Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 06:53
Reklama
Reklama Andrzej Zarzecki
Reklama Dariusz Szkiłądź

Prawda o wielkim sukcesie

Podziel się
Oceń

Rozmowa z Andrzejem Zarzeckim, byłym dyrektorem Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie. Rozmawiamy o rozbudowie infrastruktury sportowej i podejściu obecnych władz miasta do sportu.
Prawda o wielkim sukcesie
Na zdjęciu: Andrzej Zarzecki.

Autor: Autor zdjęcia: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Prawda o wielkim sukcesie

Niedawno w Augustowie odbyła się gala sportu, na której władze miasta przedstawiły rozwój infrastruktury sportowej w Augustowie. Pamiętam, że już kilka lat wcześniej wspominał pan o planach modernizacji stadionu przy ulicy Tytoniowej. Jak ta sprawa wygląda pańskim zdaniem?

-W roku 2018, przy okazji oddania do użytku po modernizacji boiska piłkarskiego przy ulicy Tytoniowej, udało mi się przekonać ówczesnego burmistrza Wojciecha Walulika, aby pójść za ciosem i rozpocząć proces przebudowy stadionu lekkoatletycznego. Burmistrz zgodził się na to, aby w budżecie CSiR na rok 2019 ująć kwotę na przygotowanie dokumentacji technicznej. To była osobista decyzja ówczesnego włodarza. Dokumentacja została wykonana przez Centrum Sportu i Rekreacji w 2019 roku, otrzymaliśmy też pozwolenie na budowę. Później ten temat ucichł i został odłożony na blisko 3 lata do tzw. „zamrażarki”. Ani władze miasta, ani nikt z radnych ugrupowania Nasze Miasto tą sprawą się nie interesował.

I pewnie dalej by tak było, gdyby nie możliwość złożenia wniosków do Polskiego Ładu. Tam potrzebne były przygotowane projekty i władze miasta przypomniały sobie o posiadanym przez CSiR jedynym kompletnym projekcie możliwym do wykorzystania w ramach projektu „Olimpijski Augustów”. W międzyczasie na szybko i można powiedzieć „rzutem na taśmę” wykonano dokumentacje dotyczące sal gimnastycznych w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3, a teraz próbuje się to przedstawić, jako sukces inwestycyjny obecnej ekipy, podczas gdy jeszcze żadne prace się nie rozpoczęły, a przetarg na realizację jest dopiero ogłoszony.



Napisz komentarz
Komentarze
E.P. 12.05.2022 18:48
Naszomiasteczkowi mówią, że nie czytają dziennika powiatowego , ciekawe kto w ich imieniu pisze komentarze wychwalajace ich samych i karolczuka? I dlaczego nawet w tych komentarzach odwracają kota ogonem ? Więc zapytam Sigmunda Freuda : Dlaczego w Augustowie taki mądry burmistrz ma 2 zastępców ?

Head Hunter 12.05.2022 13:06
Analizując ostatnie poczynania UM w zakresie zatrudniania pracowników w miejskich jednostkach można wywnioskować, że "klucz" użyty do wyboru jakiegokolwiek pracownika przez naszomiastowych, burmistrzowych specjalistów ds. HR, co do zasady jest identyczny, tj.: serwilizm, kabotynizm, populizm, uległość, pozerstwo, efekciarstwo, obłuda, hipokryzja itd. Na szarym końcu wyliczanki "naszomiastowa gawiedź" prawdopodobnie uwzględni: kompetencje, doświadczenie, umiejętności, które może wyjdą lub nie wyjdą w "praniu".

Błazen 12.05.2022 11:53
Do: Mieszkaniec 1. Lotnisko to nie pływalnia. 2. Priorytet funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych, finansowanych przez samorządy, a właściwie przez mieszkańców (czyt. podatników), jest diametralnie odmienny od działalności stricte komercyjnej. Tego typu obiekty z założenia są deficytowe i to z bardzo prozaicznego powodu. Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów. 3. Generalną ideą funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych jest krzewienie kultury fizycznej i propagowanie tzw. zdrowego stylu życia, m.in. poprzez aktywność fizyczną. Idąc Twoim tokiem myślenia trzeba pozamykać wszystkie szkoły i uczelnie publiczne, ponieważ są deficytowe w 99,9%. 5. Meritum: Lepiej zapobiegać chorobom i głupocie w danym kraju, regionie, mieście, niż w przyszłości ponosić ogromne koszty "leczenia" tych dysfunkcji społecznych, w już i tak zchorowanym i niewykształconym społeczeństwie. P.S. Utilitas publica...

Mieszkaniec 12.05.2022 13:21
Do błazen: cyt.:" Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów". Odpowiedź" ale to znaczy że ma być za darmo? ktoś za to płaci, co nie? Między innymi ja ze swoich podatków. Dlaczego coraz więcej podatków ma iść na utrzymanie basenu , bo użytkownicy nie chcą płacić więcej? to dlatego ci co nie używają mają za to płacić? ps. Lotnisko w Radomiu to jak pływalnia w Augustowie. Anie jednego ani drugiego miasta na to nie stać. A skąd wziąć 7-10 mln na generalny remont? może mi odpowiesz? albo nie bo znam odpowiedź" z budżetu

Marionetki 12.05.2022 14:56
Mońki stać na basen a w Augustowie trzeba wymienić włodarzy!

Naszomiastowa logika 13.05.2022 01:48
Mońki stać na basen, ponieważ tam jest dwóch burmistrzów, a w Augustowie jest trzech, więc mońkowian stać na basen, a augustowiaków nie stać.

Błazen 12.05.2022 15:04
W krajach tzw. wysokorozwiniętych bardzo duży nacisk kładzie się na edukację oraz propagowanie zdrowego stylu życia, skorelowane bezpośrednio z aktywnością intelektualną i fizyczną. W tych krajach dawno temu przeprowadzono analizy, z których jednoznacznie wynika, że umożliwienie korzystania z m.in.: obiektów szerzenia edukacji, nauki, kultury, sportu, rekreacji ruchowej, pomimo że początkowo wydaje się być niewymierne ekonomicznie, jednak w generalnym rozrachunku okazuje się, że takie działanie obniża koszty funkcjonowania państwa przy jednoczesnym podwyższeniu jakosci życia jego obywateli. Rachunkiem ekonomicznym wyłącznie zorientowanym i zmaterializowanym w możliwie największym zysku zajmują się bankierzy, oligarchowie i dyktatorzy. Rządy państw cywilizowanych, w tym funkcjonujące w nich samorządy mają służyć społeczeństwu, nie zaś jego mentalnym ogłupianiu i materialnym wyzyskiwaniu. Jestem oczywiście daleki od utopijnych idei marksizmu, leninizmu, komunizmu, czy socjalizmu. Kapitalizm też nie jest idealny, tak samo jak demokracja, ale jak do tej pory, nikt mądry nic lepszego nie wymyślił. Rozwój gospodarczy danego państwa, regionu, miasta, co do zasady koreluje z podwyższeniem jakosci życia, większości jego mieszkańców. Wszystkich nie uszczęśliwi się. Jest to niestety niemożliwe. W państwach tzw. autorytarnych są oczywiście zupełnie inne priorytety. Dyskusja na co najmniej kilkadziesiąt godzin. Życzę powodzenia i szczęśliwego życia!

desperat filipek 12.05.2022 07:57
Jakaż to wielka desperacja osiągnęła naszomiastowego pięknego filipka, skoro na kolejnego następcę po Zarzeckim wybrał jego dawnego bliskiego współpracownika? Ciekawe, jak długo "dadzo mu porzondzić?" - org. pisownia naszomiastowa. Jak widać noszomiastowcy teraz postanowili rozgrywać dyrektorską ruletkę w csir. Może kiedyś uda się trafić. A to już chyba czwarte rozdanie.

czytelnik 11.05.2022 22:23
Uważam że warto podziękować poprzednim włodarzom za wybudowanie obiektów sportowych służących wszystkim mieszkańcom a p. Zarzeckiemu za ich utrzymanie przez wiele lat w należytym stanie. Odnośnie stypendiów sportowych podziękować opozycji oraz p. Śleszyńskiej za głosowanie przeciwko propozycji Miasta odnośnie likwidacji stypendiów sportowych dla dzieci. dzięki jej "wyłamaniu się" podczas głosowania nie podjęto uchwały o likwidacji

