy do prawicy, byle przy korycie ludzie bez kręgosłupa

Wyborca 17.06.2022 16:07
Panie prezydencie glosowalem na pana. Popieralem pana od lutego 2015 roku, kiedy rozpoczela sie kampania wyborcza, gdy mial pan w sondazach 15 procent przy 70 procentach kontrkandydata i gdy byl pan dla wielu Polakow osoba zupelnie anonimowa. Bylem na spotkaniu z panem w Augustowie w marcu 2015 roku, na ktore przyszlo niewielu mieszkancow. Oczywiscie nie bylo na nim przedstawicieli ugrupowania Nasze Miasto. Dopiero pozniej zaczela sie pana spektakularna kariera. Zaluje kazdej chwili poswieconej na przekonywanie rodziny, znajomych i obcych, by oddali na pana glos. Nie spelnil pan moich oczekiwan, a dzis odznacza pan ludzi, ktorzy nie maja zadnych zwiazkow z wizja, na ktora glosowalem oddajac na pana glos w 2015 roku.

Komentarz 17.06.2022 22:53
Jest duża różnica pomiędzy tamtym PiS, a obecnym. Wtedy przy partii byli głównie ludzie ideowcy. Później ten elektorat uległ zmianie. Po wygranych wyborach pojawili się tzw. karierowicze, czyli osoby chcące być przy władzy, aby czerpać z władzy owoce, przywileje, stołki, itd. Po drugie mamy dzisiaj tzw. elektorat socjalny, zadowolony z tego, że partia daje taką pomoc. Rozumiem ból i smutek osób, które popierały PiS ze względu na swój wrodzony patriotyzm i przekonanie, że głosując na tę partię spełniają swoją misję dziejową.

tfuj 18.06.2022 16:17
A którzy to ci ideowcy? Tak zwany "zakon PiS"? Sasin, Suski, Kuchciński, Szydło, Macierewicz, Brudziński itp.? No doprawdy, sam kwiat intelektu. Chyba cię mama za blisko ściany kołysała...

Koziołek_matołek 17.06.2022 13:53
pan też dostanie.. niech ktoś w starostwie złoży wniosek, pana kumpel od konfetti poprze i na pewno pan dostanie... mennica jest od zarabiania. czym tak się gorączkować.. ja takie odznaczenie od takiego prezydenta i od takiej partii wyrzuciłbym do kosza... przepraszam. w ogóle bym go nie przyjął ps.proponuję zgłosić się na ochotnika do międzynarodowych sił walczących na Ukrainie i przetrwać tam miesiąc np. w Siewierodoniecku i wtedy dostać medal / krzyż zasługi za odwagę na polu bitwy. wtedy szacunek proszę pana. bo te inne medale to są tylko dla pacanów z pacanowa

Obiektywny 19.06.2022 23:36
No tak jesteś zwykły koziołek matołek i takim pozostaniesz.

Koziołek_matoek 20.06.2022 14:50
do obiektywnego.. jestem zwykły koziołek matołek, co nie ma żadnych medali.. a ty obiektywny liż dalej stopy dla swoich pryncypałów, bo ja nie muszę i pisz co chcę

obiektywny 21.06.2022 14:12
Nie masz i bardzo dobrze bo za głupotę nie powinno się nagradzać medalami. Pisać możesz co chcesz bo żyjemy w wolnym kraju.

Matołek_koziołek 21.06.2022 15:43
ale w tym kraju medale daje się za lizusostwo.. dlatego nie mam i mieć nie będę

obiektywny 22.06.2022 08:37
Matołek koziołek przeczytałeś wywiad i nic nie zrozumiałeś i dalej nawijasz o lizusostwie. Żenada.

Matołek_koziołek 22.06.2022 13:08
jesteś obiektywny inaczej a moim zdaniem strasznie głupi. Lizusostwo nie dotyczyło artykułu tylko tego że ja osobiście nie dostanę medalu bo czy w Augustowie czy w tym kraju za to dostaje się medale. a ty jesteś strasznie niedorozwinięty, nic nie rozumiesz i dlatego nazywasz się obiektywny

PO_z _Pacanowa 20.06.2022 16:13
Beeeee... beeeeeee

Zygmunt 17.06.2022 13:47
Nie popieram PiS i uważam, że partia ta stała się ostatnimi laty synonimem hipokryzji. Ale całkowicie zgadzam się z powyższymi opiniami pana Szkiłądzia i co więcej, również uważam, iż wyborcy PiS i pana Dudy mogą być rozczarowani decyzją prezydenta, zwłaszcza wyborcy ideowi, którzy trwali przy tej partii w trudnych czasach.

