Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 22 lutego 2026 16:28
Reklama

Marian Dyczewski apeluje o ustąpienie Alicji Dobrowolskiej (video)

Podziel się
Oceń

Prezes Towarzystwa Miłośników Ziemi Augustowskiej Marian Dyczewski dokonał subiektywnej oceny sytuacji polityczno-gospodarczej miasta i zaapelował do przewodniczącej rady miejskiej w Augustowie Alicji Dobrowolskiej o ustąpienie z funkcji.
Marian Dyczewski apeluje o ustąpienie Alicji Dobrowolskiej (video)
Na zdjęciu: Marian Dyczewski

Autor: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Nagranie video:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Nagranie audio:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.


Napisz komentarz

Komentarze

bystra 20.07.2021 13:23
No i koncertowo cała uwaga publiki odwrócona od rządów Dobrowolskiej a skupiona na ratuszu. Daliście się wkręcić jak dzieci.

Błazen 20.07.2021 13:55
Uwaga mieszkańców Augustowa powinna skupić się na krytyce marnych efektów zarządzania miastem, a nie na miernych byle wiernych co poniektórych urzędnikach UM, "wasalach" NM.

pacynka 20.07.2021 15:05
@bystra , nie bądź taka hop siup i co to za określenie "rządy Dobrowolskiej" ? Ta pani jest tylko narzędziem w ich rękach bo zarządzanie odbywa się z tylnego fotela. Po to kowal ma szczypce aby się nie parzyć.

Def 20.07.2021 17:58
Pacyna nie zapominaj , że ta pani to ostatnie ogniwo do większości . I to ona jak zechce to może rządzić.

Marco 20.07.2021 19:52
Nie pozwolą jej na to , zbyt krótka uprząż

Błazen 20.07.2021 12:53
Budynek nowego Urzędu Miejskiego jest okazały, a jego lokalizacja na wielu turystach zapewne zrobi duże wrażenie. Te aspekty mają się jednak nijak do rozwoju miasta Augustowa. Przypominam, że to budynek po szkole. Likwidacja szkół świadczy raczej o "zwijaniu" się miasta tj. jego wyludnianiu, wynikającym z braku perspektywy godnego życia dla jego mieszkańców. Obecna sytuacja polityczno-gospodarcza w mieście jest fatalna. Sugeruję obecnym i przyszłym włodarzom, aby skoncentrowali się przede wszystkim na działaniach wpływających na rozwój miasta Augustowa, a nie na kwestiach wizerunkowo-populistycznych, w tym PR w mediach społecznościowych. Augustów ma duży potencjał rozwoju, który mądrzy włodarze (czyt. nie populiści) powinni wdrożyć w życie i zmienić obecny kurs nie napawający niestety optymizmem na rozwój miasta i przyjazne miejsce życia dla jego mieszkańców.

Popieram 20.07.2021 12:00
Słusznie Marian powiedział że na ul. 3 Maja od lat stoi ruina której nie można ruszyć.. ale nikt mu nie powiedział ze to własność starostwa?

HAHAHAHA 21.07.2021 14:12
Kolego Kotarski nie o ten budynek chodzi. Widzę,że nie masz co robić w ciągu dnia bo wzięte nocami nadgodziny odbierasz w południe!!!!!!!!!!!!

Tadek i Maniek 20.07.2021 07:22
Zaplecze opozycji, gwarantem sukcesu

Tak jest 20.07.2021 07:07
Marian dobrze gada, polac mu!

Twój czas już minął 19.07.2021 20:48
Panie Marianie, Rzeczywiście, do pięknej zielonej ATVY trochę nowemu ratuszowi brakuje. Pozdrawiam!

szczegół 19.07.2021 21:39
Drobna różnica polega na tym, że Marian Atvę (która notabene urodą nie grzeszy) wybudował z funduszy własnych a nie z pieniędzy podatnika. Nie swoje pieniądze łatwo się wydaje.

