Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 12:38
Przeczytaj koniecznie!
Reklama A1 Zarzecki
Reklama Andrzej Zarzecki A sub

Prawda o wielkim sukcesie

Podziel się
Oceń

Rozmowa z Andrzejem Zarzeckim, byłym dyrektorem Centrum Sportu i Rekreacji w Augustowie. Rozmawiamy o rozbudowie infrastruktury sportowej i podejściu obecnych władz miasta do sportu.
Prawda o wielkim sukcesie
Na zdjęciu: Andrzej Zarzecki.

Autor: Autor zdjęcia: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Prawda o wielkim sukcesie

Niedawno w Augustowie odbyła się gala sportu, na której władze miasta przedstawiły rozwój infrastruktury sportowej w Augustowie. Pamiętam, że już kilka lat wcześniej wspominał pan o planach modernizacji stadionu przy ulicy Tytoniowej. Jak ta sprawa wygląda pańskim zdaniem?

-W roku 2018, przy okazji oddania do użytku po modernizacji boiska piłkarskiego przy ulicy Tytoniowej, udało mi się przekonać ówczesnego burmistrza Wojciecha Walulika, aby pójść za ciosem i rozpocząć proces przebudowy stadionu lekkoatletycznego. Burmistrz zgodził się na to, aby w budżecie CSiR na rok 2019 ująć kwotę na przygotowanie dokumentacji technicznej. To była osobista decyzja ówczesnego włodarza. Dokumentacja została wykonana przez Centrum Sportu i Rekreacji w 2019 roku, otrzymaliśmy też pozwolenie na budowę. Później ten temat ucichł i został odłożony na blisko 3 lata do tzw. „zamrażarki”. Ani władze miasta, ani nikt z radnych ugrupowania Nasze Miasto tą sprawą się nie interesował.

I pewnie dalej by tak było, gdyby nie możliwość złożenia wniosków do Polskiego Ładu. Tam potrzebne były przygotowane projekty i władze miasta przypomniały sobie o posiadanym przez CSiR jedynym kompletnym projekcie możliwym do wykorzystania w ramach projektu „Olimpijski Augustów”. W międzyczasie na szybko i można powiedzieć „rzutem na taśmę” wykonano dokumentacje dotyczące sal gimnastycznych w Szkołach Podstawowych nr 2 i nr 3, a teraz próbuje się to przedstawić, jako sukces inwestycyjny obecnej ekipy, podczas gdy jeszcze żadne prace się nie rozpoczęły, a przetarg na realizację jest dopiero ogłoszony.



Napisz komentarz
Komentarze
E.P. 12.05.2022 18:48
Naszomiasteczkowi mówią, że nie czytają dziennika powiatowego , ciekawe kto w ich imieniu pisze komentarze wychwalajace ich samych i karolczuka? I dlaczego nawet w tych komentarzach odwracają kota ogonem ? Więc zapytam Sigmunda Freuda : Dlaczego w Augustowie taki mądry burmistrz ma 2 zastępców ?

Head Hunter 12.05.2022 13:06
Analizując ostatnie poczynania UM w zakresie zatrudniania pracowników w miejskich jednostkach można wywnioskować, że "klucz" użyty do wyboru jakiegokolwiek pracownika przez naszomiastowych, burmistrzowych specjalistów ds. HR, co do zasady jest identyczny, tj.: serwilizm, kabotynizm, populizm, uległość, pozerstwo, efekciarstwo, obłuda, hipokryzja itd. Na szarym końcu wyliczanki "naszomiastowa gawiedź" prawdopodobnie uwzględni: kompetencje, doświadczenie, umiejętności, które może wyjdą lub nie wyjdą w "praniu".

Błazen 12.05.2022 11:53
Do: Mieszkaniec 1. Lotnisko to nie pływalnia. 2. Priorytet funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych, finansowanych przez samorządy, a właściwie przez mieszkańców (czyt. podatników), jest diametralnie odmienny od działalności stricte komercyjnej. Tego typu obiekty z założenia są deficytowe i to z bardzo prozaicznego powodu. Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów. 3. Generalną ideą funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych jest krzewienie kultury fizycznej i propagowanie tzw. zdrowego stylu życia, m.in. poprzez aktywność fizyczną. Idąc Twoim tokiem myślenia trzeba pozamykać wszystkie szkoły i uczelnie publiczne, ponieważ są deficytowe w 99,9%. 5. Meritum: Lepiej zapobiegać chorobom i głupocie w danym kraju, regionie, mieście, niż w przyszłości ponosić ogromne koszty "leczenia" tych dysfunkcji społecznych, w już i tak zchorowanym i niewykształconym społeczeństwie. P.S. Utilitas publica...

