Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 10 maja 2026 09:42
Reklama

Rozmowa z byłym burmistrzem Augustowa Wojciechem Walulikiem

Podziel się
Oceń

Rozmowa z byłym burmistrzem Augustowa Wojciechem Walulikiem o nieprawomocnej i korzystnej dla niego decyzji prokuratury, dotyczącej odmowy wszczęcia śledztwa ws. rzekomych nieprawidłowości w procedurach przetargowych podczas jego urzędowania.
Rozmowa z byłym burmistrzem Augustowa Wojciechem Walulikiem

Bartosz Lipiński

Nie było żadnych nieprawidłowości

Augustowska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie przekroczenia przez pana uprawnień. Chodziło o rzekome nieprawidłowości w procedurach przetargowych z okresu pana urzędowania, o których mówił burmistrz Karolczuk na styczniowej konferencji prasowej. Na części dokumentów miała widnieć imitacja pańskiego podpisu.

-Z punktu widzenia praworządności to była jedyna możliwa decyzja w tej sprawie. Spokojnie oczekiwałem na rozstrzygnięcie, gdyż wiedziałem, że prawo nie zostało przekroczone. W czasie swego urzędowania w tych i innych sprawach związanych z zamówieniami publicznymi wielokrotnie zasięgałem opinii prawnej od niezależnej, doświadczonej kancelarii prawnej, niezwiązanej z naszym małym rynkiem usług i pracy. Dzięki temu mam pewność, że wszystkie postępowania przetargowe zostały prawidłowo przeprowadzone, a co za tym idzie są ważne, obowiązujące są rozstrzygnięcia przetargów oraz zawarte na ich podstawie umowy z wykonawcami.



Napisz komentarz

Komentarze

Transparentnosć 21.03.2019 20:56
Nie było przesłanki do unieważnienia przetargów.

Kos 16.03.2019 19:38
Panie Karolczuk co dzieje się w strefie altywności gospodarczej?? Zapowiedział Pan publicznie przed kamerami że sprzeda wszystkie działki w ciągu roku!! Mówił Pan wtedy że już rozmawia z przedsiębiorcami. Ilu już zainwestowało u nas??

Ines 22.03.2019 08:42
Gdzie punkt dla przedsiębiorców??????

dajcie spokój 14.03.2019 21:45
I cała prawda o tym człowieku Brak elementarnej wiedzy Ale może wuefu dobrze uczy i wiosłami dobrze macha Dajcie mu spokój, niech się spełni jako nauczyciel Oczywiście o ile procesy się skończą w końcu, bo na razie, to raczej ma przerąbane w wiadomej sprawie, która trwa i trwa Pytanie, czy mocodawcy pomogą wyratować

€$ 11.03.2019 22:09
Panie burmistrzu Karolczuk jak tam sprzedaż gruntow z Augustowskiej Strefy Aktywności gospodarczej? Jak nie zostaną sprzedane trzeba będzie zwracać wiele milionów zł unijnego dofinansowania, które wydatkowano na uzbrojenie strefy. Tym proszę się zająć. To jest nam potrzebne.

Wio 13.03.2019 21:41
On na razie ma inne sprawy na głowie. Po sądach jeździ ????

Mieszkaniec 14.03.2019 16:32
Prosze dziennik powiatowy o zadanie tego pytania np organizując konferencje dla Burmistrza bo nigdy nie usłyszymy odpowiedzi a konferencje Pan Burmistrz lubi

$&$ 15.03.2019 15:57
Tak to jest w kadencyjności... poprzednik przecinał wstęgi.. .występował razem z ministrem Zielińskim, chwaląc się sukcesem a teraz kolejny będzie musiał pracować aby te działki sprzedać... Łatwo nie będzie, bo niestety ale czasy się zmieniły i mimo ulg na strefie nie ma ludzi do pracy i to jest problem i pytanie zadawane przez każdego potencjalnego inwestora... Także Panie / Pani €$ to pytanie jest nie na miejscu... zwłaszcza 3 miesiące po objęciu urzędu przez obecnego burmistrza, gdzie poprzedni przez rok sprzedał jedną działkę na której de facto nic się nie dzieje...

Rozpacz 17.03.2019 20:08
Ale sprzedał kochana, a tu nic....

???? 17.03.2019 20:18
Proponuję postawić tam salon odnowy hahaha

Pupista 18.03.2019 02:13
To prawda Poprzednik oprócz wielu zadań i przedsięwzięć strefę utworzył i zdążył sprzedać jedną działkę Obecny w Sejnach choć zajmował się wyłącznie tworzeniem strefy i nic nie zdziałał, nic tam nie powstało.a tu będzie musiał pracować i ludzie o wyniki pytają . Oj prawda łatwo nie będzie. Dobrze że ma na poorędziu. ciągle slogany z PUP. to jakoś ustawi.tłumaczenie się bo jak nie bezrobocie to brak rąk do pracy, jak nie urok to s.....a. Dobrze że do Suwałk i Ełku ludzie chcą do pracy przychodzić i przedsiębiorstwa się rozwijają .

€$ 18.03.2019 02:47
Mniej konferencji więcej konstruktywnych działań.

honorichwała 11.03.2019 11:36
jak to czytam to uważam że Pan W. W. w Augustowie się marnował i powinien iść co najmniej na Europosła jak nie Prezydenta RP.....

Ala 11.03.2019 13:54
Szydercze słowa

ww 11.03.2019 21:30
Na papieża

nico 15.03.2019 20:22
na papieża to raczej inny pan radny :))) to kaznodzieja proszę państwa, kaznodzieja..:)))) widać, że on nawet sam siebie słucha i upaja się swoją mową, zapewne też później ogląda..

faksymile 15.03.2019 18:17
ale po co? faksymile dać i niech rządzi

Zen 17.03.2019 20:09
Oj boli...

Co człek to wizja, co głowa to rozum.. 18.03.2019 10:58
Lepiej używać faksymile i rządzić, działać z widocznymi efektami niż grzać w ręku długopis i tłumaczyć się że dopiero 3 .5 miesiąca pracuje. To kwesia ustawienia priorytetów. Choć w kampani mówił co innego. Przekonywał że wszystko ma przygotowane tylko wrzucić do wykonania. Być może miał na nyśli zmiany kadrowe i odwoływania pretargów, wyrzucenie z budżetu zaplanowanych inwestycji???

Łowcy faksymilek 18.03.2019 12:26
Woeloletni program rozwoju miasta "Wyłapać wszystkie faksymilki"

;)) 18.03.2019 12:56
To trzeba byłoby zacząć od faksymilki j stawianej na decyzji o naliczeniu podatku prawda?? Używając sformułowań pana mecenasa z konferencji , na przyniesionych mieszkańcom decyzjach widnieje pieczątka "imitująca" podpis urzędniczki. Idąc tokiem myślenia prezentowanym przez p burmistrza pytam czy te decyzje o podatku są ważne ? :)))

Masakra 18.03.2019 20:01
To te decyzje są nieważne???

Edek 19.03.2019 16:31
Jednemu faksymile drugiemu karnet

Max 11.03.2019 11:03
Ale to co? Nikogo nie interesuje fakt, że były burmistrz jednak tych dokumentów nie podpisał. Wystarczyła tylko taka jakaś pieczątka? Dziwne!

Werty 11.03.2019 20:25
Nie, bo to nie jest powód do unieważniania przetargów. Postawienie faksymile osobiście lub na polecenie właściciela podpisu jest równoznaczne ze złożeniem podpisu. Sprawa bezpodstawnego unieważniania przetargów powinna jak najszybciej trafić do prokuratury.

mycha 13.03.2019 23:32
Dopuszczalne prawem i ogólnie stosowana w wyższej rangi urzędach ...

Red 14.03.2019 13:44
To teraz nie trzeba chodzic do notariusza? Premier, Prezydent kraju czy prokurator nie musi podpisywać dokumentów? Wystarczy kogoś z faksymilą wysłać?

Jola 14.03.2019 16:34
Red pisze glupoty i nie rozumie co to jest faksymila

Roj 10.03.2019 23:49
Jak najszybciej odwołać obecną ekipę! Szkoda miasta i mieszkańców

Lol 10.03.2019 17:44
Brawo p. Wojtku.

Mauka 09.03.2019 22:28
Panie Walulik, bądź Pan mądrzejszy i ustąp tym biednym ludziom, którzy za wszelką cenę chcą odnieść sukces.

Barwo panie Wojtku 10.03.2019 13:23
Pan Walulik jest na tyle mądry że sam wie jak ma postąpić . Jego dotychczasowe działania wobec tych którzy chcieli i wciąż chcą mu "uszyć buty" są bardzo racjonalne i wyważone ..wprost przeciwnie do poczynań jego przeciwników . Trochę się zakiwali w tych obyczajowo - fałszerskich oskarżeniach .

Madrzejszy 10.03.2019 13:40
Jak wszyscy tym butnym i zarozumiałym ludzikom ustąpią to jeszcz bardziej się rozzuchwala właśnie nie nie darujemy Niedługo to poczujecie na własnej skórze od mieszkańców jak zrobią referendum

Ka 10.03.2019 19:40
Referendum w sprawie czego, że przegrał wybory? Chyba po to żeby pieniądze wyrzucić publiczne. Leczcie się ludzie jedni i drudzy i szanujcie siebie i innych

Fi 10.03.2019 21:08
Oho..... Jaki strach przed referendum. Ludzie zadecydują co dalej, nie ty.

zabawne 15.03.2019 18:19
na koszt mieszkańców realizować swoje ambicje, ot mi odwaga

HGW 11.03.2019 01:23
Referendum. gdyż nie jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych działań. Burmistrz zamist spełniać dane obietnice wyborcze i budować ulice oraz sprzedawać działki w strefie , zdejmuje zaplanowane kolejne inwrstycje, odwol\je przetargi i podważa umowy inwestycyjne zrobione przez poprzednika, bawi się w wojenki z poprzednikiem , skupia się na pijarze. Jako kandydat mówił ze ma już chętnych przedsiębiorców do kupna terenow u strefi pod budowę zakładów przemysłowych. Gdzie oni sąpanie burmistrzu?,

rational 11.03.2019 11:48
ustąp.. i zajmij się tym co umiesz.. klasy 1-3 i zabawy w klasy, podchody, zimne ognie?

Janina 09.03.2019 20:12
Brawo panie Wojciechu. Karolczuk do pięt Panu nie dorasta.

Jaśka 10.03.2019 21:09
Masz rację Janino. On zawsze będzie Za p. Wojtkiem, nigdy przed. Zawsze drugi☺️

Janek 10.03.2019 21:58
Mądrze gadacie kobitki ..buziaczki

emeryt 09.03.2019 12:37
Był burmistrz martwi się, że poczynania obecnych destabilizują budżet miasta,a sprawy sądowe za jego kadencji, odszkodowania miedzy innym, wypłacane bezprawnie zwalnianym pracownikom, ile kosztowały miasto. Na ten temat cisza. Człowiek lepiej zamilcz.

Ted 09.03.2019 19:17
Myślę, że i w tej kadencji nie zabraknie spraw sądowych i odszkodowań!

a jak jest teraz 15.03.2019 18:20
ciekawe czy były burmistrz już wyszedł z sądów, coś ktoś wie?

GG 13.03.2019 17:54
A w tym tygodniu ile sąd zasądził na rzecz pracownicy zwolnionej przez.obecnego burmistrza?

Brawo zwolnieni!! 13.03.2019 21:37
I ile sąd zasądził innej z Pan w ubiegłym tygodniu?

X0 13.03.2019 19:01
rachunek obecnego już otwarty, licznik już bije ...

Płać pan 13.03.2019 21:35
A to dopiero początek. ???

fred 08.03.2019 20:14
Sprawa prosta miasto uwaliło projekt wymiany pieców i wprowadza swój air.... ludzie podłączajcie się do mpec a w tym czasie już ok 20% podwyżki i pewnie to nie koniec, a później zyski się przeje... super pomysł

były uczen 08.03.2019 19:41
dramat

Asia 08.03.2019 19:18
Pozytywny, wysoka kultura osobista, uprzejmy, miły.

sąsiad 08.03.2019 23:15
Asia, piękna charakterystyka burmistrza Karolczuka!

Basia 09.03.2019 20:07
Chyba w twojej chorej wyobraźni sąsiedzi.