August 17.06.2022 14:16
Błędem jest to, że na najważniejszych stanowiskach w Państwie siedzą ***i, debile, nieuki, kompletni laicy, nominaci po kądzieli i z klucza partyjnego, wszelkiego rodzaju nieudacznicy - dorobkiewicze itd. To Państwo z taką elitą musi upaść, ale po tym upadku nie podniesie się bardzo długo.

zachmurzenie duże

Temperatura: 7°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1011 hPa
Wiatr: 29 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Gałganerio-komoteria, czyli folwark pańszyźniany Nasze Miasto-PiS👍💪👉🤡👺👹🚀🛰🛸🥸🫵💸💰💰💰🤑👈🤝👏📉🏚🏚🏚Treść komentarza: Czy burmistrz Mirosław K. pozwolił dla dyrektora Michała P. zatrudnić kierowniczkę miejskiego stadionu i pomostu na zburzonym POSTiW, nomen omen byłą radną Nasze Miasto-PiS niejaką Magdalenę Ś., a dodatkowo jeszcze dokoptować dla niej zastępcę/menedżera ww. kierowniczki? Czy to jednak samowola dyrektora Michała P.? Kierownicy całymi tabunami zatrudniani w CSiR, a porządku na augustowskich plażach niestety nie ma komu zrobić! Co to do cholery jest jakiś kolejny folwark pańszczyźniany Nasze Miasto-PiS, stworzony na modłę gałganerio-komoterii uskutecznianych w miejskim magistracie i w starostwie powiatowym?Data dodania komentarza: 6.04.2026, 09:45Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: ElekTreść komentarza: Dzisiaj żądanie progów, lamp. A za 2 lata żądanie zakazu wjazdu z wyłaczeniem mieszkańców? Progi. Przed trzeba hamować. Ścierają się opony i klocki. Będzie więcej pyłu z nich w płucach, ogródkach, oknach, wszędzie. Smacznego. Przy rozpędzaniu po zwolnieniu samochód potrzebuje mocy, a to generuje dodatkowy hałas, wieksze spalanie i więcej zanieczyszczeń ze spalin. Spowolnienie ruchu spowoduje, że samochody (nie jak do tej pory przejadą falami lub pojedyńczo) będą jechały non stop. Czyli smród i hałas na okrągło. Szybki dojazd służb ratownczych do topielca na bielniku? Pożar hotelu na końcu Nadrzecznej? Szybki dojazd to nie będzie, a wtedy każda minuta to być może życie. Wyobrażam sobie też oblałego pacjenta w karetce jak jedzie przez 10 garbów na drodze. Śmieciarki, odśnieżarki, kurierzy, transportowcy itd. też będą mieli "fajnie". A co będzie gdy jakimś złomem bedzie zasuwał szybko wariat, pijak lub ćun? (nachlanych kierowców i nacpanych jest sporo - co nie ;-) Na gładkiej drodze najwżej przejedzie szybko. Nie zauważy garba to wystrzeli jak ze skoczni narciarskiej i zatrzyma się na płocie (wszyscy widzieli jak pijak w aucie przeleciał przez wzniesione rondo, które było wrzutnią). Może nikogo na chodniku nie zabije ta lecąca samochodowa rakieta. Nadrzeczna jest jedną z najdłuższych w Augustowie. Ma 1,5 km. Gdyby jechać stałe 40 km/h to czas przejazdu wynosi 2 minuty 15 sek. Wg google jak nie ma ruchu to 3 minuty. Przypominam, że Nadrzeczna ma na całej długości ograniczenie do 40 km/h i obecnie chyba 2 progi zwalniające (ograniczenie prędkości do 20 km/h obowiązujące na progu, bo ustawione na jednym słupku ze znakiem progu). Jeżeli będzie tych progów 10 to niech mieszkańcy cieszą się dodatkowym hałasem, pyłem, smrodem spalin i dłuższym przejazdem. Mnie to rybka. Nie jeżdżę tamtędy, podobnie jak hotelową 20km/h, na której nikt od prosektorium do świateł na Al. Kardynała nie da rady przejechać zgodnie ze znakami. PS. Skrzyzowanie za prosektorium (szpitalna/ al. ofiar obławy) na tym małym nieistotnym skrzyżowaniu naliczyłem 20 słupków z różnego rodzaju znakami. Czy normalnie jadąc da się ogarnąć wszystkie? Pewnie nawet systemy rozpoznawania znaków w autach by zgłupiały. Kto ma taką fantazję i upaja się znakozą? Także nie zgadzam się z Panem Miklasem i Szkiłądziem. A mieszkańcy, którzy podpisali petycję, może teraz zobaczą co ich może czekać. Osobiscie nie chciałbym miec progu pod oknem.Data dodania komentarza: 6.04.2026, 08:39Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)Autor komentarza: BoromirTreść komentarza: Możesz śmiało wysyłać. Może by anonimowy mail. Urząd ma 14 dni na odpowiedź. Jeżeli nie to jest na to skarga, ale to już trzeba się podpisać.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 22:48Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: MistrzunioTreść komentarza: Beczki 200l po toksycznej substancji walały sie w trzcinach oraz kilkadziesiąt plastikowych baniaków 4-5 litrowych. Zgłaszałem rok lub 2 lata temu do ochronyśrodowskika w białymstoku. Wszystko pływało w wodzie. Widocznie takie sa standardy miejskie miasta uzdrowiska. Obecnie jest zakładka zgłoś zagrożenie ochrony środowiska w mObywatel i zgłoszenie leci przez ministerstwo chyba. Zrób fote nalepki ostrzegawczej z nazwą substancji i wyslij. A ten złom to od wielu lat stoi tu na brzegu lub na dziekije plaży za trzcinami. Bajzel był, jest i bedzie.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 19:10Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: Kierowco-pieszy,Treść komentarza: Może lepiej zerwać asfalt i zostawić kocie łby? Wtedy wszyscy jechaliby wolno. Mniej znaków, lamp, itd. Jak za dawnych lat. Ktoś zapomina, że ulice sa do jazdy i sprawnej komunikacji. Przykład Hotelowa z ogtanczeniem do 20 km/h. Przecież nikt tak nie jeździ tle, łącznie z traktorami drogowców. Niektórzy straciliby prawko na 3 miesiące. Poza tm wyścigi i palenie gumy sa na szpitalnej, na parkingu koło POSTIWu, Al. Ofiar Obławy Augustowskiej. Tam też sa progi i ogranczenia. Coś to daje? I w ogóle czy to jest normalne, że jadąc z zachodu jest ograniczenie, a od wschodu już nie? Przypominam, że prógi zwalniające i ogreaniczenie od progu obowiązuje do najbliższego skrzyżowania, a nie na samym progu. 3 Maja spory kawałek trzeba jechać nie więcej niz 20 km/h. Drogi służą wszystkim mieszkańcom, róznież tm chcącym sprawnie się poruszać. Lepsze jest zmniejszanie prędkości do 40 km/h bo taka większośc da radę wtrzymać, ale pozostałe 20tki i 30 tki to fikcja. Podobnie jak na obwodnicy Wypusty. Ktoś w polu ustawił 30 i jest zadowolony. Wprowadzenie progów ma na celu wymusić, aby kierowcy omijali Nadrzeczną. Nikt 2-3 km nie będzie jechał "nieskończonść" , wybierze inna drogę i będzie w mieście totalny korek. Jak każda ulica zacznie pisać petycje to nie będziemy mieli normalnych uic w Augustowie. Zaraz będą protesty, że na Nadrzecznej to dali a u nas nie. Czy karetka i straż do topielca będzie sobie wolniutko jechać przez te progi? Ludzie. Każdy kij ma dwa końce.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 18:58Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)Autor komentarza: Temida ⚖️Treść komentarza: Tak się składa, że niebawem wymiar sprawiedliwości wyda wyrok w tej sprawie i z dużym prawdopodobieństwem będzie to wyrok skazujący podmiot odpowiedzialny za zarządzaniem miejskim wyciągiem narciarzy wodnych w Augustowie w związku z rażącym naruszeniem prawa w świetle art. 160 KPK, niestety wynikającym z indolencji rzeczonego podmiotu skutkującej ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu osoby poszkodowanej w tym tragicznym wypadku.