Mieszkaniec 12.05.2022 13:21
Do błazen: cyt.:" Każdego mieszkańca danej lokalnej społeczności, co do zasady powinno być stać na korzystanie z tych obiektów". Odpowiedź" ale to znaczy że ma być za darmo? ktoś za to płaci, co nie? Między innymi ja ze swoich podatków. Dlaczego coraz więcej podatków ma iść na utrzymanie basenu , bo użytkownicy nie chcą płacić więcej? to dlatego ci co nie używają mają za to płacić? ps. Lotnisko w Radomiu to jak pływalnia w Augustowie. Anie jednego ani drugiego miasta na to nie stać. A skąd wziąć 7-10 mln na generalny remont? może mi odpowiesz? albo nie bo znam odpowiedź" z budżetu

Marionetki 12.05.2022 14:56
Mońki stać na basen a w Augustowie trzeba wymienić włodarzy!

Naszomiastowa logika 13.05.2022 01:48
Mońki stać na basen, ponieważ tam jest dwóch burmistrzów, a w Augustowie jest trzech, więc mońkowian stać na basen, a augustowiaków nie stać.

Błazen 12.05.2022 15:04
W krajach tzw. wysokorozwiniętych bardzo duży nacisk kładzie się na edukację oraz propagowanie zdrowego stylu życia, skorelowane bezpośrednio z aktywnością intelektualną i fizyczną. W tych krajach dawno temu przeprowadzono analizy, z których jednoznacznie wynika, że umożliwienie korzystania z m.in.: obiektów szerzenia edukacji, nauki, kultury, sportu, rekreacji ruchowej, pomimo że początkowo wydaje się być niewymierne ekonomicznie, jednak w generalnym rozrachunku okazuje się, że takie działanie obniża koszty funkcjonowania państwa przy jednoczesnym podwyższeniu jakosci życia jego obywateli. Rachunkiem ekonomicznym wyłącznie zorientowanym i zmaterializowanym w możliwie największym zysku zajmują się bankierzy, oligarchowie i dyktatorzy. Rządy państw cywilizowanych, w tym funkcjonujące w nich samorządy mają służyć społeczeństwu, nie zaś jego mentalnym ogłupianiu i materialnym wyzyskiwaniu. Jestem oczywiście daleki od utopijnych idei marksizmu, leninizmu, komunizmu, czy socjalizmu. Kapitalizm też nie jest idealny, tak samo jak demokracja, ale jak do tej pory, nikt mądry nic lepszego nie wymyślił. Rozwój gospodarczy danego państwa, regionu, miasta, co do zasady koreluje z podwyższeniem jakosci życia, większości jego mieszkańców. Wszystkich nie uszczęśliwi się. Jest to niestety niemożliwe. W państwach tzw. autorytarnych są oczywiście zupełnie inne priorytety. Dyskusja na co najmniej kilkadziesiąt godzin. Życzę powodzenia i szczęśliwego życia!

desperat filipek 12.05.2022 07:57
Jakaż to wielka desperacja osiągnęła naszomiastowego pięknego filipka, skoro na kolejnego następcę po Zarzeckim wybrał jego dawnego bliskiego współpracownika? Ciekawe, jak długo "dadzo mu porzondzić?" - org. pisownia naszomiastowa. Jak widać noszomiastowcy teraz postanowili rozgrywać dyrektorską ruletkę w csir. Może kiedyś uda się trafić. A to już chyba czwarte rozdanie.

czytelnik 11.05.2022 22:23
Uważam że warto podziękować poprzednim włodarzom za wybudowanie obiektów sportowych służących wszystkim mieszkańcom a p. Zarzeckiemu za ich utrzymanie przez wiele lat w należytym stanie. Odnośnie stypendiów sportowych podziękować opozycji oraz p. Śleszyńskiej za głosowanie przeciwko propozycji Miasta odnośnie likwidacji stypendiów sportowych dla dzieci. dzięki jej "wyłamaniu się" podczas głosowania nie podjęto uchwały o likwidacji

Mieszkaniec 12.05.2022 10:14
a ja myślę inaczej.. Wybudować (przy dotacji unijnej) jest łatwo, otrzymać przez kilka początkowych lat też - bo nowa inwestycja nie wymaga remontu (mimo że od początku trzeba było do jej funkcjonowania dokładać bo nigdy przychody nie odpowiadały kosztom). Ale miasta w dłuższej perspektywie na to nie stać. i generuje rok w rok potężne koszty. Takowych było by mnij jakby podnieść ceny za te usługi, ale jest totalny sprzeciw no bo przecież inflacji nie ma i tak jak 10 lat temu zarabiało się minimalnie 1700 zł a teraz 3500 zł to jest OK ale bilet na basen ma dalej kosztować tak jak 10 lat temu. Najlepszy przykład takie debilnej j inwestycji (porównywalnej do basenów w małych miasteczkach) to lotnisko w Radomiu.. niedługo kilkaset milionów pójdzie w piz... Ale wstęgi przecięte były? Były

Pływak 12.05.2022 12:54
Lepiej pakować kasę w budynek urzędu, w wysokie upisarzenie 3 burmistrzów, utrzymywać bazę wybudowaną za miliony z której korzysta niewiele osób. Ale już basen jest złem koniecznym. Zapewne jesteś urzędasem opłacanym z naszych podatków i nie lubisz pływać!

