Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 11 września 2025 22:10
Reklama
Reklama

Solidarni z Ukrainą (foto i video)

Podziel się
Oceń

Dziś (24.02) w Augustowie, pod Kolumną Zygmunta Augusta zorganizowano wiec poparcia pod hasłem Augustów solidarny z Ukrainą.
Solidarni z Ukrainą (foto i video)

Mieszkańcy Augustowa w geście solidarności zapalili znicze pod kolumną i wyrazili chęć wsparcia mieszkańców Ukrainy. 

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.



Napisz komentarz

Komentarze

nowości 01.03.2022 17:41
Przynajmniej migranci z Afryki wjeższają jako uchodzcy z Ukrainy, i po co była budowa muru na granicy????

Przykro patrzeć 01.03.2022 11:44
Karolczuk chwali się, że turystyczny Augustów ma 100 miejsc noclegowych dla uchodźców z Ukrainy: https://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/suwalki/id/210860 Tymczasem w Suwałkach w tym samym czasie Urząd zapewnił ponad 1100 miejsc: https://www.suwalki24.pl/mobile/article/1,rosja-napadla-na-ukraine-suwalki-gotowe-sa-przyjac-ponad-1000-uchodzcow Jako mieszkańcowi Augustowa jest mi po prostu bardzo wstyd za nieudolność Karolczuka i jego pomagierów.

ooloo 02.03.2022 12:24
Nieważne ile miejsc. Ważne, że to od NM. "Mamo, chwalą nas! Kto? Wy mnie, a ja Was!"

ooloo 28.02.2022 15:05
A ja się pytam. Gdzie w tej solidarności jest KK? Jaką pomoc oferuje potrzebującym? Oczywiście chodzi o pomoc DOCZESNĄ, bo inna jest tak samo skuteczna jak obrona dzieci przed pedofilami.

marionetka vs zaburzony 27.02.2022 19:23
Uwaga, uwaga!!! Naszomiejscy kuglarze tj.: Mirosław Nieporadny herbu marionetka i Filip Zakłamany herbu zaburzony, korzystając z zawieruchy wojennej i tragedii ludności ukraińskiej, postanowili wzmożyć swoje działania na urzędowych fb i przystąpić do zaciekłej rywalizacji o tytuł "największego samorządowego samochwałę roku"! Szykuje się arcyciekawa rozgrywka, ułomnego kreowania wizerunku przez dwóch naszomiejskich cudaków!

Wytrzeszcz 28.02.2022 16:38
Zaburzony ?????padaka

pytanie 27.02.2022 16:18
Czy nasi radni, szczególnie opozycyjni (bo reszta to wiadomo), którzy tak ochoczo głosowali za mundurem - mogą mi dziś wyjaśnić, czym różni się uchodźca z ogarniętej wojną Ukrainy od uchodźcy z ogarniętej wojną Syrii? Chętnie się dowiem.

plus 27.02.2022 19:57
Już w Polsce urodziło się czworo dzieci uchodźczyń z Ukrainy. Wielka radość. I ogromny żal, że tego szczęścia nie miała ciężarna kobieta przerzucona przez drut żyletkowy na granicy z Białorusią.

też pytanie 28.02.2022 22:49
A ja pytam złotoustych radnych wyrzuconych z PiS i wszystkich innych, co to sznurem za mundurem: czy Kurski wysłał Kłeczka lub innych swoich propagandystów telewizyjnych pod bomby w Kijowie? Pewnie nie, dla ich własnego bezpieczeństwa. Na granicę białoruską dziennikarzy nie wpuścili, to tym bardziej pod ostrzał ruskich. Prawda? Na szczęście TVN24 jest i relacjonuje. Łapska precz od TVN.

też pytam 01.03.2022 13:33
To ja pytam cię kto uzbroił Putina?, kto w ostatnich latach był notablem PE i wspierał Niemców i Nordstrem2 ? kto bił czołem przed Angelą, Gdzie są Ci, którzy biegali przed granicą z reklamówkami? Gdzie dziś jest TUSK?

