Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 15:27
Reklama
Reklama Andrzej Zarzecki
Reklama Jarosław Szlaszyński

Burmistrz odetchnął z ulgą

Podziel się
Oceń

W czwartek oddajemy w Wasze ręce 1049 roku wydanie „Przeglądu Powiatowego”. Biegnijmy do kiosków, gdyż najciekawsze teksty zamieszczamy jedynie w wydaniu papierowym. Kto woli czytać w komputerze, może kupić prenumeratę w wersji elektronicznej. Jest tańsza, a gazeta dostępna jest już we wtorek.
Burmistrz odetchnął z ulgą

Krzysztof Przekop

Funkcja burmistrza miasta to niezwykle ciężkie zajęcie. Praca nienormowana, także w soboty i niedziele. Wymaga poświecenia prywatnego czasu kosztem rodziny. Burmistrz odpowiada za wiele dziedzin w mieście. Szkoły podstawowe, a zatem walka ze skutkami demografii i kolejnych pomysłów ministrów, budowa i utrzymanie ulic, cała sfera socjalna i mieszkaniowa, woda, ścieki, ogrzewanie, plany zagospodarowania, kultura i w jakiejś części gospodarka i wiele innych. To od jego zaangażowania, jego decyzji zależy w jakim mieście będziemy mieszkać za 20 lat. Wiem, że może to niezbyt popularne, ale uważam, że obecnie praca burmistrza jest niezwykle nisko wyceniana. Nie porównuję wynagrodzenia burmistrza do wynagrodzeń dziennikarzy lokalnej prasy, ekspedientów, pielęgniarek. Porównuję do kierowników w większych firmach. Burmistrz zarabia znacznie mniej od nich. Ktoś powie, że to misja, że nikt mu nie kazał startować w wyborach., że wiedział ile będzie zarabiał. To prawda, jednak musimy popatrzeć na problem szerzej. Jeśli burmistrz zarabia mało, również mało muszą zarabiać szefowie miejskich spółek, kierownicy wydziałów i szeregowi pracownicy. Tanie miasto, to nie niskie pensje urzędników. To dobre profesjonalne decyzje, trafione inwestycje, dobrze utrzymane ulice zimą i czyste latem. A do tego trzeba fachowców. Dlatego niskie pensje w długiej perspektywie muszą zaowocować deprecjacją kadr i błędami w zarządzaniu. Wysokość wynagrodzenia burmistrza zależy od decyzji rady miejskiej. Namawiam radnych, by zaufali prostym zasadom zarządzania, że fachowość kosztuje. Moje zdanie w tym temacie nie zmieniło się od wielu lat, bez względu na nazwisko burmistrza. Identyczne uwagi zgłaszam do wynagrodzenia starosty.



Napisz komentarz
Komentarze
Mieszkańcy LIPOWCA 12.07.2019 08:34
Od momentu gdzie np ul. Robotnicza na Lipowcu doczekała się utwardzonej drogi z przygotowaniem pod wyłożenie chodników(których pewnie nigdy nie będzie) nic się nie dzieje.Pobocza drogi po zimie ( a mamy Lipiec) począwszy od Tartacznej w zalegającym piasku,Chwasty po okna , 18 wyciętych pięknych,starych Lip , gdzie nowe nasadzenia? tak jak np po oddaniu ulicy Głowackiego.Droga przed remontem miała klimat,przynajmniej pasowała do dzielnicy,ulicy.Dlaczego zaczynając inwestycję nie doprowadza się jej do końca? Przecież wykończenie daje wizytówkę dla miasta,wykonawcy .Kolejna inwestycja na Lipowcu PARK HERBERTA też tak będzie wyglądała ? A Lipowiec ul Robotnicza to też JEGO mieszkańcy, pomimo że jesteśmy tacy jacy jesteśmy. Z poważaniem PANIE BURMISTRZU.

jestlepiejniżbyło 12.07.2019 15:25
Mieszkańcy Lipowca... nie marudzić tylko się cieszyć i zasięgnąć informacji... o ile piszą to mieszkańcy Lipowca.. hahaha..ale dla wiadomości to ulica Głowackiego dostała dofinansowanie zewnętrzne (bo się na to kwalifikowała, a Robotnicza niestety nie spełnia kryteriów dofinansowania) i jest zrobiona ze środków Urzędu Miasta... Żeby nie ta inicjatywa i komitety lokalne to byście asfaltu się nie doczekali w najbliższej 50 - latce... i tyle na ten temat...