Budynek_historia 20.07.2021 09:51
żeby UM nie przeniósł się do nowego ratusza i nie zainwestował w to miejsce które posłuży jeszcze wiele wiele lat dla wszystkich następców to budynek byłby ruiną i wyglądał jak ten na przeciwko kina , którego właścicielem jest starostwo. Czasami trzeba podejmować odważne decyzje a nie bać się własnego cienia i tego co ludzie powiedzą....

To nie nasze miasto!!! 20.07.2021 10:41
Jak łatwo jest przypisywać sobie zasługi i osiągnięcia innych. Pragnę przypomnieć, że tę odważną decyzję przed laty podjął Pan Walulik, czym bardzo, bardzo naraził się "naszemu miastu". By inwestycja mogła ruszyć zmuszony był ograniczyć jej zakres, ponieważ ówczesna rada miasta składająca się w większości z przedstawicieli "naszego miasta", ograniczyła bardzo środki na remont przyszłego ratusza. To właśnie dzięki Burmistrzowi Wojciechowi Walulikowi mamy nowy ratusz, który posłuży jeszcze wielu pokoleniom.

Obserwator 20.07.2021 11:15
Oni lubią podbierać cudze pomysły , projekty, pracę włożoną w przygotowanie aby sprzedać jako własne. Ile poprzednia rada przeznaczyła środków na ławeczkę z Beatą ? A Chodkiewicz poleciał na otwarcie . Kilka innych przykładów by się znalazło. ,, Obiecane wykonane".

Moje _Miasto 20.07.2021 11:45
Pan Walulik to żadnych decyzji własnych nie podejmował.. a jeżeli podejmował to raczej sfery prywatnej

Nie nasze maasto 20.07.2021 12:47
W sferze prywatnej każdy z nas podejmuje decyzje, więc daruj sobie.

to_wypad 20.07.2021 15:59
ale nie na urzędzie burmistrza i wykorzystując władzę i publiczne pieniądze ... więc to ty daruj sobie

Olimp 20.07.2021 10:41
To miejsce jest atrakcyjne i można było sprzedać ten budynek np z przeznaczeniem na hotel. kilkadziesiąt osób miałoby pracę a i usługi czy też lokalne piekarnie itd miały by pewnie zamówienia. Urząd miasta zmieścił by się w połowie gabarytu tego budynku jak nowo powstały Urząd Gminy Augustów za dużo mniejsze pieniądze. Tak duży budynek zapewne będzie generował spore koszty które obciążą kasę miejską. Widać miasto stać na to zresztą jak również na płacenie firmom radnych. Pan Marian ma rację.

matematyka 20.07.2021 11:18
Dokładnie tak

Zeus 20.07.2021 11:49
Atrakcyjne miejsce? Hotel? to 20 m dalej jest takie atrakcyjne miejsce w posiadaniu Starostwa i przy głównej ulicy Augustowa, które się sypie.. niech tam zrobią hotel

Detal 20.07.2021 10:14
Drobna różnica polega na tym, że trudno byłoby żeby UM nie inwestował pieniędzy publicznych bo tylko takie ma.. A Pan Marian kreuje się na znawcę gospodarki, ekonomii i w ogóle jest Alfą i Omegą w tych sprawach. Ale z tego co widać są lepsi przedsiębiorcy i ich siedziby wyglądają inaczej niż Atva... i są radnymi NM, bardzo nie lubianymi przez oponentów z czystej zazdrości...

drobiazg 20.07.2021 11:12
Myślę, że powody ich nie lubienia są inne niż zazdrość - może po prostu zachowują się jak prymitywne, aroganckie, bezczelne buce?? I tak się składa, zupełnie przypadkiem, że przedsiębiorcy owi pełnymi garściami od lat czerpią z mienia komunalnego, jawnie naruszając zapisy ustawy o samorządzie gminnym, rżną jednocześnie bezczelnie głupa na potrzeby gawiedzi twierdząc, że wszystko jest w najlepszym porządku i tak mam być. Nie, nie jest i nie ma być.

