Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 16:10
Reklama
Reklama Andrzej Zarzecki
Reklama Dariusz Szkiłądź

Podwyżka dla burmistrza do 20.000 zł miesięcznie

Podziel się
Oceń

Dzisiaj odbyła się sesja rady miejskiej w Augustowie. Pewnym zaskoczeniem było pojawienie się projektu uchwały, zgodnie z którą wzrośnie wynagrodzenie burmistrza Mirosława Karolczuka. Inicjatywa była motywowana zmianą zapisów ustawy. Za uchwałą zakładającą podniesienie pensji burmistrzowi zagłosowali wszyscy członkowie koalicji rządzącej ugrupowania Nasze Miasto i banitów z klubu PiS. Niemal cała opozycja zbojkotowała głosowanie. Oburzenia podwyżką dla Mirosława Karolczuka nie kryje Marcin Kleczkowski. Były przewodniczący rady miejskiej przypomina, że w mijającym roku wiele podwyżek dotknęło też mieszkańców, dlatego jego zdaniem obecna podwyżka płacy burmistrza jest niezwykle kontrowersyjna. Kleczkowski zwrócił też uwagę, że w 2018 roku przeciwko podwyżce wynagrodzenia ówczesnego burmistrza Wojciecha Walulika twardo opowiadał się szef ugrupowania Nasze Miasto Tomasz Dobkowski. Dobkowski mówił wówczas m.in., że burmistrz nie zasługuje na podwyżkę i na żadne pieniądze, które zarabia. Zupełnie inną postawę prezentuje w przypadku burmistrza Karolczuka. Poniżej publikujemy najnowszy komentarz radnego opozycji Marcina Kleczkowskiego, treść uchwały podjętej na sesji, jak również screen z głosowania.
Podwyżka dla burmistrza do 20.000 zł miesięcznie
Na pierwszym planie: Mirosław Karolczuk.

Autor: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Komentarz radnego Marcina Kleczkowskiego:

Video:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Audio:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.
Projekt uchwały wraz z wnioskiem:

Głosowanie na sesji:

 


Napisz komentarz
Komentarze
ooloo 07.01.2022 18:21
Widać że ciągnie ich do tej organizacji . https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/ii-c-21-19-wyrok-sadu-okregowego-w-warszawie-523138775

Mieszkaniec 07.01.2022 16:39
Za te kilka ulic na krzyż i olewanie mieszkańców w 100% się należy!!!

Praktykant na stażu 06.01.2022 22:18
Radni NM wraz ze swoimi koalicjantami, podczas głosowań dotyczących powołania drugiego z-cy burmistrza oraz podwyżki wynagrodzenia dla burmistrza do maksymalnej możliwej kwoty, wykazali się dużą wyrozumiałością, graniczącą wręcz z empatią. Człowiek pracowity, zdobywa praktykę i doświadczenie, a że nie radzi sobie w zarządzaniu niespełna 30 tys. miastem i powołuje drugiego swojego z-cę, to jest nieistotny szczegół. Zostały niecałe dwa lata burmistrzowania. Trzeba pomóc koledze na dorobku.

Zostały dwa lata pajacowania 06.01.2022 14:29
Mamy obecnie w Augustowie do czynienia z dość kuriozalnym ciągiem zdarzeń, w zakresie tworzenia przez burmistrza Karolczuka nowych miejsc pracy w urzędzie miejskim. Miasto Augustów wyludnia się, ale przybywa urzędników zatrudnionych w ratuszu na wysokich stanowiskach. Będziemy mieli niebawem do czynienia z wprost proporcjonalnie odwrotną korelacją pomiędzy ilością "naszomiejskich" urzędników, a ilością mieszkańców Augustowa.

Reality show 06.01.2022 16:39
Kurtyna hipokryzji i kumoterstwa opadła. Jesienią 2018 roku na plakatach i banerach - "Taki ładny był, amerykański. Szkoda!" ;)

? 07.01.2022 09:52
Jaka jest średnia wieku kadry kierowniczej w ratuszu?Widzę same mlode twarze,owszem ładne,ale kompetencje marne.Do zarządzania czasem potrzebne jest też doświadczenie,a nie tylko ładna i młoda twarz oraz wiernopoddańcza postawa

Młody 07.01.2022 10:47
a od kiedy to kompetencje są zależne od wieku? Pan Patkowski wiceminister finansów odpowiedzialny za Polski ład został wiceministrem w wieku 27 lat....

średni 07.01.2022 11:26
Właśnie. I skutki już widać.

? 07.01.2022 11:27
Oczywiście młody żarty sobie stroisz :)

Młody 07.01.2022 12:35
Młodość rządzi się swoimi prawami :). Któż z nas nie był młody?

xyz 07.01.2022 12:05
nie chodzi o wiek a o zasady bo wszyscy poza nowym kierownikiem promocji muszą się do nich stosować

ooloo 07.01.2022 18:18
W PiS-ie takich "karier" jest wiele. Nie ma się czym i kim chwalić. ORGANIZACJA PRZESTĘPCZA już tak ma. Przy okazji dla nadgorliwych: https://sip.lex.pl/orzeczenia-i-pisma-urzedowe/orzeczenia-sadow/ii-c-21-19-wyrok-sadu-okregowego-w-warszawie-523138775

Ani młody ani stary 07.01.2022 23:44
No i ..? widzimy jaki jest ten Polski nieład . Młodzi zostali wciągnięci na minę bo to ich podpisy widnieją na dokumentach związanych z Pegasusem . Po to im byli potrzebni

Pytam 07.01.2022 13:20
a jaka średnia powinna być? na podstawie czego oceniasz kompetencje? wieku? masz do czynienia z wszystkimi wydziałami i ich kierownikami? oceniasz każdego kierownika wydziału czy tylko piszesz aby pisać?

Mieszkaniec 11.01.2022 10:55
co najmniej 65 lat ... tak jak w starostwie

Michałek 11.01.2022 21:01
Burmistrz jest starszy od starosty ! To że swojaki mówią Mirek to Mirek tamto Mirek młodziak to peselu nie da się oszukać i jest .....Mirosław !

Jak Stalin 05.01.2022 10:15
Halo, Kajtan, pora do roboty. Zadania na dzisiaj: komunikat o tym, że Karolczuk uratował szpital; Karolczuk wybudował most Hańczy; to starosta organizował niechlubny koncert raperów; to przez wiadome siły nie dostaliśmy 200 mln zł z Funduszy Norweskich; Karolczuk kocha dzieci i staruszki. Do roboty, do roboty.

cwaniak 05.01.2022 10:55
ale niech nie zapomni o studiach w międzyczasie. A nie, on jest wyjątkowy i papierka mieć nie musi, Filip obroni

Tak jest 05.01.2022 09:17
Do przedsiębiorców i innych grup społecznych narzekających na "Polski Ład" ... trzeba było dvpska ruszyć podczas wyborów w 2015 i w 2019 a nie siedzieć w ciepełku z myślą że "nas przecież nie ruszą". Ruszyli i będą niszczyć wszystko. Liberalne społeczeństwo obywatelskie jest dla bolszewi śmiertelnym wrogiem.

Przedsiębiorca 05.01.2022 11:14
Zły adres... przedsiębiorcy raczej głosowali poprawnie. To nie głosami przedsiębiorców pis doszedł do władzy

Co oni robią z Polską 06.01.2022 20:53
Nie pójście do urny też jest wyborem ... czy o takim "głosowaniu" wspominasz ? Frekwencja 55 % o czymś mówi że ok 12 milionów obywateli miało w głębokim poważaniu politykę . Okazuje się że to właśnie politycy rozdają karty a nie my . Do społeczeństwa obywatelskiego , które ma świadomość że realnie wpływa na swój los mamy jeszcze daleką drogę . Jak widać , nigdy nie można mówić że "to mnie nie interesuje" ...

Prawda 06.01.2022 10:28
PiS nie zauważył zmiany dla ludzi. W czasach dobrej sytuacji gospodarczej ludzi nie interesowały inne rzeczy. Teraz: inflacja (masz w banku 10.000 po roku masz 9100, po 2 latach 8 300, liczyć dalej), jedzenie kosztowało 300, po roku 350, po dwóch 400), podwyżka kredytów, podwyżka gazu 54%, podwyżka prądu 20%, podwyżka podatków - mniejsze pensje na rękę - to dla prostych ludzi. A dla nich - władza, posady, fundusze, podwyżki, rady nadzorcze, praca dla rodziny. 350 mln dla O. Rydzyka, 22,5 mln dla Antoniego M i „misiawiczów” i tak można wymieniać bez końca a symbolem jest stadnina w Janowie. Zniszczyć jak Janów - to motto tej władzy. I teraz nie mogą ciągle udawać, NIE MAMY WASZEGO PŁASZCZA I CO NAM ZROBICIE? Wszystko czym się zajmują to ochrona własnych stołków. A WY umierajcie zostawieni sami sobie. Kolejka do pogrzebu, tego nie było nawet w czasach komuny. 3 tygodnie czekanie w kolejce, aby pochować zmarłego - to rekord nad rekordy

Klarta 06.01.2022 16:23
Bardzo celne podsumowanie! Szydło jeździła po kraju i ogłaszała, że Polska jest w ruinie. Głupi lud to kupił. Tymczasem ta rzekoma ruina okazała się dojną krową, z której można było szastać kasą na 500+, trzynastki, czternastki i tysiąc różnych funduszy, z których pieniądze poszły na Rydzyka, Bąkiewicza, Kurskiego, narciarzy, handlarzy bronią itp. itd. Teraz wydoili tę krowę do cna, nic w zamian nie zbudowali, i jedyne co mają dla Polaków to podwyżki. Z rzekomej ruiny popadliśmy w ruinę prawdziwą. A głupi lud nadal nic nie kapuje....

Zadowolony 07.01.2022 09:14
Ale za to nie ma aborcji, nauczymy nasze dzieci etyki Rydzyka i wskazywania kto był Bolkiem. Będą nasze dzieci recytować poematy jana pawla, zachwycać się wyszynskim i profesorem guzem. Ewolucje wygumkujemy, konstytucję zignorujemy, na wf będzie maszerowanie z pochodniami a na muzyce Bogurodzica i psalmy. Z języków obcych tylko łacina bo inne deprawują. Będzie Super.

w ekstazie 07.01.2022 11:30
Zapomniałeś o tłumach dziewic pełnych cnót niewieścich.

Głupi_ja 07.01.2022 11:07
Inflacja za grudzień 8,6% - znowu wzrost (najwyższa w krajach UE). I czy to ja jestem głupi, czy głupiego ze mnie chcą zrobić, bo gdy słucha się polityków, nasuwa się wiele pytań. M.in. o to, dlaczego akurat Polska jest wśród krajów z najwyższą inflacją w UE, skoro to globalny problem jak twierdzi morawiecki, sasin i inni mądrzy z pis??

