Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 29 października 2025 16:43
Reklama
Reklama

Baza kajakowa szarzeje

Podziel się
Oceń

Pod koniec października czujni Czytelnicy naszego tygodnika przesłali nam zdjęcia i zwrócili uwagę na obecny wygląd oddanej niedawno do użytku bazy kajakowej nad rzeką Nettą. Elewacja z desek nabrała bowiem ciemnego koloru. Przypomnijmy, że inwestycja kosztowała ponad 5 mln złotych, a augustowianie dopytują, czy oczekiwana przez lata Baza Sportów Wodnych nie stanie się skarbonką bez dna.
Baza kajakowa szarzeje

-Pierwsze informacje na temat zmiany koloru desek na elewacji otrzymaliśmy od pracowników Centrum Sportu i Rekreacji w dniu 15 października. Przekazaliśmy sprawę do Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, który w odpowiedzi wskazał, że proces jest naturalny i nie stwierdza on nieprawidłowości. W odpowiedzi na pismo wydziału inwestycji wykonawca 12 listopada poprosił o wspólne spotkanie z inwestorem, czyli Urzędem Miasta w Augustowie i Inspektorem Nadzoru Inwestycyjnego oraz architektem -wyjaśnia Magdalena Sokołowska. -Dyskusja na temat dbania o elewację Bazy Sportów Wodnych była podejmowana na każdym etapie realizacji inwestycji, a także już po oddaniu jej do użytku. Miasto, jako inwestor, wybrało opcję użycia impregnatów rekomendowanych przez architekta. Budynek został zabezpieczony substancjami ochronnymi i ognioodpornymi na ostatnim etapie realizacji. Ponadto urząd zobowiązał się do impregnowania elewacji dwa razy w ciągu roku, po to by spełniała wszystkie standardy bezpieczeństwa i jakości. Będziemy się z tego zobowiązania wywiązywać.

Magdalena Sokołowska dodała, że wizualizacje, przedstawione jeszcze przed realizacją inwestycji, zakładały, że kolor bazy w naturalny sposób ulegnie zmianie.

-Takie informacje były przekazane urzędowi jeszcze podczas poprzedniej kadencji i fakt szarzenia elewacji został zaakceptowany przez poprzednie władze miasta, mimo krytycznych uwag, jakie pojawiały się w dyskusji -podkreśla Magdalena Sokołowska. -Na proces szarzenia, zaakceptowany na etapie opracowania projektu bazy, możemy mieć wpływ pośrednio, poprzez zastosowanie odpowiednich impregnatów. Dotychczas, zgodnie z przyjętą przez poprzednie władze wizją bazy, była ona zabezpieczana substancjami mającymi za zadanie zabezpieczyć budynek przeciwpożarowo i ochronić przed negatywnym wpływem wody. Z uwagi na krytyczne uwagi od mieszkańców będziemy szukać rozwiązania na odejście od pierwotnego wariantu, przyjętego podczas projektowania bazy i zakładającego naturalne szarzenie desek. Specjaliści poszukają metody na zachowanie ich pierwotnego koloru i oszacują koszty. Przeanalizujemy także, jak dokładnie zostało wykonane dotychczasowe zabezpieczenie. Pamiętajmy jednak, że naturalne drewno zawsze podlega procesom starzenia i zmianom koloru. To zjawisko, którego całkiem nie da się wyeliminować. Możemy je jedynie spowalniać i opóźniać.




Napisz komentarz

Komentarze

sum 26.11.2019 10:47
Zamiast cały ten sport wodny ulokować w ośrodku NORD który też stoi pusty to wybudowano monstrum drogie i za drogie. Miasto bogate to podoła?

ergv 26.11.2019 17:20
Swego czasu starostwo chciało pozbyć się białego domku nad Białym. Nikt nie chciał.

Jest super 24.11.2019 18:11
Faktycznie.....mamy także piękne, nowoczesne osiedla mieszkaniowe, połączone ze sobą ścieżki rowerowe, gaz ziemny, dużą halę widowiskową....żyć nie umierać.

Realista 25.11.2019 11:29
a ta duża hala widowiskowa to czemu miałaby słuzyć i kto miałby pokrywać koszty jej utrzymania? tak się składa że byłem w Suwałkach na otwarciu Arena Suwałki na meczu Ślepska. Pojemność 2200 ludzi. Koszt budowy około 40 mln według słów prezydenta Suwałk. Utrzymanie tej hali to około 0,7 - 1 mln zł miesięcznie. Ale tam jest klub, którego nie chcieli poprzedni burmistrzowie (czyli 2200 ludzi co tydzień na meczu x 25 zł za bilet) + dotacja miasta dla klubu i sponsorzy, będą koncerty - ale Suwałki są 3-krotnie większe i może uda się tę halę zapełnić... Ale ogólnie nie wróżę że będzie to komercyjny sukces... może wyjdą na zero.... Więc jaki sens ma duża hala widowiskowa w Augustowie????

zniesmaczona 26.11.2019 08:44
Podobnie jest z bazą dla kilku kajakarzy w Augustowie! Dwa razy w roku impregnacja bardzo dużej drewnianej powierzchni , ogrzewanie dużego obiektu, sprzątanie odnawianie elementów niszczonych przez wodę , nie wspomnę już o ponad 5 mln na wybudowanie tak niefunkcjonalnego obiektu! Kto za to powinien być pociągnięty do odpowiedzialności? I co tu zasłaniasz się halą której nie ma w Augustowie i nie będzie (z której skorzystało by więcej ludzi niż z tej bazy "skarbonki") !

Realista 02.12.2019 13:22
5-6 mln to nie 40 mln... a koszty funkcjonowania są dużo dużo większe... I dla jasności bazy kajakowej za takie pieniądze też nie popieram..... tak na prawdę to miasta z taką liczbą mieszkańców jak Augustów to nie stać nawet na basen, bo się do niego dopłaca (ze względu na małą liczbę korzystających) i w tej chwili nie stać miasta na generalny remont za kilka milionów... a Wy chcecie hali widowiskowej za 40 mln zł? i czego jeszcze? Z tego co się orientuję w Niemczech nie ma miasta poniżej 100 tys. mieszkańców które ma na utrzymaniu basen!!!! Za śmieci w Augustowie trzeba będzie zapłacić więcej i już bunt się podnosi w mieście ,a za tą halę (jej utrzymanie) to kto by płacił??? na pewno budżet miasta, co nie.. hahaha... ale przy okazji wszystkie podatki (od nieruchomości, środków transportu itd.) poszłyby kilkakrotnie w górę.... Mi nie przeszkadza jeździć do Suwałk na mecze i z kosztami utrzymania niech sobie radzą Suwałki..... życzę powodzenia

Zniesmaczona 02.12.2019 17:24
Nie ma hali i nie będzie bo nas na to nie stać ! A jest baza na którą też nas nie stać ! Jeśli chodzi o basen to dużo osób z niego korzysta i żeby nasi rządzący pomyśleli to za pieniadze wydane na niefunkcjonalną bazę dla kilku osób można było wyremontować basen! Wszędzie do utrzymania basenów dokładają samorządy!

Pragmatyczna 02.12.2019 18:43
Bo takie w kraju naszym głupie rządy więc dopłacają samorządy. Dobrze jest wychylić nos dalej niż nasza kraina miodem i socljalem płynąca i jak widać po zniesmaczonej obywateli rozbestwiająca. Dobrze jest zorientować się jak tego tego typu usługi zorganizowane i finansowane są w bogatszych krajach gdzie ludzie żyje się lepiej. Duuużo lepiej. Na poprawę smaku dobrze działa sól gorzka pita przez trzy dni, po takim oczyszczeniu poprawia się też mysłenie i LICZENIE.

Plywak 03.12.2019 08:34
Dokładnie, do tego są sale, które można dobrze zagospodarować, tylko potrzeba osoby, która będzie miała jaka wizję.. No np teraz Sanepid zamknął zjeżdżalnie... Więc nie wiem co już te dzieci mają robić na basenie... PANIE BURMISTRZU MOŻE WARTO ODWIEDZIĆ BASEN I DOKŁADNIE GO OBEJRZEĆ. SAUNA W REMONCIE, ZJEŻDŻALNIA NIE DZIAŁA, STARE ZARDZEWIALE POŁAMANE KAJAKI... TO MA BYĆ WIZYTÓWKA BASENU? DO TEGO CIEKNACY DACH I NAJMADRZEJSZY NA ŚWIECIE KIEROWNIK, OKNA NA KLUCZ, TEMPERATURA NA HALI PONAD 30 STOPNI....

Ping pong 03.12.2019 21:21
A z czoła płynie pot....

Normalny czlowiek 09.12.2019 10:23
Ja tylko współczuję dla ratowników, którzy muszą pracować w tych warunkach... Naprawdę szacun!

Basenowiczka 09.12.2019 10:23
Dokładnie, ostatnio zabrałam dzieci na basen do Suwałk, bo u nas naprawdę dzieci nie mają co robić... Do tego dzieci nie narzekają, że jest zimno a temperatura wynosiła na hali 28 stopni... A nie jak u nas 30 w górę, gdzie jak wejdziesz do wody z tego upału to naprawdę jest wrażenie, że jest zimno... Nie mówię juz o wyczynowym pływaniu... A teraz jeszcze zjeżdżalnia? Pfff

W dół 03.12.2019 17:40
A kto tu mieszkać będzie jak nic nie będzie? Młodzi ludzie wrócą? Kto będzie pracował? Emeryci? Jak nie będzie pracowników to i pracodawców również.........równia pochyła.

skarbonka bez dna 03.12.2019 17:37
Oj to będzie skarbonka......a jak zrobi się szara to będzie wyglądała jak stara buda.

Pan trener 26.11.2019 10:05
Nie no baza to lepszy pomysł, żyła złota! To się zwróci i jeszcze zarobi! Tak jak narty zimowe i kajaki na basenie. Miliony wyrzucone w błoto!!

turysta 26.11.2019 17:53
Dokładnie ratrak, skuter śnieżny, armatki do śniegu , agregat + paliwo i przy naszych warunkach przecież to jest nie do zrealizowania....pomijając bazę, te pieniądze można było ulokować w porządną Plaże Miejską a nie pipidówkę , która teraz funkcjonuję... Miasto turystyczne w lato , a nie zimę.

Sport to zdrowie 26.11.2019 10:03
Mieliśmy szansę na hale, ale cóż ktoś był mądrzejszy i postawił bazę a pół rady miasta i pół Augustowa wrzuca zdjęcie z pięknej hali w Suwałkach z meczu Slepska :)

eqf 24.11.2019 12:06
Mamy piękny dworzec kolejowy, nowoczesny dworzec autobusowy, dwa centra handlowe, wszędzie miajska sieć ciepłownicza i brak smogu w lesie, nowy cmentarz, małe elektryczne autobysy, dwie miejskie stacje paliw z tanim paliwem dla mieszkańców. No to jak już wszystko jest to chyba można 5 baniek wydać i po miesiącu remontować. Stać nas na to a wy się czepiacie szczegółów.

Jhjb 24.11.2019 17:47
Hahaha.. Padlam. Brawo ty!

Trener 24.11.2019 03:58
Jeszcze dodajcie o cenach na siłownię, która tam funkcjonuje i kto z niej będzie korzystał.. Takie skarbonki bez dna jak ta baza chyba w Augustowie jeszcze długo nie będzie... Może warto zainwestować w coś z czego będą korzystać inne sporty w Augustowie? Może warto zrobić konsultacje? Wystarczy popatrzeć na przykład Suwałk albo innych miast dookoła... Jesteśmy daleko w tyleee, u nas ważniejsze są kajaki, bieganie i jeszcze teraz narty zimowe, ludzie obudźcie się...

sum 23.11.2019 14:30
Niech odpowie ten kto zatwierdził taki projekt?.

Lena 24.11.2019 13:04
A może ten/ta co robotę odebrał?

Ostatni sprawiedliwy 26.11.2019 10:08
A może wszyscy po koleji??

fred 23.11.2019 11:17
jak to szło...Obiecane Wykonane...a już po co , jak i za ile to kogo to obchodzi...Radny pałacyk sobie wybudował i ma wszystkich w ....

Czyżby dzioooob? 01.12.2019 17:26
Który to sobie pałacyk wybudował?

Ślepa kiszka. 22.11.2019 17:07
Ona wie co ona mówi???? Lepiej by zamilkła.

Ślepa kura 26.11.2019 15:40
Ani wie ani widzi

Dg 22.11.2019 12:01
Impregnacja 2 razy w roku? Świerk syberyjski? Mam dom obity świerkiem polskim i 3 krotnie zaimpregnowany. Półtora roku i nic nie ciemnieje. Ludzie mają domy z elewacjami drewnianymi i nikt dwa razy w roku nie impregnuje.

Ytrfbn 22.11.2019 15:30
Normalny dom jest z dachem trwałym! A baza ma z desek ! Szkoda że nasi mądrale z miasta, wszyscy fachowcy od wszystkiego nie pomyśleli w jakim klimacie żyjemy ! Baza za miliony ....

Sportowiec 22.11.2019 20:24
Wystarczy zobaczyć kto zarządza ta cała baza i już wiadomo jak to będzie wyglądać, podobnie jak kajaki na basenie, za które odpowiada ta sama osoba. Pieniądze wyrzucone w błoto, ale dalej będą wpierać ludziom, że to wspaniały projekt. Ciekawe jak lód skuje Nette, na wiosne będą stawiać nowy pomost na wejście do kajaków... Porażka..

niedźwiadek 22.11.2019 10:26
Czyżby Kaponem tylko pociągnęli ? .... po zimie zsinieje całkowicie

Motorowodniak 22.11.2019 20:28
A lód rozsadzi pomost... Zresztą podobny projekt to slip przy molo, przecież na wiosne/lato nie będzie można już tam wodowac Łodzi, bo ten piach, który został wybrany ponownie nawieje wiatr, już było to widać na początku września...