1000_drobiazgów 20.07.2021 12:19
na mieniu komunalnym tracą.. tylko do tego interesu dokładają bucu... bo są lokalnymi patriotami.. inni dostawcy usług byliby o wiele drożsi. jak jesteś takim znawcą to powiedz mi ile zarabia się na sprzedaży paliwa za 1 mln zł.. według statystyk około 3% czyli 30 tys. zł.. a według ciebie bucu, ile?

tej piękności złość nie zaszkodzi 20.07.2021 13:32
Tomasz, się nie napinaj, bo ci żyłka w rzyci pęknie. Dobrze wiesz, że chodzi o sam fakt korzystania, które jest zabronione, a nie o skalę, zarobek czy stratę. Nie można to nie można i tyle, nawet twoja mecenas tego nie odwinie. Ty raczej wyglądaj listonosza z poleconym od Wojewody, miesiąc minął i wygaszenie pewnie już w drodze. Do pełni sukcesu droga pewnie jeszcze dosyć daleka ale i tak wieeeeeelu ludzi bardzo się tym ucieszy. Nie zapomnij opisać w Reporterze.

nie żartuj sobie 20.07.2021 13:52
Tomasz - lokalny patriota?????? Buaaa, haaa...

żarty_kiedyś_się_skończą 20.07.2021 14:30
Ja wolę jego i mam nadzieję ze ze swojego dochodu dalej będzie płacił podatki na Augustów (700 tys. zł) a nie przeniesie się do Suwałk (tam też ma stację i może to zrobić za pstryknięciem palca). ale zawsze można wybrać biedną Piasecką (według oświadczenia majątkowego)_ która nie płaci nic (albo bardzo mało) i rozwinie nasze miasto tak jak rozwija Krechowiak... Dzięki takim wpisom jakie głosisz wielu majętnych ludzi się wyprowadzi z Augustowa i wtedy liczę że ty zajmiesz ich miejsce..

mieszkaniec 21.07.2021 17:24
Niech już przenosi biznes do Suwałk razem z Zawadzkim tylko niech nie zapomną zabrać tego co im wszystko klepie oraz jedenastkę no i oczywiście swoją mecenas . Ja płakał po nich nie będę.

Słoma z butów 20.07.2021 14:43
I taka jest oto retoryka wizjonerów NM którą oprócz takich wypowiedzi możemy śledzić podczas niemal każdej transmisji z posiedzeń RM. Ten język jest rozpoznawalny dla każdego mieszkańca który chociaż trochę interesuje się waszymi rządami i sprawami miasta.

Prawda nas wyzwoli 21.07.2021 13:00
Z tego co mi wiadomo Dobkowski zarabia rocznie na spółkach miejskich ponad 100 tysięcy. Zawadzki zarobił już ponad 200. Chciałbym tak dokładać do interesu.

erystyka 20.07.2021 12:26
Bo to jest metoda erystyczna w dyskusji. Wyjąć z wypowiedzi rywala jeden szczegół (tu: opinia Mariana o wyglądzie ratusza) i obśmiać to. W ten sposób całą uwagę kieruje się tylko na ten szczegół, stwarzając wrażenie, że cała wypowiedź jest do d... O innych opiniach rywala, których nie da się obalić, ani słowa. Tymczasem meritum komentarza Mariana dotyczyła ustąpienia Dobrowolskiej, co - jak widać - zostało przykryte pier...łami bez znaczenia. Komentujący, nie wchodźcie w to! Uwaga dla felietonistów: nie stosować argumentów dwuznacznych, bo przeciwnik skupi na nich całą uwagę i odwróci ją od ważnego problemu. Bardzo podobny mechanizm działa ostatnio w odniesieniu do radnej Piaseckiej. Co i rusz (Bielawska, Chodkiewicz) wyciąga się jej detal, tj. gaszenie latarni, żeby ośmieszyć całe jej rządy w Augustowie (krótkie zresztą) a w konsekwencji ją samą jako radną opozycji, która nie może mieć już w niczym racji, skoro gasiła latarnie. Czymże jest gaszenie latarni wobec utraty milionów złotych dotacji? Dlatego na każdy taki zarzut należy grzecznie o tych milionach przypomnieć.

heh 19.07.2021 23:41
Mnie też się ATVA nie podoba, ale to nie znaczy, że ma mi się podobać nowy ratusz ani że Marian nie ma racji.