Podatnik 12.05.2022 13:46
mylisz się... zapewne płacę kilkukrotnie większe podatki niż ty, mam prywatny biznes i liczę każdą złotówkę w tych czasach do których doprowadzili nas politycy...ps. a lubię pływać w morzu... najbardziej pasuje mi te u wybrzeży Hiszpanii

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 12.05.2022 15:22
Do: Podatnik Gratuluję sukcesów biznesowych i umiejętności korzystania z życia. P.S. Politycy i rządzący nie wybierają się sami. Wybierają ich wyborcy w danym kraju. Trzeba szukać problemu w zmanipulowanym i ogłupionym medialnym ściekiem społeczeństwie, które pozwala na to, aby do władzy dochodzili populiści, kabotyni, serwiliści i miernoty intelektualno-moralne.

Plywak 12.05.2022 15:23
W Hiszpani syfiate plaże .......ja wolę pływać na Malediwach !

Podatnik 12.05.2022 16:58
w takim razie zazdroszczę.. nie byłem na Malediwach, a w Hiszpanii już kilka razy i mi pasuje. W każdym bądź razie na pewno widzisz różnicę między naturalnym akwenem a basenem

Pływak 13.05.2022 07:10
No jasne że widzę i korzystam z natury ....ale w PL sezon do pływania to ok 3 miesiące . Bardzo lubię Serwy i Wigry (czysta woda i strefa ciszy). Wyjazdy 2 w roku ok miesiąc dwa. A chodzi o systematyczność 8 miesięcy basen ! Jest basen w Augustowie i rządzący powinni zrobić wszystko by istniał widzę że dużo osób korzysta systematycznie . Zdrowe społeczeństwo to też oszczędność na leczeniu! Jest to też sposób na spędzenie czasu, widzę na basenie seniorów korzystają z sauny , pływają. Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej !

Dlatego_jest_jak_jest 13.05.2022 14:41
Samorządy są po to żeby ludziom żyło się lepiej ! ..- hasło dnia. Startuj chłopie na Burmistrza i pokaż co potrafisz. Dlatego trzeba rozwalić te wszystkie samorządy gdzie żyje się źle i wprowadzić komunę!!!! żeby wszystkim żyło się lepiej.

Chałupy welcome to... 12.05.2022 17:47
Na wyspach Bergamutach podobno jest kot w butach, widziano także osła, którego mrówka niosła...

Sigmund Freud 11.05.2022 22:11
Do: Kokardka Dlaczego piszesz, że dla naszomiasteczkowych liczy sie tylko wygląd? Kto według Ciebie ma tam prezentację modelki/a, kto ma mniejszy poziom IQ niż Ty i ilu jest pracowników zatrudnionych w dziale odpowiedzialnym za szeroko pojęty PR? Masz taką wiedzę, czy piszesz dla wyżalenia się. Czy masz jakieś kompleksy względem własnego wyglądu i jednocześnie wybujałe wyobrażenie odnośnie reprezentowanego przez Ciebie poziomu intelektualnego?

Kokardka 12.05.2022 00:36
Moj komentarz jest odpowiedzią do wpisu Juniora! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek! Ps. Chyba ty sam masz kompleksy !

Sigmunt Freud 12.05.2022 12:27
Do: Kokardka Zgadzam się z Tobą, że ocenianie i wartościowanie człowieka tylko i wyłącznie ze względu na wygląd z założenia jest błędne. Niewłaściwie zrozumiałem sugestię Juniora odnośnie porównania dotyczącego prezentowania się radnego Sieńko i quasi-burmistrza Karolczuka. Zgadzam się z opinią Juniora, a nawet więcej niż tylko podtrzymuję zasadność jego wpisu, ponieważ moim zdaniem pan Karolczuk prezentuje się nawet pięć dekad młodziej od pana Sieńko, uwzględniając m.in. kryterium ogólnopojętego rozumu, w tym predyspozycji i kompetencji do piastowania wysokich stanowisk, nie tylko urzędniczych.

Kokardka 12.05.2022 15:09
Mam odmienne zdanie ....5 dekad no chyba żart nawet na plakacie nie wygląda na 10 lat ? Jak taki mądry to po co 2 wice ?

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:56
Proszę, czytać ze zrozumieniem moje komentarze. Mało istotne jest na ile lat wygląda burmistrz Karolczuk, a na ile radny Sieńko. Istotne jest to, że intelektualnie i moralnie dzielą ich lata świetlne. