Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 26 stycznia 2026 05:44
Reklama
Reklama

Spotkanie w Augustowie przeciwko segregacji sanitarnej

Podziel się
Oceń

Dziś w Augustowie odbyło się spontaniczne spotkanie grupy mieszkańców wyrażających protest wobec segregacji sanitarnej oraz dzieleniu społeczeństwa na osoby zaszczepione i niezaszczepione. Przybyli na spotkanie przy ulicy Mickiewicza mieszkańcy opowiadali się też przeciwko projektowi ustawy 1846 zakładającej, że pracodawca mógłby zażądać od pracownika informacji czy jest zaszczepiony przeciwko COVID-19. Augustowskie wydarzenie nawiązywało do podobnych akcji organizowanych w Polsce.
Spotkanie w Augustowie przeciwko segregacji sanitarnej

Autor: Autor zdjęcia: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Film z dzisiejszego spotkania:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.


Napisz komentarz

Komentarze

Mariusz Ełk 05.02.2022 21:15
Trochę wysiłku umysłowego i można dojść do wniosku , że w Polsce mamy Konstytucyjne prawo do ochrony zdrowia , a zapewne osoby te większość swego życia płacą składki zdrowotne. I rezygnują na rzecz "chętnych " z przywileju preparatów nazywanych szczepionkami za które również finansowane są z ich podatków. TAKIE PROSTE ,A TAK TRUDNE

pyt 06.02.2022 13:42
No i?

Anna 22.01.2022 12:30
Wytłumaczcie mi jedno że jak ktokolwiek z tych protestujących zachoruje to dlaczego szuka pomocy lekarza niech też się leczy sam po co idzie do szpitala dlakażdego takiego osobnika ustalić dniówkę za pobyt w szpitalu za skakanie przy nim 1000zł i niech się mądrzy

Odp 22.01.2022 13:15
Idzie do lekarza bo płaci co miesiąc składkę do NFZ i ma prawo do opieki zdrowotnej !

odp_do_odp 22.01.2022 19:47
a skąd wie, co mu lekarz przepisuje? może te tabletki to też jakiś eksperyment medyczny??? może tam w składzie też jest grafen??? może rtg lub TK to przestrzeliwanie czipami??? pewnie nie wie, bo mu Komarenko i Górniak nie powiedzieli, biedakowi

Muma 23.01.2022 10:23
O ekstrakcie z płodów zapomniałeś. :-)

Szczepcie się ludziska 19.01.2022 15:19
Skoro jest wolny wybór i ludzie z tego tak chętnie korzystają, wiedząc lepiej od naukowców i medyków to pozostaje życzyć miłego covidowania. Testament warto napisać, porozmawiać z bliskimi o formie pogrzebu, może nawet i wykupić kwaterę (bo kończą się miejsca). Jak uda się niezaszczepionym przechorować to pozostaną trwale uszkodzone płuca (mgły covidowe i inne pomijam). Da się z tym żyć. Na siedząco, bez wysiłku. Może ktoś do WC zaprowadzi. Najbliższe 2-4 tygodnie wiele osób przekona. Byle nie było za późno.

erg 19.01.2022 10:42
Wszystkie sklepy, urzędy itd. w dni parzyste zaszczepieni, w nieparzyste niezaszczepieni. Zaszczepiłem się 3 dawkami i jak będzie możliwość to będę przyjmował kolejne dawki tak jak co roku szczepię się od 20 lat p/grypie. Komu spieszy się na cmentarz to niech się nie szczepi. I wkurza mnie brak maseczek na twarzach w sklepach. Widocznie za mało zgonów. Wyjdzie jak zawsze: mądry Polak po szkodzie.

art 19.01.2022 13:35
Przypomina mi się kwiecień 2010, wtedy też nie przestrzegano procedur no bo "my wiemy najlepiej"