Mieszkaniec 12.05.2022 10:14
a ja myślę inaczej.. Wybudować (przy dotacji unijnej) jest łatwo, otrzymać przez kilka początkowych lat też - bo nowa inwestycja nie wymaga remontu (mimo że od początku trzeba było do jej funkcjonowania dokładać bo nigdy przychody nie odpowiadały kosztom). Ale miasta w dłuższej perspektywie na to nie stać. i generuje rok w rok potężne koszty. Takowych było by mnij jakby podnieść ceny za te usługi, ale jest totalny sprzeciw no bo przecież inflacji nie ma i tak jak 10 lat temu zarabiało się minimalnie 1700 zł a teraz 3500 zł to jest OK ale bilet na basen ma dalej kosztować tak jak 10 lat temu. Najlepszy przykład takie debilnej j inwestycji (porównywalnej do basenów w małych miasteczkach) to lotnisko w Radomiu.. niedługo kilkaset milionów pójdzie w piz... Ale wstęgi przecięte były? Były

Pływak 12.05.2022 12:54
Lepiej pakować kasę w budynek urzędu, w wysokie upisarzenie 3 burmistrzów, utrzymywać bazę wybudowaną za miliony z której korzysta niewiele osób. Ale już basen jest złem koniecznym. Zapewne jesteś urzędasem opłacanym z naszych podatków i nie lubisz pływać!

Podatnik 12.05.2022 13:46
mylisz się... zapewne płacę kilkukrotnie większe podatki niż ty, mam prywatny biznes i liczę każdą złotówkę w tych czasach do których doprowadzili nas politycy...ps. a lubię pływać w morzu... najbardziej pasuje mi te u wybrzeży Hiszpanii

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 12.05.2022 15:22
Do: Podatnik Gratuluję sukcesów biznesowych i umiejętności korzystania z życia. P.S. Politycy i rządzący nie wybierają się sami. Wybierają ich wyborcy w danym kraju. Trzeba szukać problemu w zmanipulowanym i ogłupionym medialnym ściekiem społeczeństwie, które pozwala na to, aby do władzy dochodzili populiści, kabotyni, serwiliści i miernoty intelektualno-moralne.

Plywak 12.05.2022 15:23
W Hiszpani syfiate plaże .......ja wolę pływać na Malediwach !

Podatnik 12.05.2022 16:58
w takim razie zazdroszczę.. nie byłem na Malediwach, a w Hiszpanii już kilka razy i mi pasuje. W każdym bądź razie na pewno widzisz różnicę między naturalnym akwenem a basenem

Pływak 13.05.2022 07:10
No jasne że widzę i korzystam z natury ....ale w PL sezon do pływania to ok 3 miesiące . Bardzo lubię Serwy i Wigry (czysta woda i strefa ciszy). Wyjazdy 2 w roku ok miesiąc dwa. A chodzi o systematyczność 8 miesięcy basen ! Jest basen w Augustowie i rządzący powinni zrobić wszystko by istniał widzę że dużo osób korzysta systematycznie . Zdrowe społeczeństwo to też oszczędność na leczeniu! Jest to też sposób na spędzenie czasu, widzę na basenie seniorów korzystają z sauny , pływają. Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej !

Dlatego_jest_jak_jest 13.05.2022 14:41
Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej ! ..- hasło dnia. Startuj chłopie na Burmistrza i pokaż co potrafisz. Dlatego trzeba rozwalić te wszystkie samorządy gdzie żyje się źle i wprowadzić komunę!!!! żeby wszystkim żyło się lepiej.

Chałupy welcome to... 12.05.2022 17:47
Na wyspach Bergamutach podobno jest kot w butach, widziano także osła, którego mrówka niosła...

Sigmund Freud 11.05.2022 22:11
Do: Kokardka Dlaczego piszesz, że dla naszomiasteczkowych liczy sie tylko wygląd? Kto według Ciebie ma tam prezentację modelki/a, kto ma mniejszy poziom IQ niż Ty i ilu jest pracowników zatrudnionych w dziale odpowiedzialnym za szeroko pojęty PR? Masz taką wiedzę, czy piszesz dla wyżalenia się. Czy masz jakieś kompleksy względem własnego wyglądu i jednocześnie wybujałe wyobrażenie odnośnie reprezentowanego przez Ciebie poziomu intelektualnego?

Kokardka 12.05.2022 00:36
Moj komentarz jest odpowiedzią do wpisu Juniora! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek! Ps. Chyba ty sam masz kompleksy !

Sigmunt Freud 12.05.2022 12:27
Do: Kokardka Zgadzam się z Tobą, że ocenianie i wartościowanie człowieka tylko i wyłącznie ze względu na wygląd z założenia jest błędne. Niewłaściwie zrozumiałem sugestię Juniora odnośnie porównania dotyczącego prezentowania się radnego Sieńko i quasi-burmistrza Karolczuka. Zgadzam się z opinią Juniora, a nawet więcej niż tylko podtrzymuję zasadność jego wpisu, ponieważ moim zdaniem pan Karolczuk prezentuje się nawet pięć dekad młodziej od pana Sieńko, uwzględniając m.in. kryterium ogólnopojętego rozumu, w tym predyspozycji i kompetencji do piastowania wysokich stanowisk, nie tylko urzędniczych.

Kokardka 12.05.2022 15:09
Mam odmienne zdanie ....5 dekad no chyba żart nawet na plakacie nie wygląda na 10 lat ? Jak taki mądry to po co 2 wice ?

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:56
Proszę, czytać ze zrozumieniem moje komentarze. Mało istotne jest na ile lat wygląda burmistrz Karolczuk, a na ile radny Sieńko. Istotne jest to, że intelektualnie i moralnie dzielą ich lata świetlne. Niestety dla Augustowa i jego mieszkańców, różnica wypada na niekorzyść quasi-burmistrza Karolczuka.

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:38
Odnosząc się do powyższego tekstu. Oczywiście 5 dekad "młodziej" należy rozumieć jako synonim 5 dekad infantylniej.

Bow 12.05.2022 13:50
ale jeżeli ktoś wygląda młodziej bez względu na wiek to źle? to źle że ktoś dba o siebie - np. trenuje , dba o dietę to źle? może ma takie geny a może to koszt samodyscypliny... a jak jest jeszcze mądrzejszy to w ogóle idealnie

Kokardka 12.05.2022 15:15
Czytaj ze zrozumieniem ! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek ! No i retusz na plakatach wyborczych! Jak jest łysy to po co mu zagęszczać grzywę ! Jak siwy to niech będzie siwy a nie czarny ! Chodzi o to że jak "nasz" to ma prawie 60 lat i jest ok a jak z opozycji ma 60 lat to stary ramol , emeryt!

Zal 10.05.2022 20:02
PO wszystko chcialo a nic siè nie udało ?

Gierek zazdraSzcza kładki dla Karolczuka 10.05.2022 22:13
Burmistrz Karolczuk tak szumnie ogłosił realizację inwestycji w postaci modernizacji stadionu lekkoatletycznego i według naszomiastowych niezbędnej, a wręcz priorytetowej kładki, jakby przedwczoraj ruszyła ich budowa. Odnośnie wizerunkowej kładki to burmistrz Karolczuk mentalnie jest chyba w równoległej rzeczywistosci, ponieważ postępuje tak, jakby nie było pilniejszych potrzeb dla Augustowa w dobie rozpędzającego się kryzysu. Propaganda bliźniaczo podobna do tej ze słynną na cały świat stepką pod budowę monstrualnego wycieczkowca, czy co tam miało być, heheh!

hehe 12.05.2022 00:41
Dokładnie. Identyczne podejście. Albo Ostrołęka. Może w parku po wycince drzew powstanie CPK?

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 10.05.2022 22:59
Mateusz M. tak "skutecznie" premieruje, że Polska nie jest już zieloną wyspą, ale jest w czarnej d.pie bankstera G.apińskiego! Tak oni pomagają Polakom, jakby komuś rozpie.dolić dom, a później powiedzieć, że pomoże się w załataniu dziury w dachu, tyle że w nieistniejącym już domu. Populizm trzeba tępić w samym zarodku, a "formy przetrwalnikowe traktować "gorącym żelazem"!

Pamietam 10.05.2022 17:59
Pieknie sie panu, panie Zarzecki odplacili za sumienna i profesjonalna prace w CSiR, krytyka, nagonka i zwalaniem winy za wszystko nawet w takich sprawach jak problemy z kiblami nad jeziorem.

ooloo 10.05.2022 17:46
Nasza Wiocha wie doskonale, że przerżnie wybory z kretesem i próbują śliskie żaby podstawiać nogi do podkucia w PiS. Takie szmaty na wietrze.

