Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 25 kwietnia 2026 04:31
Reklama

Bezpłatna komunikacja, czyli hipokryzja ugrupowania Nasze Miasto (video)

Podziel się
Oceń

Kilka tygodni temu Andrzej Zarzecki zapowiedział, że po objęciu funkcji burmistrza Augustowa wprowadzi w mieście tzw. kartę mieszkańca, zawierającą szereg przywilejów dla jej posiadaczy. Na dzisiejszej sesji rady miejskiej przegłosowano własne rozwiązanie, prawdopodobnie w akcie desperacji obecnych władz miasta i ich strachu przed widmem porażki wyborczej. Celnie projekt ekipy rządzącej podsumowała dzisiejszym komentarzem radna Aleksandra Sigillewska: "Chciałabym zgłosić wniosek, by słowa w uchwale: 'W celu poprawy warunków dla mieszkańców miasta Augustowa', zamienić na słowa: 'W celu promocji komitetu Nasze Miasto w kampanii wyborczej, przyjmuje się program Twoja Augustowska Karta'. Jest to hipokryzja i kiełbasa wyborcza. Jestem za tymi rozwiązaniami i je popieram, ale trzeba je było wdrożyć pięć lat temu. Doiliście mieszkańców przez pięć lat. Ile było dyskusji o podwyżkach dotyczących komunikacji, lodowiska, wyciągu narciarskiego, nie mówiąc o śmieciach. Zawsze przez pięć lat były tylko i wyłącznie podwyżki. Głosowaliście przeciwko wnioskom, by podwyżki za komunikację były niższe. Teraz miesiąc przed wyborami proponujecie Augustowską Kartę Mieszkańca". Na aspekt czysto wyborczy podjętej dziś inicjatywy zwracali uwagę także inni samorządowcy, a Filip Chodkiewicz wił się jak piskorz, chcąc odwrócić kota ogonem i udowodnić, że podjęte dziś działania nie mają związku z wyborami. Jednym z założeń podjętej dziś uchwały ma być bezpłatna komunikacja miejska dla posiadaczy karty. Kiedy w 2022 roku dyskutowano nad bezpłatną komunikacją miejską dla mieszkańców Augustowa, osoby związane z burmistrzem M. Karolczukiem wyrażały sprzeciw. Jednakże tuż przed zbliżającymi się wyborami samorządowymi zmieniły zdanie o 180 stopni.
Bezpłatna komunikacja, czyli hipokryzja ugrupowania Nasze Miasto (video)
Magdalena Śleszyńska z ugrupowania Nasze Miasto (po prawej) głosowała dziś za bezpłatną komunikacją. Jej wypowiedź sprzed niespełna dwóch lat z obecnej perspektywy brzmi zdumiewająco.
Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Fragmenty sesji rady miejskiej w Augustowie z 2022 roku, na której dyskutowano o bezpłatnej komunikacji miejskiej dla mieszkańców Augustowa:

Wypowiedź Magdaleny Śleszyńskiej, radnej ugrupowania Nasze Miasto:

Wypowiedź Dariusza Ostapowicza, sojusznika burmistrza Karolczuka:

Fragment komentarza urzędnika Sławomira Sieczkowskiego:

Sławomir Sieczkowski o aspekcie wyborczym w działaniach radnych, którzy przed dwoma laty proponowali bezpłatną komunikację:

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Gafi 04.03.2024 14:26
Każdy wie, że Szczudło to podstawka ekipy NM aby przejąć głosy na cześć Karolczuka. Widząc ekipę u pana Szczudło do Rady Miasta można stwierdzić, że to ci sami co nazywają się wielką rodziną. Nie dajcie się oszukać. Oni zrobią wszystko by to wygrać. Sponsoring banerów obu kandydatów są od tych samych osób. Jak myślicie od kogo? A może za nasze pieniądze bo się okaże, że po wyborach nagle wszystko pójdzie w górę

Nowy 04.03.2024 18:00
Oj chyba konwencja Wojtka się podobała że tak obniżasz jego rangę. Wojtek jest niezależny, zasadniczy, honorowy i każdy kto go zna to wie! Możesz pisać co chcesz ale na niego nikt nie ma wpływu. Tym bardziej NM

Obywatel tego Miasta 04.03.2024 19:10
W urzędzie teraz szukanie i popłoch, pytania i sprawdzania gdzie zameldowany…. Bieganie po korytarzach, niektórzy nawet do pracy przyszli, oj chyba stanął na odcisk komuś.

Qwerty 04.03.2024 20:21
Tak tak,a świstak siedzi i zawija w te sreberka.

Lex 03.03.2024 18:28
Czy ktoś się orientuje ile kosztuje taki wielki (plakat) baner z p. Karolczukiem? Jadąc od stacji Orlen do Mostowej naliczyłam 5 szt i kilka z towarzyszami NM. Profesjonalne sesje, spoty reklamowe w amerykańskim stylu, drogie garnitury ....... Kto za to płaci ? Czy nadal chcecie opłacać: burmistrza który zarabia więcej niż prezydent Warszawy, jego fotografa i dwóch zastępców ? Hasło "teraz rodzina " śmieszne..... jak rodziny mają się utrzymać z wielkimi opłatami za miejskie ciepło? Czy trzech burmistrzów nie umie policzyć ile zostanie po zapłaceniu czynszu na utrzymanie rodziny która ma przeciętne pobory ?

NM 04.03.2024 07:38
Oficjalny, ustawowy, nieprzekraczalny limit na wydatki dla kandydatów na burmistrza wynosi 17.000 zł. Duży banner Katolczuka to wydatek ok. 8000 zł, małe 3 do 5 tysięcy za sztukę. Chyba coś nie tak? Przecież nie przekroczy limitu...

Inwestor 04.03.2024 09:29
kto nie ryzykuje ten nie pije szampana.... żeby coś mieć trzeba zainwestować, a jak ktoś żałuje przysłowiowej złotówki to znaczy że wątpi w swoje zwycięstwo .Prawda znana od lat ps. wszędzie dobrze gdzie nas nie ma

Prokurator 04.03.2024 09:56
Kampania Katolczuka na oko kosztuje już z 50 tysięcy. Limit wynosi 17 tysięcy. To nie inwestycja, to przestępstwo

Obywatel 04.03.2024 11:49
to składaj zawiadomienie, bo jako prokurator, tego nie robiąc, popełniasz przestępstwo

ooloo 03.03.2024 09:00
Nadal chcecie PiS? To polecam pooglądać reportaże dziennikarzy śledczych: 1) https://www.youtube.com/@Jan_Pinski 2) https://www.youtube.com/@okiemwiejskiego 3) https://www.youtube.com/c/sekielski Są też inni dziennikarze. Brudy pisowców dopiero zaczynają wypływać, a podobnymi metodami posługiwało się NM. Przed wyborami - piękne uśmiechy i gęby pełne frazesów . W czasie rządzenia - buta i afery. Koniec rządów - odwracanie kota ogonem i przymilanie się. Całą kadencję NM trzymało sztamę z PiS. Tego znowu chcecie?..

Wyborca 03.03.2024 10:15
Jest i PiS i PiS. PiS w wydaniu Kleczkowskiego,szkiladzia i Zielińskiego jest w BAU. PiS był dobry póki hajsy płynęły a teraz niezależni…. Polecam znaleźć WFOS Białystok i pensje Pana Macieja https://oko.press/pensje-i-stanowiska-pis-i-szyszko-zadbali-o-swoich-w-wojewodzkich-funduszach-ochrony-srodowiska-lista-wynagrodzen-106-czlonkow-wladz PiS w wydaniu Gąsiewskiego i Samocika jest dla mnie ok bo to ludzie prawi i przyzwoici

fir 03.03.2024 11:05
Za to pis w wydaniu Wnukowskiego Ostapowicza i Alicji jest debest

ooloo 03.03.2024 18:20
To apogeum patologii..

ooloo 04.03.2024 07:50
PiS to PiS bez względu na frakcję. Wrzody trzeba usunąć. Wybór jest jeden. Rozwój z Panem Zarzeckim albo pieniactwo, chamstwo i szklane paciorki od NM czy też konfetti ze śmigłowca. PiS to mafia Kaczyńskiego, a to już świadczy samo za siebie. NM cały czas współpracowało z tą organizacją i jest współwinne obecnemu stanowi..

C. G. Jung 04.03.2024 10:19
Wrzodem Ty jesteś

C.G. Jung 04.03.2024 10:54
Kajetanku, proszę Ciebie o więcej inwencji. Rusz główką lub poradź się Twojej bratniej duszy i mentora w jednym - Felka, i przestań wreszcie podszywać się pod nie swoje nicki.

White 04.03.2024 12:31
jeden i drugi to wsza albo po staropolsku menda.. jak zwał tak zwał. Zero poparcia wśród większości pracowników i ich rodzin czyli jakieś 500 głosów mniej

ooloo 04.03.2024 11:50
Boli Du.a od wrzodów? Idź do lekarza. Wrzody to mało powiedziane..

Sally 04.03.2024 15:54
Zgadzam się, że PiS to PiS. Oni celowo rozproszyli się przed wyborami samorządowymi i pod różnymi nazwami - wstydząc się własnej i obawiając przegranej - próbują wpychać na urzędy. Ale po wyborach zjednoczą się i będą nas okradać jak w latach 2015-2023.

ooloo 02.03.2024 22:13
Coraz więcej szmat w blue tonie wisi na płotach..

Mieszkaniec 02.03.2024 09:22
Do drugiej tury wejdą Szczudło i Zarzecki. Miron to postać stworzona od początku do końca, której napisano scenariusz, ale ten kto jest autorem nie podlega kontroli i ocenie, dlaczego? Ile zapłacono za te plakaty? Za miejsce w centrum? Pycha i próżność kroczny przed upadkiem. Ludziom ciepło po 1tys zł a dla was kampania,hańba

Wiesia 02.03.2024 12:21
Mylisz się, do drugiej tury wejdzie Szczudło i Borzyszkowski. obiecał przed chwilą publicznie seniorom, że będzie dopłacać z kasy miejskiej do pielgrzymek. Także jedną grupę społeczną już kupił.

nkajfbw 02.03.2024 13:51
A kto napisał scenariusz dla Szczudły? Miron przynajmniej od 10 lat jest burmistrzem i wie co jest grane w polityce . Szczudło jeszcze miesiąc temu pojęcia nie miał ,że będzie ubiegał się o urząd burmistrza.

Ząbczasty 02.03.2024 20:38
10 lat nieudolności chyba już wystarczy?

0 mln zł burmiszcza Karolczuka z Funduszy Norweskich 03.03.2024 07:52
nkajfbw 02.03.2024 13:51
A kto napisał scenariusz dla Szczudły? Miron przynajmniej od 10 lat jest burmistrzem i wie co jest grane w polityce . Szczudło jeszcze miesiąc temu pojęcia nie miał ,że będzie ubiegał się o urząd burmistrza.
Biorąc pod uwagę kosmiczny poziom niekompetencji Karolczuka jako burmistrza w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na rozwój Augustowa to nawet Szczudło może okazać się lepszym wyborem od Karolczuka. Miliony złotych możliwe do pozyskania z KPO nie są tym samym, co otrzymywanie danin z pisowskiego klucza partyjnego pt. Polski Bezład, kabotyńsko prezentowanych na tabliczkach przez mentalnie zgodnych z linią partyjną PiS włodarzy gmin. Skuteczność Karolczuka w pozyskiwaniu pieniędzy z KPO, będzie prawdopodobnie taka sama jak jego niebywały, zapisany już w annałach historii Augustowa, żałosny blamaż związany z pozyskaniem zera milionów złotych z Funduszy Norweskich.

w. rktc 03.03.2024 08:39
Przecież jednym i drugim kręci ten sam pisior . Więc co to za różnica.

Plakat 03.03.2024 08:14
Nie wiem o czym kto miał pojęcie.to miasto potrzebuje faceta a nie stwora z doradców,makijażystów, fotografów, specjalistów od mowy ciała itp. I zdecydowanie na tym tle nr 1 to Szczudło. Nr 2 to Zarzecki.

Witek 03.03.2024 09:13
Powiem szczerze nawet nie chciałem iść na wybory bo uważałem że nie ma na kogo głosować ale przez przypadek natrafiłem na wystąpienie wczorajsze Szczudly warto posłuchać. Stwierdziłem że chociaż jeden ma jaja wie co mówi w porównaniu do innych czytających z kartek. Ma mój głos

Qwerty 03.03.2024 20:03
Wie co mówi? Obiecanki cacanki i gruszki na wierzbie. Racjonalnie myślący człowiek dostrzeże,że obietnice szczudły i borzyszkowskiego to zwyczajne mydlenie oczu, działania nie do zrealizowania. Ps. I ktoś wyjaśni dlaczego wczoraj tak często powoływano się na postać marszałka,rzekomo mogącego pomóc w realizacji tych obiecanek cacanek? Drodzy Państwo! Nie myślicie chyba,że potencjalni wyborcy mogą być aż tak głupi,prawda? Przecież my doskonale wiemy,że pan Kosicki za moment przestanie być marszałkiem i jedyne w czym może pomóc to tylko Państwu. W pakowaniu walizek. Państwa czas się skończył.

ooloo 04.03.2024 20:44
Pomyliłeś jaja z wydmuszkami. Możesz z nich najwyżej PiS-anki na Wielkanoc sobie zrobić..

HR management 03.03.2024 09:33
Szczudło na pewno jest lepszym kandydatem na burmistrza niż Karolczuk, ale tylko i wyłącznie dlatego, że Karolczuk całkowicie nie ma kompetencji i mentalnych właściwości interpersonalnych do zajmowania jakichkolwiek stanowisk kierowniczych w samorządzie, w tym bycia burmistrzem. Natomiast Andrzej Zarzecki może ewentualnie pana Szczudło zatrudnić na stanowisko kierownicze w Straży Miejskiej, jeśli oczywiście mieszkańcy wyrażą wolę powołania tej instytucji w Augustowie.

ooloo 03.03.2024 09:06
Nie kłóćcie się o przegranych. O przegranych najwyżej wspomni prokuratura..

He?? 02.03.2024 20:49
A kto to jest Szczudło??? To ona czy on?? Nie słyszałem. Karolczuk, to coś mi się obiło o uszy, ale niestety nic dobrego. Powiadają że szkodnik nielichy. Że kasę wielką przytula za nicnierobienie.

Political image 02.03.2024 08:44
Dziś na starym "Kaczym dołku", a obecnie nowym "Przylesiu" zrewitalizowanym ze środków przeznaczonych na "zwiększenie walorów uzdrowiskowych" Augustowa odbędzie się wizerunkowy festyn kampanii burmiszcza Karolczuka i jego ekipy, czyli propagandowa "Kiełbasa przedwyborcza" dla mieszkańców dzielnicy, którzy chętnie za przysłowiowe free wrzucą coś na ząb i nawilżą gardła. Moim zdaniem jest to dobry moment dla wszystkich kandydatów aspirujących do augustowskiego samorządu na zaprezentowanie się dla wyborców. Gdybym startował na burmistrza lub radnego przy okazji tego zajścia czyt. wiecu kampanijnego kabotyna z ratusza, zorganizowałbym happening w celu zachęcenia mieszkańców do zagłosowania na mnie. Kontakt z wyborcami podczas bezpośrednich spotkań dla "ogarniętego" samorządowca jest istotnym elementem aktywnego uczestniczenia w lokalnej polityce, która jest w znacznym stopniu odmienna od politainment na szczeblu krajowym.

Gafi 01.03.2024 22:11
Ci ludzie zrobią wszystko aby wygrać wybory ponieważ boją się, że wyjdą na jaw ich przekręty i okradanie podatników Augustowskich. Przez te wszystkie lata nie robili nic. Augustów doprowadzili do ruiny pozbywając się turystów, rujnując życie uczciwych podatników. A teraz nagle oni tacy wspaniali, poczynili tyle inwestycji za grube miliony. Może wiecie jak teraz mocno jest zadłużony nasz piękny Augustów przez tych trzech rządzących pachołków państwa B i pana D. Ludzie nie dajcie się omamić ich na chodzeniem po domach i wmawianiem bzdur o pięknej przyszłości mieszkańców Augustowa. Ich obecne hasło ."Teraz rodzina", zapytajcie czyja. Oni są tą rodziną Nasze Miasto. Zaufajcie nowym kandydatom, którzy nie popierają działań korupcyjnych rodziny NM.

Ewa 01.03.2024 23:49
Mogę poprzeć kandydata Prawa i Sprawiedliwości?

Tak tylko się przedstawię 02.03.2024 11:39
Może Pani każdego, ja tak myślę, ale jeśli by zapytać Felka to: Oczywiście! My jesteśmy za wolnością! Ale jeśli pracuje Pani w urzędzie wtedy można też każdego a nie wypada a wypada tego który jest ale nikt Pani tego wprost nie powie bo nie wypada tak powiedzieć, wyślemy więc kogoś kto dla Pani to powie bo niby nie mamy nic z tym wspólnego 🙀🫣🫢😎♥️🧡🩵🩷🩶 jeśli ma Pani wątpliwości to proszę wrócić do sprawy wieloletniej dyrektor Pani Chrulskiej,uznanej,szanowanej o wzorowej ocenie pracy.

Zmienność 01.03.2024 20:28
Hipokryzja #6 burmistrz kwiaty składał z okazji Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych a w tym roku już nie. Co się zmieniło? Wynik wyborczy w kraju się proszę Państwa zmienił 😂🫢🫢😉🙀🙀😅🏃‍♀️

Wielka Wyborcza Szmata 02.03.2024 20:45
Skoro Miron potrafi zaprzeć się św. Jana Pawła II, to co tam jacyś Niezłomni... To oczywiście nie przeszkodzi mu jak co wybory rozdawać ulotek po mszy :-D Grunt to odpowiednio giętki kręgosłup moralny.

Teleturniej 01.03.2024 16:05
Czy urzędnicy w mieście, dyrektorzy, nauczyciele, prezesi już wiedzą, jak pozbyć się tych psychopatów z urzędu? Jest prosta rzecz do zrobienia. Odpowiedź w kolejnym odcinku

hymn pochwalny 01.03.2024 13:57
Radna Sigillewska, dziękujemy za twoją obecność w tej radzie przez ostatnich 5 lat. Byłaś Pani najgodniejszą z osób reprezentujących nas mieszkańców w tym wykoślawionym przez naszomiastowych cwaniaków i ich czopków tworze. Zawsze przygotowana, merytoryczna, kulturalna, profesjonalna i konkretna. Wzór radnego, takich osób nam w samorządzie trzeba. Prawdziwa gwiazda na tle intelektualnych kalek, interesownych miernot, cynicznych hipokrytów i interesownych cwaniaków, ludzi bez tożsamości, podnoszących łapki i wciskających guziczek jak małpki, tak jak każe im naczelny mafiozo. Do zobaczenia w następnej kadencji!!!

Zgłoszenie dokonane 01.03.2024 13:11
https://cba.gov.pl/pl/form/dodaj20,Zgloszenia.html

Jan 01.03.2024 12:54
Jedna z tych pań na wczorajszej sesji była obrażona że wody polskie nie zadzwoniły do jaśnie pani że będą robiły remont śluzy to ja nie rozumiem czy wody polskie mają dbać o biznes tej pani czy o bezpieczeństwo na szlakach wodnych.Jak się ma działalność związaną z turystyką to można samemu interesować co dzieje się na szlakach.

Do Jana 03.03.2024 10:31
W sedno. Przekaz pani radnej w niebieskiej kreacji na sesji byl mniej wuecej taki: ja proszę państwa mam umowy z marszałkiem , to sa umowy z marszalkiem, proszę państwa ja prowadzę działaność gospodarczą i mi się proszę państwa należy ten pomost pływający. Bo ja mam działalność. I umowy z marszałkiem. Hehehe I takie roszczenia Przedsiębiorców w tym mieście sami, Drodzy Wyborcy bezglowi wyhodowaliscie, DWIE KADENCJE !! I to, ze zarzucają nam ze z ich podatków tyle pieniędzy w kasie ratusza ze ani BAT ani Łódki nie doskoczą.

Augustowianka 01.03.2024 12:08
Mam nadzieję Kochani Wyborcy, że decydując na kogo oddać głos, macie świadomość tego, że nasz burmistrz( jeżeli przejdzie) znów będzie baaaardzo mało samodzielny. Czyli znów będziemy opłacać nie tylko jego mocno wygórowaną pensje, lecz równie pensje DWÓCH zastępców. Stać nas na to? Nie sądzę...

Obserwator 01.03.2024 13:03
oczywiście że nie stać. Ogólnie nie jest źle ale jeden z vice out od razu.. na taką pensję trzeba zapracować a nie udawać że się coś robi.... ps. za takie pieniądze w firmie prywatnej to oprócz wiedzy trzeba też zapierd... 7 dni w tygodniu

Inna gmina 01.03.2024 20:23
W niektórych urzędach robotę, którą udają że robią te dwa zastępce, z powodzeniem wykonuje sekretarz. Można? Można.

Plutarch 04.03.2024 07:08
Inna gmina 01.03.2024 20:23
W niektórych urzędach robotę, którą udają że robią te dwa zastępce, z powodzeniem wykonuje sekretarz. Można? Można.
W innych gminach za permanentne markierantowanie burmistrz ze swoją ekipą kompulsywnych dyletantów dostałby od mieszkańców przysłowiowego kopa w d.pę przy okazji wyborów samorządowych. Niebawem przekonamy się, czy augustowscy wyborcy to bezwolna mentalnie gawiedź otumaniona fetorem naszomiastowej propagandy o gruszkach na wierzbie - "Teraz rodzina", czy obywatelskie społeczeństwo świadome zapaści miasta pod rządami towarzystwa wzajemnej adoracji dowodzonego przez insybutorowego bonza.

Jedna wielka agencja reklamowa 01.03.2024 14:17
Doradców od wizerunku, mowy ciala, fotografów,kamerzystów, dziennikarzy, wszystko tylko nic wspólnego z urzędem

Czas na pozytywne zmiany 01.03.2024 11:43
Szyderczy wzrok wyziera z tych zdjęć i plakatów wyborczych kandydatów NM ... nigdy więcej

Jan 01.03.2024 17:06
Zwłaszcza od jednej która twierdzi że została powołana i ma misję do spełnienia.

Hańba! 01.03.2024 09:57
Hipokryzja? To zobaczcie teren miejskiego targowiska. Jak Walulik powiesił baner na Atolu to skargi pisali a na miejskim targowisku kukłę to mogli powiesić. Ciekawe kto udzielił zgody,ich kandydatka? Przypadkowo będąca prezesem miejskiej spółki? Rodzina na swoim Spójrzcie mieszkańcy bloków zarządzanych przez Kodrem - dla was podwyżki a dla nich plakaty wyborcze

BAU 01.03.2024 19:17
Ta kukła jutro będzie przecinać wstęgę na Osiedlu Przylesie "Kaczy dołek" wraz z Królem NM Mironem. Następna kampania wyborcza dla całej świty. Następna kukła wisi na ul.Przemysłowej pani SB. Osoba, która w oświadczeniu majątkowym przedstawiła, że żyje poniżej socjalnego. Zapomniała powiedzieć o rozliczaniu się w Wielkiej Brytanii podając adres siedziby firmy u przyjaciół tam mieszkających. Może trzeba zadzwonić do Revenue i do Skarbówki powiedzieć o jej przekrętach.

Bye, bye. Nikt nie będzie płakał 01.03.2024 06:19
Widzę, że PP stał się wydawnictwem historycznym. Drukujecie zdjęcia byłych radnych. Te już się nahapały. Inni z NM też chcą.

Jan 03.03.2024 14:11
Bo to jest rodzina z hasła mam nadzieję byłego burmistrza

Wasza Królewska Mość 01.03.2024 06:05
Już niedługo po wyborach do tych Pań na zdjęciu będziecie chamy małomiasteczkowe mówili Wielmożna Pani, albo Wasza Wysokość. Tylko Nasze Miasto cwioki.

Katatymia - ☝️💪👉🛸👹🤡👺🚀👈🤝👏 01.03.2024 07:35
Wasza Królewska Mość 01.03.2024 06:05
Już niedługo po wyborach do tych Pań na zdjęciu będziecie chamy małomiasteczkowe mówili Wielmożna Pani, albo Wasza Wysokość. Tylko Nasze Miasto cwioki.
Heheh, very nice joke! A tak na poważnie. Może już czas udać się do lekarza odpowiedniej specjalności? Szczerze życzę "Waszej Królewskiej Mości" szybkiego powrotu do zdrowia.

Jajko 01.03.2024 00:42
Może znowu coś się zapomniało,czegoś nie dodano,coś odjęto,znowu czyjaś wina, starosty,radnego, Albo kometa Havla spadła oby otworzyć i dać wstęgę przeciąć dzieciom tzn ftfu „dzieciakom” że niby nam otwarcia nieważne a naprawdę jest kampania więc są bardzo ważne

Papa 01.03.2024 07:28
Miejmy nadzieję że jeszcze przed wyborami ukaże się rzetelny informator miejski - do każdych drzwi! Z podsumowaniem ich dokonań

Jedna_rodzina 01.03.2024 11:18
i miejmy nadzieję że CBA prześwietli działalność jednego z vice

Jan 29.02.2024 23:21
Na dzisieszej sesji kto oglądał to widział to markietanctwo jak kręcili się jak piskorze żeby coś ugrać,dziwnie szybko zaczynają oddawać nie pokończone inwestycje w sobotę kaczy dołek w niedzielę ul.Gesia a w przyszłym tygodniu pewnie plac zabaw na wypustach,ale na nie wiele to im pomoże patrzymy dokładnie na ręce tym ogranicznym wlodarzom,krzykaczom i swój rozum mamy.Tych punktowan było więcej na sesji.

Pytajnik 29.02.2024 23:48
Trzeba nadzoru zapytać czy jest prawo użytkowania a poza tym ciekawe czy wstęgi przetnie PiS? Czy już się nie będą przyznawać.

ooloo 29.02.2024 20:47
Po PiS-kach widać, że mogą manipulować przy liczeniu głosów. ETA - Elita Tumanów Augustowa..

Ciekawostka 29.02.2024 22:25
Noo, jest podany skład miejskiej komisji wyborczej. Przewodnicząca i zastępca to dwie pracowniczki UM zgłoszone przez NM. Przydałby się ktoś kto im na rączki popatrzy

ooloo 01.03.2024 04:06
Tu nie ma przypadków. Widać, że prawdopodobnie mogą być kręcone lody..

logika 29.02.2024 20:44
Zamiast gadać farmazony zróbcie światło na przejściu dla pieszych między I LO a Biedronka bo uczniowie tam przechodzą ( dosłownie to lazą) w odstępach 5-metrowych i blokują ruch.

kita 29.02.2024 20:39
Widać klucha z ochlaptusem uznali, że po wyborach nie będzie już pijaków i złomiarzy. Oj, a jak się lud rozpije z tego szczęścia, że one znuff rzondzom?

Hehe 01.03.2024 01:15
Kto to jest klucha?

Geri 01.03.2024 07:39
A kto to jest ochlaptus?

