Zaplanowana na 15 czerwca 2019 gra osadzona w realiach przedwojennego Augustowa, pozwoli jej uczestnikom na odbycie wędrówki w czasie, do zakazanego świata, który ożywa nocą.
Zabawa opierać się będzie na rozwiązywaniu zagadek i odnajdowaniu postaci oraz tajemniczych miejsc, po to, by dotrzeć do celu, gdzie zacznie się prawdziwa zabawa. Brzmi tajemniczo? Zapewniamy, że na długo zapamiętacie tę noc, a gdy wstanie słońce, trudno będzie uwierzyć, że to, co Wam się przydarzyło, nie było tylko snem…
Regulamin i karty zgłoszeniowe czekają na pobranie na naszej stronie internetowej pod adresem www.apk.augustow.pl – w zakładce „Wydarzenia” bezpośredni odnośnik: http://www.apk.augustow.pl/wydarzenia/augustow-po-zmroku-2019
Zgłoszenia (w formie podpisanych kart, które można wypełnić też w MDK-u) przyjmujemy do 13 czerwca do godz. 10.00 w Miejskim Domu Kultury przy Rynku Zygmunta Augusta 9 oraz mailowo pod adresem: [email protected]
Można zgłaszać się solo, parami, grupowo do 4 osób, liczba miejsc ograniczona (obowiązuje kolejność zgłoszeń). Mile widziany strój z epoki (lata dwudzieste) – ten najciekawszy zostanie nagrodzony.
Gramy 15 czerwca 2019 roku, start gry o godz. 21.00 przy Muzeum Kanału Augustowskiego (ul. 29 Listopada 5a w Augustowie). Dodatkowe informacje na muzealnej profilu facebooka. Czekają atrakcyjne nagrody i dobra zabawa.
Serdecznie zapraszamy, zarówno Mieszkańców Augustowa, jak i odwiedzających nas Gości!
APK
REGULAMIN GRY TERENOWEJ „AUGUSTÓW PO ZMROKU - GRA TERENOWA DLA DOROSŁYCH”
I. PRZEPISY OGÓLNE 1. Gra odbędzie się dnia 15 czerwca 2019 r. Start o godzinie 21.00 z Muzeum Kanału Augustowskiego, ul. 29 Listopada 5a w Augustowie. Planowany koniec około godz. 03.00. 2. Gra organizowana jest przez Muzeum Ziemi Augustowskiej - Augustowskie Placówki Kultury. 3. Przebieg gry odbędzie się na terenie miasta Augustów. Trasa pokonywana będzie przez uczestników pieszo. Długość trasy ok. 3,8 km. 4. Gra jest otwarta dla wszystkich osób, które ukończyły 18 rok życia. Udział można wziąć pojedynczo lub w grupach do maksymalnie 4 osób. 5. Organizatorzy zapewniają nagrody dla zwycięzców. Na miejscu będzie możliwe zakupienie posiłków oraz napojów w przygotowanym bufecie. Wskazane jest dysponowanie gotówką. 6. Uczestnicy gry biorą w niej udział na własną odpowiedzialność i ryzyko. Udział w grze jest bezpłatny. 7. Gra odbędzie się bez względu na warunki pogodowe. 8. Organizator gry nie zapewnia uczestnikom ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. II. PRZEPISY SZCZEGÓŁOWE II.1. Cel gry Celem gry jest upowszechnianie w sposób aktywny wiedzy historycznej, w zakresie społeczno-obyczajowym w realiach Polski przedwojennej. Zadaniem uczestnika jest odnalezienie tajemniczego miejsca, położonego na terenie Augustowa, w którym rozegra się główna część gry terenowej. Aby dotrzeć do celu, należy kierować się wskazówkami, które uczestnicy gry otrzymają na kartach w 7 punktach na trasie od osób obsługujących punkty. II. 2. Uczestnictwo 1. Zgłoszenia uczestników dokonywane są drogą mailową na adres: [email protected] lub osobiście w godzinach pracy Miejskiego Domu Kultury, Rynek Zygmunta Augusta 9 oraz telefonicznie 87 643 36 59, do dnia 13 czerwca 2019 roku do godz. 10.00. 2. Zgłaszając uczestnika, drużynę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, zał. 1, zał. 2 , zał. 3 do regulaminu. 3. Uczestnicy, którzy prześlą zgłoszenie za pomocą poczty elektronicznej, zobowiązani są dostarczyć oryginały dokumentów Organizatorowi najpóźniej na pół godziny przed startem. Wskazane jest dostarczenie zgłoszenia Organizatorowi do dnia 13 czerwca do 10.00. 4. Maksymalna liczba uczestników gry wynosi 50 osób (dotyczy ogółem liczby osób startujących, nie drużyn). 5. Mile widziany strój z epoki (lata dwudzieste XX w.). Najciekawsza kreacja zostanie nagrodzona. II.3. Przebieg gry 1. Uczestnicy proszeni są o przybycie na miejsce startu najpóźniej 15 minut przed planowanym rozpoczęciem gry. 2. Uczestnicy startują z miejsca startu zgodnie z wytycznymi przekazanymi w dniu gry terenowej przez Organizatorów. 3. Każda z drużyn zobowiązana jest do posiadania: a) co najmniej jednego telefonu komórkowego
b) co najmniej jednego przyrządu do pisania (ołówek, długopis, pióro itp.). 4. W punktach kontrolnych uczestnicy znajdą odpowiedzi na pytania, co robić dalej. 5. Na przebycie trasy uczestnicy mają określony w karcie czas. Po przekroczeniu w/w czasu uczestnik, drużyna zostaje zdyskwalifikowana. 6. Uczestnicy poruszają się pieszo. 7. Drużyny muszą pokonać całą trasę razem, bez rozdzielania się. 8. Po przybyciu na metę (odnalezienie poszukiwanego miejsca) należy podać obsłudze hasło, które wyniknie z kart. Brak hasła zdyskwalifikuje do uczestniczenia w kolejnym etapie gry. 10. W razie zdobycia przez dwoje lub więcej uczestników/ drużyn tej samej liczby punktów o kolejności końcowej decyduje dodatkowa rozgrywka między tymi uczestnikami. 11. Wątpliwości i protesty powinny być zgłoszone Organizatorom w czasie 15 minut od ogłoszenia wyników. 12. Zwycięzcą gry może być pojedyncza osoba lub grupa. III. PRZEPISY KOŃCOWE 1. Gra może zostać odwołana przez Organizatora bez podania przyczyn. 3. Interpretacja niniejszego regulaminu zależy wyłącznie od Organizatora.
Napisz komentarz
Komentarze