CICHO SIEDZIEĆ I SIĘ CIESZYĆ 15.07.2019 07:31
CICHO SIEDZIEĆ I SIĘ CIESZYĆ , Czyli z dofinansowaniem zewnętrznym musi być tak jak np. na ul.Głowadzkiego czyli super ,zaś ze środków Urzędu Miasta może być byle jak,tak jak np.na Lipowcu.BRAWO

Muld 15.07.2019 15:32
Dokładnie tak. Bo nasze Miasto (a dokładnie dochody Augustowa) to nie Monako żeby do każdej ulicy dokładać 50-70%...dla mnie to jasne bo mieszkałem wiele lat na ulicach bez asfaltu i brodziłem w błocie i brudzie... Tak trudno to zrozumieć????

Za kogo nas mają? 12.07.2019 19:36
Zrobione na odwal ale co tam. Wiadomo, że jak ślepowron lata to i taki efekt.

Z glinek 13.07.2019 08:53
W którym miejscu , przed remontem Głowackiego miała "klimat" . Popatrz sobie jak było i nie pisz bzdur .. http://tnijurl.com/8d54d548566c/

ul.Głowackiego 15.07.2019 07:24
....Cytuję - ,18 wyciętych pięknych,starych lip,gdzie nowe nasadzenia?tak jak np. na ulicy Głowackiego( na ul. Głowackiego rosły lipy?)- Czytaj ze zrozumieniem.

Balbina 09.07.2019 18:06
Mam rozwiązanie.Najlepiej nie śmiecić. Najczęściej niektórym ludziom ciężko trafić do kosza.Zabierzcie swoje śmieci ze sobą i problem z głowy.To nie Burmistrz śmieci, ale ludzie korzystający z parku,bulwarów ,lasu . Trochę empatii i kultury nikomu nie zawadzi. Wystarczy się schylić po swoje śmieci -inaczej i Salomon problemu nie rozwiąże.Dzieci w przedszkolu lepiej wiedzą co trzeba zrobić ze śmieciami niż dorośli.

Malwina 09.07.2019 21:22
Burmistrz nie śmieci ale odpowiada za czystość i wizerunek miasta. Płacimy podatki i chcemy aby było czysto. Ale ty Balbina możesz zbierać i swoje i cudze śmieci. Możesz skisic trawę i umyć przystanki. Tak w formie wolontariatu.

Balbina 10.07.2019 08:38
Ja swoje sprzątam,więc ten tekst nie do mnie.Mądrzyć się i stawiać wymagania to Ty .Tak niech ktoś posprząta ,bo Ty Malwina się nie poniżysz-najlepiej wieszać ....na Burmistrzu.Jesienią dzieci ze szkół posprzątają jak zwykle.Owszem płacimy podatki ,ale jakby każdy dbał o czystość to roboty ze sprzątaniem byłoby mniej.Zacznijmy krytykę od od siebie !

Żal patrzeć... 10.07.2019 10:11
Dlaczego problem brudnego miasta dotyczy właśnie Augustowa? Inne samorządy sobie z tym świetnie radzą, tylko nie nasz. Inne samorządy zabiegają o turystów, nasza władza mówi, że turyści to problem. Korki, śmieci itp., O co chodzi???

Kto 10.07.2019 15:29
Ktos ma w swoich zadaniach dbanie o czystości porządek w mieście. Ktoś ma w swoich zadaniach sprawdzać pracę innych, ktoś ma w swoich zadaniach zdawać relacje dla Pana burmistrza. Niech przełożony jego oceni i rozliczy.

Gdzie oni są 10.07.2019 16:34
Masz rację Balbina, burmistrz ma od tego ludzi, pracowników, kierowników, specjalistów i fachowców. On sam wszystkiego nie da rady ogarnąć i to jest zrozumiałe. To ja się pytam i inni mieszkańcy również, gdzie są co ludzie, że jest tak, a nie inaczej. Dlaczego burmistrz musi za ich pracę, albo i nie za pracę świecić oczami?

