Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 30 grudnia 2025 07:34
Reklama
Reklama

Wywiad z burmistrzem Mirosławem Karolczukiem

Podziel się
Oceń

Rozmowa z burmistrzem Augustowa Mirosławem Karolczukiem o zakwalifikowaniu się przez miasto do kolejnego etapu programu „Rozwój Lokalny” i związanych z tym szansach.
Wywiad z burmistrzem Mirosławem Karolczukiem

Bartosz Lipiński

Sukces i szansa dla Augustowa

Panie burmistrzu, na grudniowej sesji rady miejskiej przekazał pan dobrą wiadomość, że zarys projektu złożony przez Gminę Miasto Augustów w ramach programu „Rozwój Lokalny” zakwalifikował się do drugiego etapu konkursu. Proszę powiedzieć, czego dotyczy wniosek i co zostało w nim ujęte?

-Z dumą mogę poinformować mieszkańców, że kilka miesięcy naszej pracy przyniosło efekt. Złożony przez nas tzw. zarys projektu został wysoko oceniony. Zajęliśmy 25 miejsce na 212 miast. Uzyskaliśmy wyraźnie więcej punktów niż Łomża i Hajnówka. Dwukrotnie więcej od Suwałk. Wynik równy z nami z okolicznych miast uzyskał jedynie Ełk.

Jednym z głównych elementów naszego dokumentu „Augustów to przyszłość! Kompleksowy Program Rozwoju Miasta” jest diagnoza problemów, które mogą wywierać negatywny wpływ na rozwój miasta. Kolejnym elementem jest identyfikacja potencjałów rozwojowych. Dodatkowo zwróciliśmy uwagę na wyzwania w kontekście rewitalizacji miasta, a także niedostosowanie wielu rozwiązań technicznych do potrzeb osób starszych, matek z dziećmi, osób niepełnosprawnych. Już przed realizacją tego projektu podjęliśmy szereg działań, które takie bariery likwidują, mowa tu przede wszystkim o programie Augustów Bez Barier, który systematycznie realizujemy. Jednak Projekt Rozwoju Lokalnego to działanie na skalę dotychczas w Augustowie niespotykaną. Dlatego jesteśmy zdeterminowani do dalszej pracy. Sukces w postaci przyznania środków będzie odczuwalny dla każdego mieszkańca.



Napisz komentarz

Komentarze

Solidawnowść 16.02.2020 08:08
Tak dla ścisłości. W tej grupie klakierów Karolczuka głosującej za horrendalnie wysokimi podwyżkami, są oprócz wszystkowiedzących biznesmenów, nie tylko obecni działacze Solidarności - CHUDECKI I SZCZERBAKOW, ale i byli długoletni członkowie tej prospołecznej organizacji - Pani ROSZKOWSKA i Pan OSTAPOWICZ. Po prostu wstyd i kompromitacja.

Nie! Dla tych dwóch 16.02.2020 10:59
Mięta i Mirę, ludzie nadziwić się nie mogą, że tak postępujecie. A propo, mirek kiedy wybory w Bat?

kiedy wybory? 16.02.2020 12:23
Kiedy wybory w solidarności BAT? Będę się teraz interesować tym wydarzeniem, bo przewodniczący Mirosław zaprzecza wszystkiemu co kojarzy się ze związkiem zawodowym. Głosuje np. w radzie cały czas przeciwko zwykłym ludziom, ślepo popierając władzę. Był też przeciwko nauczycielom, za obniżeniem dodatków dla dyrektorów szkół. Chyba już w ogóle zapomniał jaką pełni rolę.

nn 16.02.2020 14:18
widzę że jesteś jednym z radnych ,bo jesteś dobrze zorientowany ,wstyd panie radny

niezadowolona 15.02.2020 15:48
60-80 % podwyżki brzmi dużo ale podaj w liczbach ile 50 gr, czy 1 złote podwyżki ,i jeszcze nie zapomni powiedzieć czego dotyczy ta podwyżka

Gral 16.02.2020 07:31
Czteroosobowa rodzina, która dotychczas musiała zapłacić za segregowane śmieci 135 złotych kwartalnie, od nowego roku zapłaci 252 złote. Rodzina pięcioosobowa zwiększy obciążenia do 279 złotych, a szecioosobowa do 282 złotych. Gospdarstwa domowe złożone z trzech osób zapłacą192 złote, dwuosobowe i jednoosobowe poniosą koszt odpowiednio 129 i 66 złotych Rada Miejska w Augustowie zmieniła stawki za pobyt w miejskim żłobku. Zgodnie z przyjętą uchwałą rodzice będą płacili za miesiąc 250 złotych. Ale to nie wszystko, ponieważ do tej kwoty trzeba doliczyć jeszcze stawkę żywieniową. Radni określili, że nie może być ona wyższa niż 7 złotych dziennie.. To tylko nie które stawki Pani ,, Niezadowolona" jeżeli Pani to za mało to proszę się zgłosić do Radnych z NM i PIS i tych dwóch Panów z Solidarności to może podwyższą jeszcze. I skończ już wypisywanie bzdur.

niezadowolona 16.02.2020 10:06
podwyżki za śmieci są w całej Polsce nie tylko w Augustowie więc to ty już piszesz bzdury ,jeśli chodzi o żłobek nie było podwyżki od kilku lat więc wcześniej czy później musiała być bo jak wiadomo wszystko drożeje od prądu po żywność ,napisz jeszcze o ile więcej będą płacić za żłobek bo nie wszyscy wiedzą jak dużą jest podwyżka .Nigdy nie było 500 plus i rodzice wychowali swoje dzieci , prowadzili do żłobka i nie płakali, mając darmowe pieniądze raptem jest źle i to wina radnych .Paliwo poszło w górę ,prąd ,żywność to też wina radnych ?to nie są bzdury to rzeczywistość to ty piszesz bzdury . Uważasz że jak będzie nowy burmistrz i nowi radni to nie będzie podwyżek, chyba że ty będziesz do tego wszystkiego dopłacał

Fgvdgh 16.02.2020 11:00
Oho... Boimy się, że już niedługo nowe przyjdzie?

W. 16.02.2020 11:33
To jest rzeczywistość, ale tę rzeczywistość zafundował nad rząd PiS, rozdając kasę na prawo i lewo, np. miliardy na propagandę w tv, o swoich premiach i innych potrzebach dla kolesiów nie zapominając. Podwyższono płacę minimalną, przerzucając to na pracodawców. To wiadomo było, że muszą być podwyżki WSZYSTKIEGO. To było do przewidzenia. Ale ludzie cieszyli się z 500+ i 13 dla emerytów, choć to była kiełbasa wyborcza. dziś 500 warte jest już tylko 350, ale ślepy lud tego nie widzi. Nic dziwnego więc, że radni PiS i ich zwolennicy jako reprezentanci sprawców tego wszystkiego są dziś za podwyżkami, bo nie mają wyjścia. Tylko niech nie kłamią, że to jakieś inne siły te podwyżki fundują. Są współwinni.

robot 16.02.2020 13:06
Cofnij się jeszcze w czasie proponuję. Rozglądnij się do dokoła i zobacz ile mieszkańcy płacą za wywóz śmieci w Suwałkach , Ełku, Grajewie itd. Jak widać Głosowałaś / Głosowałeś za podniesieniem opłat więc raptem sumienie ruszyło ? No cóż jak Ci jest za tanio Proszę bardzo Dziecko zaprowadź do prywatnego przedszkola lub szkoły , możesz też przekazać darowiznę Necku lub w Wodociągom lub też ciepłowni skoro Ci się tak dobrze pracuje w BAT" Widzę że Cię bardzo boli 500+ możesz spróbować i ty bo widzę że dzieci wyrosły lub w ogóle ich się niema ? Twoim zdaniem skoro ludzie dostają na dzieci 500 zł to powinni wzbogacić spółki miejskie, żłobki i przedszkola myślenie, godne związkowca. Jeszcze raz napiszę bo widzę że czegoś nie rozumiesz nie jestem przeciw całkowitym zakazom podwyżek tylko trzeba mieć w tym trochę rozsądku , Nie udało się Ci z tym 1 zł i 50 groszami CO ? Raczej to mieszkańcy są zniesmaczeni waszym postępowaniem Panie Radny / Radna.

Egoizm 16.02.2020 13:33
Pani,, zniesmaczona" czy ,,przewodniczący" W tym mieście nie wszyscy dostają 500 + są też emeryci i ręciści którym każda podwyżka jest bolesna gdyż każdą złotówkę oglądają z obu stron czy wykupić receptę, zapłacić rachunki, kupić opał na zimę itp. Nie wszyscy się ślizgają w BAt .Młody Bóg zapomniał ( zresztą już nie taki młody ) Twoje podejście jest bardzo egoistyczne . Wiem zaraz powiesz że przecież dostają 13 emeryturę w wysokości 900 zł . To przecież ich stać na podwyżki Żałosne.

tzw. zniesmaczona 16.02.2020 14:16
panie egoizm emeryci nie chodzą do żłobka ,

Egoizm 16.02.2020 16:08
Tragedia Ha,ha ,ha , ha :-) Ale się ubawiłem :-) No fakt nie chodzą :-) . Zuch. Będziemy całą rodziną z całą uwagą śledzić Twoje dalsze głosowania możesz być tego w 100% pewien.

Zygmunt August 15.02.2020 09:47
Powraca sprawa Rybackiej ! Otóż nasz panujący Burmistrz postanowił nie czekając na wyrok sądu gdyż działka jest przedmiotem sporu utwardzić ją pod Parking tłumacząc się słowami ,, Uważamy, że roszczenia są bezzasadne. Utwardzamy teren już teraz, ponieważ inwestycja na Rybackiej postępuje bardzo sprawnie. Przez to, że nie ma zimy, prace idą szybko. Nie chcemy więc odkładać czegoś, co później będzie wymagało dużego nakładu. Chcemy, aby nie było tam błota."(https://augustow.org/2020/wladze-augustowa-zaczely-prace-na-spornej-dzialce-przy-ulicy-rybackiej/) W takim razie pytam Pana jak to z tą działką jest . Na początku była informacja że miasto czyli Pan przekazał tą nieruchomość miejską bezpłatnie pod parking dla restauracji. Czy to była dzierżawa przekazana czy tak sobie to było zrobione wedle mego widzi mi się , nie wiem ale chyba odbyło się to bez żadnego przetargu czy konkursu itp. Faktem że prokuratura po zbadaniu sprawy, niczego się nie dopatrzyła chociaż było to tak transparentne że min. dotyczyło to jednej z Pań będącej do tej chwili Radną . Następnie opinia publiczna została powiadomiona że do owej działki swoje roszczenia wniosła sąsiadka tym samym nieruchomość stała się punktem spornym . W tej chwili mieszkańcy dowiadują się że pomimo iż trwa spór Władze miasta postanowiły przy okazji remontu ulicy rybackiej wznowić prace które mają na celu utwardzenie działki i jak mniemam położeniu tam nawierzchni np, typu kostka brukowa czy też inne . Czegoś tu nie rozumiem a mianowicie w końcu czyja jest ta działka ? bo jeżeli została przekazana to dla czego miasto ponosi koszty za utwardzenie ? Druga sprawa najważniejsza Pan Burmistrz winien działać zgodnie z literą prawa i jak się domyślam o tym wie, prawda ? To dla czego Pan nie czeka na rozstrzygnięcie sporu który musi się zakończyć prawomocnym wyrokiem sądu w spornej sprawie ? Po wyższe Pana stwierdzenie że roszczenie jest bezzasadne i że prace postępują na Rybackiej szybko że błoto itd jest zgoła rzeczy Żałosne ! Pan jako urzędnik samorządowy powinien jeszcze raz powtórzę przestrzegać prawa i nie wchodzić w kompetencję sądów ! które w tej chwili pan bagatelizuje . Pan powinien znać zasadę ,, NIE MOŻNA BYĆ SĘDZIĄ W SWOJEJ SPRAWIE " W związku z powyższym to jest karygodne zachowanie które lekceważy będących w sprawie , mieszkańców lecz przede wszystkim SĄD przed którym toczy się rozprawa . Pan powinien dawać przykład praworządności a nie lekceważenia przepisów PRAWA. Ad vocem Zygmunt August.

Bezprawie 15.02.2020 19:01
On mysli, że jest ponad prawem????

kkk 18.02.2020 08:30
myślę ,że to wszystko uzgodnili będąc razem na wczasach mieli spokój i przeanalizowali całą sytuacje.l

KASTA 15.02.2020 06:13
Panie Karolczuk kim Pan Jest ? Dla czego Pan znowu nie czekając na orzecznictwo sądu rejonowego w Augustowie nakazuje firmie remontującej ul. Rybacką utwardzać parking na działce przekazanej za darmo wiadomo komu ! Wszak proces ruszył dopiero 14 lutego br. A Pan zna już zna wyrok ? Czy sędzia prowadzący przekazał już tą wiadomość ? Czy może ktoś inny a może zatrudniona w urzędzie miejskim Pani mecenas ? To jest skandal i lekceważenie wymiaru sprawiedliwości a przede wszystkim mieszkanki która rości prawo do tej nieruchomości . Pana słowa są nie do opisania świadczące o.... sam nie wiem jak to sformułować bo same przekleństwa cisną mi się na usta ,, Uważamy, że roszczenia są bezzasadne. Utwardzamy teren już teraz, ponieważ inwestycja na Rybackiej postępuje bardzo sprawnie. Przez to, że nie ma zimy, prace idą szybko. Nie chcemy więc odkładać czegoś, co później będzie wymagało dużego nakładu. Chcemy, aby nie było tam błota''. Śniadkowska zwraca uwagę, że choć właściciel wciąż nie jest określony, to z gruntu i tak korzystają głównie klienci sąsiedniej restauracji. Prowadzi ją Paweł Bielawski, mąż radnej z ugrupowania wspierającego burmistrza. Teren początkowo został użyczony mu bez przetargu, a teraz powstaje tam parking. Sprawę badała prokuratura, jednak nie znalazła żadnych nieprawidłowości. źródło: https://augustow.org/2020/wladze-augustowa-zaczely-prace-na-spornej-dzialce-przy-ulicy-rybackiej/

Związkowcy z BAT 14.02.2020 13:54
Do M. Chudeckiego i M. Szczerbakowa Jako związkowcy Solidarności głosowaliście za podwyżkami niemal wszystkich opłat w mieście (50 - 80 % za śmieci, mieszkania, żłobek itd.), głosowaliście też za zwolnieniem człowieka z pracy. Jesteście zwykłymi klakierami Karolczuka, a nie związkowcami. Wybory w Solidarności już niedługo. Choć najpierw sami powinniście zapaść się pod ziemię.

hgw 14.02.2020 22:51
To w końcu ktoś się wkurzył ale jak dla mnie bardzo trafnie. Nic dodać nic ująć .

ccc 15.02.2020 06:45
Brawo !!!!

niezadowolona 15.02.2020 07:07
a czy wy nie dostajecie podwyżki w pracy ,powinniście powiedzieć nie chcemy starczy nam ta wypłata którą mamy ,wszystko drożeje ,śmieci podrożały w całej Polsce,czynsz w spółdzielni mieszkaniowej skoczył do góry ,do kogo pretensja ,może do rządu że podniósł średnią krajową ,

Robot 15.02.2020 13:23
Nie widzę podwyżek rzędu 80 % .ze strony państwa ? Skąd masz wiadomości o średniej krajowej z TVP info ? Jakoś nie widzę aby nasze zarobki w Augustowie wzrosły ! Chyba że u twego męża ? Lub Państwa Radnych którzy wpisali się wszyscy do trzech komisji. Zejdź na ziemię . Podwyżki może i są nie unieniknione ale można było to rozłożyć w czasie a nie zgrubnej rury z uśmiechem na ustach z lekceważącym do tego komentarzem.

Augustów 13.02.2020 21:29
Działania pańskie to porażka i wstyd. Augustów zamienia się w miasto wymarłe, to szczególna pana zasługa i tego flapa. Wstyd. Wystarczy spojrzeć na Sokółkę czy inne małe miasta w regionie, one się rozwijają, wy proponujecie tylko pr. Wszelkie inwestycje są teatrem, Wojska Polskiego bez pasów i oświetlenia, Wilcza wciąż niedokończona, ulice bez chodników. Światełka w parku to wasza zasługa. Brak słów.

Zygmunt August 13.02.2020 10:27
A ja tak sobie pozwolę na zobrazowanie ostatniego półtora roku pod wodzą Pana Karolczuka. Panie Karolczuk rozpoczął Pan swoje urzędowanie jeszcze przed objęciem stanowiska obiecując że urzędnik D.S przestanie być kierownikiem oświaty gdy Pan wygra wybory .Takiego chwytu żaden z poprzedzających Pana Burmistrzów nie stosował nawet w najbardziej brutalnej kampanii. No cóż nie ziścił Pan tego planu ponieważ Pan Dariusz sam zrezygnował nie widząc cienia współpracy z Panem i formacją NM . Chwała mu za to ( nie tak jak obecnie co nie którzy ), z czystej przyzwoitości nie będę poruszał poparcia pana kandydatury przez Pana Europosła Jurgiela za jak mniemam namową Pana Kleczkowskiego ( zakończenie przyjaźni wszyscy znamy),ale do sedna. Następnie wziął się Pan za porządkowanie urzędu zwalniając dyscyplinarnie kilku urzędników, Później do patrzył się Pan lub Pana zespół nieprawidłowości w przetargu na wymianę palenisk gdzie stosowana była Faksymile . Nie czkająca na orzecznictwo sądów zwołał konferencje w której padły mocne słowa i unieważnienie przetargu, co w efekcie nie przyniosło żadnych rezultatów gdyż prokuratura nie dopatrzyła się znamion przestępstwa ! Nastała wiosna i lato a wraz z nimi obraz nędznego i zaniedbanego z pousychanymi drzewkami nie wspomnę o zielsku w donicach parku w centrum miasta , zaśmieconych bulwarów , brudnych ulic . Za wszystkie uwagi dotyczące nieprawidłowości wskazane przez mieszkańców bardzo dziękował Pana zastępca. Kolejny sukces to budowa Parku Herberta na osiedlu lipowiec a teraz jak się dowiadujemy remontu czy też budowy wszystkich uliczek z nazwą drzew na tym że osiedlu no i oczywiście ale to już moje zdanie( w perspektywie powinniśmy w tamte okolice przenieść centrum miasta ). To z pewnością zapewni dozgonną wdzięczność mieszkańców a tym samym dożywotnio pełnienie funkcji przynajmniej Radnego dla Pana zastępcy. Cieszy nas to nie z miernie że co niektórzy Państwo radni ze swoich okien w domach podziwiają nowe ulice z chodnikami i nowoczesnymi latarniami. Jak mniemam istnieje jakaś lista prawdo podobnie na której ustalona była kolejność remontu czy budowy ulic . Budżet uchwalony został jedyny taki na przestrzeni wielu lat z rozmachem gdy Warszawę podnoszono z gruzów po ostatniej wojnie. Tylko nikt nam nie mówi kto i kiedy będzie spłacał tak horrendalne zadłużenie . Wiem że miasto Suwałki w nie pamiętam którym roku miało podobną sytuacje ale to inna bajka gdyż dochody do budżetu zupełnie inne z racji ilości mieszkańców i zakładów funkcjonujących na terenie miasta. No tak przecież u nas jest teren szumnie zwany inwestycyjnym Suwalskiej podstrefy ekonomicznej ale cóż Pan obiecał sprzedać wszystkie działki i co dalej ? Notoryczne przerwy w oświetleniu ulic na terenie miasta . Prawdo podobnie jacyś złośliwcy otwierają skrzynki i robią nam psikusa. No cóż moim zdaniem skrzynki są zile zabezpieczone przez właściciela lub operatora ale w Pana opinii to oni nie my. Ne zapomnijmy również o podwyżkach dla mieszkańców wszak dawno nic nie drożało to do góry co niektóre bez mała o 80% niektóre o 60% z czystej przyzwoitości nie będę wymieniał jakie bo cisną się same wulgaryzmy na język . Dochodzimy do następnej konferencji można przyjąć hitu roku zresztą jak poprzednia dotyczące obwodnicy w wariancie ,, Burmistrza" chociaż Pan mówi o naszym zespole. Ten tajemniczy jak dotąd twór zebrany jak mniemam z samych fachowców narysował kreskę wiodącą przez urocze tereny puszczy Augustowskiej chronionej prawem Unijnym Natura 2000. Ale jak widać nie stanowi to żadnego problemu jak również że proponowana droga wybiega poza obszar administracji Waszego miasta. Trudno niech się inni podporządkują,. minę fakt że nie spotkał się Pan z sąsiadami i nie przedyskutował tego wariantu tylko szybko pojechał do władz nadrzędnych. To świadczy o ignorancji i dyskryminacji innych mieszkańców Powiatu Augustowskiego i Sejneńskiego nie wspominając o dewastacji środowiska naturalnego z którego słynie ta kraina. Otoczył się Pan kilkoma a dosłownie 11 Radnymi którzy biją Panu Brawo za tak śmiałe poczynania nie zważając na płynący zgoła odmienny głos społeczeństwa. Cóż pewnie to zabrzmi górnolotnie ale ta lokalna historia Pana osądzi ale póki co życzę samych sukcesów i jeżeli coś napisałem nie tak to przepraszam. Z poważaniem mieszkaniec Zygmunt August.

H. P 13.02.2020 11:32
Brawo. Świetny tekst!!!!!

Ala 13.02.2020 21:17
Dziękuję za ten komentarz. Lepiej nie można byłoby tego ująć.

Zygmunt 13.02.2020 12:47
Brawo August, trafiłeś w samo sedno. Nic dodać, nic ująć.

NIE_DLA_NM 02.03.2020 08:43
Można jeszcze do tego dodać wydaną grubą kasę (prawdopodobnie większą niż oficjalnie głosi burmistrz) dla magika z Suwałk za ułożenie rozkładu komunikacji miejskiej, która jak się okazało dla nikogo nie pasowała i zostanie przywrócona do pierwotnej wersji chyba??

Pod ogryzkami 13.02.2020 06:43
Plastus za plecami stal, stal i doczekał się ulicy

apteki górą 12.02.2020 17:22
Burmistrz powołał komisję ds. oceny wniosków o przyznanie stypendiów artystycznych. Burmistrza reprezentuje aptekarz!!!!!!!szok

Tyuhv 13.02.2020 06:43
Materiał a film

Hjvvt 13.02.2020 21:17
Kto to aptekarz?

jam 21.02.2020 11:02
Miał świetnego polonistę, da radę :)

dosyć tej nieudolnej władzy 11.02.2020 06:55
Największym zagrożeniem dla Augustowa są rządy Karolczuka i Naszego Miasta. Jak odrzucić PR i te kilka dróg to zostają piękne biało niebieskie folderki, gazetkka propagandy miejskiej i niezrealizowane obietnice.

Jarek 12.02.2020 11:41
te kilka to kilkadziesiąt dróg których nie zrobili wszyscy inni burmistrzowie razem wzięci... buhahahaaha. a oprócz dróg jest wiele innych inwestycji w tym najwięcej z dofinansowania UE ale po co dyskutować z kimś kto o tym nie ma pojęcia???? Ludzie widzą i zagłosują za 4 lata.....

Propaganda 12.02.2020 22:34
Proszę podać ile km tych ulic a raczej uliczk zbudowali !

duduś 13.02.2020 11:49
Panie Jarku czekamy na podanie ilości kilometrów zrobionych dróg. Chyba, że Pan się wstydzi powiedzieć w myśl powiedzenia"wiem ale nie powiem". Buahahahahaha. Ludzie widzą i nie zagłosują.

Oby 13.02.2020 12:49
Może 5 km?

BAU 10.02.2020 14:51
" Pofesjonalizacja " UM,jak zachodzę to panie dosłownie " pełną gebą " jedząc śniadanie mi odpowiadają.Panie-zapewnij ludziom stołówkę,a nie przy biurku z dokumentami,to nie jest w domu,gdzie coś takiego ujdzie.Chociaż nie powinno.Na przestrzeni ostatniego roku spotkałem takie sytuacje,a "profesjonalizacja " bardziej kojarzy sie mi tam z nepotyzmem.Do tego bałagan w dokumentacji,która jest mi potrzebna,ciągle coś-dlaczego ? Jasne,że ogólnikowo pisze,ale nie ściemniam.

Pokręcony urząd 13.02.2020 21:19
A na rogu palarnie zrobili. Panie Mirosławie, panie Filipie panujecie nad własnym pracownikami?