Rozwój_Polski 11.01.2022 10:57
Kto głosuje na PIS?Metropolie opozycji, wieś dla PiSNa preferencje bardzo mocno wpływa też miejsce zamieszkania. W metropoliach (powyżej 500 tys.) Koalicja Obywatelska zdecydowanie wygrała z PiS – 41:27 proc. Bardzo dobrze wypadła także Lewica z 19 proc., słabo PSL z 6 proc. Koalicja Obywatelska wygrała też z PiS w dużych miastach od 200 do 500 tys. mieszkańców (39:32 proc.).Z kolei na wsi zdecydowanym hegemonem pozostaje PiS z 56 proc. KO zyskała tylko 17 proc., Lewica – 7,5, nieźle poszło za to PSL – 12. Wyniki w miastach do 50 tys. mieszkańców są bardzo bliskie ogólnopolskich, z kolei w średnich miastach (od 50 do 200 tys.) przewaga PiS nad KO wyniosła tylko 38:32 proc.Menedżerowie za opozycją, rolnicy, emeryci i bezrobotni za PiSGdy wziąć pod uwagę wykształcenie, PiS zdecydowanie zwyciężył wśród wyborców po podstawówce (63,8 proc.) i zawodówce (63,9 proc.). W elektoracie z wykształceniem średnim i pomaturalnym partia Kaczyńskiego także wygrała, ale niżej – osiągnęła 45,5 proc., a KO – 25,5 proc. Wśród osób z licencjatem lub wykształceniem wyższym zwyciężyła opozycja: KO miała 36,6 proc., a Lewica – 15,7. PiS osiągnął tylko 29,9 proc.W grupach zawodowych KO wygrała wśród przedsiębiorców oraz dyrektorów, kierowników i specjalistów (38–39 proc.). PiS zdecydowanie dominował wśród rolników (67 proc.), emerytów i rencistów (57) i bezrobotnych (56). Uczniowie i studenci mocno się podzielili: po 22–23 proc. głosowało na KO, Lewicę i PiS, a na Konfederację – 17 proc

hehehe 11.01.2022 14:32
z tych danych prosty wniosek: IM GŁUPSZY, TYM BARDZIEJ ZA PiS

ooloo 11.01.2022 19:44
Wniosek. "Ludek głupi .....

Fan 04.01.2022 17:23
A żabojad gdzie jest. Jakoś go nie widać

Nauczyciel 04.01.2022 13:08
Karolczuk dostał 10.000 zł miesięcznie podwyżki do tego wyrównanie od połowy roku, co daje dodatkowe 60.000 zł, a nauczyciele właśnie dostali obniżkę o 100-300 zł miesięcznie. Sprawdziłem przelew. Dziękuję panu Burmistrzowi.

Pyzdro 04.01.2022 13:11
Burmistrz Karolczuk jest jak Janosik. Zabiera nauczycielom daje sobie.

brrrr 04.01.2022 14:48
Nie tylko nauczycielom obniżono pensje. Poczekajcie do końca miesiąca. To jest właśnie element Nowego Ładu, o którym na pasku załganej TVPiS pisano, że w portfelach Polaków coraz więcej pieniędzy i nikt na gigantycznej inflacji nie straci. Goebbels ze swoją propagandą to pikuś przy pisiorach.

Niech_żyją_nam 04.01.2022 15:21
Każdy kto zarabia 6700 zł brutto straci, bo uznano że 6700 zł brutto zarabiają krezusi w Polsce i muszą podzielić się z resztą społeczeństwa w formie 500+, trzynastek, czternastek i górniczych przywileji i tego co sami kradną i ich rodziny na posadach w spółkach Skarbu Państwa.. Cała prawda o Nowym Ładzie. Kasa w budżecie jest już pusta, dług ogromny , a o bogatym państwie o którym mowa w TVP coraz trudniej uwierzyć nawet jego sympatykom jak wychodzą na zakupy i z dnia na dzień wszystko drożeje o dziesiątki %. Państwo z kartonu już było, to co to jest to teraz?

odp 04.01.2022 22:44
z trocin?

Polandia_pisowska 04.01.2022 17:59
"Polska klasa średnia". Masz dach nad głową i nie masz oszczędności? To się zaliczasz Aby w Polsce zaliczyć się do klasy średniej, wystarczy "nie biedować". Drugi próg podatkowy, od którego liczy się "bogatych", ustawiony jest na poziomie niemieckiej płacy minimalnej. Mediana zarobków w Polsce jest niższa niż francuski zasiłek dla bezrobotnych. https://www.money.pl/gospodarka/masz-dach-nad-glowa-i-nie-masz-oszczednosci-to-jestes-klasa-srednia-6640642275932768a.html

Zenek 04.01.2022 21:35
Dzienki polskiemu łatowi dostałem wiencej o 150zł!!!! Polski łat!!! jest super!!! dzienkujem ci Mateusz Wielkonosy!! bendem miał wiencej, wiencej wina jabolca odwdzieczymy ci się każdym naszym głosem w wyborach!!

Humorza 04.01.2022 09:03
Pan Burmistrz kupił już drugi portfel? 100% podwyżki to w jednym się nie zmieści wypłata. PS. Ile w tym roku będzie podwyżek?

Szapapaż 04.01.2022 08:11
Poproszę zdjęcie Przewodniczącej ze screena esesji na okładkę Dziennika. Ten obraz mówi więcej niż tysiąc słów.

