Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 marca 2026 18:46
Reklama

Panika zastępcy burmistrza

Podziel się
Oceń

Nie śledzę na bieżąco rewelacji w mediach społecznościowych, ale ktoś ze znajomych wspomniał, że właśnie przeczytał obszerny wywód Pana Chodkiewicza odnoszący się do mojego ostatniego felietonu. Felieton mówił o pomijaniu dużej części radnych w procesie podejmowania decyzji co do przyszłości miasta i kierunków jego rozwoju.
Panika zastępcy burmistrza

Felieton 

Próbuje się nas traktować przedmiotowo jak maszynkę do głosowania. Nie ma na to zgody. Ponieważ wypowiedź dotyczyła bezpośrednio mojej osoby, nie mogę i nie chcę przejść mimo. Stąd kolejny mój felieton, a właściwie słowo do Pana Chodkiewicza.

Panie Burmistrzu, czyżby pańska irytacja, której wyrazem jest wpis na Pana profilu na fb, była efektem uświadomienia sobie bolesnej prawdy? Proszę się tak nie denerwować. Porozmawiajmy o faktach.

Po pierwsze i najważniejsze – faktem jest, że zawsze byłam, jestem i będę dumna z tego, że jestem rodowitą augustowianką. I zawsze żywo interesowało mnie to, co dzieje się w moim mieście i jak się ono rozwija. Pańskie pokrętne wyjaśnienia i manipulacje, przytaczanie takich argumentów, które pasują Panu w danej chwili, obrażają inteligencję wyborców i radnych. Boli mnie ten brak szacunku dla tak dużej części mieszkańców Augustowa, brak szacunku dla mediów, brak szacunku dla byłych i obecnych samorządowców. Jest to retoryka, która nie przekonuje. Proszę poczytać komentarze nie tylko na swoim profilu. Żyje Pan w bańce informacyjnej, obok Augustowa. Szkoda mi czasu i cierpliwości mieszkańców na polemiki z Panem na temat uzdrowiska, bo chyba wszystkim jest wiadome, że dla Pana i pańskiego obozu to przysłowiowa „kula u nogi” i najchętniej nie inwestowalibyście w ten obszar, co potwierdza chociażby wspomniany projekt uchwały i wskazane w nim zadania inwestycyjne. Mrzonki o zmianie Augustowa w miasto przemysłowe są wprost proporcjonalne do ilości miejsc pracy na strefie aktywności gospodarczej.

Pańskie wycieczki do mojej osoby i rzekomego nieprawidłowego wynagrodzenia są niesmaczne i nieprawdziwe. Kłamstwo powtórzone sto razy dalej pozostaje kłamstwem. Jeżeli pamięć Panu szwankuje, to proszę porozmawiać z obecną Panią prawnik urzędu, która reprezentowała burmistrza w tej sprawie. Dlaczego nie zdecydowaliście się skierować sprawy do sądu? Dlaczego zakończyliście wątek na etapie negocjacji? Bo nie mieliście argumentów, bo sprawę w sądzie przegralibyście, jak wiele innych. Teraz, po 7 latach, Pan przytacza temat i poprzez takie niejasne wypowiedzi i manipulacje chce mnie Pan zdyskredytować? Wstyd Panie Burmistrzu.

Latarnie za mojej kadencji faktycznie gasły okresowo na kilka godzin, za Waszych zaś palą się w ciągu dnia, a nocami często straszą w mieście egipskie ciemności. Nasze decyzje były umotywowane i pod pełną kontrolą. Znowu polecam ulubione przez Pana media pt. fb na temat aktualnych problemów z oświetleniem miejskim.

Ale oczywiście „radośnie” odniosę się też do Pana wywodów na łamach mediów społecznościowych.

Twierdzi Pan na przykład, że środków z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych nie można przeznaczać na finansowanie remontów, a w przyjętej uchwale umieściliście zadanie dot. modernizacji bloku sportowego w szkole SP nr 3.

Rozmija się Pan z prawdą, aby tylko wykazać, że ma Pan rację.