gr 10.07.2019 10:43
Masz rację. W ub. r. posprzątałem plażę na Neckiem. Dwa worki butelek i puszek z krzaków wyciągnąłem. W tym roku z dna Necka przy przegu wyjąłem tyle butelek, że zapełniłem kosz 120L. Niedawno byłem na plaży i przyszło kilkoro nastolatków. Jeden z nich wrzucił karton do jeziora. Wstałem, podchodzę i pytam dlaczego wrzucił śmieć do jeziora. On na to, że to nie jego. Mówię mu, że nie ważne czyj, on to wrzucił i ma teraz to wyjąć. Reszcie powiedziałem, że wszystkie butelki i śmiecie mają zebrać na gromadę. Byłem pewnien, że mnie oleją, a nawet mnie zwymyślają i zwieją. Ale nie! Zebrali do kupy! Pozytywnie byłem zaskoczony. Podszedłem do nich, podziękowałem i mówię, że tu sprzataczek nie ma i wszyscy musimy dbać, bo inaczej będziemy odpoczywać w smieciach. Mówię im, żeby dali mi te śmiecie to zaniosę do pojemnika. Mam nadzieję, że to da jakiś skutek na przyszłość. W każdym razie zawsze po sobie sprzątam i jak widze obok siebie "cudze" śmiecie to nie mam oporów, żeby sprzatnąć nie swoje. Co prawda, spojrzenia ludzi są dziwne, patrza jak na kosmitę. Ale jaki problem w tym, że jak biorę swoje smiecie i widze obok inny to podnosze i wyrzucam? Żaden!

Balbina posprzątaj 11.07.2019 12:07
Balbina idź do parku i wygra stęchłe liście, kołki i pety. Zamieć piach z kostki. Ty to lubiz

Wszyscy mają w du..... 08.07.2019 20:46
Weźcie posorzątajcue park bo syf że aż strach. Ktoś w ogóle zajmuje się tym? Gdzie prezes?????

Tosia 05.07.2019 09:09
5 lipiec toalety przy molo zamknięte budowa nie skończona dalej wstyd prezesi odchodzą z pracy pracownicy odchodzą o co chodzi!!!!!!! Co w tym miescie sie dzieje?????

słusznie 05.07.2019 09:28
Mądrzy ludzie nie chcą współpracować z tym bajzlem który panuje dlatego lepiej odejść i nie być łączonym z tą ekipą.

Fantastyczne miejsce pracy 05.07.2019 14:29
Nto prawda. Odchodzą wieloletni pracownicy. Pewnie z tej dobroci. Może o tym gazeta napisze?

niesłusznie 05.07.2019 14:34
Mądrzy ludzie odchodzą? To znaczy że zostaną niemądrzy? Ważyłbym słowa....

? 05.07.2019 16:31
Nie strasz nie strasz bo się zes....... Sz. A kibel zamknięty i co wtedy pocznuesz. Słusznie czy niesłusznie nawalusz w majtki

Ratuj się kto może 07.07.2019 12:25
Czy to prawa, że odszedł kolejny pracownik wieloletni z urzędu miejskiego w Augustowie?

Kloc 05.07.2019 11:54
Wykonane i nawet nie nasr......e. Ot mi sukces

Siku 05.07.2019 14:33
To męski czy damski kibel? Czy taki wspólny, ogólny? J

WC 05.07.2019 12:08
A tyle było achów i ochów, że taki przeogromny sukces...... Tragedia!!!

Konon 03.07.2019 16:42
Wymaga poświecenia kosztem rodziny jesli ja sie ma poprzednicy chyba nie mieli???? Bo im obniżała rada pensje

Toja 03.07.2019 16:37
A jak sie to ma do stałego obniżania pensji poprzedniemu burmistrzowi przez obecnego Wice

Wstydu brak 03.07.2019 15:32
Chodził po Lipowcu drogi podziwia, a koledzy szoł robili na fb. Trzeba było przejść sie po Lipowcu i czystość dzielnicy zobaczyć. Syf pod śmietnikami gdzie necko wybiera.

Lipowiec mówi 10.07.2019 16:38
Lipowiec prosi o wyłożenie trawy za ogrodzeniem w miejscu gdzie nie ma chodnika a jest droga. Chwasty wysokie do pasa. Nuechlujstwo.

Flio i flap 03.07.2019 15:29
Zamiast odetchnąć z ulga powinien westchnąć razem z kolegą po fachu nad stanem czystości ukochanego miasta. Wstyd panowie

Syf syfa syfem pogania 03.07.2019 13:59
Dlaczego, w Augustowie, na błoniach, nad jeziorami jest taki syf ??? Czemu nikt nie sprząta ? I niech nikt nie mówi że nie da się, bo się da. Wystarczy popatrzeć na inne miasta lub choćby teren Spółdzielni Mieszkaniowej w Augustowie. Na spółdzielczych podwórkach codziennie o świcie chodzą Panie i Panowie i zbierają śmieci i jest czysto. A część reprezentacyjna miasta tonie w puszkach butelkach i innych śmieciach