zachmurzenie duże

Temperatura: 10°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1009 hPa
Wiatr: 14 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: użytkownikTreść komentarza: Co do temperatury na basenie to i tak jest bardzo wysokaData dodania komentarza: 29.10.2025, 14:02Źródło komentarza: Prośba o obniżenie kosztów usługiAutor komentarza: Art. 231 kkTreść komentarza: Panie radny Andrzeju Zarzecki, czy to rada miejska ustanowiła niedopasowane do możliwości ekonomicznych lokalnej społeczności, tj. bardzo wysokie ceny za korzystanie z augustowskiego stadionu, nomen omen będącego komunalnym obiektem sportowo-rekreacyjnym użyteczności publicznej? Czy może kierownik tego obiektu lub inny miejski urzędnik ustalił cennik na miejskim stadionie nie posiadając umocowania do stanowienia prawa miejscowego? Właściciel prywatnego obiektu ustala wedle swojej woli zasady korzystania i cennik, ale w tym przypadku to wyłącznie rada gminy ma ustawowo zastrzeżone właściwości do ustalania regulaminu poprzez ustanawienie uchwały odnośnie regulaminu i cennika na tym ogólnodostępnym komunalnym obiekcie stanowiącym w tym przypadku majątek Gminy Miasto Augustów.Data dodania komentarza: 29.10.2025, 10:50Źródło komentarza: Mieszkańcy chcą biegać na stadionieAutor komentarza: kotTreść komentarza: Drożej - mniej klientów. Mniej klientów - mniejsze zużycie. Mniej roboty dla naszomiastowej kierowniczki, a na pensję musi być.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 22:41Źródło komentarza: Mieszkańcy chcą biegać na stadionieAutor komentarza: mattTreść komentarza: Dobrze kminisz. Po stronie Borek, przy plaży już działeczka czeka żeby "Pod gruszami" wybudować.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 22:34Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: misioTreść komentarza: kładkę budują, zapewne pieszo rowerową. Bardzo dobrze, że to się dzieje bo będzie bezpieczniej można dostać się na plac na ustroniu czy też do ścieżki na przy drodze na Lipsk.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 22:30Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: loloTreść komentarza: Trzeba się przemęczyć do 2028 roku. Będzie obwodnica Białobrzeg i będzie z głowy. Może jakiś urzędas dał ciała i ścieżka rowerowa za blisko drogi i ze względów bezpieczeństwa.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 22:25Źródło komentarza: Akcja Prędkość w Augustowie: 82 wykroczenia i 55 mandatówAutor komentarza: tatuTreść komentarza: Nie wolno! Może okazać się kolegą Filipa i będzie niezręcznie.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 22:21Źródło komentarza: Akcja Prędkość w Augustowie: 82 wykroczenia i 55 mandatówAutor komentarza: JoannaTreść komentarza: Pan Szczudło to tylko myśli jak zabłysnąć na Facebooku ze swoim szefem Wnukowskim , a na odpowiedź nie umie odpowiedzieć tylko pracowników cały czas wysyłaData dodania komentarza: 28.10.2025, 22:13Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Panie przewodniczący rady miasta , tak pan obiecywał kosze na ulicy Konopnickiej i więcej ławek , a przez dwa lata ledwo mamy 2 ławki a koszy na śmieci dalej brak , a nie wspomnę o obiecanym parkinguData dodania komentarza: 28.10.2025, 22:10Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Prawie jak w naszomiastowym folwarkuTreść komentarza: Interesujący artykuł. "Afera w Biłgoraju Jak ujawniliśmy w Onecie, przebudowany za ponad 32 mln zł tor wyścigowy Autodrom Biłgoraj staje się coraz większym problemem dla rządzących powiatem samorządowców z PiS" Źródło: Onet, red. Sebastian BiałachData dodania komentarza: 28.10.2025, 20:48Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: KibicTreść komentarza: Czym dłużej są na tych stołkach tym więcej żałosnych decyzji.... Wsparcie sportu miejskiego - zerowe! Celem jest najwyraźniej zamknięcie klubów, boisk, stadionu i udostępnianie wybranym (czytaj popierającym trójcę). W sumie nazwa Nasze Miasto rzeczywiście oddaje ich tok myślenia. Ciekawe kiedy pomyślą o "Waszym (mieszkańców) Mieście"?Data dodania komentarza: 28.10.2025, 19:29Źródło komentarza: Mieszkańcy chcą biegać na stadionieAutor komentarza: Naszomiastowe byznesy, a nie rozwój AugustowaTreść komentarza: Kładka ma służyć byznesom wierchuszki naszomiastowych cwaniaków i ich deweloperskich kontrahentów. Mieszkańcy nie liczą się w tej insrybutorowo-jablonkowej rozgrywce.