Cała koncepcja rozwoju miasta obecnej koalicji rządzącej opiera się na asfaltowaniu uliczek. Potwierdza to projekt uchwały dot. RFIL. Nad czym pracował urząd w ostatnim czasie, widać wyraźnie. Są gotowe tylko projekty kładzenia asfaltu. Innych projektów nie macie. Chwali się Pan, że ten rządowy program znaliście od dawna, to gdzie te prorozwojowe inwestycje? Gdzie działania, które przyniosą wymierne korzyści w postaci nowych miejsc pracy, wpływu podatków, zwiększenia liczby mieszkańców? Czy mylę się, że to są wskaźniki rozwoju miasta? Nawiasem mówiąc, asfaltowanie ulic w XXI wieku to żadna zasługa, to obowiązek.

Burmistrz i jego służby mają obowiązek przygotowywać materiały i przekazywać wszelkie istotne informacje radnym. Wszystkim radnym. Szczególnie takie informacje, które mogą w znaczący sposób wpłynąć na stan budżetu czy rozwój miasta. Wymaga tego powaga urzędu i instytucji burmistrza, a przede wszystkim powinność wobec wyborców. Natomiast kształt projektów uchwał winien być przedstawiony na sesji po uprzedniej dyskusji na komisjach. Przypominam, bo wspomniał Pan, że Pana pamięć działa wybiórczo.

Jeżeli prawdą jest, że wiedzę o programie RFIL burmistrz powziął bardzo dawno, to tym bardziej zasmuca fakt, że na komisjach poprzedzających sesję temat ten nie został ujęty w porządku obrad. Czy w Augustowie mamy władzę autokratyczną czy demokratyczną? Czasem mam wątpliwości.

 

Chwali się Pan inwestycjami. Myślę, że przyda się tu kilka słów przypomnienia.

  1. nowe boisko ze sztuczną nawierzchnią w Koszarach - jest realizacją koncepcji poprzedników,
  2. nowe boisko przy szkole na Nowomiejskiej – jest realizacją koncepcji poprzedników Aczkolwiek ta inwestycja jest wg mnie niedostatecznie, czy wręcz niewłaściwie wykorzystana, z uwagi na złe decyzje dot. wykorzystania budynku dawnej szkoły,
  3. skatepark - ostatnio stał się miejscem, w którym dochodzi do aktów przemocy. Wymaga monitoringu i dozoru. Pomimo ciągłych wniosków brak reakcji ratusza. Notabene służy on kilkudziesięciu osobom, może stu – tak gwoli ścisłości,
  4. tętniące życiem miejsce pod gastronomię na Neckiem!!!!. Trzy pawilony to nie jest nawet odtworzenie bazy z czasów PRL. Nie jest Pan rodowitym augustowianinem i nie może Pan pamiętać czasów, kiedy w Augustowie i okolicach wakacje spędzał ponad milion turystów, ale jak już wspominałam w poprzednim felietonie i jeszcze raz powtórzę – polecam Augustów na Starej Pocztówce.
  5. boisko na Lipowcu - w dalszym ciągu zamknięte dla mieszkańców. Czy naprawdę uważa Pan, że mieszkańcy mojej dzielnicy to patologia i wandale? Że nie zasługują na to, aby udostępnić im tych kilka sportowych atrakcji, jak cywilizowanym ludziom? Bo może się coś zniszczy? Pewnie tak, ale czy ograniczenie dostępu to rzeczywiście najlepsze rozwiązanie? Budować, zamykać i oglądać przez kraty – taka idea przyświecała tej inwestycji?
  6. park na Lipowcu - służy okolicznym dzieciakom i bardzo dobrze, ale przytaczanie go jako przykład inwestycji, z której korzystają wszyscy mieszkańcy to gruba przesada. Wiem, bo widzę ten park z mojego domu.
  7. ścieżki do Przewięzi i Sajenka nie były inwestycją miejską. Dla przypomnienia budowę sieci Green Velo rozpoczęto za czasów burmistrza Kożuchowskiego i był to projekt Ministerstwa Rozwoju Regionalnego we współpracy z Urzędami Marszałkowskimi 5 województw Polski Wschodniej. Finansowany był z EFRR w ramach PORPW 2007-2013. Potem nastąpił dalszy rozwój ścieżek rowerowych i nie miasto było inwestorem. Równie dobrze może Pan przypisywać miastu inwestycje BAT lub obwodnicy Łomży.
  8. Zapomniał Pan o bazie kajakowej. Czyżby dlatego, że niektóre ściany budynku już ciemnieją. Jest na to rada - proszę spytać właścicieli Przedszkola Montessori, bo zdaje się, że technologia ta sama, a jakość jakby inna.

