Dokumentacja dotycząca projektu dostępna jest:
- w wersji papierowej w siedzibie Ministerstwa Infrastruktury przy ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie (bud. A pok. 57a) w godzinach 9.00-15.00, gdzie jest ona wyłożona do wglądu,
- w wersji elektronicznej (poniżej, w zakładce materiały).
Uwagi można zgłaszać w następujący sposób:
- na formularzu - przesyłając na adres e-mail: [email protected],
- na formularzu - przesyłając drogą pocztową na adres Departamentu Dróg Publicznych: ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa (w przypadku przekazania uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu formularza do MI),
- na formularzu - składając osobiście w siedzibie MI (Kancelaria Główna),
- składając ustnie do protokołu w MI ul. Chałubińskiego 4/6 w Warszawie (bud. A pok. 57a w godz. 9.00-15.00).
Uwagi przekazane w innej niż ww. formie (np. listy poparcia, korespondencja w postaci tekstu ciągłego, formularze przedrukowywane w prasie) nie będą rozpatrywane w procesie konsultacji.
Przekazanie do Ministerstwa Infrastruktury uwag na formularzu, bez względu na sposób ich przekazania (drogą elektroniczną, pocztą, osobiście) wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zapoznania się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenia zapoznania się z Informacją skutkuje brakiem rozpatrzenia uwag.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Ministerstwo Infrastruktury (Departament Dróg Publicznych).
Sprawozdanie z przebiegu i wyników konsultacji zostanie zamieszczone na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury w terminie 30 dni od zakończenia konsultacji.
Uwagi można zgłaszać w terminie od 14 lutego 2020 r. do 20 marca 2020 r.
Uwagi złożone poza ww. terminem zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Ministerstwo Infrastruktury
Napisz komentarz
Komentarze