Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 8 listopada 2025 02:12
Reklama
Reklama

Nic dobrego na przyszłość

Podziel się
Oceń

Pani Izabela Piasecka była w poprzedniej kadencji zastępcą burmistrza Augustowa. Drukujemy jej komentarz do ostatnich wydarzeń na szczytach władzy naszego miasta.
Nic dobrego na przyszłość

Od kilku tygodni mieszkańcy Augustowa z narastającym zdumieniem obserwują zdarzenia w Urzędzie Miejskim w Augustowie. Wśród szeregu newsów pominięto zachowanie pracowników Urzędu Miejskiego na sesji w dniu 25 października br. Spośród wielu twardych wypowiedzi przeciwników i zwolenników urzędującego Burmistrza opinii publicznej umknęła polemika pomiędzy pracownikami dwóch wydziałów urzędu, tj. zamówień publicznych i inwestycji.

Różnice zdań między pracownikami nie powinny wychodzić za próg gabinetu burmistrza. Tam winny zapadać rozstrzygnięcia wszelkich nieporozumień. Zastanawiałam się, dlaczego do tego doszło. Nigdy urzędnicy nie omawiali swoich wewnętrznych problemów na sesji rady miejskiej. Dotarło w końcu do mnie, że po prostu nie traktują oni burmistrza jako swojego pracodawcy. Dla nich ich pracodawcą są radni.

Tymczasem w świetle prawa pracodawcą dla urzędników zatrudnionych w urzędzie miejskim jest burmistrz, który w drodze wyboru otrzymał mandat do rządzenia. To on podpisuje się pod decyzjami, postanowieniami i strategicznymi dokumentami. I on ponosi prawną odpowiedzialność za zawarte w nich treści. Odpowiada też prawnie przed wszelkimi instytucjami nadzoru.



Napisz komentarz

Komentarze

Rotator 15.12.2017 21:20
Panie Wyborco proszę przeczytać mój wpis jeszcze raz, albo dwa razy odnośnie „głupi lud to kupi” . Ta inwestycja może być impulsem do rzeczywistego rozwoju Augustowa. Zależy to wielu czynników, ale jest szansą i to dużą, czy Rządzący Miastem ją wykorzystają nie wiem. A Prezes J.K. Od „głupi lud to kupi” kupi mnie jak wyemituje w TV teatr telewizji „Selekcja” na podst. Opowiadania Waldemara Łysiaka z genialnym Henrykiem Talarem jako Vittorio. Będę oglądał Wiadomości TV i TVP info codziennie i zostanę radykalnym Pisowcem.

Rryy 15.12.2017 12:27
Nic dobrego z Tej Pani już nie będzie.

ttt 16.12.2017 08:39
popieram cię.Tej Pani już dziękujemy, pokazała co potrafi.

Wyborca 15.12.2017 08:51
Panie rotator nich się pan dobrze zastanowi co pan pisze,,niewaźne czy strfa będzie słuźy przedsiębiorcom czy nie czy jest na podmokłych terenach czy nie Ale,,szacunk za decyzję,, no tylko się pchlastać, ma rację J.K '' głupi lud to kupi' pogratulować 'myślenia"