To prawda syf 03.07.2019 15:25
Nie tylko na Błoniach. Na innych terenach również. Nikt nic z tym nie robi. W gazecie nadzieja

Pijar 03.07.2019 16:06
Sprząta się ale w ramach tego za co się płaci. Skoro płaci się za tylko kilka etatów osób sprzątających to wiadomo że jest to za mało. Na czas sezonu miasto powinno zatrudnić(dać pieniądze ) 2 albo i 3 razy więcej osób. Czary Mary nie pomogą. Proponuję żeby panowie burmistrzowie w ramach autopromocji i pijaru codziennie w sezonie od 4-5 rano sprzątali miasto. A i jeszcze po każdej imprezie miejskiej. Miasto zaoszczędzi a jaki pijar sobie zrobią ....

Spółka 03.07.2019 19:16
I prezesik niech wezmą że sobą. ?

Preze sik 05.07.2019 21:05
Krytyka nalezy sie prezesikowi bo on szefuje sprzatajacym ale jest nad nim burmistrz ktory nie widac aby nadzorowal prezesika

poli 06.07.2019 10:29
Preze sik masz blade pojęcie o tym co sie dzieje. Parówy już zjadłeś i czas na relaks przy komputerze i pisanie bzdur? Idz do tej firmy do pracy to zobaczysz jak to wygląda i kto nie daje kasy na sprzątanie miasta choćby stanąć na głowie. Krytyka należy się idiotom piszącym brednie w komentarzach.

Kto posprzata 10.07.2019 19:16
A byles w centrum w parku. Tam dopiero syf. Nikt nic w temacie nie robi. Moze urzad miejski przestal za to odpowiadac . Moze to starostwo odpowiada za porzadek kolo pomnika krola Zygmunta

Kto pobiera 10.07.2019 21:47
Główny park to dramat i porażka obecnych

Żal patrzeć 11.07.2019 09:16
Park miejski jest jednym z najbardziej zaniedbanych miejsc w mieście a powinien być miejscem wypoczynku, rekreacji mieszkańców i turystów. Brak zieleni i kwiatów, ławek mało i starodawne, niewygodne. Fontanna brudna, trawniki gołe. Bardziej zadbany park jest w Lipsku, nie mówiąc już o Olecku. To powinien być jeden z priorytetów - zadbane centrum. Kolumna też była kiedyś podświetlona. Szkoda, bo park ma potencjał .

Augustowianin 03.07.2019 13:19
Panie burmistrzu,a co z programem mieszkanie plus?TBS też nic nie buduje,a miał powstać blok w Silikatach i nic z tego nie wyszło.

Nie 02.07.2019 20:40
Nie ma Augustów szczęścia. Tamten był słaby ale to co dzieje się teraz przechodzi ludzkie pojęcie. Czas szybko płynie. Oby do kolejnych wyborów. Oby to była jedyna kadencja całego towarzystwa....

Lucky 03.07.2019 14:08
przechodzi ludzkie pojęcie ... przez 6 miesięcy? a na sesji słyszymy ze już pozyskano przez te parę miesięcy 2019 r. więcej środków zewnętrznych niż za cały 2018 r? Ogarnij się, bo krytykować można wszystko, ale na szczęście masz tylko jeden głos i decyduje większość.......

Żal pl 03.07.2019 16:00
Tak głosić to potrafią. Pijar przede wszystkim. A może zamiast autopromocji energię skupić na dbanie o miasto? Zamiast głoszenia hymnów pochwalnych na prywatnych imprezach to zapłacić ludziom za sprzątanie miasta? Bo to miasto płaci za sprzątanie a jak nie chce płacić to czysto nie będzie. Samo się nie zrobi. Zawsze kiedy były imprezy miejskie miasto płaciło za sprzątanie . Jak jest teraz? Samo się zrobi?

Powolutku 02.07.2019 20:08
Zarobki dla burmistrzów uchwała rada miasta. Augustowska zdecydowała, że Mirosław Karolczuk będzie zarabiał z dodatkiem stażowym 11256 zł brutto a np Rada Miasta w Sejnach - 5640 zł brutto miesięcznie. Chyba na razie to wystarczy. W roku 2019 w Augustowie niewiele dobrego się wydarzyło, czekamy na dużo, dużo więcej i szybciej.

money 03.07.2019 13:47
bez obrazy... ale w firmach stoczniowych laminiarze zarabiają więcej niż te wspomniane 5640 brutto burmistrza w Sejnach... A Sejny to 5000 mieszkańców czy się mylę? Jeżeli chcemy aby tacy fachowcy za 4000 zł netto na te stanowisko startowali to niedługo nie będzie z kogo wybierać....