kita 01.03.2024 15:57
to co ci, którzy wezmą to do siebie

zachmurzenie małe

Temperatura: 4°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1009 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: HelaTreść komentarza: Przecież wiem kto czym zarządza. Może powinnam zapytać: czy Dariusz, gdy był wicestarostą, podejmował jakieś działania w tej sprawie, czy też problem dostrzegł dopiero teraz? Bo skoro problem jest od lat, to powinien szturmować władze miasta i ksiundza już wcześniej. I zlituj się, nie głosowałam na tego burmistrza!Data dodania komentarza: 24.04.2026, 19:48Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: Art. 160 kkTreść komentarza: Może warto zapytać zarządcę ulicy Sucharskiego i skutecznie zmobilizować do zgodnej z prawem zmiany organizacji ruchu na tej drodze, przede wszystkim w celu zlikwidowania lub zminimalizowania zagrożenia zanim dojdzie do tragedii. Być może obecna sytuacja związana ze zniesieniem zakazu parkowania na ulicy Sucharskiego, wprowadzonego od momentu utworzenia przez CSiR płatnego parkingu przy miejskiej pływalni, wynika nie tylko z niefrasobliwości i braku kompetencji osób decyyzyjnych, ale wprost z działania skutkującego intencjonalnym naruszeniem prawa przez zarządcę drogi?Data dodania komentarza: 24.04.2026, 18:16Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Tadeusz JaworskiTreść komentarza: Panie Marianie, narracja NM i 'jego szarej eminencji" jest zgodna z wyznaczonym celem - ZLIKWIDOWAĆ UZDROWISKO, bo ogranicza rozwój miasta , a jk się ono rozwija , to świadczą przytoczone prze Pana daneData dodania komentarza: 24.04.2026, 15:14Źródło komentarza: Marian Dyczewski: „Panowie burmistrzowie to analfabeci gospodarczy” (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Winę to udowodni sąd. Policja tylko proponuje. Możesz nie przyjąć, ale na własną odpowiedzialność. W sądzie może być już różnie. No i koniec filozofii..Data dodania komentarza: 24.04.2026, 14:28Źródło komentarza: Brawurowa jazda zakończona wysokimi mandatami i punktami karnymiAutor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: Hela przypomnę Ci , że miastem zarządza burmistrz, którego ponownie wybrałaś a cmentarzem ks. proboszcz. Starosta ani obecny ani poprzedni nie ma wpływu na sytuację z problemami wron i kruków. Prawda jest taka jaką w sposób dosadny określił radny od lat nikt z odpowiedzialnych nie rozwiązał tego problemu i wszyscy czekamy na epidemię w królewskim mieście niestety ale obsranym.Data dodania komentarza: 24.04.2026, 13:50Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: Kumoterskim szyytem utworzone etaty w urzędzie miejskim vs zapewnienie bezpieczeństwa na obszarach wodnych w AugustowieTreść komentarza: Racja Pani/e "Pokrętny". Idąc tokiem myślenia dyrektora Parucha, jak najbardziej zasadne jest wyposażenie pomostu przy zburzonym POSTiW w atestowane koła ratunkowe i bojki SP, skoro decyzją dyrektora CSiR M. Parucha drabinki nie zostały zdemontowane na zimę i pozostawione samym sobie, wskutek czego drabinki i nowy pomost niestety uległy uszkodzeniu w wyniku zaniedbań i zaniechań CSiR. Idąc dalej tym tropem, warto wyposażyć wszystkie komunalne kąpieliska w monitoring 24/7 i dokonać reaktywacji Straży Miejskiej w Augustowie, która odpowiednio szybko będzie reagować na zdarzenia mogące skutkować zagrożeniem życia albo poniesieniem ciężkiego uszczerbku na zdrowiu osób, między innymi korzystających z miejskich kąpielisk i miejsc zwyczajowo wykorzystywanych do kąpieli nad jeziorami w Augustowie.Data dodania komentarza: 24.04.2026, 13:19Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: PokrętnyTreść komentarza: Drabinek nie powinno się odkręcać na zimę, bo faktcznie moga być potrzebne jak człowiek lub zwierzę wpadnie do woody ipotrzebna jest szybka pomoc. A na marginesie. Kamer na POSTiWie są, ale jakoś nie zauważyłem, żeby tam cały czas były dostepne koła ratunkowe. To jak to jest drabinki sa potrzebne, ale koła lub bojki to nie?Data dodania komentarza: 24.04.2026, 09:59Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: MMMeeeTreść komentarza: Srały, ale ptasim mleczkiem. To tak jak ze szpitalem. Był zły, z długami. Póżniej jak był starostą to był najlepszy. Teraz znów w długach. Sam widzisz jak to jest.Data dodania komentarza: 24.04.2026, 09:56Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: JednokierunkowyTreść komentarza: Tak jest na wielu ulicach. Teraz moda taka, że robią wąskie uliczki, ale bez zakazów postoju. Ludzie parkują i wtedy robia jednokierunkowe (kilińskiego, rybacka itd). Augustów staje sie miastem ulic jednokierunkowych. Ile niepotrzebnie zużywa się paliwa, pradu, opon, klocków? A kogo to obchodzi. Ul. Kasztanowa od 29 Listopada do Konopnickiej to po prawej stronie jeden wielki parking. Na skrzyżowaniu z Portową tumany jakieś parkują i chcąc ominąć zaparkowane samochody trzeba zjeżdżać na przeciwny pas, a w tym momencie czasami ktoś wyjeżdża z portowej na przpał i jest czołówka. Takie warunki robi nam urząd miasta i starostwo. Logicznym jest, że samochodów przybywa i ulice powinny być poszerzane, a nie zwężane. Tylko w Augustowie takie jaja. Kardynała szeroka błka po 2 pasy to zlikwidowali, rondo przy orlenie też miało po 2 pasy. Czy w tych urzędach siedzą ludzie co nienawidzą kierowców?Data dodania komentarza: 24.04.2026, 09:50Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: kierowca2Treść komentarza: nawet, gdy auta zaparkowane są prawidłowo, droga po prostu jest za wąska dla bezpiecznej mijanki dwóch aut... moje ulubione to mijanka z autobusem :-). Przez wiele lat był tam zakaz parkowania, co takiego poprawiono, by można było zdjąć te zakazy?Data dodania komentarza: 24.04.2026, 08:17Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Zasadna zmiana organizacji ruchu na ul. SucharskiegoTreść komentarza: Ulica Sucharskiego powinna być jednokierunkowa i bezwzględnie z ograniczeniem prędkości do 30 km na godz. Dzięki temu rozwiązaniu powstanie wiele miejsc parkingowych wzdłuż ulicy, a przede wszystkim będzie o wiele bezpieczniej biorąc pod uwagę okoliczność, że ta ulica przebiega przez środek osiedla i tworzy skrzyżowanie bez sygnalizacji świetlnej z drogą krajową na ulicy Brzostowskiego.Data dodania komentarza: 24.04.2026, 07:33Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: OrnitologTreść komentarza: Nie srały. Zaczęły dopiero w tej kadencji samorządu. Przypadek? Osobiście uważam, że tym właśnie czynem przedstawiają codziennie swoje stanowisko.Data dodania komentarza: 24.04.2026, 05:47Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: dymTreść komentarza: Czemu inni Augustowiacy mają cierpieć dla wygody mieszkańców osiedla? Niech zbudują sobie parking na swoim terenie. Przy ulicy Sucharskiego jest dużo miejsc parkingowych. Wystarczy, że kierowcy nie będą łamać przepisów i nie będą parkować przy przejściach i w obrębie skrzyżowań.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 21:11Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: HelaTreść komentarza: A gdy Dariusz był wicestarostą to ptaki taktownie nie srały?Data dodania komentarza: 23.04.2026, 19:31Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: Bezpieczeństwo + dodatkowe miejsca parkingowe na ul. Sucharskiego👌Treść komentarza: Popieram, ulica Sucharskiego powinna być jednokierunkowa z wjazdem od strony ulicy Westerplatte. Dzięki temu będzie można wygospodarować kilkadziesiąt miejsc parkingowych powstałych ze zlikwidowania jednego pasa ruchu. Na pewno będzie znacznie bezpieczniej, szczególnie na skrzyżowaniu z ulicą Brzostowskiego i wymiernie poprawi się bezpieczeństwo na ulicy Sucharskiego.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 18:04Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Rafi12Treść komentarza: Nie rozumiem jak można przyjąć mandat bez udowodnienia winy.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:36Źródło komentarza: Brawurowa jazda zakończona wysokimi mandatami i punktami karnymiAutor komentarza: KaroTreść komentarza: Woda płynie, wiatr wieje, śnieg sypie a ptaki nie czują gdzie i kiedy puszczają gufienko. Natura, z tym się nie walczy.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:35Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: kierowcaTreść komentarza: a czy ktoś w końcu zrobi porządek z ulicą Sucharskiego? przecież tam nie da się przejechać... Auta zaparkowane praktycznie wszędzie, na każdym skrawku również chodników, trawników, wjazdów... poproszę Policję o wytłumaczenie, jak bezpiecznie przejechać przez Sucharskiego?? ps a może zrobić tam ulicę jednokierunkową??Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:34Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Art. 160 kk & art. 231 kkTreść komentarza: Dyrektorze Paruch, pan jest chyba z wykształcenia behapowcem, natomiast burmistrz Karolczuk zdaje się ukończył studia w kierunku administracji, więc nie powinny być Wam obce zagadnienia natury BHP, a tym bardziej obowiązku przestegania prawa administracyjnego. Czy w takim razie intencjonalnie już od kilku lat nie wyposażażacie akwenu, na którym posadowiony jest "Miejski wyciąg narciarzy wodnych na jez. Necko" w Augustowie, w znaki żeglugowe odpowiadające wymaganiom odpowiednich aktów prawnych, czyli stricte wspólnie działacie z naruszeniem prawa w przedmiotowej materii? Nie chce się wierzyć, że umyślnie narażacie użytkowników jeziora Necko na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:20Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Bezkosztowo naprawiony pomost i drabinki, czyli kolejne żenujące opowieści z mchu i paprociTreść komentarza: Dyrektorze Paruch, jeśli sugeruje Pan, że niezdemontowane na zimę drabinki zapewnią bezpieczeństwo osobom korzystającym poza sezonem wakacyjnym z tego komunalnego kąpieliska, nomen omen administrowanego przez CSiR, to trzeba było przynajmniej zadbać, żeby w okresie zimowym pomost i drabinki były odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem. Wystarczyło systematycznie wycinać lód wokół drabinek, a przede wszystkim nie pozostawiać pomostu i drabinek samym sobie, czyli na przysłowiową pastwę losu. Poza tym idąc wytyczonym bardzo dzielnie przez Pana tokiem myślenia sugerującym, iż pozostawiając drabinki na zimę chciał Pan wpłynąć na zapewnienie bezpieczeństwa na tym wyznaczonym obszarze wodnym, to tym bardziej w okresie wakacyjnym należałoby na wszystkim miejskich kąpieliskach, zapewnić stałą kontrolę w postaci zabezpieczenia odpowiedniej liczby ratowników wodnych, którzy przez całą dobę zapewnialiby stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych i aktami wykonawczymi do tej ustawy. Przypominam Panu dyrektorze Paruch, iż w wakacje mieszkańcy Augustowa i przyjezdni bardzo często korzystają z dobrodziejstwa kąpieli na miejskich kąpieliskach zarówno z rana, wieczorem, a nawet w nocy - drabinki nie pomogą, jeśli ktoś będzie tonąć.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 09:19Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?
PRZECZYTAJ
Reklama