tu masz odpowiedź 02.03.2022 08:04
Spytaj Błaszczaka który buńczucznie zapowiadał w 2014 embargo na rosyjski węgiel aby nie wspierać finansowo Putina a w czasie rządów PiS nie dość że nie nałożono embarga to import wzrósł dwukrotnie. Nie wciskaj ludziom kitu bo gadasz jak agent Putina. Obejrzyj i posłuchaj swego idola , o rosyjskim węglu mówi od 2 minuty . Zatem kto finansował Putina przez ostatni 7 lat ? https://tiny.pl/94tq1

odp 02.03.2022 12:53
Tusk nie rządzi. Lepiej powiedz, gdzie jest wicepremier ds. bezpieczeństwa w tak ważnym czasie. Widział go ktoś? Przemówił? Czy siedzi z kotem w piwnicy na Mickiewicza?

ooloo 01.03.2022 16:10
Dziś naczelny złotousto-długonosy z PiS-u oświadczył aby szykować się na inflację bo wojna. Mają sku...... tupet. Sprzeniewierzyli i rozkradli majątek i zwalają na wojnę bydlaki mafijne. Dzisiejsze elity zdrajców i kolaborantów.

obłuda 01.03.2022 10:47
Jeszcze kilka miesięcy temu z powodu setek ludzi, najczęściej pochodzących z bliskiego wschodu ogłoszono w Polsce stan wyjątkowy, którego zresztą do dzisiaj nie odwołano. Opowiadano propagandowo cudowne rzeczy o obrońcach naszych polskich granic, a tak naprawdę straż graniczna wywoziła bezbronnych przerażonych ludzi na mróz do lasu, także kobiety w ciąży, dzieci, całe rodziny, chorych, w tym chorych, którzy powinni być w szpitalach. Ze szpitala w Hajnówce funkcjonariusze bez dystynkcji z zasłoniętymi kominiarami gębami porywali ludzi prosto z sal i wywalali do lasu. Co najmniej dwadzieścia dwie osoby nie wytrzymały takiego traktowania i zmarły z wycieńczenia na polskiej ziemi, w majestacie polskiego prawa, przy obojętności polskiego państwa. O zamieszkach na przejściu granicznym wywołanym przez tłum tysiąca, może dwóch tysięcy zdesperowanych ludzi mówiono "szturm", "Bitwa pod Kuźnicą". Wybito monety obrońcom polskich granic, robiono akcje za mundurem coś tam sznurem. I też wtedy organizowaliśmy zbiórki, kupowałem termowizję, ale ceny były wyższe, nikt nie dawał rabatów a i wysyłki, korespondencja cicho cichuteńko, żeby sąsiad nie widział, szef w pracy, bo donosik. Teraz już widzicie, że wojna wygląda inaczej? Wiecie już, że umiemy jako społeczeństwo przyjąć nie tysiąc, ale jak się okazuje trzysta tysięcy w tydzień i się nie załamać? Radek Wiśniewski, facebook

do roboty! 27.02.2022 01:47
No dobra. Polansowali się przed kamerami przy pustej widowni, powspierali, a teraz do roboty: facebook.com/marek.chmielewski.5055/videos/3059843484343369/ Może nasze złotouste radne, które zawsze mają coś głupiego do dodania, w końcu się wykażą jakąś pożyteczną działalnością? Wyłącznie mikrofonu to żadna działalność. Suwałki już zaoferowały pomoc!

ooloo 27.02.2022 14:45
Nasze radne to się nadają do ...........!!!!! ??????? "Lody, lody na śmietanie. Kto poliże, to mu stanie. Antarktyda przed oczami. Wraz z białymi niedźwiedziami."

efrg 26.02.2022 17:57
Czy Grodno nadal pozostaje miastem partnerskim Augustowa? Czy ta umowa nie powinna być zerwana z Białorusią?

ooloo 26.02.2022 06:25
Zastanawiam się gdzież to podział się wicepremier do spraw bezpieczeństwa? Wróg u bram, a "Nasz Wuc" zniknął. Dziwne. Może nie chce atakowąć ruskich? Może śpi? Może ćwiczy pozy na kocie niczym Piłsudski na kasztance? A może czeka na kolejny "Cud nad Wisłą"? Cudem to jest, że on i jego opcja jeszcze są u władzy, a Polska choć ledwo zipie ale jeszcze żyje.

BAU 26.02.2022 00:25
Co sie tak nad tym państwem litujecie?Biedna,bo Putin napadł.Co zrobili przez ostatnie 30 lat w swojej polityce zagranicznej między sobą(Ukraina i Federacja Rosyjska)?Doprowadzili swoim postepowaniem do tej wojny,wspólnie z Anglosasami(wypowiedź min Ławrowa)Popełnili podobne błędy jak my w 39 r.Nasze sanacyjne rządy były jak te ich Janukowycza,gdzie on teraz?zostawił złote toalety i pałace,wybrał Federację,sami go wybrali,prawda?Ie razy było mordobicie w ichnim Sejmie?Zobaczyli obecnie ile warte sa obietnice tzw "zachodu"Jak my w 39 r.Dowódca NATO mówi,że NATO nie bedzie walczyć na Ukrainie,i ma rację,nie jest to państwo w NATO ani w UE.dlaczego mamy je zbroić i nie daj Boże umierać za nie?Dlaczego mamy ich sponsorować,daj,daj,daj,a weź sie do roboty Ukraino.Co były warte te budowanie dróg na Ukrainie przed Euro 2012 r?Ile tam wpompowano pieniędzy?Teraz przejada się po tym czołgi i nic z nich n ie zostanie.Jasne NBP daje 4 miliardy złotych dla Ukrainy,czemu nie da np dla Augustowa np tyle ile otrzymałiśmy w ramach Polskiego Ładu?15 mln?Lub niech zasponsoruje kłądkę za 50 mln?Dlaczego nie?Dlaczego nie zostawi tych pieniędzy w kraju,tylko wysyła na bezpowrotne stracenie w wojnie?Bo na wojnie można się dorobic,mówiąc kolokwialnie,to interes,dlatego Anglosasi cisną Federację z każdej strony,ale jak im powiedziało się,że operacja NATO bombardowania Jugosławii przecież to ich robota,czyż nie? Kto napadł na Syrię?Kto napadł na Irak?Co było z Afganistanem?Bomby jakoś nie spadają na Waszyngton,Londyn,Berlin.Ludzie gineli w Sarajewie,w Syrii i Iraku,?Afganistanie,i co?Świat nakładał embargo i sankcje na Stany,Kanadę,UK,Australie?Zapalcie świeczki POMORDOWANYM POLAKOM na KRESACH RP,na Wołyniu i w Polsce,do akcji Wisła ich liczba sięga 800.000 Polskich Obywateli.Ukraińcy szukaja przyjaciół,którzy im wszystko zasponsorują i będą za nich walczyć-nie tedy droga.Swój problem musicie rozwiązać sami.W ramach świętowania byłem na koncercie.My sie bawimy-wy giniecie-to wasz wybór,waszych rządów,jesteście odpowiedzialni za swoje wybory których dokonaliście legitymizując swoją władzę.Płacicie cenę.Nic dziwnego ,że Prezydent Putin wam nie odpuści dopóki nie dokona demilitaryzacji i denazyfikacji w waszym państewku.III Rzeszy odpuszczono w ramach układu z aliantami,z wami już tak nie będzie.Federacja będzie broniła swoich kilkuset tysięcy obywateli przed bestialstwem które znamy.Zachód4 liter nie ruszy.Precz!

srAU 27.02.2022 01:52
Przestań ciągle wypominać co było. Zapieczenie w złości i zemsta nic dobrego nie przyniesie ani nie odwróci losu. Jest teraźniejszość - jest okazja to wszystko zmienić, stworzyć razem pokojową i bezpieczną przyszłość. Bądźmy nowymi przyjaciółmi a nie starymi wrogami. Tuż obok toczy się wojna, nie wiadomo jak się potoczy, a ty siedzisz w zrzędzisz.

ooloo 01.03.2022 13:08
Bo to typowy suweren pisowski

ooloo 27.02.2022 14:47
A może coś o Jedwabnem? O kolaboracji z Niemcami? itd...

Slava_Ukraini 27.02.2022 22:34
Ty już nie wąchaj onuc , bo zje -ba - ny jesteś na maksa, bolszewiku. i co najwyżej możesz kury gonić, niedorozwoju bolszewicki

pamiętam Wołyń 01.03.2022 17:39
Sława Ukraini ...Zaden Polak tak nie powie... czyli kto to pisze????

inny 28.02.2022 01:21
To co piszesz dla rozumnych. Dzisiejsi Polacy nic z tego nie zrozumieją. Kochają Ukrainę bo nienawidzą Rosji choć Ukraina niczym i nigdy nam nie pomogła , tylko szkodziła . Podejrzewam ze w koncu ***ony Putin sięgnie po atom i będzie koniec. Ale ze tak ludziom we łbach namieszali to masakra. Jak niszczono Libię, Syrię czy Serbie to nikt nie protestował, ba jeszcze wszyscy byli za.

Też BAU 28.02.2022 10:00
@ BAU , teraz przenieś się w wyobraźni na Ukrainę 100 lat wstecz ..co widzisz ? ..głód , śmierć i wszechpanujących bolszewików ze swoją propagandą i terrorem W tym samym czasie w Ukrainie mieszkali oprócz Ukraińców... w dużej mierze Polacy , Żydzi, Niemcy , którzy dla sowieckiej bolszewi stanowili ogromną przeszkodę do całkowitego zniewolenia narodu Ukraińskiego i zagarnięcia ich ziem. Propaganda bolszewicka i ówczesne , sowiecki "zielone ludziki " wkraczają do akcji i co znajdują ? ...idealne podłoże do zasiania nacjonalizmu , ukraińskiego nacjonalizmu który wiemy jak się skończył i jaką ma wymowę do tej pory. Tak działała Rosja wtedy i tak działa obecnie . Nienawiść do innych narodów , czyli po prostu nacjonalizm na terenach okupowanych jest podstawą ich taktyki . Dziś widzimy na jaką skalę działa sowiecka dezinformacja ...jaki ma cel i jaki zasięg. @BAU, to co napisałeś jest faktem historycznym i tego nie da się wymazać ani temu zaprzeczyć, lecz wciąż jesteś pionkiem w bolszewickiej grze ,która ma na celu zniszczenie wszystkiego co w człowieku dobre . Taką nutą grała i gra Rosja i to niezależnie czy za cara czy za komunistów czy teraz. O to im właśnie chodzi aby takich jak Ty było jak najwięcej . Świat , cały świat już to rozumie że tu imperializm przywódców Rosji jest istotą sprawy . Nie ma tutaj znaczenia ilość ofiar jaka ma doprowadzi do Rosyjskiej hegemoni . Miliony istnień bolszewickich zbrodni w latach 20-tych ub. wieku i miliony ofiar bolszewików w czasie i po II WŚ świadczą o tym kto tutaj nad nami chce dominować i uwierz , to nie są Ukraińcy , Niemcy , Unia Europejska czy USA .. tylko ROSJA i faszyzm jej przywódców.

ferd 28.02.2022 19:28
A kto sponsorował tę bolszewicką rewolucję? Car? Kto zwinął zboże w czasie wielkiego głodu na Ukrainie?

peace 01.03.2022 09:48
No jak to kto ? Tusk, Soros , Merkel no i ten od chipów ... Gates

sbhcb 28.02.2022 19:28
Bau zapomniałeś o tym co zrobili z Libią

Infantylny PR 25.02.2022 14:48
Żenujące jest budowanie wizerunku na ludzkim nieszczęściu poprzez miałkie przemówienia i ckliwe pozy. Marionetka i dworak z resztą drużyny NM, nie przepuszczą chyba żadnej okazji do zrobienia sobie fotek i pajacowania w blasu fleszy.

ooloo 26.02.2022 02:08
A jakie groźne miny. Podobne do naszego PAD-a. A'la Duce. Putin już ma pełne gacie. Szok. Normalnie strach się bać.

tylko P&R 25.02.2022 11:37
Jak mi przykro, że w działaniach władz Augustowa pozostał tylko P&R. Nie macie serc dla krwawiącej Ukrainy, tylko własny, jak zwykle, interes. W S T Y D !!!!!!