Rotator 14.12.2017 22:50
Proszę Pani mimo całego żenującego konfliktu,który jednak nie dziwi ponieważ zbliżają się wybory. A skargi radnych NM, że urzędnicy nie chcą z nimi rozmawiać świadczą i ich bezradności. Nawet Pani aktywność ma prawdopodobnie związek ze zbliżającymi się wyborami. Dzisiaj w PP popełniła Pani artykuł na temat strefy i jej wad (podmokły teren itp.). Nie wiem co będzie z tą sterfą, ale szacunek za decyzję. Teraz jest mniejsze bezrobocie, ale 3-4 lata temu było prawie 20%. Ani Pan Cieślik, ani Pan Kożuchowski nie zmierzyli się z tym mimo, można było pozyskać dotacje na ten cel już wcześniej. Pacowałem przez kilkanaście lat tak jak Pani w turystyce. Co ja się nasłuchałem jaka dzięki turystyce czeka nas świetlana przyszłość, przez te lata nie powstała ze strony ani jedna inwestycja, która wydłużyłoby rzeczywiście sezon (nawet) w czasie Pani działalności publicznej. To za kadencji Pani szefa zlikwidowano mleczarnię przyznaję, że może nic nie mógł zrobić. Ale proszę zrozumieć każde miejsce pracy jest cenne, ale w produkcji żywności w Augustowie jest bezcenne, ponieważ ludzie w czasie kryzysu muszą jeść, a niekoniecznie wyjeżdżać na wczasy. Chciałbym, aby udało się ściąć kilka firm z branży spożywczej i drzewnej, ale pożyjemy zobaczymy. Takie firmy jak Padma Art i Twinglass inwestowały w strefie w Suwałkach za kadencji Pana LC i Pana KK. Kolejny inwestor Cormate Poland sp. Z o.o. Jest powiązana z firmą Balt-yacht z Żarnowa. Ulice, chodniki lodowisko itd. To inwestycje wspomagające rozwój miasta w krótkim okresie. Strefa o ile znajdzie inwestorów zapewni prawdziwy rozwój naszego miasta w dłuższym terminie.Suwałki skokowo zwiększyły inwestycje, ponieważ firmy w strefie zaczęły płacić podatki w pełnej wysokości. Za strefę mógłbym zagłosować na tych ludzi, nie irytują mnie nawet kłótnie, skandale obyczajowe. Bardziej odpychają mnie jako wyborcę dziwne przetargi. A to powiązania rodzinne, a to wygrany przetargi przez firmę radnego w spółce miejskiej, a to udziały i działanie na rzecz jakiejś firmy itd. Mimo wszystko życzę Pani samych sukcesów.

ELO 14.12.2017 10:47
Czy to jest wypowiedz z ramienia sld, kod, czy prywatnie?

ona 14.12.2017 13:25
To jest wypowiedź z ramienia bardzo wielu augustowian, którzy myślą podobnie i nie ulegają propagandzie oraz chamskim wpisom hejterów.

Pracownica inna niż ta poprzednio 13.12.2017 17:32
Witam Państwa. Komentarze na temat pracy urzędu są nieprawdziwe. Ludzie tam zatrudnieni bardzo cieżko pracują. Praca w samorządzie to orka.

hej 14.12.2017 16:45
A kto twierdzi, ze pracuja lekko? Mowa jest o tym, kto ich zatrudnia i kto nimi kieruje...

Rotator 14.12.2017 23:39
na ugorze????

melon 13.12.2017 15:17
Czyli już wiemy kto będzie kandydatem KOD i SLD na burmistrza?

fe 13.12.2017 11:51
Za żadnej władzy w Augustowie nie było dobrze i nigdy nie będzie. I to bez wyjątku. Taki mamy klimat. Wystarczy spojrzeć na Suwałki (wyładniały, chociaż i tak nie lubię), Ełk o całe lata świetlne lepiej zorganizowany. PS. Pani Izo, jak publicznie Pani występuje to proszę zdjąć okulary przeciwsłoneczne i wyjąć gumę z buzi.

Qwert 13.12.2017 19:55
Poki co jeszcze jest wolnosc i kazdy ma prawo wygladac jak chce i zuc kiedy chce i co chce. Pilnuj siebie

wer 14.12.2017 12:10
Jak dla mnie możesz chodzić w śmierdzących majtkach i dłubać się w nosie. Jednak osobie ze świecznika (publicznej) nie przystoi. Świadczy o szacunku do innych. Ale pewnie tego nie zrozumiesz. A prywatnie niech sobie nawet balony z donaldówy robi jak chce.

Nrntjtitjrhrhri3 14.12.2017 16:01
Mi zupelnie nie przeszkadza. Szanuje wolnosc ubioru i zucia kazdego czlowieka. Poza tym zdaje sie ze pani izabela nie jest juz osoba ze swiecznika.

optymista 14.12.2017 15:09
@a fe!!! ".... zdjąć okulary przeciwsłoneczne i wyjąć gumę z buzi ". Zawodowo (wiele lat obserwowałem różne buzie) i mogę stwierdzić, że Ta Pani: 1. ma jasne, normalne (nie ciemne) okulary;' 2. żadnej gumy nie ma w buzi a najważniejsze w tym wszystkim to jest pytanie KIM JESTEŚ? Myślę, że Superpesymistą. A WIESZ kto to SUPERpesymista? - Gość, który w matematyce zamiast plusów widzi tak jakby chodził po cmentarzu i patrzył na same same krzyże.

Artur.6 12.12.2017 21:31
Pani Izabelo, popełniła Pani szereg błędów logicznych i merytorycznych. Zakłada Pani, że burmistrz uzyskał samodzielność kiedy zaczął robić rzeczy, które nie podobają się radnym. To tak jak założyć, że dwulatek jest samodzielny bo zbuntował się przeciwko rozsądnym radom mamy. Tworzyli zespół, burmistrz się zafochał i znalazł sobie kolege Jareczka, z którym rzucają grabkami w budowle ze swojej dawnej piaskownicy. Burmistrz jest urzednikiem. Nie ma rządzić miastem, to wlasnie rada ma ustalac wizje i cele. Burmistrz ma podzielić zadania i wykonac plan. Koniec. Wiem, ze to ciezkie do wyobrazenia, bo nie miala Pani w swojej kadencji radnych, ktorzy mieli jakiekolwiek spójne pomysły. Teraz po raz pierwszy w historii Augustowa takich mamy. Radzę więcej czytać, mniej pisać.

ktos 13.12.2017 00:17
Rada ma ustalac wizje i cele a potem rozliczac burmistrza (razem z urzednikami) z ich wykonania a nie biegac po urzedzie, dobierac pracownikow i sie wymadrzac. Radni nie sa urzednikami.

pracownica 13.12.2017 11:46
a kogo dobrali? czyja jest sekretarka (ta i poprzednia i jeszcze poprzednia?) sam Burmistrz bez konkursu nawet wybierał! kto wskazał Zastępcę? na wyborach sam Burmistrz! kto zatrudnił nową kierownik GKRiOS? - sam Burmistrz! w komisji tylko on i pracownice zaufane, kto wybrał kierownik Inwestycji? tylko on i zaufane osoby. Aktualnie zatrudniona a wczesniej wzieta na staż dziewczyna (córka przyjaciółki żony Burmistrza) również zatrudniona bez konkursu! Dokumenty są jawne - proszę ich zażądać a nie wprowadzać ludzi w błąd. Niestety ale ci urzędnicy, którzy byli chwaleni przez radnych za chwilę byli degradowani więc jest wprost przeciwnie do tego co mówisz!

Ja 13.12.2017 16:46
Skoro jest tak fatalnie, to radni zawsze moga podjac uchwale o obnizeniu pensji burmistrza. To ich wylaczna kompetencja. Tak zrobiono w Bialymstoku i choc Truskolaski odwolal sie do sądu, to przegral.

Zyx 13.12.2017 17:24
A ja spytam kto wybral kandydaturę na burmistrza? Kto finansowal kampanię jego w iscie amerykanskim stylu? Kto wychwalal pod niebiosa przy każdej okazji? Kto wyrażał się "my ekipa z p. burmistrzem"? Myślę że mieszkancy zaslugują na to by wiedziec co się stało?

Zatrudniony bez konkursu 13.12.2017 19:19
I prawnika i skarbnika i sekretarz i sprzątaczke i praczke i stazystow i kierowciw wszystkich. Bez wyjątku. Pozatrudnial. I jak zechce to zatrudni i zwolni.

do Zatrudniony bez konkursu 14.12.2017 16:21
właśnie tak! ale skoro tak to nie piszcie, że radni zatrudniają i zwalniają hahaha

Pani 13.12.2017 21:29
A pani jest jedną z degradowanych prawda? I nadal się pani nie może pogodzić z utratą stanowiska chociaż minęło juz tyle czasu. Rzeczywiście wszystko jest do sprawdzenia nawet to ze w godzinach pracy pani, zamiast zająć się interesantami pisze komentarze.

do Pani 14.12.2017 16:20
absolutnie się mylisz. Widzę, że jednak nikt nie zaprzeczył ww. wpisowi więc chyba nie ma się co oburzać?

Karyna22 13.12.2017 15:36
Jakby Radni nie biegali po urzędzie i nie pilnowali tematów, to już kilka milionowych kar miasto by zapłaciło, no fakt, być może burmistrz by przeprosił, że nie dopilnował tematu, choć nie wierzę. Kolejne zagrożenia ściąga Wojciech na miasto, w tej paranoi, to tylko nadzieja, że Radnym nie odechce się interesować interesem miasta.

Marek 12.12.2017 20:58
Miasto jest mieszkańców i to oni rządzą poprzez swoich radnych a nie garstka urzędników ktora trwała na stołku od lat i udając że coś robi np projektując wilcza na 12m szerokosci. A młodziki wpadli, wrzucili swoich fachowców i bach i w 3 lata zrobili 3maja glinki limanowskiego ulice dla mieszkańców borek baraków do tego strefa i ziemia pod cmentarz stypendia sportowcom i ludziom kultury fotowoltanika i oświetlenie dróg boisko na tytoniowe plus lodowisko. Tylko oświata stoi bo walulik wybrał sobie oszusta na kierownika.. A teraz stary układ zaczyna kampanie wyborcza o powrót na stołki i powrót do marazmu i picia herbatki i kawiarni cały dzień. Teraz urzędnicy pracują a nie latają po szmateksach w godz. pracy

Wyborca 13.12.2017 00:41
No właśnie dalam się nabrać na ekipę i wizje. Porzadne ulice są te co razem ze starostwem budowane. A NM ściąga kase od mieszlancow i buduje minimum ale ludzie i z tego listka asfaltu sie cieszą. Nawet na wioskach chodniki robią .Strefa bedzie sukcesem jak powstana tam firmy! Lodowisko to budzet obywatelski. Lepiej wymien co było w planie a niezrealizowane!Na takich radnych wizjonerów nie zagłosuje wiecej! Kompletna paranoja nie wiem czy jesteś ślepy. Kilka osob sie skrzyknelo omamilo ludzi i rzadzi miastem myśląc że są wybawicielami.

takisamwyborca 13.12.2017 11:48
a ja zagłosuje chociaż wczesniej nie głosowałam, przynajmniej jest radny który chce ze mną rozmawiać a nie jak wcześniej nosy pozadzierane! i dodatki poprzyznawane!

Wyborca 14.12.2017 17:44
Widocznie nie taki sam ! Jest kilku radnych ktorych nie trawię i nie mam ochoty z nimi rozmawiac! Nie bedzie mi nikt mydlił oczu. Nie mam zaufania! Tzn. Stracilem zaufanie ! Ja mam z kim porozmawiac nie muszę z radnym!

Wyborca rocznik 84 13.12.2017 00:55
Radni wrzucili swoich fachowcow ...hahahahaha....o ktorych mowisz? Teraz jest zbierany plon tych fachowców. Gowniarstwo dorwalo sie do władzy nawet im burmistrz nie potrzebny ot arogancja i zarozumialstwo. Troche pokory i samokrytyki to co jest mija się z tym o czym trabicie na lewo i prawo!

Wyborca 13.12.2017 15:54
Pracownica w powyżsxym poscie pisze że burmistrz wybral fachowcow a p. Marek że młodziaki wrzucili fachowcow, to ktora jest prawda ?

ano 14.12.2017 13:19
No właśnie. Ktoś tu kłamie. Czyli coś musi być na rzeczy. Pisano w Przeglądzie, że są niejasności w temacie, czy burmistrz zabronił urzędnikom kontaktów z radnymi. Mamy różne wersje, więc ktoś tu kręci. Tak czy siak, wtopa za wtopą.

Radna od żłobka 12.12.2017 18:34
Za chwilę radni z nm dolazą i tutaj to dopiero będą komentarze. Zaszczuja ludzi którzy piszą.

Karyna22 13.12.2017 15:38
Grunt aby szczuli merytorycznie. Nie tak jak Ty.

Tytus 14.12.2017 16:47
Radna od żłobka niech się pani nie denerwuje. Nie przystoi takiej damie. Poza tym to nie temat żłobka

zewsi 12.12.2017 17:14
za Pani Kadencji Augustów był za to krainą mlekiem i miodem płynącą

nie NM 12.12.2017 20:19
Teraz się docenia urzad ktorym kierowali p. Iza i p. Kazio! Inna kultura i poziom. Gowniarze mysla że pozjadali wszystkie rozumy . Ekipa? Raczej klika! Dlugopis im się zepsuł i taki lament!

pytanie 13.12.2017 11:51
ale konkretnie czyja kultura i poziom? rozumiem że urzędników oceniasz? czyj poziom oceniasz? bo przecież za czasów poprzedników rozumiem, że Pan Kożuchowski i Pani Iza nie słuchając radnych sami kierowali urzędem (to wynika z wypowiedzi Pani Izy) bo radni nie są pracodawcami... czyli za czasów poprzedników poziom urzędników był super a teraz fatalny?

nie Nm 13.12.2017 17:00
Z wypowiedzi pani Izy rozumiem poprostu że radni nie biegali po wydziałach UM , a z wszystkimi sprawami kontaktowali sie z burmistrzem. Pracownicy podlegaja pod burmistrza. Rada przedstawia i uchwala strategie rozwoju miasta (władza ustawodawcza) a burmistrz i podlegli pracownicy realizuja ten plan (wladza wykonawcza) . A oceniam obiee wladze i ustawodawcza i wykonawcza. Widac że to nie trzyma sie kupy. No i czystka pers9nalna strasznie niesprawiedliwa. Żadna z władz nie staneła w ich obronie .

do nieNm 14.12.2017 16:23
ale kto biega po urzędzie? ja pracuje i nikogo nie widziałam :) na komisje przychodzą ale to chyba dobrze bo za to jest wynagrodzenie! to wręcz ich obowiązek! a zresztą ja nie mam nic do ukrycia bo przynajmniej widzą, że mam ciągle zajęte biurko i masę pracy, którą wykonuję najlepiej jak umiem

brawo Iza 12.12.2017 21:34
Iza nie pisze o zamożnosci spoleczenstwa, tylko o sposobie sprawowania wladzy. I ma niestety 100% racji.

augustowianka88 12.12.2017 17:02
W końcu ktoś się wypowiedział z sensem i nazwał rzeczy po imieniu. Brawo Pani Izo!!!!

emerytka 14.12.2017 14:45
Czekałam na taką wypowiedz prawie trzy lat ale w końcu ktoś te bagno poznał. Brawo Pani Izo.

Brawo Iza 12.12.2017 16:03
Brawo Izabela. Mądrze powiedziane. To co radni wyrabiają z urzędnikami jest nie do pomyślenia. Ataki, agresja, wmawianie zlej atmosfery. Każdy zadaje pytanie:od kiedy to radni kierują pracami urzedu? Ludzie mają dość takiego zachowania ze strony radnych z NM a szczególnie jednej z pan radnych.

PiS-NO 13.12.2017 15:40
To chyba wszystko o Kierowniku? Przecież to od dawien nie widziany w naszym mieście mistrz łagodności, dyplomacji i dobrej atmosfery w edukacji ;-)

Wyborca 14.12.2017 17:46
Pomyliłeś chyba artykuł ! To nie ta bajka !