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 18:50Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: oolooTreść komentarza: 100% popieram, a oni preferują "pecunia non olet"..Data dodania komentarza: 5.04.2026, 18:41Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Nie pytaj głupio, bo "dzyjmordy pisowskie" ci dudę na facebooku obsmarują i siwa postraszy sądem. To Ty nie wiesz, że regulamin jest po to aby był, a wina i tak jest Tuska?..Data dodania komentarza: 5.04.2026, 18:38Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: DianaTreść komentarza: Poszkodowany mandatu mógł nie przyjąć i dochodzić swoich racji przed sądem. Powinien tak zrobić. Sąd oceniłby przy okazji, kto jest odpowiedzialny za ten wypadek.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 12:20Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: fan_oolooTreść komentarza: Wiadomo, w jakim celu PiS przejmował aparat sądowniczy - żeby móc kraść i dorabiać się BEZKARNIE. To nie była żadna reforma naprawcza, wręcz przeciwnie: osłonowa.Data dodania komentarza: 5.04.2026, 11:10Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: OooTreść komentarza: Ważne, że budżet Csir w 6 lat zwiększył się o 300 %, bo mamy takie bogate miasto przecież. Wice sam na sesji potwierdził. Ilość kierowników i zastępców też urosła. Po co sprzątać i dbać o bezpieczeństwo czy nawet wizerunek, kiedy kieszeń pełna. A przy następnym wypadku będzie wybielanie i zrzucanie winy na wszystko i wszystkich wokoło. Bo ta ekipa tak lubi: wy, oni, tamci zawsze winni...Data dodania komentarza: 4.04.2026, 20:26Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: NinaTreść komentarza: Kolejne trudne dla pieszego przejście to z Lidla na Mickiewicza. jesteś na przejściu i z Mickiewicza auto wyskakuje i bęcka najczęściej w pieszego.Data dodania komentarza: 4.04.2026, 18:09Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)Autor komentarza: Art.: 228-231 KPK⚖️Treść komentarza: Sugeruję na list odpowiedzieć stanowczo i konkretnie, ale nie listem tylko wnioskiem skierowanym do burmistrza Augustowa Mirosława Karolczuka z żądaniem udostępnienia informacji publicznej odnośnie faktur i umów cywilnoprawnych dotyczących świadczenia usług prawnych na rzecz Urzędu Miejskiego w Augustowie za ostatnie 7 lat, czyli okres burmiszczowania ww. funkcjonariusza publicznego. P.S. Nulla potentia super leges esse debet.Data dodania komentarza: 4.04.2026, 13:57Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: Insrybutorowo-jabłonkowo-lipszczański folwark pańszyźniany Nasze Miasto-PiS☝️💪👉🤡👺👹🚀🛰🛸🥸🫵💸💰💰💰🤑👈🤝👏📉🏚🏚🏚💸Treść komentarza: Niby wybory parlamentarne 2023 r. zakończyły okres permanentnego rozmontowywania i wyprowadzania Polski z Unii Europejskiej przez autokratyczno-ksenofobiczny, do cna przesiąknięty korupcją pisowski aparat paralitycznej władzy. Pomimo to w Augustowie pisowski mir okraszony fetorem ruskiej onucy tak mocno zakorzenił się w lokalnych strukturach władzy i co ciekawe także w mentalności znacznej części mieszkańców Augustowa, że nadal uskuteczniany jest swego rodzaju folwarczno-pańszczyźniany styl zarządzania i na dodatek zmiksowany z korupcjogennymi mechanizmami. Ta toksyczna mieszanka systematycznie wdrażana przez egzekutywę Nasze Miasto-PiS od ponad dekady zatruwa miasto i niestety w znacznym stopniu sprowadziła już Augustów na kurs wyludniania się oraz stale postępującego zaściankowienia prowadzącego finalnie do całkowitej zapaści tego niegdyś tętniącego życiem i prężnie rozwijajacego się turystyczno-uzdrowiskowego kurortu.Data dodania komentarza: 4.04.2026, 07:57Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: Burmiszcz Karolczuk i Rada Miejska są świadomym wyborem wyborców w jakim kierunku ma zmierzać wyludniający się AugustówTreść komentarza: Nasze Miasto-PiS rządzi w Augustowie od ponad dekady i dopóki będą u sterów władzy, nie ma co łudzić