Śmiech 25.02.2022 06:35
Ale zuchy. Gdyby jeszcze coś kredą na chodniku pokazali, to w ogóle byłby wyczyn.

prorok Lebioda 25.02.2022 04:01
A ja jestem przeciw Ukrainie ale solidarny z Rosją nie jestem. A jak słyszę te straszenie typu dziś Ukraina , jutro Polska a potem Europa to śmiać mi się chce. Jeśli Putin zaatakuje Polskę to zobaczymy ile warte są te pakty , układy i całe NATO. Normalnie to będzie wojna światowa i knieć naszej cywilizacji a z Polski to pustynia pozostanie ...chyba że będzie scenariusz z 1939.....

wefw 24.02.2022 21:41
W tej sprawie nie ważne są polityczne poglądy i spory, ale wiekszość mieszkańców dowiaduje się po fakcie. Organizatorzy tego zajścia powinni nieco pomysleć. Gdyby mieszkańcy o tym wiedzieli to ten plac nie byłby taki opustoszały. Czy wam zależy tylko na fotkach czy na efektach?

ooloo 25.02.2022 00:34
Patrząc na frekwencję, to też myślę że to było pod publiczkę.

zachmurzenie duże

Temperatura: 16°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 6 z dnia 26 czer - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: W związku z tym ze Polska została zaatakowana przez drony rosyjskie ze strony Białorusi proszę aby radni na najbliższej sesji lub też zawnioskowali o zgłoszenie sesji nadzwyczajnej i zawnioskowali do władz miasta o przedstawienie informacji dotyczących przygotowania naszego miasta na wypadek wystąpienia bezpośredniego zagrożenia militarnego Na podstawie przepisów: • ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz.U. 2022 poz. 655), • ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. 2007 nr 89 poz. 590), • oraz obowiązujących rozporządzeń wykonawczych dotyczących obrony cywilnej i ochrony ludności, organy samorządu terytorialnego są zobowiązane do podejmowania działań w zakresie ochrony mieszkańców, planowania ewakuacji, utrzymania gotowości obrony cywilnej oraz przygotowania schronów i miejsc doraźnej ochrony. W związku z powyższym, należy poprosić o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania: 1. Schrony i miejsca ochrony ludności o Czy na terenie miasta istnieją czynne schrony, ukrycia lub miejsca doraźnej ochrony? o Gdzie znajdują się ich lokalizacje i jaka jest ich pojemność? o W jaki sposób mieszkańcy mają być informowani o ich dostępności w sytuacji zagrożenia? 2. Plany ewakuacyjne o Czy miasto posiada aktualny plan ewakuacji ludności cywilnej w przypadku zagrożenia atakiem z powietrza? o Jakie są ustalone trasy ewakuacji i miejsca zbiórek? o W jaki sposób mieszkańcy będą powiadamiani o rozpoczęciu procedury ewakuacyjnej? 3. System ostrzegania i alarmowania o Czy na terenie miasta działają syreny alarmowe i inne systemy ostrzegania ludności (SMS, aplikacje, komunikaty radiowe)? o Czy prowadzone są okresowe testy sprawności systemu alarmowego? 4. Obrona cywilna i ochrona ludności o Jakie jednostki lub zespoły obrony cywilnej funkcjonują na terenie miasta? o Czy istnieją lokalne plany zaopatrzenia ludności w wodę, żywność i środki medyczne w przypadku długotrwałego zagrożenia? o Czy organizowane są szkolenia, ćwiczenia lub kampanie informacyjne dla mieszkańców dotyczące zachowania się w sytuacjach kryzysowych? 5. Współpraca z innymi instytucjami o Jakie mechanizmy współpracy z Policją, Strażą Pożarną, Wojskiem Polskim i Wojewódzkim Centrum Zarządzania Kryzysowego przewiduje miasto w razie eskalacji zagrożenia? Mając na uwadze powagę sytuacji oraz położenie geograficzne naszego miasta należy zwrócić się o przedstawienie wyżej wymienionych informacji w możliwie najkrótszym terminie. Należy również zawnioskować o rozważenie organizacji spotkania informacyjnego dla mieszkańców, podczas którego władze miasta przedstawią plan działań obronnych i odpowiedzą na pytania społeczności lokalnej.Data dodania komentarza: 10.09.2025, 11:15Źródło komentarza: Rosyjskie drony naruszyły polską