... 19.01.2022 15:29
Zanim na cmentarz to kosztowne leczenie szpitalne...Blokowanie miejsc dla chorych na inne jednostki chorobowe

JKD 19.01.2022 18:30
Zacznij reagować na ten brak maseczek,może na mnie trafisz hehe

King Bruce Lee Karate Mistrz 19.01.2022 20:00
Każda *** ma swój bat. Chodzę po sklepach choć nie lubię.

bleee 20.01.2022 10:16
To musi być fajne uczucie: chodzić bez maseczki ze świadomością, że można zakazić kogoś, kto umrze, i cieszyć się z tego. Prawdziwe bohaterstwo.

Jerzy 28.01.2022 15:47
Abyśmy nie mieli do siebie pretensji to zejdź nam z drogi i porzuć myśli o leczeniu w szpitalu. W wyniku takiego (twojego-celowo z małej litery) myślenia personel medyczny nie da rady a cierpią również Ci, którzy nie mają możliwości leczyć innych chorób bo Covid-19 zamknął przed nimi szpitale. A może wy anty... macie inny skuteczny sposób na zakończenie pandemii? Twoja wypowiedź nie zasługuje na nic poza stwierdzeniem, że jest nie na miejscu i nie strasz, bo nie wiesz na kogo możesz trafić.

JKD 29.01.2022 08:00
Płace co miesiąc na tych partaczy wiec łaski mi nie robią,a z drogi ci nie zejdę wręcz odwrotnie

Tomasz 28.01.2022 18:12
KIEDY UMIERASZ, NIE WIESZ O TYM ,TYLKO INNYM JEST CIĘŻKO. TAK SAMO JEST , JAK JESTEŚ DEBILe#

Krystian 18.01.2022 18:14
Okazuje się że powstała grupa n FB. ... Rzekomo chieli jednać ludzi, przekonywać że szczepienia są" złe" bezprawne itp...a okazało się że są pełne nienawiści, oskarżania, wyśmiewania się z osób zaszczepionych. No to pytam ? Gdzie jest ta tolerancja i akceptacja. ? Ja szanowałem do tej pory decyzję niezaszczepionych, nie wnikałem dlaczego ktoś nie chce się szczepić, nie komentowałem, nie interesowało mnie to . Teraz po przeczytaniu kilku komentarzy tracę szacunek do tych ludzi. Czytając te teksty, przeglądając zdjęcia, filmy, posty widzę że ci ludzie mnie nie szanują, czuję się gorszy, głupszy. A oni chcą koniecznie uratować moją duszę śmiejąc się ze mnie . Jestem zgorszony zawiedziony zniesmaczonych tym co widzę i czytam

Tego chcemy? 17.01.2022 13:56
Małżeństwo nie chciało się zaszczepić. Para ze Starachowic osierociła 12-latka.

KR 19.01.2022 03:02
16 stycznia zmarła znana czeska piosenkarka Hana Horka, aktywna w mediach społecznościowych przeciwniczka szczepień. Celowo zaraziła się koronawirusem, aby uzyskać certyfikat ozdrowieńca. Ostatni post na Facebooka wrzuciła 14 stycznia, chwaląc się w nim, że będzie mogła bez ograniczeń chodzić do miejsc publicznych. Zmarłą na covid-19 dwa dni potem we własnym domu, nie podejmując leczenia udusiła się. Jej syn zwrócił się do ludzi głoszących fałszywe teorie na temat pandemii i szczepień: "Moja mama opierała się na waszych argumentach. Gardzę wami". Napisał także, że ludzie głoszący teorie antyszczepionkowe mają krew na rękach. Foliarze powiedzą, że to fakenews. Tylko nie wiem, po co syn miałby kłamać na temat własnej matki. Ludzie, opamiętajcie się!

Żbik 19.01.2022 14:40
Teraz jest już totalnie "wolna" ...kto następny ?