Tola 10.03.2019 06:31
No, chyba nie...!!!

augustowiak 12.03.2019 07:56
Ciekawe czy też tak myślą kierownicy szkół, których oczerniał w kampanii wyborczej twierdząc że sieją strach w szkołach. Nie słyszałem aby podjął jakiekolwiek działanie by go wyeliminować ale wiadro pomyj wylał i do dziś nie przeprosił.

prawica 08.03.2019 18:16
Jak dobrze, że nie jest już burmistrzem

Lewica 08.03.2019 20:32
Szkoda, że nie jest już burmistrzem

salsa 09.03.2019 08:08
Nie trudno było zebrać te 150 głosów więcej ... na kaczym , w Koszarach ... na Lipowcu też na pewno było wielu chętnych , spragnionych ..

Masu masu 09.03.2019 20:11
Ale nie wymasowanych jak to w tej kadencji jest.

Sal 08.03.2019 17:35
Wojciech zajmi się tym co potrafisz najlepiej i odpuść politykę. chłopie po co ci to, zyj normalnym życiem

Aga 08.03.2019 17:32
Zaraz wyjdzie kto i kiedy, i dlaczego zmienił plan inwestycyjny w budżecie przygotowany przez Pana Walulika wyrzucając to co bezwzględnie musi być wykonane w tym roku

Aga 08.03.2019 16:52
Teraz powinien Pan wytoczyć proces panu Karolczukowi i karny i cywilny

Lol 26.03.2019 16:41
Czy to prawda że p. Wojciech skierował sprawę do sądu?

Temida 08.03.2019 16:33
Mam nadzieję, że Pan Wojciech podejmie odpowiednie kroki w stosunku do osób, które bezpodstawnie rzucał oskarżenia!!!

Nie da się czytać tego 08.03.2019 16:22
Panie Waliluk, stawianie pieczątek zamiast podpisu wprowadza niepokój wśród oferentów. To co tu czytam jest niedorzeczne wobec faktu, że przetargi których ta sprawa dotyczy od razu pojawiły się na stronie urzędu. Więc jak pan może twierdzić, że karolczuk nie chciał ich realizowac. A co byłoby gdyby przez te pieczątki trzeba by zwracać kasę do unii, no co wtedy?

Nie da się tego czytac 08.03.2019 17:25
Czyżby takie głupoty pisał główny specjalista obecnych zamówień? Poczytaj treści obecnych ogłoszeń o przetargach i ile zmian w nich wprowadzanych

Zen 08.03.2019 19:59
Na to wygląda!!!!

Tego również 08.03.2019 19:18
Be, be, be.....

Tak pytam 08.03.2019 19:57
Większy niepokój wprowadza bezpodstawne uniważnianie zawartych umów i przetargów. Jaki w tym cel, o co chodzi?

Zen 09.03.2019 06:31
To prawda.

Kolega 11.03.2019 18:56
Przetargi z pieczarkami mógłby zostać podważone przez beneficjenta dofinansowania. Bezpieczniej było unieważnić i ogłosić po raz drugi bez ryzyka zwrotu kasy. Każdy to kuma oprócz ciebie reniuś

Sławuś 11.03.2019 20:30
No chyba nie!

Nikita 11.03.2019 20:37
Z pieczarkami to może i tak ale z pieczątką faksymile, która jest podpisem przy dochowaniu zasady osobistego lub upoważnionego osobiście do jej zastosowania, przetargi są ważne ,tym bardziej że na ich podstawie zostały podpisane umowy (odręcznie) co konwaliduje stan prawny i usówa wszelkie wątpliwości.

Y 11.03.2019 22:09
To prawda,

AK 10.03.2019 19:50
Bzdury. Przetargi były ważne i nie było powodu odwoływać i unieważniać już rostrzygnięte,. Po co ? By ponownie je zaraz ogłosić? A co zwyłonionymi już najlepszymi ofertami ? O co chodz?

pytam 15.03.2019 18:21
to z kim ja zawarłem umowę?

UM 17.03.2019 20:14
Pytanie raczej retoryczne.

Seba 18.03.2019 11:12
Jeśli umowa jest zawarta powinna być dotrzymana. Gdyby pan nie dotrzymał umowy samorząd naliczyłby panu karę umowną. Pan też ma prawa adekwatnie i może ich dochodzić.

Chuda 08.03.2019 16:16
Ten człowiek przynajmniej pracował. Teraz masaże w głowie ?

haha 15.03.2019 18:22
no jak pracował, wyrobił faksymile i to wystarczy ;) pytanie wiec co robił skoro wyrobiono faksymile bo nie miał jak podpisywać?

Prawy 08.03.2019 15:20
Bóg nie ruchliwy ale sprawiedliwy Procesy wciąż trwają A ludzie pamiętają jak byli potraktowani Jeszcze usłyszymy o wyrokach

Masażysta 08.03.2019 17:58
To prawda. Sądów ciąg dalszy trwa.czekamy na nowe sprawy.. Sprawiedliwość stanie się za dość

fakty 15.03.2019 18:23
ale gdzie te sądy bo masz jakieś złe informacje, nie ma żadnej sprawy

Płacić 01.09.2019 10:51
Jesteś pewny, że nie ma żadnej sprawy??? Oj chyba jednak jest i to nie ostatnia

:/ 08.03.2019 18:12
Zgadzam się z Tobą Prawy. Uważam też że Pan Bóg oddał dokładnie to co wcześniej uczniono innym. Czyli- sprawy nie ma ale smród poszedł.... Jak się poczules czlowieku?

? 08.03.2019 19:16
I tym obecnym odda, możesz być tego pewna. Szybciej niż ci się wydaje. I jak się czujesz kobieto?

? 09.03.2019 06:58
? - jesteś prorokiem? Wiesz co będzie? A może donosisz, piszesz anonimy, kalumny na obecnych i wiesz to bo maczasz w tym paluszki? To co się teraz dzieje to chleb oddany- bez prorokowania, chłopczyk ma okazje poczuc to co czuli inni kiedy robił to samo. Obecni? Mieli wzór, był skuteczny ....proste. Co dajesz to dostajesz..

Gg 09.03.2019 18:49
Kij ma dwa końce

xyz 10.03.2019 16:26
co to są kalumny?bo ja znam kalumnie

:))) 08.03.2019 20:48
Ten Najwyższy nie jest żądny zemsty, jak ty... ON KOCHA, WYBACZA....

Miron 11.03.2019 20:44
To prawda, nie ma lepszych fachowców od robienia smrodu, dymu i mydlin niż Nasze Malczyki.

sprawiedliwosc 08.03.2019 19:43
Dokładnie Na razie odważna była jedna, ale przyjdzie czas na lawinę

??? 08.03.2019 20:50
I co jeszcze?????

Masz to jak w banku 09.03.2019 20:13
Tym wpisem zajmie się prokuratura.