przestrzeń powietrzną – część zestrzelona, jeden uderzył w domAutor komentarza: KubuśTreść komentarza: Poinformowano mnie, że UM nie kosi tej części trawnika bo działka jest Skarbu Państwa. Dziwi mnie zatem fakt, że jak zrobić chodniki i ścieżkę którą widać na zdjęciach to Miasto zrobiło chętnie, ale już utrzymywać zieleni nie chcą..... za Walulika był porządek ....Data dodania komentarza: 10.09.2025, 08:37Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: boobooTreść komentarza: Typowy ruski trolling. Pobierasz kasę za rozpowszechnianie takich bredni? Opłaca się?Data dodania komentarza: 10.09.2025, 02:47Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: PatriotaTreść komentarza: Popieram,porządnym kamery nie przeszkadzają.Data dodania komentarza: 10.09.2025, 00:43Źródło komentarza: LIST OTWARTY DO BURMISTRZA, RADY MIEJSKIEJ ORAZ MIESZKAŃCÓW AUGUSTOWAAutor komentarza: AgnieszkaTreść komentarza: Przyłączam się do apelu autora artykułu. Dbajmy o swoje bzpieczeństwo i nie pozwalajmy, aby ktoś decydował za nas, jakie mamy prawo do ochrony naszego mienia.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 22:53Źródło komentarza: LIST OTWARTY DO BURMISTRZA, RADY MIEJSKIEJ ORAZ MIESZKAŃCÓW AUGUSTOWAAutor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: Dobrze jest kosić maksymalnie dwa razy na sezon. Mamy w Polsce problem z suszą, a wyższa trawa zmniejsza wysychanie gleby, dodatkowo zapewniając schroneinie dla owadów i mniejszych zwierząt.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 21:08Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: ...mieszkaniecTreść komentarza: Włodarze są tak zafascynowanie swoimi sukcesami i codziennością ,że zapominają o wizajnie miasta ...a to zapominają o malowaniu pasów na ulicach tudzież koszeniu i utrzymaniu terenów zielonych miasta jak i ubogim odśnieżaniu miasta zimą tłumacząc że: ...zima zaskoczyła.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 15:31Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: Teraz rodzina wg burmiszcza Karolczuka I ekipy Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Za te grube miliony złotych, które burmiszcz Karolczuk wydrenował z miejskiego budżetu swoim niegospodarnym działaniem zmaterializowanym w utworzeniu etatu drugiego zastępcy burmistrza Augustowa, możnaby np. sfinansować śniadania i obiady dla dzieci w szkołach. Mgr Mirosław Karolczuk i ekipa Nasze Miasto-PiS mają jednak swoje priorytety - bezczelnie drenujące miejski budżet drogocenno-kumoterskimi etatatami.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 15:26Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Wychodkiewicz mógłby pośpiewać zamiast Koterbskiej. Jakiś podest stoi przy pomniku. Byłby atrakcją zamiast zepsutej grającej ławeczki..Data dodania komentarza: 9.09.2025, 15:13Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Popieram w 100% ten apel. Widać komuś z "władz" przeszkadza monitoring, bo gwarantuje bezprawie. O monitoringu piszę już od dawna, ale po co on? Jeszcze jakieś niewygodne fakty ujrzałyby światło dzienne. Nawet Koterbska już zamilkła, bo te "Augustowskie noce" Jej zbrzydły..Data dodania komentarza: 9.09.2025, 15:08Źródło komentarza: LIST OTWARTY DO BURMISTRZA, RADY MIEJSKIEJ ORAZ MIESZKAŃCÓW AUGUSTOWAAutor komentarza: Priorytety burmiszcza Karolczuka i Nasze Miasto-PiS, czyli "Teraz naszomiastowopisowska rodzina"☝️👉🤡🛸🚀🥸🫵💸💰💰💰👺🤑👈🤝👏Treść komentarza: Niebawem w miejskim budżecie ma zostać wygospodarowane ponad ćwierć miliona na utrzymanie właściwego stanu technicznego i estetycznego bulwarów wzdłuż Netty i Bystrego. Burmistrz Karolczuk podobno ma w końcu po czterech latach drenowania miejskiego budżetu niegospodarnie utworzonym przez siebie etatem drugiego zastępcy burmistrza Augustowa, zlikwidować ten etat dojmująco drenujący miejski budżet Augustowa. Może przy okazji zlikwiduje etat pierwszego swojego zastępcy w urzędzie miejskim, to wtedy w budżecie tylko w skali jednego roku zostanie jakieś pół miliona złotych, które można zagospodarować na prospołeczne działania realnie podwyższające jakość życia mieszkańców Augustowa.