***** *** 19.01.2022 13:01
"Polski model" zarządzania epidemią? Europejski rekord zgonów, choć mamy najmniej zakażeń i testów Licząc od świąt Bożego Narodzenia, Polska miała najwięcej zgonów spośród krajów Unii Europejskiej - wynika z danych Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC). To tragiczne żniwo zbieramy przy najmniejszej w UE liczbie potwierdzonych zakażeń (na milion mieszkańców) oraz jednocześnie najmniejszej liczbie wykonywanych testów. Część ekspertów nie wierzy, że rząd ma jakikolwiek plan na piątą falę epidemii. https://wiadomosci.wp.pl/polski-model-zarzadzania-epidemia-europejski-rekord-zgonow-choc-mamy-najmniej-zakazen-i-testow-6727407960128480a

ktoś 20.01.2022 10:21
U nas zakażeń jest dużo więcej niż pokazują statystyki. System testowania jest tak beznadziejny jak ten rząd. Mało tego, znam ludzi, którzy przechorowali covid i nie są ujęci w statystykach, nie z ich winy.

Tomasz 16.01.2022 21:24
Najpierw mówią że się nie szczepią bo się boją np skutków ubocznych a później wokół tego tworzą wielką ideologię ""stop segregacji sanitarnej""...bo to lepiej brzmi.. poważniej...mocniej a sedno jest dalej to samo strach tylko już pod "" głębszą""przykrywką.

niezaszczspiony 16.01.2022 18:27
Jak tu ostatnio mówił jakiś gość ze 90 umierajacych to niezaszczepieni. Czyli 10 procent to zaszczepieni. Jaką mam gwarancję ze po zaszczepieniu nie znajdę się wśród tych 10 procent????

proste 16.01.2022 18:56
Jak 1:10

korwin 16.01.2022 19:57
Pierdoły. Dane sa manipulowane czego przykładem prezydent Duda . 3 szczepienia i znów corona. Szczepionka na wszystkie warianty + rzeziębienia, astma i migrena oraz biegunka. Media tak zryły niektórym mózgi ze ich nie używaja. Szkoda słow i liter!!!

Grzegorz 17.01.2022 17:31
Jesteś przykładem jak media mogą zryć umysł. Nie wierzę w nic co mówi PAD ani jego pisowskie otoczenie w temacie Covidu . Otwórz oczy, myśl samodzielnie.

antykorwin 19.01.2022 03:07
Media zryły mózgi poszukiwaczom sensacji i spisków. Wyszukują w internecie hochsztaplerów i podniecają się nimi. Brak wiary w naukę wynika z nieuctwa i braku woli uczenia się od mądrzejszych.

BAU 23.01.2022 15:09
Wypowiada się Prezydent 2 razy = kłamstwo. https://www.facebook.com/watch/?v=616971152713192

Omikron czeka 16.01.2022 19:52
Twoje święte prawo nie ryzykować.

Lula 17.01.2022 11:17
Jasne. Nie ryzykuj znalezienia się w 10% zaszczepionych chorych. Lepiej zostań w 90% niezaszczepionych ciężko przechodzących. Przecież to logiczne.

hreh 16.01.2022 20:44
Skoro wolisz być w tych 90% narażonych na ciężki przebieg lub śmierć to ja nie mam więcej pytań. Ludzie często wolą być idiotami.

Augustynka 16.01.2022 18:21
Jestem za takim rozwiązaniem jakie zastosowano w Australii. Konsekwencją daje rezultaty. Zbyt dużo swobody prowadzi do anarchii. A przecież życie jest najcenniejsze.

amen 19.01.2022 03:09
Nieszczepienie jest przejawem bezdusznego egoizmu i postawy antyspołecznej, bo pozwala szerzyć się pandemii i prowadzi do śmierci słabszych. Tam gdzie zaczyna się krzywda innych, kończy się wolność.

Irka 16.01.2022 18:05
Nie popieram... boją się szczepień...ewentualnych skutków ubocznych... że nie przebadane itp...i niby chodzi o jakąś walkę...o wolność...a na swoich profilach publikuje się prześmiewcze memy o osobach które się szczepią. To albo faktycznie walczysz o zmianę dziwnych procedur związanych z całym tym covidem albo dalej wyśmiewasz osoby zaszczepione i myślisz Tylko o sobie...bo tobie chodzi Tylko o to i o nic więcej że nie chcesz się szczepić i tu żadnej głębszej walki nie ma A memy publikowane przez was na waszych profilach z wbitymi strzykawkami igłami w plecy są założosne. Niby nie przeszkadza ci że ktoś się szczepi a szyderujesz z niego w ten sposób że przyjął jedna dwie czy 3 szczepionki. " Walczycie" tylko o swoją dupę o siebie bo napewno nie o mnie. I żeby nie było nie popieram kwarantanny czy zamykania lokali...czy też braku dostępu np do lekarza... maskę nakładam z szacunku do osób które się boją a nie z obawy o swoje zdrowie czy z obawy o mandat..nie obwiniam osób niezaszczepionych nie namawiam do szczepień. A od osób niezaszczepionych czuję nie raz... jestem głupia...nienormalna... czegoś mi ogólnie chyba brakuje

brawo Irka 16.01.2022 20:52
Dokładnie tak jest jak pisze Irka. Pogarda dla noszenia maseczek i szyderstwo ze szczepień, straszenie rychłą śmiercią (u skrajnych ***ów czipami), a na sztandarach piękne hasła o wolności. Goowno prawda. Zdecydowana większość tych mądrych inaczej to agresywne, skore do walki, głośne towarzystwo, któremu przewodzi (albo wodzi za nos) dla celów politycznych Konfederacja.

kamrat z augustowa 16.01.2022 10:43
potrzebny kontakt gdzie będziemy robić cykliczne spotkania,jestem z Wami

Puknij się w łeb 19.01.2022 14:43
Załóżcie Kościół i tak jak wyznawcy "latającego spaghetti" prowadźcie nauczanie ..cyklicznie , najlepiej w okolicy kaplicy cmentarnej

Hilary 15.01.2022 23:28
Pragnę zauważyć, że Ci Państwo wcale nie są żadnymi antyszczepionkowcami czy płaskoziemcami. To krzywdzące i fałszywe uproszczenie. Oni są za wolnością, prawem do decydowania i wyboru. Nie zabraniają nikomu się szczepić, nie mówią nikomu żeby zdjął maskę, mówią natomiast o równym traktowaniu wszystkich ludzi. Jak ktoś chce się szczepić, nie ma problemu, jak ktoś chce zabarykadować się w bunkrze i nie wychodzić ze strachu przez lata, jego sprawa, jak ktoś chce nadal żyć w świecie restrykcji i obostrzeń, to niech sobie żyje, ale są też ludzie, którzy ponad wszystko szanują wolność i tak jak oni niczego nikomu nie narzucają, tak tego samego oczekują też od innych.

Beata 15.01.2022 23:58
Dziękuję za te słowa!!

MK 16.01.2022 03:44
Jakoś trudno mi w to uwierzyć. Tych osób akurat nie znam, ale znam wypowiedzi i akcje (pełno tego w sieci) ludzi wygłaszających podobne opinie. Są agresywni, wyśmiewają publicznie osoby noszące maseczki ("szmaty", "kagańce'), szczepienia ("keczup", "szpryca", "szczypawka", "eliksir" itp.). Grożą lekarzom, podpalają punkty szczepień, opowiadają brednie o światowym spisku, czipach. Na swoich wiecach wznoszą antysemickie hasła, straszą posłów i naukowców, że ich znajdą w domach... Przewodzą im osoby o wątpliwej mądrości i psychicznie niezrównoważone. I ja mam im ufać czy szanować? Jak ktoś szyderczo nazywa niewolnikiem człowieka w maseczce, to raczej nie bardzo wie, czym jest wolność. Hilary napisał wzniosłą laurkę i może ona odnosi się do ludzi na zdjęciu, ale mnie nie przekonuje, bo od dawna słucham i obserwuję te ruchy społeczne i nabrałem osobistego przekonania, że są niebezpieczniejsze od wirusa. Szastają pięknymi hasłami o wolności, a tak naprawdę po prostu nie chcą się szczepić, kwestionują pandemię, a co gorsze - nie mając wiedzy medycznej, ściągają na ludzi katastrofę. Przykro mi, ale ci Hilary nie wierzę.

Antyszczepy są zwykłymi bateryjkami 16.01.2022 10:10
MK ... brawo , brawo, brawo. Dodam tylko że wszelkiego rodzaju ruchy "anty" w prostej linii wywodzą się z putinowskiej Rosji , wspierane przez KK i Ordo. Oni tak wzniośle mówią o "zniewoleniu" jakie niosą restrykcje pandemiczne ale nie zauważają że już są w matrixie i działają pod dyktando wyżej wspomnianych organizacji oraz wschodniego niedźwiedzia. To oczywiście nie jest niewola bo już dobrze w niej się wymościli i nawet nie zauważają że są zwykłymi bateryjkami w systemie.

Ja 16.01.2022 12:42
I to jest sedno sprawy. Dziekuje Pani/Panu za ten glis rozsadku.

Kasia 15.01.2022 21:45
Jak najbardziej popieram. Jestem z Wami

Nie popieram 15.01.2022 20:08
Nie popieramy

Antypis 16.01.2022 11:46
masz rozdwojenie jaźni???MÓW ZA SIEBIE!!!!!!!!!!!

antySTOP_NOP 16.01.2022 20:55
To dlaczego wszyscy wokół mi mówią, że Socha walczy o moje prawa i moje dobro? Czy ja ją do tego upoważniłem? Dlaczego drze japę w moim imieniu?

Kopernik był kobietą 15.01.2022 19:40
Nie czujecie tematu , że inna "zaraza" nas od wieków ubezwłasnowolnia ?

nie popieram 15.01.2022 17:53
nie popieram, nie dołączam się

Tak trzymać 15.01.2022 18:35
Fajnie że ktoś jeszcze myśli tak trzymać

Plaskoziemcy 15.01.2022 17:29
Ziemia jest płaska i trzymana na żółwiach

zachmurzenie duże

Temperatura: -1°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1008 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: chcemy wiedziećTreść komentarza: A może ktoś wie, po co zlikwidowali ZST? Jaki był prawdziwy powód i co teraz dzieje się z tym budynkiem? Czy komuś przeszkadzała ta młodzież? Jakie korzyści dla mieszkańców wyniknęły z zamknięcia tej szkoły? Radni rozliczcie tą sprawę, bo to tak nie powinno być. Niech na sesji starosta powie ile pieniędzy zaoszczędzono i gdzie te pieniądze teraz idą.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 20:06Źródło komentarza: Ranking Liceów i Techników Perspektywy 2026: augustowskie szkoły z brązowymi odznakamiAutor komentarza: faktTreść komentarza: zdecydowanie więcej odpadów generują ludzie bogaci, tak samo krajeData dodania komentarza: 25.01.2026, 20:00Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Też mieszkaniec .Treść komentarza: Ten pan na swojej posesji to ma taką ścieżkę że noooooo i jacht ma i Mercedesa ma lub miał i wójtem kilkakrotnie chciał zostać i starostą też marzył.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 16:23Źródło komentarza: Komentarz Jerzego Kłoczki, przewodniczącego rady gminy Nowinka (nagranie)Autor komentarza: Też sąsiad.Treść komentarza: Kto wie kto wie, może gmina kwitła by jak powiat, ścieżka rowerowa była by i rowerem by się jechało .l pewnie wszyscy swoii by pracowali .Data dodania komentarza: 25.01.2026, 15:49Źródło komentarza: Przewodniczący rady gminy Nowinka o kierowniku wydziału starostwa powiatowego w Augustowie i radnym wojewódzkim PiS (nagranie)Autor komentarza: BAUTreść komentarza: Jak to nic - niech tam wiadukt budują z wieżą widokową :)Data dodania komentarza: 25.01.2026, 14:16Źródło komentarza: Podziemny tunel na dworcu w Augustowie. Konferencja prasowa (video)Autor komentarza: Insrybutorowo-jabłonkowo-pisowskie kierunki "rozwoju" Augustowa☝️💪👉🤡👺👹🚀🛰🛸🥸💸💸💸👈👏🤝🏚🏚🏚Treść komentarza: Wystarczy ulokować na RZA, ul. Mostowej i 3 Maja kilka stacji paliw, fast food'ow, domów emerytów i rencistów, mediatek z muzeami wybudowanymi za grube miliony złotych z pisowskiego bezładu i na pewno jeszcze bardziej zwiększy się tempo dotychczasowego "rozwóju" Augustowa po dekadzie rządów byznesowo-pisowskiego towarzystwa wzajemnej adoracji Nasze Miasto-PiS.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 14:07Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: vitrum et oculumTreść komentarza: Primo: liczba zameldowanych osób w danym gospodarstwie domowym nie jest raczej jawną informacją. Secundo: dlaczego mieszkańcy mają pilnować, ile osób jest zameldowanych versus ile realnie zamieszkuje w danym lokalu lub domu? Tertio: ilość odpadów komunalnych wytwarzanych w gospodarstwie domowym realnie powiązana jest ze zużyciem wody, ponieważ jeśli lokator oszczędnie gospodaruje wodą, to co do zasady tzw. śmieci wytwarza mniej, niż osoba zamożna nie przejmująca się specjalnie robieniem zakupów, które generalnie wpływają na ilość powstających odpadów komunalnych. Powyższy wywód jest oczywiście domniemany, ale bezdyskusyjne należy przyjąć, iż wyjątki są potwierdzeniem reguły. Niestety, ale w przypadku rozliczania opłat za wytwarzane w danym gospodarstwie odpady komunalne, każdy sposób zawsze będzie obarczony błędem. Rozliczanie opłat za odpady w powiązaniu ze zużyciem wody wydaje się być metodą najbardziej logiczną i realnie w najmniejszym stopniu obarczoną błędem pomiaru. Chcąc rozliczać odpady bardzo dokładnie należałoby przy każdym lokalu i domu postawić stróża ds. liczenia śmieci 24/7/365, który weryfikowałby na bieżąco ilość wytwarzanych odpadów. Takie rozwiązanie pomimo być może względnej sprawiedliwości, pomijając ewentualną korupcję rzeczonych stróżów, byłoby totalną utopią zapożyczoną wprost z czasów komunistyczycznego, symptomatycznie "sprawiedliwego" systemu kontroli obywateli.