Szkoły nauki jazdy w Krakowie czy Lublinie prowadzą wyścig o pozyskanie kolejnych kursantów, którzy zdecydują się skorzystać z lekcji w ich ośrodku. Próbują skusić ich najczęściej ceną, ale to nie ona przeważa o decyzji przyszłych kierowców. Jak zdobyć sobie ich przychylność? Jest na to sposób!
Szkoła nauki jazdy w Internecie
Teraz wszystko odbywa się w sieci, nie możesz rezygnować z ogłoszeń na forach internetowych, strony internetowej oraz profilu firmy na Facebooku. Musisz także pamiętać o ich regularnym prowadzeniu. Fanpage, na który wrzucasz posty raz do roku nie spełni swojej funkcji. Przynajmniej raz w tygodniu informuj o nowinkach z Twojej szkoły, otwarciu zapisów na kurs teoretycznych. Możesz też napisać o trudach prowadzenia auta podczas deszczu lub przypominać, że teraz czas wymienić koła zimowe na letnie. Ruch w postach, generuje nowe komentarze oraz większy napływ kolejnych fanów.
Zadbaj o opinie
To opinia kursantów, którzy ukończyli szkolenia w ośrodkach nauki jazdy decyduje o napływie kolejnych adeptów sztuki prowadzenia auta czy motoru. Twoją rolą jest więc zadbać by jak największa ilość klientów, była zadowolona z efektów kursu oraz chciała dodać ocenę firmy na Google Maps oraz Facebook. Zaproponuj rabat dla tych, którzy pozytywnie wypowiedzą się o Twojej firmie w sieci. Nie bój się też organizować promocji dla osób, które zechcą przyprowadzić na kurs swoich przyjaciół. Prawo jazdy najczęściej wyrabiają licealiści, którzy mają znajomych w swoim wieku z taką samą potrzebą niezależności, jaką daje umiejętność prowadzenia samochodu.
A może certyfikat dla ośrodka szkolenia kierowców?
Konsumenci przychylnie patrzą na certyfikaty oraz zaświadczenia firm. Potrafią też rozpoznać fałszywki, jak dyplomy własnego projektu, wykonane w drukarni z Wrocławia. Zaświadczenie, poświadczające dobre opinie o Twojej firmie możesz jednak zdobyć legalnie. Wystarczy zgłosić się do skanowania w ramach plebiscytu Orły Nauki Jazdy (na stronie: https://www.orlynaukijazdy.pl/ ). Zestawienie odświeżane jest co roku, a o przyznaniu tytułu laureata decyduje średnia ocen z portali typu Zumi, Facebook, Google Maps oraz wielu innych. Nota powyżej 8 pkt / 10 pkt sprawia, że automatycznie uzyskujesz wyróżnienie. Najlepszych trzech w mieście/ powiecie lub całej Polsce staje na podium i otrzymuje lepsze wyszukiwania na stronie Orłów. W ramach plebiscytu można ubiegać się o otrzymanie materiałów marketingowych, które zamieszczone w Twoim ośrodku nauki jazdy udowodnią, że dbasz o klientów, jak nikt w tej branży.