Figurant 04.01.2022 08:07
W uzasadnieniu do uchwały zabrakło mi podkreślenia faktu, że Burmistrz, który półtora roku temu nie zliczył do 10 (fundusze norweskie), w zeszłym roku osiągnął z matematyki poziom II klasy szkoły podstawowej i policzył bez pomyłki do 30 (Polski Ład). Bez zrozumienia drogi jaką przeszedł w tym czasie Karolczuk, niektórzy zawistni ludzie nie potrafią zrozumieć prostego faktu, że mu się należało.

Irek 03.01.2022 21:53
Kajetanek z Olecka daje popisy propagandowe, to dostał podwyżkę i awans. Takiej szui ze świecą szukać. Szkoda pracowników wydziału, bo lekko mieć nie będą

Harcerzyk 04.01.2022 12:44
To jest Misiewicz na miarę naszych możliwości. My tym Misiewiczem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz Misiewicz, przez nas zatrudniony i awansowany, i to nie jest nasze ostatnie słowo.

Księgowy co wie 03.01.2022 21:36
Kajetanek został kierownikiem z pensją godną burmistrza a dodatkowo pisze do gazety Dobkowskiego. Już się nawet nie kryją, że zachowują choćby minimalny obiektywizm. Ciekawe ile trolli naszomiastowych robi kasę z miastem. Przyjrzałbym się kilku nawalaczom internetowym. Ta garstka atakujących na FB Przegląd, naczelnego, Tadeusza, Ewę i innych aktywistów to ludzie powiązani finansowo lub biznesowo z burmistrzem. Przyjrzyjcie się temu.

Kolega z urzędu 03.01.2022 21:50
W urzędzie zlikwidowano właśnie wydział promocji a utworzono wydział propagandy.

Won 18.01.2022 08:17
W Inowrocławiu takie zabawy nie skończyły się najlepiej. https://www.tysol.pl/a77594-Gdansk-Prezydent-Inowroclawia-Ryszard-B-uslyszal-zarzuty-Grozi-mu-10-lat-wiezienia Miejmy nadzieję, że i w tym temacie nad działaniami naszomiasteczkowych znowu pochyli się prokuratura.

suchajcie państwo 03.01.2022 22:05
Znaczy się mamy wydział promocji urzędasów i ich biznesfunfli zamiast promocji miasta. Ciekawe. Mam nadzieję, że redakcja zajmie się tematem kariery i działalności tego delikwenta. Może w godzinach pracy za państwowe pieniądze pisze paszkwile przeciwko mieszkańcom do prasy Grubego Petrola?? A może nasza wiecznie zszokowana Oneta poczuje się ultrazszokowana i skieruje tam kontrolę komisji rewizyjnej żeby sprawdzić czy z rekrutacją było ok? Nie, z tą Onetą to żartowałem.

Podatnik 04.01.2022 09:50
o czym wy ludzie piszecie... pensje w UM są z naszych podatków, mieszkańcy mają nadzieję że wydział promocji robi wszystko, aby Augustów był postrzegany jako dobre miasto do inwestowania, powstawania nowych miejsc pracy, a w promocji nic nie robią w tym kierunku? my nie płacimy naszych podatków na promocję urzędu i burmistrzów, tylko za szanse na rozwój Augustowa, lepszy byt naszych dzieci, które w tym mieście może będą chciały zostać i szukać pracy... to co się tam wyrabia to jakieś chore. Mejzy pier....

Rabczewski Marcin 03.01.2022 20:37
Kajetanek specjalista od promocji który nie wiedział że kartka A4 zgięta na połowę to format A5. Zastanawialiśmy się przez pół dnia jak człowiek z taką wiedzą a raczej jej brakiem zasiada na takim stanowisku? Kompetencje w UM to już legenda.

Zwykły mieszkaniec . 03.01.2022 16:13
W tym wszystkim są istotne następujące kwestie : 1. Podwyższa dla Burmistrza a dalej dla jego zastępców( bo za chwilę też będą ) jest zgodna z przepisami ale w nich są widełka od …do…. . Na wniosek radnych NM –( lista wiadoma ) nasz Burmistrz otrzyma praktycznie maksymalną stawkę . Większą niż Prezydenci 3 – 4 krotnie większych miast jak np. Suwałki .? Nie zapomnijmy iż za tym pójdą podwyżki dla zastępców . Ile to będzie nas podatników kosztować…? Zapewne w skali roku ok. 300 tys zł . Czyli daleko od skromności a raczej pycha i skok na kasę . 2. Jak to wprowadzono? To była tzw. wrzutka . Radni zgodnie z wcześniejsza agenda mieli głosować nad budżetem a tu raptem wyrzutka , zmiana projektu porządku obrad przez zaskoczenie . Czy tak się robi – ocenimy to . Dla NW obowiązuje zasada TKM i nic więcej . 3. Mieszkańcy otrzymają też podwyżki ale opłat za śmieci , energie itd. Co ciekawe za tym głosują członkowie ZZ Solidarność . Panie Mirku i Panie Mieczysławie jak sie z tym czujecie ... Czy Wam po prostu nie jest wstyd? Czy możecie spojrzeć ludziom prosto w oczy ...Co robicie ? 4. Suweren – na tej samej sesji był po raz pierwszy głosowany projekt zgłoszony przez kilkaset mieszkańców . NW zawsze mówiło iż najważniejszy jest suweren i na niego sie powoływało . I na tej sesji było sprawdzam I co …? Okazało się iż mają w d…. suwerena . Zapamiętajmy nazwiska tych radnych którzy tak ochoczo glosują za podwyżkami dla Włodarzy a jednocześnie nam serwują też podwyżki

ooloo 03.01.2022 19:36
Jaka Solidarność to i takie członki.

Podziękujmy im 03.01.2022 21:56
Nie wstydźmy się nazwisk. Członkowie Solidarności głosujący za podwyżkami to Mirosław Chudecki i Mieczysław Szczerbakow.

tref 04.01.2022 07:19
Ciekawe o jakie podwyżki solidaruchy będą walczyć w BAT ??? dla swoich pracowników hahaahaha . 100% ? Przecież to z podatków pracowników pensję ma burmistrz . Czym większe zarobki zwykłych ludzi, tym większe wpływy do budżetu miasta

krzyś 04.01.2022 08:29
Ci dwaj panowie słowa nie powiedzieli, kiedy wyrzucano członków Solidarności z funkcji a dyrektorkę trójki besztano z błotem. Życzę im aby ta karma wróciła do nich i to jak najszybciej.

Zwiąchole von 04.01.2022 08:00
Zwiącholstwo to stan umysłu. Niczego dobrego nie należy się po nich spodziewać, wręcz przeciwnie.

paragraf 4 02.01.2022 19:01
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązująca od 1 sierpnia 2021r. Czyli Mirek Karolczuk, oprócz podwyżki o prawie 10 tys. miesięcznie, przytuli jeszcze 50 tys. zł. Ot, taki świąteczny podarek. Wielkie podziękowanie dla: - Ali Dobrowolskiej - Darka Ostapowicza - Joli Onetki - Mirka Chudeckiego (NSZZ Solidarność) - Mietka Szczerbakowa (NSZZ Solidarność) - Tomka Dobkowskiego - Mirka Zawadzkiego - Magdy Śleszyńkiej - Kasi Raczkowskiej - Sylwii Bielawskiej

Wprowadzić tajne głosowania 04.01.2022 17:26
Za ujawnienie jak głosowali radni już jeden redaktor poszedł do sądu. To może być ujawnienie RODO.

hehe 04.01.2022 22:48
Przecież to są publiczne dane i publiczne osoby. Tak jak publiczne są nagrania z sesji, na których wszystko widać. Nawet majątek muszą ujawniać, a co dopiero decyzje w głosowaniu. Wyborca ma prawo wiedzieć.

ooloo 05.01.2022 01:45
Ty się walnij w łeb. Ty masz pojęcie co to RODO? Funkcja radnego to funkcja publiczna a nie osobista berecie.

Tak żarcik 05.01.2022 07:39
Ty lepiej zapytaj Beaty prawniczki. Już widzę i słyszę wywód, że Rodo chroni radnych i ich głosowania są tajemnicą. Widzę też pisma przedprocesowe od każdego z radnych.

Oskubany 02.01.2022 17:37
Panie Burmistrzu gratuluję podwyżki o 100% od 1 stycznia. Mi od 1.01.2022 z nowym (bez)ładem państwo pisowskie zabierze z pensji 150 zł. Będę miał podwyżkę ujemną. Może Pan okazać wdzięczność swojemu kółku adoracji w radzie. Mam nadzieję, że samopoczucie ma Pan dobre. Zarówno czas i wysokość podwyżki są stosowne.

Henio 03.01.2022 11:44
Stracisz? Co ty opowiadasz! Chyba coś kręcisz, bo na pasku w TVPiS było napisane, że POLACY ZYSKAJĄ NA POLSKIM ŁADZIE. A przecież tv Kurskiego nie kłamie!!! Ale zaraz, może ty za dużo zarabiałeś i z tego powodu nie jesteś Polakiem, więc ci się nie należy? Bo PiS to partia janosikowa - bogatym zabiera, nierobom rozdaje, jak to w komunie. Wyjątek stanowi żona Morawieckiego i rodziny w spółkach skarbu państwa. Oj to w dodatku miałeś pecha żle się urodzić...

też_oskubany 03.01.2022 13:33
Heniu.. czytaj dokładnie paski tvp. Zyska 18 mln Polaków a reszta straci, w tym w/w Oskubany

Dziękuję redakcji za rzetelność. 02.01.2022 11:13
W Nowym Roku chciałbym zauważyć, że jedynym medium, które obiektywnie poinformowało o podwyżkach dla starosty i burmistrza jest dziennik powiatowy. Pozostałe media albo w ogóle nic o tym nie wspomniały, lub posłały wybiórczo, pomijając na przykład podwyżki w powiecie.

Pazerne Świnie 01.01.2022 19:00
Urzędnicy już swoje 5% podwyżki (podziękowania dla Typa z Suwałk) w zeszłym roku dostali. Bez wyrównania od sierpnia bynajmniej. Można więc było sobie bez krępacji przyznać 100% podwyżki. Taki lajf. Wielu musi za********ć za miskę ryżu, żeby niewielu mogło się pławić w luksusach.

Łysol 02.01.2022 13:21
Może coś w końcu z tą grzywą zrobi?

Zasłyszane 03.01.2022 10:33
No, ponoć nie wszystkich spotkał ten przywilej

35h3 01.01.2022 11:46
Podatki w mieście zerowe, bo mieszkańcy zwolnieni, bo gminę stać. Woda i ścieki za darmo. Ogrzewanie miejskie ceny symboliczne. Darmowe karnety do miejskich obiektów dla mieszkańców. Od nowego roku darmowy internet. 200.000 na miesiąc mu dać. 100% podwyżki jest tak bezczelnym przegięciem, że bez wiązki przekleństw się nie obejdzie. Czy ich tam powaliło?

Miś puchatek 01.01.2022 08:52
Daj kurze grzede ‚a ona wyzej siede ….

ciekaw 01.01.2022 08:41
To ile zarabia pracownik w UM jesli burmistrz 20 tys???

J**ć biedę 01.01.2022 10:35
Nie wszyscy urzędnicy muszą być biedni. Taki jeden student, ulubieniec Pana Redaktora, po szybkim awansie na p.o. kierownika Promocji zarabia niewiele mniej jak Burmistrz przed podwyżką. Zrozumcie człowieka. Nie może urabiać się po pachy próbując zapisać się do PiSu za marne 10 kafli miesięcznie.

Ja pier.......... 02.01.2022 09:57
Tak, promocja jest u nas na wysokim poziomie. Trzeba za to grubo płacić.

Mieszkaniec 03.01.2022 08:03
a czym w ogóle zajmuje się promocja w UM?

Specjalista 03.01.2022 11:05
proponuję zaprosić owego młodzieńca na najbliższą sesję UM i niech opowie o promocji Augustowa i działaniach które jego wydział w tym zakresie dokonuje, aby turystyka (coraz więcej turystów nasze miasto odwiedzało i budowało się więcej pensjonatów, hoteli, punktów gastronomicznych i około-turystycznych) i przedsiębiorczość (nowi inwestorzy chcieli tu lokować swoje biznesy, budować fabryki) w Augustowie się rozwijała.. bo od tego chyba jest promocja miasta, czy się mylę?

cccc 03.01.2022 15:26
wątpię żeby miał coś merytorycznego do powiedzenia. Chłopiec nie ma żadnej wiedzy urzędniczej, ledwo zdjęcia cykał, za to najlepszy kolega młodszego wice

przekręt 02.01.2022 20:44
warto się przyjrzeć na jakiej podstawie ten młodzieniec jest na tym stanowisku, nie mając ani stażu pracy ani wykształcenia wyższego co jest wymagane na stanowisko urzędnicze. Przekręt jak zawsze. teraz promocja burmistrza a nie miasta będzie tym bardziej

Ciekawy 03.01.2022 08:10
ten młodzieniec to ta sekretarka o której wspominał Kleczkowski na jednej z komisji?

przekręt 03.01.2022 15:24
dokładnie ten sam czyli p. Kajetan. wcześniej bez stanowiska a nagle urzednik i co więcej kierownik. Szybki awans niezgodny z wymaganiami. podwyzka pewnie tez konkretna. Pupilek doczekał się ciepłej posadki kierowania działem promocji burmistrzów

Cccc 03.01.2022 20:11
Wyniki naboru opublikowane w bipie pokazują ze niedawno wybrali go na młodszego referenta a teraz jest kierownikiem?

135 03.01.2022 21:07
Wybrali? Kto wybrał? Kolega wiceburmistrz zdecydował i nikt nie ma nic do gadania. Niech ktoś się przyjrzy papierom bo kolesiostwo się kłania

Kajtus bajtus 04.01.2022 13:16
Czyżby wątek erotyczny?

Księgowy 31.12.2021 21:27
Dokładnie tak. Wszyscy trzej muszkieterowie dostaną wyrównanie od sierpnia 2021. Jakieś 150 tys ekstra w prezencie od mieszkańców na nowy rok.

spawacz 31.12.2021 18:59
Punkt 4: podwyżka od sierpnia 21. Jeszcze będzie przelewik z wyrównaniem wstecz.

Sylwestrowy spacerowicz 31.12.2021 14:53
Może by tak posypał najpierw chodniki w mieście i bulwary bo połamać się można

Będzie mocno parzyć - "harcerz" wpadł w podwyżkowe pokrzywy 31.12.2021 14:23
Filipek zakiwał się z tym, według niego, niezasadnym finansowaniem inwestycji z podatków wszystkich mieszkańców Augustowa, z których potencjalnie część podatników nie skorzysta. Przypominam panu Chodkiewiczowi, że Augustów to wszyscy jego mieszkańcy, nie tylko Ci z NM, którym tak chojnie rozdaje się publiczne pieniądze z miejskiej kasy. Dzieci i młodzież nie płacą podatków, więc według "samorządowca" Filipa, nie należy finansować inwestycji, które będą służyć przede wszystkim dla nich?! Otumaniło "harcerzyka" dokumentnie przed Sylwestrem.

L. L 02.01.2022 13:24
Czy została już wyjaśniona sprawa długów? Czy miała miejsce taka sytuacja? Jeśli nie to skąd nazwisko w internecie, jeśli tak to czy długi zostały spłacone?

www 31.12.2021 13:14
Proponuję o 24,00 wygwizdać tego co dostał podwyżkę ale poborów nie r-k

Żałośni Tupeciarze 31.12.2021 13:11
I to wcale nieprawda, jak twierdzi opozycja, że rządzący nie mają żadnej strategii rozwoju miasta. Mają i brzmi ona: Żryć szybciej, bo się ściemnia!

Pokrętne tłumaczenie z-cy burmistrza Chodkiewicza ws. podwyżek cen na lodowisku miejskim 31.12.2021 11:46
Z-ca Chodkiewicz nie rozumie prawdopodobnie idei jaka przyświeca powstawaniu i funkcjonowaniu obiektów użyteczności publicznej typu pływalnia, lodowisko, stadion, place zabaw itp. Idąc tokiem myślenia pana Chodkiewicza można by dojść do wniosku, że ceny za korzystanie z lodowiska są za niskie, ponieważ są kolejki na lodowisko. Równie dobrze można by stwierdzić, że opłaty za żłobki lub przedszkola też są za niskie, ponieważ jest więcej chętnych niż miejsc w tych placówkach. Prawdziwy samorządowiec stwierdzilby, że trzeba rozbudować lub zwiększyć ilość tych obiektów, a nie regulować frekwencję chętnych do skorzystania z tych obiektów poprzez podwyższanie cen. Z-ca Chodkiewicz przywołując argument, "dlaczego wszyscy mieszkańcy Augustowa mają finansować funkcjonowanie lodowiska lub pływalni", ośmiesza się. Równie dobrze możnaby zapytać dlaczego z podatków wszystkich mieszkańców mają być finansowane np.: żłobki i przedszkola skoro nie wszyscy mają dzieci, lub remonty bulwarów skoro nie wszyscy chodzą na spacery, lub asfaltowanie ulic skoro nie wszyscy mają samochody, lub rozbudowa budynku APK skoro duża część mieszkańców nigdy nie wejdzie do tego budynku, ponieważ nie ma takiej potrzeby itd. Tylko czekać, gdy ze "sławetnej" bazy kajakarzy tak jak z pływalni miejskiej, niebawem będą korzystać tysiące mieszkańców Augustowa. Jest to pokrętne myślenie lawiranta, a nie samorządowca działającego w interesie społeczności lokalnej.

Popieram 31.12.2021 12:52
dlatego też należy mu się podwyżka... dobrze gada

Podatnik 31.12.2021 12:55
a dlaczego nie stwierdził:" dlaczego wszyscy mieszkańcy Augustowa mają finansować funkcjonowanie drugiego wiceburmistrza skoro pierwszy sobie nie radzi?"

hreh 01.01.2022 15:58
W ramach tej logiki Chodkiewicz powinien obniżyć sobie wynagrodzenie, bo nie wszyscy na niego głosowali. Nawet nie mniejszość wszystkich, ale większość.

zgniło i śmierdzi 31.12.2021 11:31
Zauważcie jak mali i prymitywni w swym wsiowym sprycie są ci ludzie. Czekali z uchwałą na moment, gdy już będzie wiadomo ile podwyżki dostanie starosta i wtedy wstawili cyferki takie, żeby ich bezkręgowy Miro dostał odrobinę więcej. Jakież to żałosne i godne pogardy, nie mogę już patrzeć na te zakłamane gęby ani ich słuchać. Precz z NM i ich przy****sami!!!

S_Spielberg 31.12.2021 12:38
chcieli zapewne wzorować się na Hitchcocku ale wyszło bardzo żałośnie. także reżyser do wymiany

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 13°CMiasto: Augustów

Ciśnienie: 1006 hPa
Wiatr: 19 km/h

Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1Strona nr 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2Strona nr 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3Strona nr 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4Strona nr 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5Strona nr 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6Strona nr 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7Strona nr 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8Strona nr 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9Strona nr 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10Strona nr 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11Strona nr 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12Strona nr 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13Strona nr 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14Strona nr 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15Strona nr 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16Strona nr 16
KOMENTARZE
Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy można zarządzać miastem gorzej niż Karolczuk i PiS? Jest to chyba niewykonalne. Nigdy w historii Augustów nie był aż tak źle rządzony. Nigdy nie mieliśmy tak złego burmistrza. W czasie wojny chyba rozwijaliśmy się szybciej w porównaniu do innych miast. Wybór Karolczuka i PiS na kolejną kadencję skończy się dla Augustowa i jego mieszkańców tragicznym ostatnim miejscem w rankingach ogólnopolskich. 267 miejsce na 267 miast.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 14:03Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Jaki kabotyn, takie gazetki.Treść komentarza: "Naczelny redaktor" Karalczuk idąc w ślady swoich pisowskich towarzyszy stosuje zagrywki z "wysypem fruktów" dla mieszkańców Augustowa, tak jak PiS bezczelnie próbował przed wyborami nęcić suwerena kunktatorskini "podarunkami". Polacy nie dali nabrać się na pisowskie żałosne zanęty. Ciekawe jak mieszkańcy Augustowa potraktują "wodotryski" Karalczuka i jego insrybutorowo-garkucharskiego towarzystwa wzajemnej adoracji spod znaku nm?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 14:02Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Dzięki koalicji Naszego Miasta i PiS Augustów jest najniżej w rankingu rozwojowym w całej swojej historii. Nigdy wcześniej nie było tak źle. Rządy Karolczuka i jego kompanów z PiS sprowadziły nasz rozwój na 245 miejsce na 267 miast w Polsce. 6 lat temu byliśmy na czele stawki zajmując 36 miejsce. Dziwisz się, że źle się tutaj czujesz? Nie dziw się. Jest niewiele gorszych miejsc w Polsce.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:57Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Sukces społeczny jest związany się z przyjemnym mieszkaniem, ilością oddawanych mieszkań komunalnych, dobrą komunikacją miejską i dobrą edukacją. Augustów za rządów koalicji Karolczuka i PiS przepadł w tej konkurencji. 6 lat temu Augustów zajmował 19 miejsce w Polsce na 267 miast. Dzisiaj jesteśmy na miejscu 231. Dziwicie się, dlaczego młodzież wyjeżdża? Prawie wszędzie jest znacznie lepiej.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:53Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Ile to Karolczuk nie wybudował? Według ogólnopolskiego porównania 267 miast spadliśmy w ciągu kadencji Karolczuka z miejsca 69 na 202 pod względem budowy infrastruktury, czyli nowych inwestycji potrzebnych mieszkańcom. Do samego dna brakuje nam jeszcze 65 miejsc. Jeśli wybierzemy Karolczuka i PiS, w dwa lata będziemy na samym końcu.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:47Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Słyszycie, ile to sukcesów mieszkańcy zawdzięczają Karolczukowi? Według profesjonalnej oceny Augustów spadł z miejsca 121 na miejsce 248 pod względem parametrów ekonomicznych na 267 miast. Jeszcze dwa lata Karolczuka i będziemy na ostatnim -267 miejscuData dodania komentarza: 29.03.2024, 13:44Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: LOLTreść komentarza: A która działka zostawał w zamian zalesiona, ktoś wie??? ….. tak jak myślałem - żadna.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:40Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: ZoozooTreść komentarza: A ja to rozumiem inaczej. Że będzie wybierał spośród tych, którzy nie są z PiS (i jego ukrytych opcji), kierując się tym, co sobą reprezentują. Ponadto przypisując komuś wiarę w stuprocentowe zwycięstwo, traktujesz go jak idiotę. To nie przystoi katolikowi, a już szczególnie myślącemu, i owo myślenie podważa.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:35Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: Głosujmy na ludzi a nie na partię!Treść komentarza: Zobaczcie kto startuje z pierwszych pozycji z PiSu w Augustowie. Same gwiazdy co szły ramię w ramię z Naszym Miastem. Wybierzcie Szczudłę i ekipę w składzie z szapopaż, skarpetą, eurydytą i dwoma pozostałymi banitami i zrobią koalicję z Felkiem i nic się nie zmieni !!! Wszyscy pozostali mogą być tylko nie ta interesowna ekipa ?!!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:16Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: AugustowiakTreść komentarza: Jak Karolczuk iPIS bedzie Burmistrzem to pieniadze Augustow zobaczy jak swinia niebo gdyz rzadzi obecnie POData dodania komentarza: 29.03.2024, 11:41Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: LOLTreść komentarza: Wszystkie miasta ościenne Suwałki Elk nawet Sejny ostro poszły do przodu a tu DZIURA się robi. Nigdy więcej rządów obecnej kadencji NM+PIS !!!!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 11:38Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Niespotykanie Spokojny CzłowiekTreść komentarza: W debacie radiowej najbardziej ujął mnie stoicki spokój urzędującego na pytanie o przesmyk suwalski. Całe szczęście, że nie jesteśmy położeni na przesmyku zgodnie z jakąś definicją. Problem z głowy. Pozamiatane. Można pękać z dumy i być radośnie przekonanym o nieuchronności swojego wyboru na II kadencję. Po co jakieś tam plany na wypadek wojny, schrony itd. Wszystko niepotrzebne. Ciekawe tylko czy Putin wie o tym, że Augustów nie leży na przesmyku? Jak nie wie, to musi doczytać definicję. Szach i mat! To po koniaczku?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 10:15Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: nauczycielkaTreść komentarza: Panie Darku, jak zwykle merytorycznie, odważnie bez ceregieli. Brawo.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:32Źródło komentarza: Szkiłądź o sprawie Chrulskiej i ChodkiewiczaAutor komentarza: myślącykatolikTreść komentarza: Nie chcę dziś ustosunkować się do sukcesów rządu Tuska, natomiast odniosę się do tej części dotyczącej wyborów do samorządu. Rozumiem, że będziesz popierał tylko tych, którzy są przeciwni PiSowi, nie ważne co sobą reprezentują. Takie podejście na pewno rozwiąże szereg problemów augustowian w następnej kadencji samorządu. Na koniec rozumiem, że uważasz, że Andrzej Zarzecki zdobędzie 100% głosów na burmistrza a KO wprowadzi do samorządu 21 radnych i nie będzie potrzebować koalicjanta?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:26Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: obiektywnyTreść komentarza: Co na to prokuratura? Czy żyjemy w państwie prawa? Wytnij mieszkańcu drzewo na swojej działce bez pozwolenia, następnego dnia będą u Ciebie służby i wypiszą Ci sowity mandat. Włodarz zwany burmistrzem tnie hektary lasu bez stosownych dokumentów i śmieje się z plakatu z mieszkańców. Czy Ty mieszkańcu pójdziesz i zagłosujesz na śmiejącego się z Ciebie Karolczuka?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:15Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Pamiętacie, jak Karolczuk i Naszej Miasto krzyczało, że Kożuchowski to najgorszy burmistrz w historii. Za Kożuchowskiego Augustów był na 208 miejscu w rozwoju, teraz jest na 245. Kożuchowski z całą pewnością nie był najgorszy.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:28Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Słyszeliście o Funduszach Norweskich? Karolczuk stracił przez niekompetencję pieniądze, za które można było wybudować 1000 mieszkań i rozdać mieszkańcom za darmo.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:20Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy wiesz, że Augustów miał w tej kadencji najmniej inwestycji od 2001 roku? Tak źle nie było nawet podczas kryzysu w 2008 roku.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:07Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy widzisz zamykane sklepy i usługi w centrum miasta? Co trzeci lokal jest pusty. Od 5 lat Augustów gwałtownie hamuje w rozwoju. Za to banery burmistrza mamy największe.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:52Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Widzisz różnicę w warunkach życia w Augustowie, Ełku i Suwałkach? Uważasz że tam żyje się lepiej? Masz rację!!! Augustów jako jedyne miasto uzdrowiskowe spadło w pomiarach rozwoju z miejsca 36 na 245. To jest katastrofa Karalczuka i PiS.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:45Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)
Reklama