34f3 20.07.2021 08:54
Budynek wieje starością. To czym wieje Atva? Tam chyba od lat 90 nic się nie zmieniło.

Wyborca 20.07.2021 14:25
Temat zastępczy? Atva to prywatny budynek ! Urząd miejski to budynek publiczny i za ogromne pieniądze podatników przebudowany po szkole! A wypowiedz p. Mariana dotyczy odwołania przewodniczącej rady miejskiej! Więc nie zmieniaj tematu i napisz czy pani przewodnicząca jest błyskotliwa, mądra, kulturalna, elokwętna, wszystkich traktuje równo, pięknie się wysławia ....??? Ja jestem za odwołaniem tej pani bo obraża majestat miejsca w którym się znalazła !

wdw 20.07.2021 15:58
Weź najpierw słownik j. polskiego i sprawdź pisownię słowa rozpoczynającego się literami elo.

Bricky 19.07.2021 19:52
Kobita sobie nie radzi. Teraz odgraża się, że ORMO będzie wzywać do pomocy - czy tam innych goryli. Zawsze w RM była jakaś opozycja i bywało gorąco, lecz odbywało się to w atmosferze kultury, w białych rękawiczkach, w formie jakichś wyrafinowanych docinek, żartów lub bardziej otwarcie, ale nigdy z takim jadem, nienawiścią, jawną dyskryminacją. W ostatnich wyborach NM znacznie pomniejszyło swój elektorat w stosunku do poprzednich. Coś ludziom zaświtało. Dziś osoby z niewielką ilością głosów w wyborach najbardziej pyskują. Zapominają, że opluwając innych radnych, opluwają też ich wyborców, znacznie liczniejszych niż ich własny elektorat. Nie można tego inaczej nazwać niż chamstwem, buractwem i dnem. Dlatego nie dziwi, że patologia płynąca ze sceny na sławetnym koncercie tak im przypadła do gustu. Moralna degrengolada.

Luba 19.07.2021 21:33
Dojrzałe demokracje polegają na tym, że do przeciwników politycznych podchodzi się z szacunkiem. Wysłu***e się ich z kulturą, nawet jeśli robi się swoje. Swoim skutecznym działaniem potwierdza się własne racje, a nie zwalaniem za wszystko winy na opozycję i obrzucaniem jej obelgami. Kultura i tolerancja. Za opozycją stoją wyborcy - LUDZIE. Zawsze można przecież liczyć na przejęcie elektoratu. Obecna ekipa rządząca miastem swoimi jadowitymi i otwarcie agresywnymi zachowaniami nikogo do siebie nie przekona, co najwyżej straci. Już straciła. To jest dzicz, nie demokracja. Dobra robota obroni się sama, nie trzeba poniewierać innymi, aby jej dowieść. Przeciwnie, powstaje wrażenie, że ta agresja ma coś przykryć. Niestety, na takiej właśnie agresji i sianiu nienawiści wobec politycznego przeciwnika do władzy doszedł PiS. Wczoraj marszałkini dała tego popis. Przykład idzie z góry. W pewnym więc sensie Kleczkowski - choć sam wydaje się być zrównoważony - ponosi konsekwencje polityki własnego ugrupowania. Nie wspominając już o tym, że wprowadził do RM osoby o takiej właśnie osobowości.

Luba..brawo 20.07.2021 07:26
Wspaniałe podsumowanie działań obecnej władzuni , zarówno w wymiarze lokalnym - augustowskim jak i krajowym - PiSowskim.

mieszkaniec 19.07.2021 19:17
Oczywiście że się zgadzam z Panem ale obawiam się że puka Pan do drzwi za którymi nic nie ma tylko pustka.

Konkurs 19.07.2021 18:03
Chamstwo tych pań zapisuje najbardziej wstydliwe karty historii Augustowa. Na największą propagatorkę chamskich zachowań wymienione panie zajęłyby ex equo pierwsze miejsce. Chociaż jednak Sylwia mogłaby wygrać. W konkursie najgłupszych odzywek pierwsze miejsce dla Onety, Alicja pierwsza w ogólnej durnocie.

