-Do budżetu podchodzimy odpowiedzialnie, więc postanowiliśmy, że napis powstanie, kiedy pojawią się na ten cel pieniądze z zewnątrz. Z pomocą przyszło British American Tobacco, które realizuje strategię: Augustów is the future. Myśl ta wyraża dążenie do promowania Augustowa, jako miasta otwartego, przyjaznego mieszkańcom, w którym można realizować się rodzinnie i zawodowo. Miasta ambitnego i rozwijającego się. Przy tak dużej bliskości idei dość szybko doszliśmy do partnerskiego porozumienia. BAT postanowiło wesprzeć promocję miasta i sfinansować instalację napisu „Augustów is the future”. Historia przedsięwzięcia pokazuje, że samorząd musi być otwarty na mieszkańców, przedsiębiorców i organizacje działające w mieście. Łączenie potencjałów i wysiłków daje fantastyczne efekty. Po prostu razem możemy więcej –informował zastępca burmistrza Augustowa, z dużym zadowoleniem.
Reklama
Odsłonięto nowy symbol miasta
W dość powszechnej opinii w Augustowie dotąd brakowało miejsc, które zasługiwałyby na miano naszej marki. Oczywiście, jako takie można traktować jeziora, ale oczekiwano czegoś, co będzie można przypisać nie tylko naturze. Dlatego dużym powodzeniem cieszy się w ostatnich latach ławeczka Beaty z Albatrosa. Teraz nasze miasto dysponuje nowym symbolem, który ma spore szanse, by być nieodłączną pamiątką z pobytu w Augustowie.
- 26.06.2019 10:27 (aktualizacja 05.08.2023 06:28)

Reklama
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze