-Idea powstania w Augustowie napisu, wizytówki powstała już kilka lat temu. Pomysł był wielokrotnie dyskutowany w gronie naszych radnych. Mieszkańcy zgłaszali też jego realizację do augustowskiego budżetu obywatelskiego. O jego powstanie zabiegała ówczesna szefowa promocji Anna Samel. Wszyscy chcieli napisu, ale wciąż były ważniejsze wydatki, więc jego powstanie oddalało się w czasie –Filip Chodkiewicz przedstawił genezę inicjatywy.
Reklama
Odsłonięto nowy symbol miasta
W dość powszechnej opinii w Augustowie dotąd brakowało miejsc, które zasługiwałyby na miano naszej marki. Oczywiście, jako takie można traktować jeziora, ale oczekiwano czegoś, co będzie można przypisać nie tylko naturze. Dlatego dużym powodzeniem cieszy się w ostatnich latach ławeczka Beaty z Albatrosa. Teraz nasze miasto dysponuje nowym symbolem, który ma spore szanse, by być nieodłączną pamiątką z pobytu w Augustowie.
- 26.06.2019 10:27 (aktualizacja 05.08.2023 06:28)

Reklama
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze