Szmata i śmierdzący problem 

  • 03.07.2017, 14:15 (aktualizacja 26.01.2020, 21:28)
  • Bartosz Lipiński
Szmata i śmierdzący problem Archiwum prywatne
Banery reklamowe na Molo Radiowej Trójki znów trafiły na wokandę rozmów miejskich radnych. Szmata, jak określa baner przewodniczący rady miasta wisiała w tym miejscu przez tydzień, jednak zdążyła wywołać niemałe zamieszanie. To niejedyny problem związany z molo i kolejny, który pojawia się nad Neckiem nie po raz pierwszy.

Molo Radiowej Trójki stanowi powód do dumy mieszkańców Augustowa, będąc drugim po sopockim pod względem wielkości pomostem w Polsce. Zwłaszcza latem jest jednym z najchętniej odwiedzanych miejsc przez osoby odpoczywające w naszym mieście. Wielkie zainteresowanie niekwestionowaną atrakcją turystyczną, a przy tym tłumne wizyty powodują też swoje określone negatywne konsekwencje. Ten temat na komisji rozwoju rady miasta z 19 czerwca wywołał jeden z mieszkańców Augustowa, który zwrócił uwagę na problem opróżniania na molo pojemników na śmieci. Jak twierdzi, wraz z nadchodzącym sezonem niewiele w tej sprawie uległo zmianom w porównaniu do ubiegłego roku. Wprawdzie odległości niektórych koszy od ławek zostały zwiększone, ale ciągle zwłaszcza w weekendy pojawia się kłopot przepełnionych koszy, wysypujących się z nich śmieci, a zwłaszcza smrodu, który w upalne dni powodują znajdujące się wśród odpadów artykuły spożywcze. Rok temu zwracano też uwagę, że wokół koszy i ławek gromadziły się zwabione intensywnym zapachem osy. Całkowite uśnięcie pojemników wydaje się być nietrafionym pomysłem. Jednak presja, by zwiększyć częstotliwość ich opróżniania jest zrozumiała. Poprosiliśmy o komentarz zarządzającego molo dyrektora Centrum Sportu i Rekreacji Andrzeja Zarzeckiego.

Bartosz Lipiński

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (6)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu dziennikpowiatowy.pl.z siedzibą w Augustowie, ul. Młyńska 34 jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
www
www 28.01.2020, 16:15
usuńcie te banery z płotu przy ul.Zarzecze na przeciwko cmentarza, bo po prostu wstyd.
Anna
Anna 26.01.2020, 22:02
Przed wyborami banery reklamowe to piękne wisiały A jakie ogromne I w kluczowych miejscach ...a teraz tylko szmaty pozostały
uhm
uhm 26.01.2020, 21:18
czy radny Filip już teraz zmienił zdanie ? upadły kurort to właściwe określenie na dzień dzisiejszy
Lo
Lo 27.01.2020, 16:46
Pamiętasz filipku ten baner na okraglaku z twarzą twego kompana?
Uzależniony s
Uzależniony s 27.01.2020, 06:57
Musi sprawdzić w internecie 😂
co dalej ?
co dalej ? 26.01.2020, 20:12
To kiedy w Augustowie zostanie uchwalona " ustawa krajobrazowa " W Warszawie już jest,a Augustów-już 3 lata debatuje,z jakim wynikiem? Szmaty wiszą dalej,na gadaniu i pisaniu sie skończyło...Żadnych wytycznych dla szyldów,bilboardów w przestrzeni publicznej.dumnie postrzępione szmaty reklamują upadły Kururt Augustów..przykre.

Pozostałe