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 17:54Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: XxxTreść komentarza: Ograniczenie do 60km/h pomiędzy Białobrzegami a Augustowem nie jest przypadkowe. Pomysł na podreperowanie budżetu.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 17:34Źródło komentarza: Akcja Prędkość w Augustowie: 82 wykroczenia i 55 mandatówAutor komentarza: Sąsiad BurmistrzaTreść komentarza: 50 mln w kładkę? Trzeba być idiotą, żeby realizować takie pomysły w czasach, kiedy miasto bardziej potrzebuje schronów (których realnie przecież nie ma). Czy którykolwiek z naszomiastowych myśli o bezpieczeństwie mieszkańców???Data dodania komentarza: 28.10.2025, 17:12Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: AnkaTreść komentarza: Miasto się wyludnia - w jaki sposób beton zatrzyma tu młodych? Miałam nadzieję, że wśród trzech burmistrzów choć jeden myśli naprawdę o tym co tu będzie za 20 -30 lat i o prawdziwych problemach. Ale cóż....Data dodania komentarza: 28.10.2025, 17:08Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: MisiekTreść komentarza: Jeszcze niedawno była mowa, że nie dadzą pieniędzy (jakieś 100 th) na augustowski klub Sparta.... Tyle miejsc w Augustowie do odnowy, naprawy, co by się rzeczywiście przełożyło na zachęcanie turystów......... Zamiast rozwijać miejsca pracy, dawać preferencyjne warunki młodym przedsiębiorcom, rozwijać miasto - będzie kolejny beton..... Po co inwestować w młodzież i rozwój skoro można wywalić 50 mln w beton. Ot logika małomiasteczkowych!Data dodania komentarza: 28.10.2025, 17:05Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: OooTreść komentarza: Ludzie, w tym mieście nie ma wystarczającej ilości koszy na śmieci na ulicach a oni chcą kładki budować!!! Kostka w centrum w wielu miejscach powybijana czy popękana a oni chcą kładkę budować!!! Dofinansujcie Augustowskie organizacje realnie działające na rzecz mieszkańców, jak Teatr amatorski czy stowarzyszenia jak np Pozytywka. Zróbcie 3 ulice więcej w mieście a nie kładkę!!! Zacznijcie od drobnych a potrzebnych rzeczy a nie megalomańskich tworów, które pewnie jeszcze nazwiecie imieniem trzech burmistrzów!Data dodania komentarza: 28.10.2025, 16:57Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Critica cogitandi vs pisismus populismusTreść komentarza: PiS to nie jest tylko partia kompulsywnie szkodnikującego psuja vel jaroslavus kaczynus i jego usłużnych giermków. PiS to jest przede wszystkim stan umysłu pisowskich aparatczyków i jarkowych wyznawców otumanionych fetorem populistycznego bełkotu defekowanego na suwerena przez jarosławowych kabotynów, krętaczy, picerów oraz innej maści arywistycznych lichwiarzy, sutereniarzy i kiboli.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 15:50Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Nie po to wyremontowano WSPÓLNE MIENIE, aby teraz "niszczyć" obiekt panu Gburmiszczowi. Miejscowi niech po lasach biegają. Dotlenią się, a stadion to na imprezy "elit"..Data dodania komentarza: 28.10.2025, 15:42Źródło komentarza: Mieszkańcy chcą biegać na stadionieAutor komentarza: Niedoimy, dyletanci, gamonie, picerzy, pozerzy i festyniarze z insrybutorowego ganguTreść komentarza: Rozumiem, że dzieci i młodzież z powiatu augustowskiego oraz osoby posiadające "Augustowską Kartę Mieszkańca" nie muszą płacić za korzystanie z miejskiego stadionu?¿ Miejski stadion nie jest obiektem typu: pływalnia, aquapark, wyciąg narciarzy wodnych, lodowisko, hala sportowa itp., w którym działają jakieś urządzenia, układy i instalacje technologiczne, bez których niemożliwe jest korzystanie z obiektu, w tym przypadku bieganie po bieżni stadionu lekkoatletycznego lub płycie boiska. Czy za korzystanie z innych miejskich obiektów użyteczności publicznej, tj.: skateparku, pumptracku, boisk do siatkowki plażowej, placów zabaw, bulwarów też niebawem trzeba będzie płacić? Jak by nie patrzeć, nawierzchnia i infrastruktura uzupełniająca na tych obiektach także się zużywa w mniejszym lub większym stopniu.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 15:32Źródło komentarza: Mieszkańcy chcą biegać na stadionie
Reklama