bezchmurnie

Temperatura: 5°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: Ciekawe stwierdzenie "zgodnie z polityką informacyjną urzędu" nie udzielimy żadnej informacji. A ponoć Augustów to jego mieszkańcyData dodania komentarza: 7.11.2025, 18:52Źródło komentarza: Burmistrz nie komentuje nagłego odejścia ważnej kierowniczki urzędu miejskiegoAutor komentarza: Mieszkaniec.Treść komentarza: Oj dzieję się dzieje w tym Augustowie,jak kiedyś w Nowince gdy rządziła Dorota W . i pomagał albo doradzał jej Jedliński a raczej myślał że jej doradza .ha ha ha ha .Data dodania komentarza: 7.11.2025, 17:07Źródło komentarza: Nagła zmiana w urzędzie miasta. Pytania o przyczynyAutor komentarza: oolooTreść komentarza: A może status "świadka koronnego" profilaktycznie?..Data dodania komentarza: 7.11.2025, 16:53Źródło komentarza: Burmistrz nie komentuje nagłego odejścia ważnej kierowniczki urzędu miejskiegoAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Tadeusza i Tuska🫣😂🤡. Skąd my to znamy?..Data dodania komentarza: 7.11.2025, 15:50Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Podobno Żak Express ma wyczarterować wszystkie autobusy do BudaPiStu. 😂🤣😁😉..Data dodania komentarza: 7.11.2025, 15:48Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Kary umowneTreść komentarza: Burmistrzu MirosławievKarolczuk, może przy okazji ekspresowego zakończenia współpracy z kierowniczką wydziału inwestycji w miejskim ratuszu, złoży pan radzie miejskiej i mieszkańcom Augustowa wyjaśnienia odnośnie sytuacji związanej z kilkumiesięcznym przekroczeniem terminu umownego dotyczącego zakończenia budowy hali sportowej przy SP nr 2?Data dodania komentarza: 7.11.2025, 14:58Źródło komentarza: Burmistrz nie komentuje nagłego odejścia ważnej kierowniczki urzędu miejskiegoAutor komentarza: MieszkankaTreść komentarza: Przecież to od razu widać,że coś w tej sprawie nie gra,ale nikt nie chce powiedzieć coData dodania komentarza: 7.11.2025, 14:39Źródło komentarza: Burmistrz nie komentuje nagłego odejścia ważnej kierowniczki urzędu miejskiegoAutor komentarza: Inna possibilityTreść komentarza: Kowal zawinił,,, powiesili Cygana może to jest odpowiedź?Data dodania komentarza: 7.11.2025, 14:08Źródło komentarza: Nagła zmiana w urzędzie miasta. Pytania o przyczynyAutor komentarza: "Wspaniałomyślne" wydrenowanie miliona złotych z budżetu miasta AugustowaTreść komentarza: No cóż, trzeba oddać burmistrzowi Karolczukowi, iż jak mało kto zna się na niegospodarnej polityce kadrowej ćwiczonej przez niego samego od kilku lat w urzędzie miejskim w Augustowie. Burmistrz twierdzi, że odczuwa czasami fizyczny bólu słuchając wypowiedzi swoich interlokutorów. Czy burmistrz Karolczuk mógłby wytłumaczyć mieszkańcom Augustowa, co mają czuć w związku pioniersko zainicjowanym cztery lata temu przez niego samego drenowaniem miejskiego budżetu etatem drugiego zastępcy burmistrza miasta Augustowa?Data dodania komentarza: 7.11.2025, 13:41Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: do Uważny Słuchacz Pamiętam i zgadzam się , ale proszę zwrócić uwagę ile zmieniło się od tego czasu w prawodawstwie UE i Polski. Praktycznie wówczas w sprawie obszarów ochronnych była tylko "Natura 2000"Data dodania komentarza: 6.11.2025, 21:51Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Lista zaniedbań i zaniechań jest naprawdę długaTreść komentarza: Burmiszczu Mirosławie Karolczuk, może już czas kupować bilet do Budapesztu?Data dodania komentarza: 6.11.2025, 20:08Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: The End insrybutorowo-jablonkowej wierchuszkiTreść komentarza: Tadeusz, nie podpowiadaj tym lamusom takich pomysłów. Później powiedzą, że oni dawno zrealizowaliby taką inwestycję, tylko Ty złośliwie ich o tym wcześniej nie poinformowałeś, więc teraz to wszystko to jest Twoja wina.Data dodania komentarza: 6.11.2025, 19:22Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Drugi zastępca burmiszcza