Jguuhb 03.07.2019 15:26
Jacy fachowcy?????? W urzędzie są tacy, a którzy to????? Od dziur ci od od syfu to akurat się zgadza

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 14°CMiasto: Augustów

Ciśnienie: 1006 hPa
Wiatr: 21 km/h

Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1Strona nr 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2Strona nr 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3Strona nr 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4Strona nr 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5Strona nr 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6Strona nr 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7Strona nr 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8Strona nr 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9Strona nr 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10Strona nr 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11Strona nr 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12Strona nr 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13Strona nr 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14Strona nr 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15Strona nr 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16Strona nr 16
KOMENTARZE
Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy można zarządzać miastem gorzej niż Karolczuk i PiS? Jest to chyba niewykonalne. Nigdy w historii Augustów nie był aż tak źle rządzony. Nigdy nie mieliśmy tak złego burmistrza. W czasie wojny chyba rozwijaliśmy się szybciej w porównaniu do innych miast. Wybór Karolczuka i PiS na kolejną kadencję skończy się dla Augustowa i jego mieszkańców tragicznym ostatnim miejscem w rankingach ogólnopolskich. 267 miejsce na 267 miast.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 14:03Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Jaki kabotyn, takie gazetki.Treść komentarza: "Naczelny redaktor" Karalczuk idąc w ślady swoich pisowskich towarzyszy stosuje zagrywki z "wysypem fruktów" dla mieszkańców Augustowa, tak jak PiS bezczelnie próbował przed wyborami nęcić suwerena kunktatorskini "podarunkami". Polacy nie dali nabrać się na pisowskie żałosne zanęty. Ciekawe jak mieszkańcy Augustowa potraktują "wodotryski" Karalczuka i jego insrybutorowo-garkucharskiego towarzystwa wzajemnej adoracji spod znaku nm?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 14:02Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Dzięki koalicji Naszego Miasta i PiS Augustów jest najniżej w rankingu rozwojowym w całej swojej historii. Nigdy wcześniej nie było tak źle. Rządy Karolczuka i jego kompanów z PiS sprowadziły nasz rozwój na 245 miejsce na 267 miast w Polsce. 6 lat temu byliśmy na czele stawki zajmując 36 miejsce. Dziwisz się, że źle się tutaj czujesz? Nie dziw się. Jest niewiele gorszych miejsc w Polsce.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:57Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Sukces społeczny jest związany się z przyjemnym mieszkaniem, ilością oddawanych mieszkań komunalnych, dobrą komunikacją miejską i dobrą edukacją. Augustów za rządów koalicji Karolczuka i PiS przepadł w tej konkurencji. 6 lat temu Augustów zajmował 19 miejsce w Polsce na 267 miast. Dzisiaj jesteśmy na miejscu 231. Dziwicie się, dlaczego młodzież wyjeżdża? Prawie wszędzie jest znacznie lepiej.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:53Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Ile to Karolczuk nie wybudował? Według ogólnopolskiego porównania 267 miast spadliśmy w ciągu kadencji Karolczuka z miejsca 69 na 202 pod względem budowy infrastruktury, czyli nowych inwestycji potrzebnych mieszkańcom. Do samego dna brakuje nam jeszcze 65 miejsc. Jeśli wybierzemy Karolczuka i PiS, w dwa lata będziemy na samym końcu.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 13:47Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Słyszycie, ile to sukcesów mieszkańcy zawdzięczają Karolczukowi? Według profesjonalnej oceny Augustów spadł z miejsca 121 na miejsce 248 pod względem parametrów ekonomicznych na 267 miast. Jeszcze dwa lata Karolczuka i będziemy na ostatnim -267 miejscuData dodania komentarza: 29.03.2024, 13:44Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: LOLTreść komentarza: A która działka zostawał w zamian zalesiona, ktoś wie??? ….. tak jak myślałem - żadna.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:40Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: ZoozooTreść komentarza: A ja to rozumiem inaczej. Że będzie wybierał spośród tych, którzy nie są z PiS (i jego ukrytych opcji), kierując się tym, co sobą reprezentują. Ponadto przypisując komuś wiarę w stuprocentowe zwycięstwo, traktujesz go jak idiotę. To nie przystoi katolikowi, a już szczególnie myślącemu, i owo myślenie podważa.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:35Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: Głosujmy na ludzi a nie na partię!Treść komentarza: Zobaczcie kto startuje z pierwszych pozycji z PiSu w Augustowie. Same gwiazdy co szły ramię w ramię z Naszym Miastem. Wybierzcie Szczudłę i ekipę w składzie z szapopaż, skarpetą, eurydytą i dwoma pozostałymi banitami i zrobią koalicję z Felkiem i nic się nie zmieni !!! Wszyscy pozostali mogą być tylko nie ta interesowna ekipa ?!!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 12:16Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: AugustowiakTreść komentarza: Jak Karolczuk iPIS bedzie Burmistrzem to pieniadze Augustow zobaczy jak swinia niebo gdyz rzadzi obecnie POData dodania komentarza: 29.03.2024, 11:41Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: LOLTreść komentarza: Wszystkie miasta ościenne Suwałki Elk nawet Sejny ostro poszły do przodu a tu DZIURA się robi. Nigdy więcej rządów obecnej kadencji NM+PIS !!!!Data dodania komentarza: 29.03.2024, 11:38Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Niespotykanie Spokojny CzłowiekTreść komentarza: W debacie radiowej najbardziej ujął mnie stoicki spokój urzędującego na pytanie o przesmyk suwalski. Całe szczęście, że nie jesteśmy położeni na przesmyku zgodnie z jakąś definicją. Problem z głowy. Pozamiatane. Można pękać z dumy i być radośnie przekonanym o nieuchronności swojego wyboru na II kadencję. Po co jakieś tam plany na wypadek wojny, schrony itd. Wszystko niepotrzebne. Ciekawe tylko czy Putin wie o tym, że Augustów nie leży na przesmyku? Jak nie wie, to musi doczytać definicję. Szach i mat! To po koniaczku?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 10:15Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: nauczycielkaTreść komentarza: Panie Darku, jak zwykle merytorycznie, odważnie bez ceregieli. Brawo.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:32Źródło komentarza: Szkiłądź o sprawie Chrulskiej i ChodkiewiczaAutor komentarza: myślącykatolikTreść komentarza: Nie chcę dziś ustosunkować się do sukcesów rządu Tuska, natomiast odniosę się do tej części dotyczącej wyborów do samorządu. Rozumiem, że będziesz popierał tylko tych, którzy są przeciwni PiSowi, nie ważne co sobą reprezentują. Takie podejście na pewno rozwiąże szereg problemów augustowian w następnej kadencji samorządu. Na koniec rozumiem, że uważasz, że Andrzej Zarzecki zdobędzie 100% głosów na burmistrza a KO wprowadzi do samorządu 21 radnych i nie będzie potrzebować koalicjanta?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:26Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: obiektywnyTreść komentarza: Co na to prokuratura? Czy żyjemy w państwie prawa? Wytnij mieszkańcu drzewo na swojej działce bez pozwolenia, następnego dnia będą u Ciebie służby i wypiszą Ci sowity mandat. Włodarz zwany burmistrzem tnie hektary lasu bez stosownych dokumentów i śmieje się z plakatu z mieszkańców. Czy Ty mieszkańcu pójdziesz i zagłosujesz na śmiejącego się z Ciebie Karolczuka?Data dodania komentarza: 29.03.2024, 08:15Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Pamiętacie, jak Karolczuk i Naszej Miasto krzyczało, że Kożuchowski to najgorszy burmistrz w historii. Za Kożuchowskiego Augustów był na 208 miejscu w rozwoju, teraz jest na 245. Kożuchowski z całą pewnością nie był najgorszy.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:28Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Słyszeliście o Funduszach Norweskich? Karolczuk stracił przez niekompetencję pieniądze, za które można było wybudować 1000 mieszkań i rozdać mieszkańcom za darmo.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:20Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy wiesz, że Augustów miał w tej kadencji najmniej inwestycji od 2001 roku? Tak źle nie było nawet podczas kryzysu w 2008 roku.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 07:07Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy widzisz zamykane sklepy i usługi w centrum miasta? Co trzeci lokal jest pusty. Od 5 lat Augustów gwałtownie hamuje w rozwoju. Za to banery burmistrza mamy największe.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:52Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Widzisz różnicę w warunkach życia w Augustowie, Ełku i Suwałkach? Uważasz że tam żyje się lepiej? Masz rację!!! Augustów jako jedyne miasto uzdrowiskowe spadło w pomiarach rozwoju z miejsca 36 na 245. To jest katastrofa Karalczuka i PiS.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:45Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)
Reklama