się, że Augustów przestanie brnąć w kierunku zadupia, zaścianka i wyludniania się miasta. Towarzystwo wzajemnej adoracji spod insrybutorowo-jablonkowo-lipszczańskiego znaku Nasze Miasto-PiS zafiksowało się na ultrapopulistycznym pajacowaniu, kabotyństwie i farmazonerii uskutecznianym w mediach społecznościowych oraz w gazetce pod redakcją burmiszcza Karolczuka. To jest ich symptomatyczny sposób na "rozwój" Augustowa, co ciekawe dzięki któremu utrzymują się przez tyle lat u władzy. Być może mieszkańcom odpowiada taki rozwój Augustowa i permanentna indolencja trzech augustowskich burmiszczów Karolczuka, Chodkiewicza i Sieczkowskiego, między innymi zmaterializowana chyba w największych w dziejach Augustowa blamażach związanych z pozyskaniem zera złotych z Funduszy Norweskich i Szwajcarskich, a niebawem prawdopodobnie utratą kilkudziesięciu milionów złotych Funduszy Unijnych przeznaczonych na budowę kładki nad Nettą.Data dodania komentarza: 3.04.2026, 17:57Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)Autor komentarza: Niebezpieczna "instalacja reklamowa" przy miejskim wyciągu narciarzy wodnych w AugustowieTreść komentarza: Czy wiadomo co dzieje się z komunalnym wyciągiem narciarzy wodnych w Augustowie na jez. Necko? Jakieś części pomostu i zdezelowane tratwy z zardzewiałymi beczkami po jakiśch substancjach składowane są na plaży przy zburzonym POSTiW. Święta Wielkanocne za pasem, więc do Augustowa przyjedzie wiele osób z całej Polski. Może warto uprzątnąć ten miejski teren, żeby nie robić antyreklamy i złego PR dla Augustowa? Ktoś zarządza tym komunalnym obiektem użyteczności publicznej? Czy znowu musi dojść do niebezpiecznego w skutkach wypadku, jak miało to miejsce w kwietniu ubiegłego roku?Data dodania komentarza: 3.04.2026, 17:27Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Ma Pan nasze poparcie. Już raz dzięki "prawniczce" Pan zarobił. Widać, że się nie nauczyła? No problem. Pozwać do sądu i wysokie odszkodowanie. Na szczęście reżim mafii PiS praktycznie się kończy. Pozdrawiam..Data dodania komentarza: 3.04.2026, 17:13Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: oolooTreść komentarza: A ja bym chętnie poruszył inny tema. Przejście dla pieszych na skrzyżowaniu Brzostowskiego, Sucharskiego i Licealnej. Chodzi o przejście LO _ Biedronka. Tak się zastanawiam, czy tam nie powinno być sygnalizacji na żądanie. Zaobserwowałem już od dość dawna, że to przejście potrafi skutecznie zablokować ruch kołowy zwłaszcza przed 8.00 i na przerwach. Młodzież praktycznie okupuje to przejście idąc tzw. tasiemcami. Tam może dojść do wypadku, gdy trafi się narwany kierowca. Myślę, że nic by się nie stało gdyby tam było takie żądanie dla pieszych. Wiadomo, że po upłynięciu czasu ruch kołowy byłby wznowiony chociaż na minutę do kolejnego uaktywnienia przejścia. Młodzieży nic się nie stanie gdy poczeka minutkę, a kolejka samochodów w tym czasie zostanie sporo rozładowana. Może to głupi pomysł, ale może niekoniecznie. No i ta osoba ze znakiem STOP mogłaby wreszcie odpocząć. Podsuwam do przemyślenia..Data dodania komentarza: 3.04.2026, 16:52Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)Autor komentarza: ZeroTreść komentarza: Spraw ważnych? Przecież ta sprawa w ogóle nie jest ważnaData dodania komentarza: 3.04.2026, 15:45Źródło komentarza: Kiedy politycy próbują uciszyć gazetęAutor komentarza: wwwTreść komentarza: żeby głupota mogła latać to te Panie były by gołębicami.Data dodania komentarza: 3.04.2026, 15:21Źródło komentarza: Tomasz Miklas o zagrożeniu na ulicy Nadrzecznej w Augustowie i o potraktowaniu go na sesji (video)
Reklama