Mogłabym wymienić też szereg zaniechań, ale wspomnę tylko. budynek centrum informacji turystycznej, i postiw które stały się niechlubnym symbolem rządów NM. Pychą i arogancja kroczy przed upadkiem, a burmistrz oraz radni NM i banici z PIS, w dalszym ciągu będą bojkotować propozycje swoich kolegów z rady. Tak właśnie wygląda ta rzekoma współpraca, o której mówi burmistrz.

Różnimy się również diametralnie w ocenie inwestycji z poprzednich kadencji. Niektóre z nich wpłynęły decydująco na prowadzenie biznesu augustowskich przedsiębiorców. Wrócę do bulwarów. Dzisiaj nad Nettą działa 5 restauracji . Dwie sezonowe Biała Perła i Blues Brothers oraz Ogródek po Jabłoniami , Fisza i Moringa. Ponadto po drugiej stronie Netty Pałac na Wodzie. Razem kilkadziesiąt, a w sezonie może więcej miejsc pracy. Czy byłoby to realne bez budowy bulwarów?

Ciekawa jestem, kiedy tyle miejsc pracy wygeneruje augustowska strefa aktywności gospodarczej?

Ciekawa też jestem czy wyasfaltowanie przysłowiowej ulicy Derak przyczyni się do powstania choć jednego miejsca pracy. Nie oznacza to, że nie należy asfaltować małych uliczek. Jak najbardziej należy, wszak to zadanie własne gminy. Jednak w ten sposób przejadamy ogromną część środków na inwestycje prorozwojowe, których w mieście jak na lekarstwo.

Ufam, że Panu, podobnie jak i mnie, zależy na rozwoju Augustowa. Jednak sposób w jaki traktujecie radnych opozycji pokazuje, że czujecie się nieomylni i wierzycie w to, iż tylko z kręgu NM mogą wychodzić pomysły dobre dla rozwoju Augustowa. Energię konieczną do pracy przeznaczacie na walkę z jakąkolwiek krytyką waszych poczynań.

Kpiarski ton Pana Wiceburmistrza nie sprzyja dobrej atmosferze. Myślicie Państwo, że można stłumić dyskusję i śmiać się z radnych opozycji. Tym sposobem obrażacie nie tylko nas, ale i naszych wyborców. Panie Wiceburmistrzu, pańska reakcja, wręcz na granicy histerii na mój ostatni tekst w „Przeglądzie Powiatowym”, pokazuje, że uderzyłam celnie. Jestem tym zaskoczona, bo powinniście się takiej krytyki spodziewać. Jeśli dyskusja nie ma szansy rozegrać się na komisjach i sesjach Rady Miejskiej, gdzie po 30 sekundach odbieracie nam głos, to będzie odbywać się poprzez oświadczenia dla mediów oraz artykuły. To skutek Waszych działań. Nie będziemy opozycją milczącą, bo nie chcą tego nasi wyborcy. Pochylcie się nad komentarzami wielu mieszkańców zniesmaczonych Waszą retoryką, butą i arogancją. Musicie się opamiętać i zmienić swój styl działania. Sztuczki PR nie zastąpią realnych działań. Pracujmy razem dla Augustowa.

Izabela Piasecka


Napisz komentarz

Komentarze

Anna 15.10.2020 19:55
panie (p celowo małą literą) filipie jeśli jest pan oddany dla mistta i mieszkańców, którzy oddali na pana głos, proszę powiedzieć dlaczego pojawiło się pana nazwisko w info. długi i dlaczego - jeśli takowe były, nie spłacił ich pan. Proszę również powiedzieć mieszkańcom dlaczego zarabiając tak duże pieniądza podjął pan dodatkową pracę, a pieniądze płynęły z urzędu?Czy jest to zgodne z etyką samorządowca? Czy zgodne ze słynnym kodeksem etyki? Lubi pan długie posty więc problemu nie powinno być z odpowiedziami. Proszę wybaczyć nam wszystkim ciekawość, która jest podyktowana zniesmaczeniem.

Bawoleoko 21.10.2020 20:05
Długi popłacone?

Tym 15.10.2020 17:33
mam nadzieje ze CBA kiedys tu zawita

Flap 15.10.2020 19:41
I prokurator, bo to granda

Mieszkaniec 15.10.2020 11:14
Zlikwidowali fundusz na promocję miasta a w zamian za te pieniądze opiewają swoje sukcesy ! A tak nawiasem to można temu się przyjżeć to będzie dobry temat na następny artykuł. Może jeszcze trzeba prześledzić wszystkie przetargi pod kątem które firmy najczęściej je wygrywają i czy wykonawca jest naprawdę obcy względem urzędników ?

Czytelnik 15.10.2020 09:41
Ciekawe kiedy o aferze z Dobkowskim napisze reporter?

Szkoda miasta 15.10.2020 08:41
Tak sobie myślę, że cwaniacy tacy jak Karolczuk, Chodkiewicz czy Dobkowski trochę czasami zaskakują, ale to od tygodni nic nowego. Dziwi mnie postawa ludzi, których uważam za przyzwoitych, jak Kaśka Raczkowska czy Mirek Zawadzki. Co z nimi? Zapisali się do klubu hejterów i manipulatorów?

Bronek 15.10.2020 10:41
Ktotokorolczyk to nie cwaniak on tylko wypełnia polecenia pozostałych . Gdyby było inaczej to by nie podpisał przelewów dla reportera ! Taki człowiek był im potrzebny bo poprzednio się zbuntował .

KRS 15.10.2020 08:16
Filip, tak byś nie miał wątpliwości przesyłam link do Krajowego Rejestru Sądowego. Bo przecież nic nie wiedziałaś, podobnie jak Mirek, Ala i Oneta, nasza przewodnicząca komisji reprezentacyjnej. Augustowski Reporter Sp z o.o. - link w KRS: http://www.krs-online.com.pl/augustowski-reporter-sp-z-o-o-krs-10225205.html

czapka z pomponem 15.10.2020 22:21
Kiedy Oneta zrobi kotrolę?

genialne 16.10.2020 20:18
Oneta jako przewodnicząca komisji reprezentacyjnej - no to mi się podoba!!! Oneta może być naszym towarem eksportowym - oczami wyobraźni już widzę jak reprezentuje naszą skromną społeczność na wydarzeniach takich jak otwarcie Igrzysk Olimpijskich, zaprzysiężenie prezydenta USA, inauguracja pontyfikatu nowego Papieża już nie mówiąc o skromniejszych uroczystościach takich jak otwarcie fabryki Tesli w strefie aktywności gospodarczej, kosmodromu na Rybackiej czy wreszcie długo i niecierpliwie oczekiwane przecięcie wstęgi na pięknym, lśniącym i pachnącym piękniej niż wiosenna łąka asfalcie na Derak.

Toja 17.10.2020 14:14
Oneta?toz to wstyd

Lol 18.10.2020 13:14
Na kolanach Oneta lepiej wyglada?

Emeryt 15.10.2020 07:08
Dobkowski z żoną zrobił sobie z miasta krowę dojną. 30000 tysięcy rocznie idzie do ich kieszeni. Emeryci uczcie się.

bzyk 15.10.2020 00:51
Iza, ze wszystkim się zgadzam oprócz tego, że ten pan (małe p) obraża moją inteligencję jako wyborcy, bo musiałby mieć jej duuuużo więcej, abym to odczuł. Potrafię odróżnić pustosłowie, nawet kwieciste, od prawdy.

30000 tysięcy dla Dobkowskiego 14.10.2020 21:12
Ten podobno najbogatszy radny kroi Augustów na kilkadziesiąt tysięcy. Krzyk o hejcie był po to by zatrzymać ewentualne informacje. Gruby, otwieraj wódkę, bo to źle wygląda. Lepiej się spij.

Drink 14.10.2020 22:12
Pociągnąć też lubi? Tak mówią

Mirek Ktotorolczuk 14.10.2020 20:42
Informacja o pieniądzach z miasta dla Reportera Augustowskiego Państwa Dąbkowskich, dokładnie 21 667 zł. 38 gr., podałem ja - Mirek Ktotorolczuk. Załączam link http://bip.um.augustow.pl/rada-miejska/interpelacje_i_zapytania_radnych_i_udzielone_odp_1/kleczkowski_marcin/tresc-19interpelacji-pan-radny-marcin-kleczkowski.html

F. Chodachodakiewicz 14.10.2020 20:52
Ja pier............ Dno dno i jeszcze raz dno

mareczek 15.10.2020 09:47
Wow i na Gazetę Wyborczą koalicjanci PiS-u wydali ponad 11tysiaków. Ciekawe co na to władze wojewódzkie PiS-u.

Bawoleoczy 14.10.2020 19:41
Do tego pani Izo należy dodać syf, koła i mogiła w Dogosferze i plac zabaw na Rybackiej, który jest zużyty, i niebezpieczny. I wiele innych perełek.

Janek 14.10.2020 19:09
No to skok na kasę. Dobkowski wyjmuje pieniądze w niezbyt wyrafinowany sposób. Ile wyjmują w sposób bardziej inteligentny?

Ściąga manipulanta 14.10.2020 18:37
Filip notuj, tak będziesz to złodziejstwo tłumaczyć: Nikt nie chciał pisać laurek dla burmistrza i Naszego Miasta, to burmistrz poprosił swojego kolegę Dobkowskiego. I ten wspaniałomyślnie zgodził się za drobne 30.000 zł pisać dobre rzeczy o Burmistrzu. Tylko Dobkowski się zgodził, nikt inny nie chciał, więc nie było wyjścia. Tak tłumacz Filipku.

Pixi 14.10.2020 20:06
No tak ktoś musi się odwdzięczyć za kampanię wyborczą. Obrzydliwe !

Helenka 14.10.2020 21:30
Obrzydliwe do kwadratu. Gdyby te tysiące wydali na gazetkę promującą ich "sukcesy" to przynajmniej byłoby oficjalnie. Ale pchać kasę do prywatnej firmy, której właścicielką jest żona radnego???? Nikt tego dziadostwa nie czyta, więc pewnie dlatego. Prawie same przedruki i teksty wykupione. Co na to inni radni? Przewodnicząca pewnie się cieszy, że poszło do AR, bo jej znajomi PP nie kupują. Podobno. Zgnilizna moralna. Powiem więcej: zwyrodnialstwo!

Reporter 14.10.2020 22:13
Ja biorę kilka egzemplarzy. Mam na rozpałkę do pieca

Ups 15.10.2020 09:12
No jak to nikt? A dziennik powiatowy? Przecież również publikował takie treści.

Czytelniczka 14.10.2020 18:18
Teraz bym się nie zdziwiła jakby miasto płaciło firmie Filipa chwilowo przepisanej na siostrę. Ktoś chyba zapyta?

Amen w pacieżu 14.10.2020 18:12
Mi się wydawało, że kilka tygodni temu Powiatowy obnażył szczyty hipokryzji. A tu co tydzień większa i większa bomba. Z tą kasą na prywatną gazetę Dobkowskiego to bingo. Ciekawe kiedy hejterzy z Naszego Miasta zaczną atak?

Muszą odejść 14.10.2020 18:09
Ten atak na Przegląd to największy życiowy błąd Dobka i Chodkiewicza. Wychodzi dzień po dniu jak Nasze Miasto wyciąga kasę z urzędu. Dziękujemy dziennikarzom za odwagę. Robicie rzecz wielką. Obnażacie kulisy tej wstrętnej ekipy.

Kosmos po prostu 14.10.2020 18:07
Sprawa jest bardzo prosta. Po przeliczeniu wynika, że Dobkowski tnie miasto na około 30 tysięcy rocznie. Przez pięć lat nazbiera okrągłe 150 tysięcy i ma na kampanię. I żyje na koszt podatnika. Trzeba jeszcze sprawdzić gdzie spółki miejskie kupują paliwo. Nie zdziwię się jeśli u zaradnego radnego Dobkowskiego. Uczcie się niedorajdy.

Gonić naciągaczy 14.10.2020 17:45
Znaczy się sam Dobkowski wyjął z kasy miejskiej 21 tysięcy na swój szmatławy periodyk. Genialne. Godne to i sprawiedliwe. Czy zatem sam Dobkowski po takim numerze nie powinien podziękować za służbę i zabrać ze sobą Karolczuka i Chodkiewicza, którzy ten przekręt firmowali?

Ale jaja 14.10.2020 19:39
No proszę jest przysłowiowa sprawa dla ,, Reportera" . Transparentność to ich drugie imię. Czas chyba poinformować o tym fakcie odpowiednie służby.

www 14.10.2020 15:36
Nie jestem za tym ,, gwiazdorem,, ale są siebie warci.Piasecka= Filipek. cóż takiego dobrego zrobiła Piasecka ? uderz w stół , a nożyce się odezwą.

mieszkaniec i czytelnik 14.10.2020 11:50
Szanowni. Kupujmy DP lub wykupmy płatną wersję. Nigdy nie dowiedzielibyśmy się o drugiej twarzy tej władzy gdyby nie niezależne dziennikarstwo! Wspierajmy Pana Przekopa by nie pojawił się nieznany nikomu z imienia i nazwiska biznesman i złożył ofertę kupna DP jak kupił Augustowski Reporter. To byłby koniec prawdy w naszym mieście. Została by tylko prawda Naszego Miasta.

Czytelnik 14.10.2020 12:28
Reporter należy do żony Dobkowskiego. Czytajcie Reportera, tam tylko chwalą grybego, prawdomównego i niewidzialnego. Rozmach chwalenia ogromny, aż miło się czyta. No i ten obiektywizm w wychwalaniu. Aż miło. Nawet jak niewidzialny burmistrz coś źle zrobi to go chwalą. Chwała dziennikarzom z Reportera.

Pytanie dnia 14.10.2020 14:37
Ile miasto zapłaciło Reporterowi Augustowskiemu, czyli tak naprawdę Państwu Dąbkowskim w 2019r. za publikacje na temat sukcesów NM? Pytanie pomocnicze - czy jest to kwota powyżej 20 tysięcy złotych?

będzie kontrola? 14.10.2020 17:21
Toż to jest sprawa dla komisji rewizyjnej RM. Mamy taką świetną komisję rewizyjną z jeszcze świetniejszą przewodniczącą. Oneta już się pali w blokach startowych żeby to wszystko zawodowo skontrolować, wytropić najdrobniejszy przekręcik i ogólnie roznieść ich w pył. Pokazała już swój ponadprzeciętny talent śledczego i nieosiągalny dla zwykłego śmiertelnika obiektywizm i profesjonalizm podczas kontroli w sprawie przemocy. Oneto - buławę w dłoń i do boju, zło trzeba zdusić w zarodku.

oszustwo 14.10.2020 19:33
Nie dla komisji rewizyjnej tylko dla państwowych organów !!!!!!!!!

buenos 16.10.2020 23:15
hahaha dobre!

Odpowiedź dnia 14.10.2020 17:31
Ile miasto zapłaciło Reporterowi Augustowskiemu, czyli tak naprawdę Państwu Dąbkowskim w 2019r. za publikacje na temat sukcesów NM, dokładnie niewidomo. Natomiast w 2020r miasto za pełne obiektywizmu publikacje Reporterze Augustowskim zapłaciło ponad 21 tys. złotych.

skandal 14.10.2020 18:40
A rok się jeszcze nie skończył. Jeżeli jest to prawda, Dobkowski powinien natychmiast zrezygnować lub co najmniej zamilknąć do końca kadencji. Zazwyczaj i tak nie mówi nic wartościowego, teraz to będzie brzmiało zwyczajnie jak kpina i szyderstwo. Natomiast ten z urzędu kto to zlecił - bezwarunkowo do dymisji. Jeżeli to prawda - to nasze miasto opanowała zwykła mafia.