Pet 15.02.2020 12:43
Piwnice też warto zwiedzić

mieszkanka 15.02.2020 07:00
czy ty śniadania nie jesz ,w każdym urzędzie jedzą śniadanie na biurku trochę tolerancji ,stołówka nic nie zmieni bo będziesz miał pretensje że jest przerwa na śniadanie i drzwi zamknięte .myślę że pani przełknęła to co miała i zostałeś wysłuchany ,trochę tolerancji ,

Porażka 15.02.2020 12:26
Zgodnie z przepisami Bhp, pracodawca zobowiązany jest zapewnić pomieszczenie socjalne swoim pracownikom,. Każdy urząd takowe posiada proszę pani, tylko nie nasz. W żadnym urzędzie posiłków nie sporzywa się przy biurku, bo to co najmniej brak kultury, ale zespół burmistrza jak najbardziej i nie widzi w tym nic złego.

Pokoik obok 15.02.2020 12:42
Magda spokojnie. Ty i takkawy przy swoim biurku nie piesz ??.

słabe opady śniegu

Temperatura: -3°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1002 hPa
Wiatr: 15 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 11 z dnia 27 lis - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: BAUTreść komentarza: Witacze na rogatkach miasta : Augustów jest Zaniednany! To samo zamiast kocham te miasto...takie czasy.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 20:52Źródło komentarza: Mocna wypowiedź o sytuacji miasta: „Augustów marnuje swoje szanse”Autor komentarza: QwertyTreść komentarza: Na Facebooku robią cyrk ze szpitala. Posty pisane przez ChatGPT i zdjęcia promujące członków wiadomo której partiiData dodania komentarza: 29.12.2025, 18:58Źródło komentarza: Miasto na sprzedaż, budżet bez rozwoju. Dlaczego projekt budżetu Augustowa na 2026 rok jest alarmujący?Autor komentarza: ...uważam, że Augustów marnuje swoje szanse (...) Augustów jest zaniedbany...☝️💪🤡👺🥸🚀🛰🛸💸🤑📉🏚🏚🏚🤝👏Treść komentarza: Inwestor stwierdza brutalną dla Augustowa i jego mieszkańców prawdę. Bardzo to smutne i niestety prawdziwe co dzieje się z Augustowem po dekadzie rządów ekipy spod znaku Nasze Miasto-PiS. Jednak trzeba pamiętać, że insrybutorowo-jablonkowe towarzystwo wzajemnej adoracji nie wybrało się samo. Ktoś przecież chojnie finansował kampanie wyborcze dla naczelnego ratuszowego ultrakabotyna i mu powinowatych kompulsywnych kuglarzy, picerów, pozerów i farmazoniarzy, żeby otumanić mieszkańców fetorem populistycznej naftaliny spod insrybutorowych gruszek na wierzbie i tym podobnych infantylnych opowieści z mchu i paproci.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 18:43Źródło komentarza: Mocna wypowiedź o sytuacji miasta: „Augustów marnuje swoje szanse”Autor komentarza: Mieszkaniec.Treść komentarza: No i kicha Waldemar na sesje Rady Gminy nie przybył ,ciekawe czego on tak się boii, czy może się wstydzi . Ale na dzisiejszej sesji to popis dała sołtys ze wsi Danowskie , nie wiadomo było czy płakać czy się śmiać.Ale cóż jak wójtem była Winiewicz to jej nic nie przeszkadzało ,a teraz to ma jakieś obiekcje.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 17:25Źródło komentarza: Jerzy Kłoczko apeluje do radnego rady powiatu augustowskiego (nagranie)Autor komentarza: Insrybutorowo-jablonkowy gang à la OlsenaTreść komentarza: Inwestycja związana z budową kładki, jeśli w ogóle zostanie zrealizowana, będzie bardzo interesującym materiałem do szczegółowej weryfikacji dla niektórych służb.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 13:27Źródło komentarza: Kładka „prawie gotowa”, ale bez zgód i bez projektuAutor komentarza: Augustow-developmentTreść komentarza: a ja wiem - pozycja "różne rozliczenia i rezerwy" to kasa dla pełnomocników burmistrza, nagrody, premie dla swoich popleczników i ogólnie kasa dla swoich i tzw. przeżarcie . Ale rozwój Augustowa jest widoczny - świadczy o tym funkcjonowanie dwóch zastępców burmistrza którzy za swoje 50 tys miesięcznie pracują 24 godziny na dobę aby Augustów rozwijał się i był perłą w koronie PolskiData dodania komentarza: 29.12.2025, 13:26Źródło komentarza: Miasto na sprzedaż, budżet bez rozwoju. Dlaczego projekt budżetu Augustowa na 2026 rok jest alarmujący?Autor komentarza: Przedwyborcze przygotowania ratuszowych geszefciarzy spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Żałosny gazetkowy kabotyn i infantylny kuglarz z fejsbuka podnosząc o bagatela 20 mln zł budżet wynagrodzeń w miejskich jednostkach organizacyjnych rzecz jasna niegospodarnie wydatkują publiczne pieniądze. Ratuszowi geszefciarze z insrybutorowego nadania robią to jednak w pełni świadomie i intencjonalnie - mianowicie w celu możliwie maksymalnego zwiększenia szansy na utrzymanie się przy władzy po wyborach samorządowych Anno Domini 2027.