Światło latarni 19.07.2021 17:58
Marian ma rację, że te panie reprezentują sobą poziom spod budki z piwem lub niżej. Braki w wychowaniu, kulturze, wykształceniu, oczytaniu powodują agresję wobec normalnego wykształconego świata. Dlatego Sylwia Bielawska ludzi z tytułami magistra czy doktorami nazywa patointeligencją. To wynika z deficytów intelektualnych, kulturowych, edukacyjnych przejawiających się agresją słowną i nienawiścią do ludzi bez takich zaległości.

promyk 19.07.2021 19:40
Bardzo trafna diagnoza.

buahahaha 19.07.2021 23:45
"reprezentują sobą poziom spod budki z piwem lub niżej" jak ktoś przez pół życia nalewa piwo i smaży ryby to co się dziwić

Posłuchaj Alicja 19.07.2021 17:46
Cały Augustów (bez Naszego Miasta, ale to margines w każdym tego słowa znaczeniu) łączy się w apelu z panem Marianem

zachmurzenie duże

Temperatura: 3°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 12 z dnia 18 gru - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Jeden pisze, drugi czyta a trzeci tłumaczy..Data dodania komentarza: 22.02.2026, 13:18Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: Nie zrobi się złotego pierścionka z kociej kupyTreść komentarza: Niech burmiszcz Karolczuk podczas przemówień jego adwersarzy z KO, nie robi teatralnych gestów przy pomocy swojej wykrzywionej nienaturalnie facjaty. Zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym jako organ wykonawczy jest bezpośrednio zobligowany do tworzenia i przedkładania projektów uchwał dla rady gminy, więc niech nie zrzuca odpowiedzialności za swoje gnioty, przy popełnieniu których domniemam, pomagają mu dwaj jego zastępcy, którzy podczas przemówień radnych z KO symptomatycznie spuszczali głowy.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 12:49Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o metodach zastępcy burmistrza i metodzie opłat za odpady w Augustowie (video)Autor komentarza: Tragifarsa gamoni spod znaku Nasze Miasto-PiS udających zarządzanie zaściankowiejącym miastemTreść komentarza: Co to są za burmistrze i po co jest ich aż trzech, skoro nie potrafią napisać i przedłożyć radzie miejskiej projektu uchwały regulującej tak prostą materię, jak opłata za śmieci ponoszona przez mieszkańców Augustowa i przedsiębiorców działających w Augustowie? Może nadszedł czas, żeby zakończyć w urzędzie miejskim tę tragifarsę udającą burmistrzowanie, uskutecznianą przez niewydarzonych gamoni i kompulsywnych dyletantów spod znaku Nasze Miasto-PiS? Coś chyba jest na rzeczy, skoro trzej jeźdźcy augustowskiej apokalipsy nie potrafią napisać prostego projektu uchwały, natomiast świetnie radzą sobie w pajacowaniu na służbowych fb i w topornie propagandowej gazetce pod redakcją żałosnego kabotyna.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 11:57Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: Tragifarsa gamoni spod znaku Nasze Miasto-PiS udających zarządzanie zaściankowiejącym miastemTreść komentarza: Co to są za burmistrze i po co jest ich aż trzech, skoro nie potrafią napisać i przedłożyć radzie miejskiej projekt uchwały regulującej tak prostą materię, jak opłata za śmieci ponoszona przez mieszkańców Augustowa i przedsiębiorców działających w Augustowie? Może nadszedł czas, żeby zakończyć w urzędzie miejskim tę tragifarsę udającą burmistrzowanie, uskutecznianą przez niewydarzonych gamoni i kompulsywnych dyletantów spod znaku Nasze Miasto-PiS? Coś chyba jest na rzeczy, skoro trzej jeźdźcy augustowskiej apokalipsy nie potrafią napisać prostego projektu uchwały, natomiast świetnie radzą sobie w pajacowaniu na służbowych fb i w topornie propagandowej gazetce pod redakcją żałosnego kabotyna.