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 13:46Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Rozwój wsteczny Augustowa pod auspicjami Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Radny Zarzecki zwrócił uwagę na bardzo istotny, ale niestety dla Augustowa prawdziwy, smutny wizerunek miasta oraz trend świadczący o zapaści Augustowa, jednocześnie wskazujący jak naprawdę wygląda rzekomy rozwój Augustowa, nomen omen prezentowany z żenująco infantylnym samozachwytem w mediach społecznościowych przez burmistrza Karolczuka oraz jego dwóch zastępców Chodkiewicza i Sieczkowskiego. Jednak jest chyba jeszcze gorzej, niż ujawnił to rady Zarzecki, ponieważ w Augustowie pustoszeją nie tylko lokale usługowe usytuowane w wydawałoby się atrakcyjnym centrum miasta, ale także w znacznym stopniu przybywa mieszkań-pustostanów oferowanych na rynku pierwotnym i wtórnym. Augustów tak byznesowo został "rozwinięty" w ostatnich latach przez egzekutywę Nasze Miasto-PiS oraz ich marionetkowych kabotynów, picerów, pozerów i geszefciarzy, że nie ma chętnych do życia w tej obecnie zadupionej i zaściankowiejącej mieścinie, chociaż niegdyś turystycznym kurorcie tętniącym życiem. Częściowo miasto ratuje zasilanie mieszkańcami w średnim wieku emigrującymi z okolicznych wsi, jednak młodzież po ukończeniu szkół ponadpodstawowych co do zasady wyjeżdża z Augustowa i już tutaj nie wraca.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 09:56Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: trzeba działaćTreść komentarza: Odwołać radę miejską. Ta w obecnym kształcie nie działa lub działa ze szkodą dla mieszkańców. Gorzej już nie będzie, może być tylko lepiej.Data dodania komentarza: 25.01.2026, 09:09Źródło komentarza: Dwór obrażalskiego monarchy zamiast samorządu. Ten wyrok mówi wszystkoAutor komentarza: SąsiadTreść komentarza: I bardzo dobrze że nikt z ich rodziny nie został wójtem , bo dla naszej kliny to by była tragediaData dodania komentarza: 24.01.2026, 23:42Źródło komentarza: Przewodniczący rady gminy Nowinka o kierowniku wydziału starostwa powiatowego w Augustowie i radnym wojewódzkim PiS (nagranie)Autor komentarza: Mieszkaniec szczebryTreść komentarza: Waldemar to może na swojej posesji ścieżkę zrobić , na tyle hektarówData dodania komentarza: 24.01.2026, 23:40Źródło komentarza: Komentarz Jerzego Kłoczki, przewodniczącego rady gminy Nowinka (nagranie)Autor komentarza: WyborcaTreść komentarza: Pan Dobkowski razem z wnukowski , do wakacji tak zrobią że wszystkie lokale w Augustowie będą wynajęte . Szczudło nagra rolkę i wstawi na fejsaData dodania komentarza: 24.01.2026, 23:33Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: Przepalone kilka milionów złotych publicznych pieniędzy, czyli priorytety naczelnego ratuszowego kabotyna i gangu Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Wydrenowanie budżetu miejskiego kwotą grubo ponad milion złotych dzięki kumoterskiej polityce kadrowej ćwiczonej przez naczelnego ratuszowego kabotyna i jego mocodawców.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 22:49Źródło komentarza: Dwór obrażalskiego monarchy zamiast samorządu. Ten wyrok mówi wszystkoAutor komentarza: Wyludnianie Augustowa gwoździem do trumny królewskiego grodu nad NettąTreść komentarza: Chyba nie chodzi o BAT lub stocznię jachtową Ślepsk, ponieważ wtedy Augustów podupadnie jeszcze bardziej, pomimo że obecna sytuacja Augustowa jest kiepska, natomiast perspektywa rozwoju miasta jest skrajnie niewesoła.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 22:28Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: Oszczędzajmy wodę => będziemy mniej płacić także za wywóz odpadów komunalnych🤑🙂Treść komentarza: Nie ma idealnej metody naliczania opłat za ilość ilość odpadów komunalnych wytwarzanych w gospodarstwach domowych. Mimo to w żadnym wypadku nie powinno być takiej sytuacji, że mieszkańcy danej miejscowości są rozliczani za odpady komunalne w zależności od rodzaju nieruchomości i/lub statusu prawnego zamieszkiwania danej nieruchomości. Zużycie wody w mieszkaniu/domu dość wymiernie zobrazowuje, ile osób - prawdopodobnie -korzysta z lokalu. Demokracja też nie jest idealnym ustrojem politycznym, ale Homo sapiens dotychczas nie wynalazł lepszego systemu sprawowania władzy. Oczywiście abstrahujac od defekowanego w przestrzeni publicznej bełkotu zwichrowanych socjopatów, cynicznych populistów, faszystów, nacjonalistów, ksenofobów i innej maści zaburzonych emocjonalnie odszczepieńców i farmazoniarzy. Poza tym, jeśli lokalna społeczność dzięki temu sposobowi rozliczania opłat za odpady zacznie bardziej świadomie i racjonalnie zużywać wodę i produkować ścieki to będzie bonus dla danego regionu. Polska ma bardzo skromne zasoby wody i niestety zdecydowanie za mało się o tym informuje społeczeństwo oraz w znikomym zakresie edukuje dzieci i młodzież w tej materii.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 22:07Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Mieszkaniec blokuTreść komentarza: Najsprawiedliwszym sposobem, w zdecydowanej większości stosowanej w Polsce, jest system uzależniony od liczby osób w gospodarstwie / zamieszkujących gospodarstwo. Należałoby tylko wprowadzić wysokie kary za oszustwa polegające na nie podawaniu prawdziwych danych o stanie zamieszkania w danym gospodarstwie i kary za brak segregacji .Proszę mi wierzyć że w polskim społeczeństwie sam sąsiad dopilnuje sąsiada jak zauważy osobę więcej w mieszkaniu , brak segregacji podczas wynoszenia śmieci, a zwłaszcza jak kary i wyższe opłaty z tego tytułu dotkną jego samego.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 20:23Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: YouTreść komentarza: Firmy z ul. Tytoniowej. Coraz mniejsza produkcja. Optymizmem to nie napawaData dodania komentarza: 24.01.2026, 20:17Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: Niebezpieczne czasy arywistycznych populistów, narcystycznych socjopatów, ultramegalomanów, żałosnych kabotynów, infantylnych kuglarzy...Treść komentarza: Obecnie w Augustowie, w Polsce i w MAGA mamy swego rodzaju esencję przesłania baśni Hansa Christiana Andersena - Nowe szaty cesarza.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 20:00Źródło komentarza: Pustoszejące lokale, a rozwój AugustowaAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Udokumentuj zdjęciami, filmikiem i zgłosić. Nieuprawnione uruchomienie hydrantu podlega karze grzywny do 5000zł. Hydranty służą wyłącznie do celów przeciwpożarowych (dla straży pożarnej), a ich niewłaściwe użycie zagraża bezpieczeństwu, powoduje spadek ciśnienia w sieci i ryzyko skażenia wody.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 19:47Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: Panie Marianie, w blokach system ten obowiązywał od 01, 01, 2025 roku. Mieszka tam w sumie ok 10 tys. mieszkańców Miasta. Uchwałę tą skarżyłem do WSA ale nie chciał jej podpisać Prezes SM Maciejewski jako strona (sam mieszka w domu jednorodzinnym). Innym mieszkańcom to nie przeszkadzało. Teraz jak dotknęło to pozostałych to wielki krzyk. Myślę , że bez względu na to jakie lokum zamieszkujemy, wszyscy jesteśmy równi więc każdy powinien płacić wg jednej metody. Ustawa niestety dopuszcza taką formę rozliczenia . Prywatnie powiem , że nie widzę sprawiedliwego systemu rozliczania śmieci. Co do objęcia tym systemem również domów jednorodzinnych, widzę jeden plus. Koniec z wywożeniem śmieci z domów jednorodzinnych do lasu, bo nikomu to się nie opłaci. I tak i tak będzie musiał za nie zapłacić. A było to tajemnicą poliszynela , że taki proceder istniał. Oczywiście przepraszam wszystkich uczciwych mieszkańców domów jednorodzinnych, którzy tego nie robili.Data dodania komentarza: 24.01.2026, 19:46Źródło komentarza: Marian Dyczewski o nowej metodzie naliczania opłat za śmieci w Augustowie (video)
Reklama