Karolczuka vs podwyżki dla mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Radny Tadeuszu Jaworski, może warto zapytać burmistrza Karolczuka jak utworzony przez niego w urzędzie miejskim w Augustowie cztery lata temu etat drugiego zastępcy burmistrza Augustowa wpłynął na powstrzymanie wyludniania się miasta i rozwój Augustowa? Budżet miejski przez ww. działalność burmistrza Mirosława Karolczuka wydrenowany został kwotą prawie miliona złotych, natomiast w zamian mieszkańcy Augustowa zostali "poczęstowani" przez burmistrza Karolczuka wyższymi opłatami za ciepło, wodę i ścieki oraz podwyżkami cen za korzystanie z miejskiego basenu.Data dodania komentarza: 6.11.2025, 19:10Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Ulubienica przestała być ulubienicą?Data dodania komentarza: 6.11.2025, 18:02Źródło komentarza: Nagła zmiana w urzędzie miasta. Pytania o przyczynyAutor komentarza: SpacerowiczTreść komentarza: Oesu! Przecież oni nie są w stanie zadbać nawet o solidne przycięcie gałęzi znad chodników. Idąć trzeba przechodzić na części wyznaczone dla rowerów. I tak jest co roku. Chaszcze na pół ścieżki. Zamiast porządnie wyciąć i wracać co 2-3 lata to co roku zarośnięte wszystko.Data dodania komentarza: 6.11.2025, 17:41Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: WDW też chce mieć kolejkę linową łączącą z Zarzeczem Wiele razy mówiliśmy o tym ze Ś.P. Jarkiem Grondysem (w wielu tematach obecni włodarze zasięgali jego opinii, ale robili po swojemu) cz Marcinem Leoszko ( płacili mu kasę , ale mieli w nosie jego wizje i pomysły). Taką inwestycje jak kolejka gondolowa można by etapować i okrążyć nawet całe miasto, co raczej trudno ogarnąć betonowymi kładkami. W tym stylu funkcjonuje to w Śląskim Parku Wypoczynku (535 ha) "Zielone Płuca Śląska"Data dodania komentarza: 6.11.2025, 17:28Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Bardzo dobra riposta. Niestety na chwilę obecną skazani jesteśmy na rządy patologii i krętactwa..Data dodania komentarza: 6.11.2025, 16:39Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Upadek Augustowa pod rządami trzech jeźdźców augustowskiej apokalipsyTreść komentarza: Kładka nad Nettą to jest temat, który na pewno nie załatwi problemu związanego z wyludnianiem się Augustowa. Czy trzej burmistrzowie Karolczuk, Chodkiewicz i Sieczkowski mają jakikolwiek plan, żeby zapobiec zapaści miasta po blisko dekadzie rządów ekipy Nasze Miasto-PiS sprowadzających Augustów w kierunku totalnego zadupia? Może jednak warto wdrożyć realnie prorozwojowe działania takie jak: zmniejszenie czynszów za lokale komunalne, umożliwienie wykupu miejskich działek za 50% ceny jak w Suwałkach, budowę spalarni odpadów z kogeneracją itd.? Czy ratuszowi gamonie myślą, że picowaniem i pozerstwem uskutecznianymi w gazetce i na służbowym fb dokonają rozwoju Augustowa?Data dodania komentarza: 6.11.2025, 14:30Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: Uważny SłuchaczTreść komentarza: prawie się zgadzam, ale skoro pomysł był z 2004 r a uwarunkowania się zmieniły jak twierdzi Pan Tadeusz , bo teraz jesteśmy w UE. W 2004 roku od maja jesteśmy w UE. To jedyna moja uwaga do wystąpieniaData dodania komentarza: 6.11.2025, 13:52Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)Autor komentarza: WDW też chce mieć kolejkę linową łączącą z ZarzeczemTreść komentarza: Brawo Tadeusz! Burmiszcz Karolczuk tak zna się na wszystkim, że cztery lata temu utworzył etat drugiego zastępcy burmistrza Augustowa, którym co roku niegospodarnie drenowany jest miejski budżet kwotą blisko ćwierć miliona złotych. Gdyby z mgr. Karolczuk naprawdę był ogarniętym wlodarzem, to zlikwidowałby etat pierwszego zastępcy, a nie tworzył niegospodarnie kolejny etat zastępcy burmistrza w urzędzie miejskim w Augustowie.Data dodania komentarza: 6.11.2025, 12:37Źródło komentarza: Riposta Tadeusza Jaworskiego. Znany społecznik krytycznie o działaniach władz (Video)
Reklama