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 11:52Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o metodach zastępcy burmistrza i metodzie opłat za odpady w Augustowie (video)Autor komentarza: Priorytety burmiszcza Karolczuka i insrybutorowo-jablonkowej egzekutywy spod znaku Nasze Miasto-PiS☝️💪🤡👺👹🚀🛰🛸🥸💸💰💰💰🤑🤝👏📉🏚🏚🏚Treść komentarza: Po pierwsze: przedsiębiorcy powinni być rozliczani za rzeczywiście wytworzone odpady, a nie w korelacji z ilością zużytej wody; po drugie: dla mieszkańców opłaty za śmieci powinny być obniżone do około 10 zł za m³ zużytej wody i naliczane na bieżąco, a nie za dane archiwalne wzięte z dupy, czyli za poprzedni rok; po trzecie: opłata za śmieci powinna być naliczana proporcjonalnie za każde zużyte 10 litrów wody, a nie zaokrąglana do 1 m³. Np.: za zużyte 1,27 m³ wody po nowej ww. stawce lokator zapłaci za śmieci 12 zł 70 gr, a nie jak obecnie ma to miejsce, musi zapłacić 30 zł. Niegramotne burmiszcze przytulają w urzędzie za swoje niewydarzone dyletanctwo uposażenia rzędu kilkuset tysięcy rocznie, więc dla nich kilkadziesiąt złotych w to, czy w tamto nie robi żadnej różnicy - no może poza wieczne skrzywionym i ostatnio mocno opuchniętym na facjacie kabotynem-dusigroszem - natomiast dla większości mieszkańców Augustowa nawet kilkanaście złotych miesięcznie robi dużą różnicę w skali roku. Po czwarte: skoro wg burmiszcza Karolczuka miasto stać na dokładanie ponad ćwierć miliona złotych rocznie na uposażenie wymyślonego przez niego samego drugiego zastępcy burmistrza Augustowa, to tym bardziej powinny znaleźć się pieniądze w miejskim budżecie na przynajmniej częściowe finansowanie opłat za śmieci, szczególnie dla osób o niskich dochodach, w tym osób niepełnosprawnych i osób starszych oraz dla rodzin wielodzietnych, gdzie co do zasady zużywa się więcej wody.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 10:24Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: Priorytety burmiszcza Karolczuka i insrybutorowo-jablonkowej egzekutywy spod znaku Nasze Miasto-PiS☝️💪🤡👺👹🚀🛰🛸🥸💸💰💰💰🤑🤝👏📉🏚🏚🏚Treść komentarza: Po pierwsze: przedsiębiorcy powinni być rozliczani za rzeczywiście wytworzone odpady, a nie w korelacji z ilością zużytej wody; po drugie: dla mieszkańców opłaty za śmieci powinny być obniżone do około 10 zł za m³ zużytej wody i naliczane na bieżąco, a nie za dane archiwalne wzięte z dupy, czyli za poprzedni rok; po trzecie: opłata za śmieci powinna być naliczana proporcjonalnie za każde zużyte 10 litrów wody, a nie zaokrąglana do 1 m³. Np.: za zużyte 1,27 m³ wody po nowej ww. stawce lokator zapłaci za śmieci 12 zł 70 gr, a nie jak obecnie ma to miejsce, musi zapłacić 30 zł. Niegramotne burmiszcze przytulają w urzędzie za swoje niewydarzone dyletanctwo uposażenia rzędu kilkaset tysięcy rocznie, więc dla dnich kilkadziesiąt złotych w to, czy w tamto nie robi żadnej różnicy - no może poza wieczne skrzywionym i ostatnio mocno opuchniętym na facjacie kabotynem-dusigroszem - natomiast dla większości mieszkańców Augustowa nawet kilkanaście złotych miesięcznie robi dużą różnicę w skali roku. Po czwarte: skoro wg burmiszcza Karolczuka miasto stać na dokładanie ponad ćwierć miliona złotych rocznie na uposażenie wymyślonego przez niego samego drugiego zastępcy burmistrza Augustowa, to tym bardziej powinny znaleźć się pieniądze w miejskim budżecie na przynajmniej częściowe finansowanie opłat za śmieci, szczególnie dla osób o niskich dochodach, w tym osób niepełnosprawnych i osób starszych oraz dla rodzin wielodzietnych, gdzie co do zasady zużywa się więcej wody.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 10:15Źródło komentarza: Gorąco na sesji rady. Sprawa opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Od dawna apelowałem o to do Pana Cieślika. Czas zdjąć białe rękawiczki, przestać certolić się z prymitywami i pokazać "chamskim elitom" gdzie ich miejsce. Nagłośnić nieprawidłowości z możliwością popełnienia przestępstw. Następnie wnioski o pilną kontrolę odpowiednich organów ZEWNĘTRZNYCH w urzędach augustowskich. Do motyki, do mopa i zamiatania ulic pogonić to towarzystwo..Data dodania komentarza: 22.02.2026, 05:49Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o metodach zastępcy burmistrza i metodzie opłat za odpady w Augustowie (video)Autor komentarza: Klasa poniżej skaliTreść komentarza: Wstyd to mało powiedziane. Widać że, buractwo dorwało się do władzy i chyba myśli, że złapało Pana Boga za nogi. Władza już niejednej karierowiczce i niejednemu karierowiczowi resztki niezbyt okazałego rozumu dokumentnie odebrała.Data dodania komentarza: 22.02.2026, 00:51Źródło komentarza: Gorąco na sesji rady. Sprawa opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Bieda z nędząTreść komentarza: Ciągłe podwyżki , emeryci nie nadążają , prosimy opozycję o działaniaData dodania komentarza: 21.02.2026, 18:37Źródło komentarza: Wysoki budynek na Zarzeczu? Tadeusz Jaworski stawia pytania (nagranie)Autor komentarza: NowgdertTreść komentarza: Jak się chłop odgrażał Kleczkowskiemu że za chlańsko 3 razy wyleciał z roboty . Polecam obejrzeć .Data dodania komentarza: 21.02.2026, 18:36Źródło komentarza: Gorąco na sesji rady. Sprawa opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: ZgodnyTreść komentarza: Jestem zaData dodania komentarza: 21.02.2026, 18:34Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: Samorządowiec dr Sieńko vs naczelny ratuszowy kabotyn, kompulsywny krętacz-populista i "spadochroniarz" karierowicz-wulgarystaTreść komentarza: Niestety brakuje w augustowskiej radzie miejskiej radnych na poziomie, tj.: inteligentnych, kompetentnych, kulturalnych, działających na rzecz lokalnej społeczności samorządowców, jakim niewątpliwie był zastępca burmistrza Cieślika - dr Adam Sieńko. Niestety, ale za sprawą pisowskiego bezładu i promowanych przez największego szkodnika w historii Polski, niejakiego Jarosława K., towarzyszy-aparatczyków, żałosnych kabotynów, kompulsywnych niedoimów i tego typu karierowiczów spod ciemnej gwiazdy zebranych do kupy w pisowskiej sekcie, znaczna część klasy politycznej zarówno tej na szczeblu krajowym i samorządowym, skażona została ww. indywiduami i zeszła do poziomu rynsztoku odurzając blisko połowę suwerena, ultrapopulistycznym, odmóżdżającym bełkotem defekowanym w przestrzeni publicznej przez tychże popaprańców, w Augustowie reprezentowanych przez sitwę żałosnych kabotynów, niewydarzonych dyletantów i kompulsywnych kuglarzy spod znaku Nasze Miasto-PiS.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 18:23Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: ogarnia tematTreść komentarza: Pamiętam, że przedstawicielem burmistrza przez jakiś czas był pan Sieńko a potem został odwołany przez radnych burmistrza i powołany pan Sławomir Sieczkowski. Kilka lat temu, więc to on chyba wszystkim się zajmuje.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 17:44Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: Art. 156 i art. 160 kk; art. 444 i art. 445 kcTreść komentarza: Indolencja oraz zaniedbania i zaniechania właściciela i/lub zarządcy "Miejskiego wyciągu narciarzy wodnych w Augustowie" w zakresie ustawowo uregulowanego obowiązku zapewnienia bezpieczeństwa na obszarach wodnych, w żadnym stopniu nie mogą usprawiedliwiać organu wykonawczego działającego w gminie, czyli burmistrza Karolczuka oraz zarządcy obiektu, czyli CSiR w Augustowie, jeśli nie wywiązali się z ciążącym na nich obowiązku w przedmiotowej materii i tym samym dopuścili się narażenia na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu użytkowników jeziora Necko, w związku z niewłaściwym oznakowaniem miejskiego wyciągu narciarzy wodnych posadowionego na wydzielonym z jez. Necko akwenie zamkniętym dla ruchu żeglownego.