zwykłymieszkaniec 15.10.2020 08:53
W kolejce czekają następne newsy z obstrukcją finansową w tle. Panom się we łbach poprzewracało i uważają, że mogą bezkarnie łgać publicznie, krzywdzić uczciwych ludzi, straszyć sądami gazetę i mieszkańców, którzy z tą narracją się nie zgadzają. Wkrótce przekonają się, że nie są władcami miasta, które niebawem wróci do mieszkańców.

precz mi z tym 14.10.2020 17:24
A kto by chciał czytać to gunwo??

czytam_newsweeka 14.10.2020 13:37
po treści twojej wypowiedzi wnioskuję że panika to dotyczy kogoś innego...

Ropuch 14.10.2020 19:38
Mały s. Ty jeszcze masz coś do powiedzenia????

Augustowianka 14.10.2020 20:49
Zgadzam sie z Panem. Ja dopiero od niedawna wiem, ze Reporter nalezy do Dobkowskiego, a więc prezentuje narzuconą narrację i buduje Piar włodarzy. Za to z komentarzy i dyskysji w lokalnej prasie, w tym za posrednictwem DP dowiaduję się o wielu rzeczach, o ktorych dotychczas nie wiedzialam i nue mialam stycznosci. I ten komentarz jest po to by dać wyraz, ze doceniam zaangazowanie redakcji DP w podejmowanie tematow, kierowanie niewygodnych pytan, szukanie odpowiedzi.

Cieślik wróć! 14.10.2020 11:33
Piękna prawda. O upadku Naszego Miasta może świadczyć złamana gałąź przy Pałacu Na Wodzie. 5 tygodni straszyła mieszkańców i turystów jako obraz rozwoju miasta. To już nie dno a muł i wodorosty.

Podziękowania 14.10.2020 09:36
Brawo!

Kiedy to się skończy ? 14.10.2020 09:21
Brawo p. Iza ! Wszystko to prawda i wiele kudzi to widzi i mówi. Zauważyłam ze na stronach na FB NM spadła ilosć wielbicieli i pozytywnych komentarzy. Nie rozumiem dlaczego taki człowiek pełni funkcję wiceburmistrza! Kto za to odpowiada? Przecież NM nie wygrało wyborów! Ma tyle samo mandatów co KO! Dlaczego wiceburmistrzem nie jest ktoś wskazany przes PiS? Przykro na to wszystko patrzeć !

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 8°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 7 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: augTreść komentarza: Zniszczyl piekny teren stawiajac szope a teraz chce wiecejData dodania komentarza: 21.03.2026, 18:49Źródło komentarza: Jaka może być przyszłość uzdrowiska Augustów - komentarz videoAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Gratuluję Collegium Tumanum. Może to od loda? Mocno trzymałeś te poręcze..Data dodania komentarza: 21.03.2026, 15:54Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: Zig zagTreść komentarza: O to to to tak. Bardzo popularna forma konkursu w Augustowie na stanowiska. Jejku jakie mamy straszne czasy w Augustowie. Nie dziwię się, że ludzie uciekają z miasta. Powitamy kolejnego kierownika z Suwałk.Data dodania komentarza: 21.03.2026, 09:59Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o rozwiązaniu problemów finansowych AugustowaAutor komentarza: GtsTreść komentarza: Admirał do Millera . Panie lLeszku pan poczeka zaraz wracam . No i cyk z admirała szlachcic sie wyĺanua , a Miller stoi skołowany i oczy przeciera ze zdziwienia .Data dodania komentarza: 21.03.2026, 09:07Źródło komentarza: Leszek Miller w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Mam wątpliwości, ale może i macie rację. Za ewentualną pomyłkę przepraszam..Data dodania komentarza: 20.03.2026, 23:35Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: Oczywiście że to od lodu. Drabinka wmarza w lód, a potem podnosi się poziom wody przy roztopach i lód "podnosi drabinkę". Może się zdarzyć w drugą stronę, gdyby na przykład dużo wody spuszczali na jazach. Szkoły nie trzeba, tylko logicznego myślenia...Data dodania komentarza: 20.03.2026, 22:40Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Za starostę Jarosława , już dawano by było zrobione z 5 ulic w mieście i 10 dróg w gminach , a obecny zarząd tylko się chwali sala przy ace , do których pieniędzy zero uzyskajData dodania komentarza: 20.03.2026, 22:28Źródło komentarza: Mieczysław Sobolewski nie zgadza się z decyzją burmistrza (video)Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Wydawalo mi sie używanie munduru wojskowego Sił Zbrojnych RP przez osoby nieuprawnione jest w Polsce zabronione i podlega karze grzywny lub aresztu tym bardziej iż ten Pan wystepuje w mundurze kontraadmirała ( jednogwiazdkowy pierwszy stopien admiralski ). Moze ktos powinien tym sie zaintersowac no chyba ze ten Pan rzeczywisci jest kontraadmirałem marynarki wojennejData dodania komentarza: 20.03.2026, 20:40Źródło komentarza: Leszek Miller w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Czy chodziliście chociaż koło szkoły? Przecież widać, że lód nie jest zdeformowany a nawet jego brak przy elementach, więc jakim cudem "dokonał" takich zniszczeń? FIZYKA się kłania! Jakie siły i jaki był ich kierunek, aby powstały takie obrażenia. Te uszkodzenia powstały w ostatnich dniach, kiedy mrozy już puściły dawno..Data dodania komentarza: 20.03.2026, 20:06Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: Motla nogaTreść komentarza: Jakie problemy finansowe wariacie. Pani kierownik Wydziału Strategii i Funduszy Zewnętrznych chce zakupić drona za 35 tys zł. Tanioszka Dron DJI Matrice 4TD C2 Combo + DJI Care Plus 1 rok Polecam sprawdzić platformę zakupową UM AugstówData dodania komentarza: 20.03.2026, 18:16Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o rozwiązaniu problemów finansowych AugustowaAutor komentarza: ciekawyTreść komentarza: Kumple komuchy???Data dodania komentarza: 20.03.2026, 18:06Źródło komentarza: Leszek Miller w AugustowieAutor komentarza: SylwesterTreść komentarza: To nie jest od żadnych chuliganów a od lodu. Trochę trzeba pomyśleć logicznie. Ale o czym można dyskutować z kimś kto nie skończył podstawówki.Data dodania komentarza: 20.03.2026, 18:05Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: AnnaTreść komentarza: Ciekawa sprawa, zawsze demontowali na zimę.Data dodania komentarza: 20.03.2026, 15:59Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Masz na myśli chuliganów?..Data dodania komentarza: 20.03.2026, 15:47Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: KotekTreść komentarza: Według mnie , takie elementy powinny być zdemontowane na okres zimowy. Ale oczywiście nikt nie pomyślał o tym....Data dodania komentarza: 20.03.2026, 11:41Źródło komentarza: Zniszczenia na pomoście plaży POSTiW w AugustowieAutor komentarza: ZakolakTreść komentarza: Ale tak to się nie da. Grabie nie grabią od siebie.Data dodania komentarza: 20.03.2026, 11:08Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o rozwiązaniu problemów finansowych AugustowaAutor komentarza: Wielki SzuTreść komentarza: Normalnie Admiral General Aladeen wersja sarmacka :DData dodania komentarza: 20.03.2026, 11:06Źródło komentarza: Leszek Miller w AugustowieAutor komentarza: MisiaTreść komentarza: Ewidentnie widać, że nabór skrojony "pod kogoś". Nabór na stanowisko kierownicze i tylko "wykształcenie wyższe"? Bez wskazania żadnego kierunku?Data dodania komentarza: 20.03.2026, 07:56Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o rozwiązaniu problemów finansowych AugustowaAutor komentarza: mundurowyTreść komentarza: A to co za pajac w tym cyrkowym mundurze???Data dodania komentarza: 20.03.2026, 02:14Źródło komentarza: Leszek Miller w AugustowieAutor komentarza: JanekTreść komentarza: To chyba jakaś kpina!!!Data dodania komentarza: 19.03.2026, 13:51Źródło komentarza: Mieczysław Sobolewski nie zgadza się z decyzją burmistrza (video)
PRZECZYTAJ
Reklama