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 10:26Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Pani z urzędu miasta która z zbyła temat odrazu wiadomo z którego wydziału tzw. "Ochrona środowiska".Data dodania komentarza: 9.09.2025, 06:34Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Nie można tego skosić takie są dyrektywy unijne, tzw. "Zielony ład". Ach ta ekologia.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 06:30Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: KrzysioTreść komentarza: Zakładam ze podatki od nieruchomości idą ko kasy miasta, ale miasto już nie odpowiada za zieleń miejska, bo to skarbu państwa. Słabo,słabo, ta przepastna biurokracja w Polsce, rady miasta, powiatu, gminy... itd, I tak bez konca. Ogarnijce to, mieszkancy nie powinni wysłuchiwać takich wymówek, że to nie miasta. A teraz wywoluje do tablicy radnego miasta , ktory reprezentuje Baraki-ogarnij to pan/pani bo zapewne za friko nie siedzisz w radzie miasta.Data dodania komentarza: 8.09.2025, 23:09Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Ciekawe, że augustowscy policjanci z drogówki nie zauważyli pojazdów "nocnych rajdowców". Podpowiem srebrna BM-ka, jest jeszcze jeden ciemny. Namierzę. Numery blach może niebawem z info na youtube i nie tylko..Data dodania komentarza: 8.09.2025, 17:25Źródło komentarza: Zatrzymany nietrzeźwy motorowerzystaAutor komentarza: ☝️👉Kto nie z Mieciem, tego zmieciem👈 🤡👺👹🥸Treść komentarza: No tak, tyle że burmistrz Walulik nie dał zrobić z siebie bezwolnego popychadła i skabotyniałej wydmuszki, więc stał się wrogiem nr 1 naftalinojablonkowego towarzystwa wzajemnej adoracji, a następnie został beznamiętnie odesłany na boczny tor niczym nikomu niepotrzebna zużyta lokomotywa nadająca się już tylko na żyletki.Data dodania komentarza: 8.09.2025, 15:49Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: boobooTreść komentarza: Za czasów Walulika wszystko było pokoszone. A pracował SAM. Teraz jest dwóch zastępców i powszechna niemożność. Augustów zarasta syfem. Brawo, wyborcy.Data dodania komentarza: 8.09.2025, 13:52Źródło komentarza: Potężne chaszcze w AugustowieAutor komentarza: Priorytety trójcy burmiszczów i ekipy Nasze Miasto-PiS, czyli "Teraz naszomiastowopisowska rodzina"☝️👉🤡🚀🛸🛰👺🫵💸🤑💰💰💰🥸👈🤝👏💩Treść komentarza: Monumentalno-megalomańska kładka nad Nettą, czyli sztandarowe hasło wyborcze burmistrza mgr. Mirosława Karolczuka i ekipy Nasze Miasto-PiS na pewno rozwiąże wszystkie problemy zwijającego się Augustowa, a na pewno pływanie motorówkami bez patentu. Wyborcza kładka naszomiastowopisowskiej ekipy rozwiąże przede wszystkim najpoważniejszy problem związany z ekspresowym wyludnianiem się Augustowa i mega zaniedbaniami związanymi z całkowitą indolencją trzech naszomiastowych burmiszczów w działaniu na rzecz rozwóju Augustowa jako tętniącego życiem uzdrowiska oraz stworzenia dobrych warunków dla przedsiębiorców, w tym z branży HoReCa.Data dodania komentarza: 7.09.2025, 10:14Źródło komentarza: Mieszkaniec Augustowa jest zaniepokojony. Apeluje o rozwagęAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Po Collegium Tumanum wszystko można obiecać. Tylko kto to łyknął? Plebs rozmodlony..Data dodania komentarza: 7.09.2025, 04:49Źródło komentarza: Mieszkaniec Augustowa jest zaniepokojony. Apeluje o rozwagęAutor komentarza: żabaTreść komentarza: Zastanawiam sie komu są potrzebne te koszary. Kto jest taki wspaniałomyślny aby ten Augustów zniszczyć całkowicie.Data dodania komentarza: 6.09.2025, 10:51Źródło komentarza: Koszary rosną w ekspresowym tempie
Reklama