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 17:36Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: WyborcaTreść komentarza: Jako dziecko bałem się wilków, ale życie to zweryfikowało. Teraz boję się baranówData dodania komentarza: 21.02.2026, 16:53Źródło komentarza: Gorąco na sesji rady. Sprawa opłat za śmieci w Augustowie (video)Autor komentarza: Referendum zakończy drenowanie miasta i mieszkańców przez egzekutywę Nasze Miasto-PiS oraz powstrzyma brnięcie Augustowa w kierunku zaścianka, zadupia i całkowitej zapaściTreść komentarza: Burmiszczowie Karolczuk, Chodkiewicz i Sieczkowski dbają zarówno o podwyżki swoich uposażeń dojmująco drenujących miejski budżet oraz o podwyżki opłat za wodę, ścieki, ciepło i wywóz odpadów komunalnych dojmująco drenujących budżety domowe mieszkańców Augustowa. Takie to z nich cwaniaczki z uposażeniami setkami tysięcy złotych uszczuplającymi budżet Gminy Miasto Augustów. Miejmy nadzieję, że niebawem w referendum mieszkańcy Augustowa zakończą zarówno permanentne drenowanie miasta i budżetów domowych mieszkańców, "ćwiczone" od ponad dekady przez insrybutorowo-jablonkową egzekutywę Nasze Miasto-PiS oraz ich ratuszowych żałosnych figurantów, "śliskich" lokajów i makiawelistycznych arywistów mrocznej triady.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 13:58Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o metodach zastępcy burmistrza i metodzie opłat za odpady w Augustowie (video)Autor komentarza: ☝️Kto jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpieczeństwa na obszarach wodnych w Augustowie? Kłania się art. 160 kk.⚖️Treść komentarza: Mocodawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za działania pełnomocnika, o ile ten działa w granicach umocowania (art. 95-109 Kodeksu cywilnego). Skutki prawne czynności (umów, oświadczeń) obciążają bezpośrednio mocodawcę, a nie pełnomocnika. W przypadku nadużycia pełnomocnictwa, odpowiedzialność mocodawcy może być ograniczona.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 13:17Źródło komentarza: Wypadek na jeziorze w Augustowie: skuter wodny uderzył w wyciąg nart wodnychAutor komentarza: wwwTreść komentarza: Panie Marnie ma pan rację , ale trzeba kilka spraw wyjaśnić? Proszę zapytać czyja siostra zarządza sprawami od śmieci, bo to po układach zatrudnieni znajomi ,, króliczka,, nie mają pojęcia , nie ogarniają tego , a pensje biorą z naszych podatków. Cieć był i jest cieciem, prostak i gbur,należy zrobić referendum i odwołać ich wszystkich.Data dodania komentarza: 21.02.2026, 12:50Źródło komentarza: Mocny komentarz Mariana Dyczewskiego po sesji rady miejskiej w Augustowie (video)Autor komentarza: żabaTreść komentarza: Panie Leszku! trzeba zawiązać komitet referendalny. Stanąć na jego czele i przestać z nimi użerać się. Bawią się z mieszkańcami. Trzeba udowodnić kto ma rację. Nadszedł czas próby. PowodzeniaData dodania komentarza: 21.02.2026, 10:48Źródło komentarza: Leszek Stanisław Cieślik o metodach zastępcy burmistrza i metodzie opłat za odpady w Augustowie (video)Autor komentarza: BasiaTreść komentarza: Zachowanie dno dna, brak kultury, wstyd, kto ją wybrał. Klasy brak.Data dodania komentarza: 20.02.2026, 22:09Źródło komentarza: Gorąco na sesji rady. Sprawa opłat za śmieci w Augustowie (video)
Reklama