zachmurzenie duże

Temperatura: 9°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1017 hPa
Wiatr: 10 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Zgadza się. Zresztą są odpowiednie linki do zgłaszania tego typu nieprawidłowości i warto z nich korzystać. Miałem okazję to robić ze skutkiem pozytywnym. Teraz też się przymierzam i tak dla przykładu (jak obiecałem pełny numer na filmiku w KW Białystok) takie pojazdy z nr jak : BAU25.70, BAU21.98 (BMW kombi), czy BAU20.69 (HYUNDAI TUCSON). Nagrań jest sporo. Oczekujcie mandatów. Wiecie za co..Data dodania komentarza: 8.05.2026, 15:13Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: Wierny z KościelnejTreść komentarza: Stop wycince!Data dodania komentarza: 8.05.2026, 14:27Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: ALARM!Treść komentarza: DLACZEGO STOWARZYSZENIE KOZA NIE INTERWENIUJE PRZY WYCINCE DRZEW NA SUCHARSKIEGO? POWINNI ROZWIESIĆ KARTECZKI I PRZYPIĄĆ SIĘ DO DRZEW ŁAŃCUCHAMI! PROSZĘ O PILNĄ INTERWENCJĘData dodania komentarza: 8.05.2026, 11:51Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: No jak jakiś wkurzony hazardzista rozwalił automaty, to go złapali i nawet zdjęcia na stronę wrzucili, nie zająkując się nawet o tym, że to nielegalny salon hazardowy, taka ta nasza policja ;)Data dodania komentarza: 8.05.2026, 11:40Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: MIELICJA augustowskaTreść komentarza: Jeżeli chodzi o reakcję ,,policji" w tym mieście to polega ona jedynie na jeździe po mieście i odwracaniu głowy od problemów i łamanych przepisów, a wszelakie zgłoszenia bezpośrednie do dyżurnego kończą się krzykiem w słuchawce i reakcją typu - czego dzwonisz i zawracasz .... Tak problemy można mnożyć - od przekraczania prędkości jak wspomniano w materiale, niszczenia infrastruktury w mieście, mazania sprayami po wszystkim co się da, wybijanie szyb w przystankach, parkowanie w niedozwolonych miejscach na przystankach (przodują w tym ulice Waryńskiego, Jonkajtysa, Sucharskiego), brak reakcji na zaśmiecanie terenu i można by tu mnożyć i mnożyć przykłady. A ciekawostką jeszcze jest fakt, że nawet jeżeli dostaną twarde dowody do ręki w postaci zdjęć czy inne to co się dzieje - nie udało się ustalić sprawcy, sprawca został pouczony i ma to w głębokim poważaniu bo łamie przepisy dalej. A gdyby tak szanowni panowie policjanci wzięli się do faktycznego karania mandatami i za wykroczenia przywalili mandat z 1000 - 1500 zł i więcej to jeden z drugim zastanowiłby się czy na prawdę warto to robić. Ale po co przecież to tyle pisania, tyle zachodu i tyle roboty - lepiej wsiąść w radiowóz i bujać się po mieście udając, że się pracuje, albo lepiej udawać gwiazdy w serialu w TV, albo schować się w krzakach i wlepiać mandaty, za przekroczenie prędkości o 5 km/h. Ot i takie realia. Ale skoro brak jest reakcji ze strony lokalnych funkcjonariuszy - warto pisać skargi do komendy wojewódzkiej - Ci pojawiają się kilka razy w miesiącu i przynajmniej im się chce pracować a nie tylko udawać...Data dodania komentarza: 7.05.2026, 20:35Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: MMMMMMaaaaaaaTreść komentarza: Pan Szkiłądź spać nie może. Ja polecam stopery do uszu. Sam stosuję bo mam wredną sąsiedkę, której kundle szczekają 24/24. Prośba nie dała skutku, ostrzeżenie pisemne również nie skutkowało. Policja przyjechała, baba przyznała się do winy i dostała pouczenie. Ma możliwość zamknięcia psów przynajmniej na noc, ale złośliwie tego nie robi.Data dodania komentarza: 7.05.2026, 16:02Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: ef3Treść komentarza: To miejsce spotkań młodzieży. Zawsze wieczorami jest tam pełno ludzi jak kiedys pod dyskotekami.Data dodania komentarza: 7.05.2026, 15:40Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: Mieszkaniec.Treść komentarza: Brawo panie Dariuszu,ta trzymać.A w głębokim powarzaniu to będzie do wyborów, a przed znowu obiecanki i robienie wody z mózgu dla mieszkańców.Data dodania komentarza: 7.05.2026, 13:24Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: Zeby było "śmieszniej" za postój hulajnóg miasto nie pobierało żadnej opłaty z tytułu dzierżawy terenu, a Spółdzielnia Socjalna , gdzie miasto było udziałowcem płaciła taką opłatę. A rozwiązania były i są bardzo proste o czym mówiłem na sesji Rady MiastaData dodania komentarza: 7.05.2026, 12:50Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: hahaTreść komentarza: pewnie był w delegacji xdData dodania komentarza: 7.05.2026, 10:06Źródło komentarza: Koncepcja na półkę. Dziękuję i do widzeniaAutor komentarza: SzokTreść komentarza: Ludzie taką władzę sobie wybraliście, teraz się obudziliście? Burmistrz i jego giermkowie mieli w poważaniu miasto już za pierwszej kadencji, to skąd teraz te zdziwienieData dodania komentarza: 7.05.2026, 10:05Źródło komentarza: Brak władz na komisji to „rażące naruszenie”. Skarga na burmistrza AugustowaAutor komentarza: onTreść komentarza: MISTRZ!Data dodania komentarza: 6.05.2026, 23:31Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Brawo ZUSTreść komentarza: Bardzo dobrze, że w końcu się za to wzięli, wiele ludzi bierze L4, nie ma ich w pracy a po mieście chodzą i to w pewnym zdrowiu, najczęściej można owych "ozdroweńców" spotkać u fryzjera albo kosmetyczki. Przedłużają też w ten sposób urlopy po powrocie z zagranicznych wczasów, albo budują altanki i ogarniają przydomowe ogródki. O dodatkowej pracy na zlecenie już nie wspominając. Dobrze że ktoś to wreszcie sprawdza.Data dodania komentarza: 6.05.2026, 21:53Źródło komentarza: Do ZUS-u w Białymstoku wróciło ponad milion złotych po kontrolach zwolnień w pierwszym kwartaleAutor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: No cóż, w kampanii z-ca Chodkiewicz obiecał tor wyścigowy więc może się pochwalić , że "obiecane , zrobione" Nic nie mówił o lokalizacjiiData dodania komentarza: 6.05.2026, 12:16Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: KornikTreść komentarza: Ba. Co dzieje się przy wyciągu,na parkingu, syf kiła i mogiła. Pełno petów, papieru toaletowego i nie tylko. Do tego augustowska i nie tylko wioska - bmw, audi... augustowsko wiejski tjuning. Muzyka gra, platyk i w aucie malo nie odpadnie od decybeli i bączki kręcone na samym parkingu. Żadna nowość. Ludzka mentalność. Sezon sie nie zaczął a problem juz istnieje od kilku lat.Data dodania komentarza: 6.05.2026, 12:13Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: RobertTreść komentarza: Pan Szkiłądź jest cwany, bo mieszka na początku ulicy. Jemu nie będą przeszkadzać progi na całej ulicy. Może niech się wypowiedzą Ci, którzy mieszkają na samym końcu? I trzeba zaznaczyć, że w całym Augustowie są wyścigi, bez względu czy są progi czy ich nie ma.Data dodania komentarza: 6.05.2026, 12:12Źródło komentarza: Nocne wyścigi samochodowe w Augustowie?Autor komentarza: we4fTreść komentarza: Na rogu Konopnickiej i Letniskowej rynna wystawiona jest na chodnik i zimą jest slizgawka, że można nogi połamać. Ludzie muszą schodzić na jezdnię. Ale weź coś powiedz. A chodniki wzdłuż szpitala to juz norma, że nie są w ogóle odśnieżane. Na szczęście trwają analizy prawne w Sądzie Najwyższym i przepisy nakazujące mieszkańcom utrzymywać chodniki należące do miasta mają być uchylone. Odśnieżanie ma spoczywać na właścicielu chodników. I słusznie. Nie ma powodu, żeby część mieszkańców była na "robotach przymusowych", a część nie. Poza tym mamy starzejące się społeczeństwo i trudno wymagać od samotnej 90 babci, żeby zasuwała z łopatą.Data dodania komentarza: 6.05.2026, 09:34Źródło komentarza: Dariusz Szkiłądź o ślizgawicy, "płonącej planecie" i tragicznych chodnikachAutor komentarza: RadekTreść komentarza: Czas, by to miasto i powiat wzięły odpowiedzialność za odśnieżanie chodników! Obowiązek odśnieżania przez właścicieli przylegających posesji to przeżytek PRL, a w dodatku nieżyciowy i niesprawiedliwy!Data dodania komentarza: 5.05.2026, 22:39Źródło komentarza: Dariusz Szkiłądź o ślizgawicy, "płonącej planecie" i tragicznych chodnikachAutor komentarza: PracownikTreść komentarza: Pycha chodzi przed upadkiem, a wyniosłość ducha przed ruiną.Data dodania komentarza: 5.05.2026, 21:01Źródło komentarza: Brak władz na komisji to „rażące naruszenie”. Skarga na burmistrza AugustowaAutor komentarza: Mieszkaniec .Treść komentarza: Takich starostów jak pan Jarosław Szlaszynski i pan Dariusz Szkilondz nie było i nie będzie. Szkoda że w powiecie augustowskim są radni że dla kasy i koryta swojego i rodziny zrobią nawet najgorsze świństwo.Data dodania komentarza: 5.05.2026, 16:50Źródło komentarza: Dariusz Szkiłądź o ślizgawicy, "płonącej planecie" i tragicznych chodnikach
Reklama