Herodot 10.05.2022 17:13
Naszomiastowi kabotyni na czele z Karolczukiem i A. Gadziowysockim chcieli zlikwidować stypendia dla zawodników poniżej 15 roku życia, reprezentujących Augustów i osiągających sukcesy sportowe rangi mistrzostw Polski. Trzeba oddać prawdę byłemu dyrektorowi CSiR - A. Zarzeckiemu, że gdyby nie przygotowany przez niego projekt wykonawczy stadionu lekkoatletycznego z uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz środki finansowe DAROWANE dla Augustowa z polskiego bezładu (niepozyskane w wyniku napisanego przez miasto wniosku o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji), to realiacja tej inwestycji skończyłaby swoją karierę w ratuszowym archiwum. Utrzymanie obiektów sportowo-rekreacyjnych w mniemaniu naszomiastowych samorządowców generuje tylko i wyłącznie koszty. Ci ułomni quasi-samorządowcy nie rozumieją prawdopodobnie co to jest obowiązek ustawowy wspierania funkcjonowania, m.in. infrastruktury sportowo-rekreacyjnej. Dalekie są dla nich meandry zarządzania miastem z zakresu podwyższania jakości życia jego mieszkańców oraz działania podejmowane w celu zwiększania atrakcyjności miasta dla potencjalnych inwestorów, przyjezdnych, zgrupowań sportowych i turystów. Burmistrz Karolczuk i cała reszta naszomiastowych populistów zdatni są wyłącznie do "ciukania" dla poklasku: co pomniejszych uliczek, stricte wizerunkowych inwestycyjek, błaznowania w mediach społecznościowych i robienia sobie fotek z lokalnymi miernotami, tj. wątpliwej rangi quasi-politykami.

Swój 10.05.2022 14:37
I kolejny klops Karolczuka, nie bój się Mireczku ludzie Cię rozliczą....

Augustów_ 11.05.2022 10:53
zwycięstwo w I turze.. chcesz się założyć? nikt nie wybierze emerytów z PO i

Dendrolog 11.05.2022 11:43
Cuś "tu i tam" chyba pasownie wejszło, heheh!

Młodziaki też się starzeją 11.05.2022 12:12
Mirek młodziak ??? wybiorą w pierwszej turze, na wielkim plakacie wygładzą oblicze i przykleją czarne włosy! Ale peselu nie oszukasz jest tylko 4 lata młodszy od sienki!

Junior 11.05.2022 13:50
o kuwa... a wygląda jakby był młodszy z lat 20

Kokardka 11.05.2022 18:33
I tu widać że jesteś naszomiasteczkowy tylko wygląd się liczy ....a nie ważne co ma w głowie! Życzę sobie i mieszkańcom Augustowa żeby kolejny burmistrz nie musiał mieć 2 zastępców i sztabu ludzi od lansu, pudru i tupecików !

Junior 11.05.2022 21:02
a nie prawda, bo w wyborach na prezydenta głosowałem na Dudę a nie Trzaskowskiego

Frankenstein vs A. Einstein 11.05.2022 22:42
Kokardka, czy Ty nie jesteś przypadkiem niedowartościowany i zakompleksiony z powodu własnych ułomności wizualnych i ograniczeń intelektualnych? Sugerujesz, że dla tzw. "naszomiasteczkowych" liczy się tylko wygląd i nieistotne są kompetencje? Uważasz, że urzędnicy pracujący w miejskich jednostkach samorządowych, weryfikowani są tylko wedle zasugerowanych przez Ciebie kryteriów?

Kokardka 12.05.2022 00:30
Czy w małym miasteczku Augustowie są potrzebni trzej burmistrzowie ? To nasuwają się pewne refleksje tym bardziej że jest przecież jeszcze skarbnik i sekretarz! Czy wypominanie komuś że jest za stary, że jest emerytem to nie jest dyskryminacja ? Nie podoba mi się styl rządzenia i stosowanie wręcz dziecinnego wychwalania się na oficjalnych kontach na fb rządzacych moim miastem! Nie krytykuję urzędników bo ich zwyczajnie nie znam! Mogę tylko ocenić poziom obrad RM .......powinniśmy jednak głosować na ludzi madrych ! Ps. Moj komentarz to odpowiedz do Juniora

Adrasteya 11.05.2022 13:03
Uważam, że co do zasady lepiej, wybrać na prezydenta, burmistrza, starostę, wójta, sołtysa itp., kandydata kompetentnego, rozsądnego i asertywnego swoim kilkudziesięcioletnim życiowym doświadczeniem, niż butnego, infantylnego młodziaka zachłysniętego wszechobecną populistyczną propagandą lub podstarzałego, niedowartościowanego i niespełnionego życiowo kabotyno-figuranta.

zachmurzenie duże

Temperatura: 8°CMiasto: Augustów

Ciśnienie: 1001 hPa
Wiatr: 19 km/h

Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 1Strona nr 1
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 2Strona nr 2
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 3Strona nr 3
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 4Strona nr 4
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 5Strona nr 5
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 6Strona nr 6
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 7Strona nr 7
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 8Strona nr 8
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 9Strona nr 9
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 10Strona nr 10
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 11Strona nr 11
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 12Strona nr 12
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 13Strona nr 13
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 14Strona nr 14
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 15Strona nr 15
Przegląd Powiatowy nr 12/1183 z 28-03-2024 r. - strona 16Strona nr 16
KOMENTARZE
Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Czy widzisz zamykane sklepy i usługi w centrum miasta? Co trzeci lokal jest pusty. Od 5 lat Augustów gwałtownie hamuje w rozwoju. Za to banery burmistrza mamy największe.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:52Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Augustów w ruinieTreść komentarza: Widzisz różnicę w warunkach życia w Augustowie, Ełku i Suwałkach? Uważasz że tam żyje się lepiej? Masz rację!!! Augustów jako jedyne miasto uzdrowiskowe spadło w pomiarach rozwoju z miejsca 36 na 245. To jest katastrofa Karalczuka i PiS.Data dodania komentarza: 29.03.2024, 06:45Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: lolTreść komentarza: no i dawać kawę na ławę- Panie burmistrz z resztą tego cudnego zespołu fircyków - proszę jutro o konferencję jak było z drzewami na cmentarz - wyrąbane 3 hektary bez pozwolenia na budowę czy nie - śmiało, ktoś tu kłamię - obstawiam tych z ratusza, ale może się mylę - odwagi PanowieData dodania komentarza: 28.03.2024, 21:14Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: KOZA, GDZIE BYŁAŚ?Treść komentarza: GDZIE BYŁA KOZA?!?!?!?!?!?!?!?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 19:39Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Dzięki..Data dodania komentarza: 28.03.2024, 19:26Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: oolooTreść komentarza: A ja się wzruszyłem widząc w skrzynce na listy "Gazetę Rodzinną" niczym "Trybunę Ludu" z PRL-u. Nie wiem skąd NM wiedziało, że mi się w kibelku na działce papier skończył. Jestem wdzięczny..Data dodania komentarza: 28.03.2024, 19:24Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Powinowactwo "śliskich" mend społecznychTreść komentarza: Zdjęcie Chodkiewicza pokrywającego rękę Mejzy jest No. one! Ewidentne powinowactwo mentalne, czyli swój ciągnie do swego.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:46Źródło komentarza: Bezczelna próba oszukania wyborców. Ciemny lud wszystko kupiAutor komentarza: Anonim zwany GalTreść komentarza: Wszystkim chcącym przenieść się w czasie do siermiężnej propagandy z czasów słusznie minionych głębokiego PRL, proponuję oglądnąć żurnal miejski pod redakcją naczelnego ratuszowego kabotyna. Jakby komuś bylo mało tych "doznań" może pooglądać w bonusie kpinorodzinny biuletyn wyborczy naszomiastowego towarzystwa wzajemnej adoracji pod dowództwem insrybutorowo-garkucharskiej wierchuszki. P.S. Nie odpowiadam za ewentualne odruchy wymiotne lub napadowe ataki śmiechu związane z "podróżą w czasie" do ultrapropagandy z czasów PRL.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 17:46Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: kruczekTreść komentarza: No i teraz wybierzcie Michasia, szapabaż i łysego do Rady Powiatu, to spadniemy z pierwszego miejsca na ostatnie!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 16:55Źródło komentarza: Powiat Augustowski – Dobry Polski SamorządAutor komentarza: fan_oolooTreść komentarza: Święte słowa ooloo I jak Cię nie lubić?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 16:51Źródło komentarza: List Andrzeja Zarzeckiego w sprawie niedoszłej debatyAutor komentarza: Mentalne powinowactwo "śliskich" kabotynów i kuglarzyTreść komentarza: Felek to nietuzinkowo kompulsuwny kuglarz-infantylista. Zresztą jakiego zastępcę mógł sobie dobrać naczelny ratuszowy kabotyn vel insrybutorowy lokaj?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 16:00Źródło komentarza: Szkiłądź o sprawie Chrulskiej i ChodkiewiczaAutor komentarza: Nasze Miasto murem za Grzegorzem BraunemTreść komentarza: Te drzewa wiele mówią o Karolczuku i Naszym Mieście. Wrażliwość ekologiczna na poziomie zera bezwzględnego, jak w PiS. Przestrzeganie prawa na poziomie zera, jak w PiS. Cynizm wielki jak w PiS. To po prostu jest PiS z lekkim zabarwieniem konfederackim.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 15:28Źródło komentarza: Drzewa umierały na cmentarzuAutor komentarza: LolTreść komentarza: Droga pani! A ja mam taki apel- wszyscy byle nie ci co rządzili moim krajem i pokazali przez 8 lat na jaką Skalę można nie szanować drugiego człowieka i manipulować, trwonić pieniądze obywatelskie ciąć konfetti przez policję, tańczyć przed posłem w hawajskim wieńcu na szyi, rozdawać kartonowe pieniądze gminom pisowskim czy mieć całodobową ochronę za nasze pieniądze pod własnym domem mimo że się takową nie należy. Pani zdaje się mocno zaprzyjaźniona politycznie z posłem Zielińskim z PiS. Czy aby pani nie skrywa swego zamiłowania pisowskiego pod przykrywką bau ? Ja dlatego na panią nie zagłosuje mimo że otrzymała pani wtedy niesłuszną a teraz zasłużoną ocenę pracy . Nigdy więcej pisu ! Pani reprezentuje tych co właśnie stracili władzę .Data dodania komentarza: 28.03.2024, 15:23Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: Mnirek nieporadny vs Andrzej zaradnyTreść komentarza: Głosuję na Andrzeja Zarzeckiego samorządowca prawdziwego, a nie na Mnirka nieporadnego figurantem zwanego, hej!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 14:31Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Chłopiec w krótkich spodenkachTreść komentarza: I taki skompromitowany felek łazi po szkołach i namawia młodzież do głosowania na NM. Krytukuje poprzednich burmistrzów a on jest taki fajny i cacy ! Był w I LO w klasie mojego syna. Ma prawie tyle lat co ja a udaje rówieśnika maturzystów! Kto go dopuścił do sprawowania władzy?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 14:15Źródło komentarza: Szkiłądź o sprawie Chrulskiej i ChodkiewiczaAutor komentarza: janekTreść komentarza: Zgadzam się z wyborcą. Każdy mieszkaniec przed dokonaniem wyborczego wyboru powinien otrzymać informację o ich poczynaniach z ludźmi- mieszkańcami tego miasta, którzy po wielu latach pracy musieli opuścić to miasto za chlebem i szukać sprawiedliwych ocen w innych samorządach. Każdy mieszkaniec dokonując wyboru powinien też wiedzieć jak współpracowali z samorządem powiatowym, jak zaprzepaścili poprzez swoje niekompetencje ogromne pieniądze na rozwój tego miasta, jak uprawiali fałszywą propagandę za publiczne pieniądze. Szanowna Redakcjo liczymy na Was. Mieszkańcy czekają.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 10:52Źródło komentarza: Chrulska z najwyższą oceną. Co na to Chodkiewicz?Autor komentarza: SportyTreść komentarza: Siekiera, motyka, piłka nożna, dłużej z Murkiem już nie możnaData dodania komentarza: 28.03.2024, 09:53Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Czas....Treść komentarza: Sprzątaj kurz, sprzątaj kurz, wypędzony Mirek już.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 09:50Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Oby czym prędzejTreść komentarza: Mirek, Mirek ukochany, wszyscy chcemy już wymianyData dodania komentarza: 28.03.2024, 09:47Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)Autor komentarza: Dobra wiadomość dla AugustowaTreść komentarza: Druga tura w rożnych konfiguracjach. 1. Zarzecki 58% Szczudło 42% 2. Zarzecki 65% Karolczuk 35% 3. Zarzecki 52% Karolczuk z poparciem Szczudły 48% Frekwencja znacznie niższa niż w I turze -46%. Badanie nie brało pod uwagę niezdecydowanych.Data dodania komentarza: 28.03.2024, 09:34Źródło komentarza: Drogie ogrzewanie, dworzec, turystyka. Spotkanie z Andrzejem Zarzeckim (wideo i zdjęcia)
Reklama