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 13:13Źródło komentarza: Miasto na sprzedaż, budżet bez rozwoju. Dlaczego projekt budżetu Augustowa na 2026 rok jest alarmujący?Autor komentarza: Priorytety naczelnego ratuszowego kabotyna i insrybutorowo-jablonkowej wierchuszki Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Czy kwota 20 mln zł dotycząca zwiększenia budżetu wynagrodzeń w jednostkach budżetowych Gminy Miasto Augustów użyta w powyższym artykule jest prawdziwa, czy jest po prostu pisarska pomyłka? Jak to jest możliwe, żeby w ciągu dwóch lat wydatki na wynagrodzenia w jednostkach budżetowych Gminy Miasto Augustów wzrosły aż o 20 milionów złotych? Czy ten gargantuiczny wzrost budżetu wynagrodzeń noszący cechy niegospodarnego zarządzania publicznymi finansami nie jest przypadkiem celowym działaniem naszomiastowych kabotynów, picerów, pozerów, kuglarzy i farmazoniarzy spod znaku Nasze Miasto-PiS zorientowanym na przyszłe wybory samorządowe w celu zwiekszenia szans na dalsze utrzymanie się przy władzy?Data dodania komentarza: 29.12.2025, 12:40Źródło komentarza: Miasto na sprzedaż, budżet bez rozwoju. Dlaczego projekt budżetu Augustowa na 2026 rok jest alarmujący?Autor komentarza: EmiliaTreść komentarza: Czy jako gazeta macie możliwość przeprowadzenia ankiety zadowolenia z leczenia w augustowskim szpitalu? Czy jest szacunek do pacjentów i ich rodzin? Nowy dyrektor a zmiany na gorsze. Próbują się ratować Facebookiem i wszystko pięknie na ekranie pokazywać a prawda jest przecież inna.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 12:40Źródło komentarza: Miasto na sprzedaż, budżet bez rozwoju. Dlaczego projekt budżetu Augustowa na 2026 rok jest alarmujący?Autor komentarza: ☝️💪🥸🤡👺🚀🛰🛸📉🏚🤝👏Treść komentarza: Szkoda, iż na terenie likwidowanego dworca PKS nie została wystawiona szopka na wzór tej z października 2017 roku odegranej na dworcu PKP przez naszomiastowych picerów, pozerów i zainstrybutorowanych geszefciarzy. Fajnie byłoby znowu zobaczyć w akcji quasi-samorządowców - specjalistów od wszystkiego spod znaku Nasze Miasto-PiS na czele z nadymanym jak żaba na wiosnę naftalinowym bonzem bełkoczacym coś o wiekopomnej dla Augustowa inwestycji i cynicznym arcyłgarzem z ratusza kompulsywnie fetorzącym w przestrzeni publicznej żenująco infantylną propagandą okraszoną ultrapopulistycznymi farmazonami à la mydło i powidło.Data dodania komentarza: 29.12.2025, 04:26Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: Demograficzne tsunami szansą dla Augustowa?Treść komentarza: Moim zdaniem Augustów ma przyszłość jako kurort z wieloma nowoczesnymi sanatoriami. Szansą dla Augustowa jest także kierunek rozwoju miasta skorelowany z gałęzią rynku mieszkalnictwa wspomaganego oraz usług związanych z komercyjnymi domami dla seniorów i nowoczesnymi osiedlami z usługami opiekuńczymi. Europa, w tym Polska niestety "starzeje się" w szybkim tempie, więc takie miejscowości jak Augustów są świetnym miejscem do inwestowania w sanatoria oraz mieszkalnictwo wspomagane i nowoczesne ośrodki z usługami opiekuńczymi dla seniorów. Należy spodziewać się, iż w perspektywie kilkunastu lat będzie to licząca się gałąź na rynku usług i nieruchomości ze specyficznymi potrzebami mieszkaniowymi implikowana coraz większym zapotrzebowaniem na usługi opiekuńcze w szybko starzejącym się społeczeństwie.Data dodania komentarza: 28.12.2025, 22:44Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: PiS-owski ultrapopulizm, czyli wykluczenie komunikacyjne gmin wiejskichTreść komentarza: Dworzec autobusowy w Augustowie powinien być zlokalizowany możliwie blisko centrum Augustowa, a nie gdzieś na jego obrzeżach. Tak samo jak przystanki autobusowe w poszczególnych gminach wiejskich powinny być zlokalizowane w każdej wsi, a nie w tylko w największej wsi/miejscowości położonej centralnie do mniejszych wsi/miejscowości. PiS przez blisko dekadę swoich paralitycznych rządów w zasadzie nic nie zrobił, żeby poprawić sytuację związaną z wykluczeniem komunikacyjnym mieszkańców wsi i małych miejscowości zakładając chyba, że każdy może kupić sobie samochód. Uczniowie szkół podstawowych i średnich nie mogą kupić sobie samochodu, a tym bardziej legalnie kierować samochodami.Data dodania komentarza: 28.12.2025, 22:06Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: Urząd miejski do przedszkola, MOPS i dworzec autobusowy do ratuszaTreść komentarza: W takim razie Gmina Miasto Augustow czym prędzej powinna odkupić teren po zburzonym przedszkolu przy ulicy Ogrodowej i wybudować tam skromny urząd miejski na miarę wyludniającego się i zaściankowiejącego Augustowa. Natomiast miejski ratusz i przylegly do niego parking należy przystosować do funkcjonowania MOPS i dworca autobusowego. Augustów wyludnia się, więc urzędników miejskich nie potrzeba coraz więcej, tylko mniej. Obecne usytuowanie miejskiego ratusza w Augustowie i infrastruktura towarzysząca świetnie predysponują ten obiekt i teren jako siedzibę MOPS oraz dworzec autobusowy.Data dodania komentarza: 28.12.2025, 19:30Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Osoba wypisująca te głupoty vel. Komentarze powinna wiedzieć że działka przy ul. Ogrodowej nie jest własnością miasta tylko prywatnej osoby która miała tam rzekomo budynek wielorodzinny budować... ale z jakichś powodów tego nie robi.Data dodania komentarza: 28.12.2025, 16:21Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: KasjerTreść komentarza: A czy wiesz, że takie busiki do Bargłowa czy Sztabina to nie są relacje dalekobieżne Augustów Główny - Sztabin Główny i po drodze z dworca na ulicy Dworcowej (nie na Lipowcu) zatrzymać się mogą na kilku przystankwach po drodze? Czy wiesz, że wszytko zmierza do rozwoju koleji i wszędzie stawia się na pociągi? To, że teraz Augustów komunikacyjnie jest zepchnięty to nie znaczy, że w przyszłości nie będzie odnow, szczególnie trasy do Wilna. Poza tym w okolicy dworca jest miejsce na dworzec i na pętlę miejskich autobusów. Nie widzę tez przeszkód na zrobienie tam targowicy zamiast w centrum miasta. Oprzytomnij.Data dodania komentarza: 28.12.2025, 09:58Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: PiS + psychobraun = moherowo-ksenofobiczna onuca - foliarzoszuria kresów wschodnichTreść komentarza: Augustów nie tylko brnie, ale już zabrnął w populistyczne objęcia pisowskokopsychobraunowej onucy - foliarzoszurii kresów wschodnich.Data dodania komentarza: 27.12.2025, 22:50Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: Priorytety ratuszowych picerów, pozerów i farmazoniarzy spod znaku Nasze Miasto-PiS☝️💪🤡👺👹🚀🛸🛰🥸💰💰💰💸🤑🤝📉🏚🏚🏚Treść komentarza: Być może augustowscy burmistrzowie Karolczuk, Chodkiewicz i Sieczkowski doszli do wniosku, iż dworzec PKS w Augustowie niebawem nie będzie potrzebny, skoro Augustów brnie w kierunku wyludnienia, zaścianka i zadupia wschodniej onucy kresów wschodnich pod auspicjami picerów, pozerów i farmazoniarzy spod znaku Nasze Miasto-PiS?Data dodania komentarza: 27.12.2025, 15:32Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: Urząd miejski do przedszkola, MOPS i dworzec autobusowy do ratuszaTreść komentarza: Trzeba przenieść urząd miejski w Augustowie w miejsce zburzonego przedszkola na ulicy Ogrodowej, siedzibę MOPS utworzyć w jednej części budynku obecnego ratusza, natomiast drugą część przeznaczyć na dworzec autobusowy, a w miejscu obecnego parkingu przy obecnym urzędzie miejskim utworzyć zajezdnię autobusową. Turyści przyjeżdżający do Augustowa i z niego wyjeżdżający zobaczą, że miasto dba o swoich mieszkańców i przyjezdnych, skoro MOPS i dworzec autobusowy mieszczą się w tak okazałym budynku i na reprezentacyjnym terenie w centrum miasta. Miasto biednieje i się wyludnia, więc ratuszowych urzędników nie potrzeba zbyt wiele, natomiast pomoc społeczną trzeba wzmocnić i poprawić wizerunek miasta dla odwiedzających Augustów. Może, gdy przyjezdni zobaczą trend zarządzania miastem zorientowany na cele stricte prospołeczne, to zechcą przenieść się do Augustowa i wreszcie powstrzymany zostanie proces wyludniania się królewskiego miasta nad Nettą?Data dodania komentarza: 26.12.2025, 18:06Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: BillyTreść komentarza: Burmistrz jak zawsze niedokształcony. On nadal w PRL-u.Data dodania komentarza: 26.12.2025, 14:28Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?Autor komentarza: DianaTreść komentarza: Hietok, ile pociągów jeździ przez Augustów, a ile autobusów? Policz, jakie są proporcje i natężenie ruchu. Wyprowadzenie dworca autobusowego na koniec miasta jest bez sensu. Ludzie będą zasuwać na Lipowiec, żeby dojechać do Sztabina czy Bargłowa? Oprzytomnij.Data dodania komentarza: 26.12.2025, 14:27Źródło komentarza: Czy powstanie dworzec autobusowy?
Reklama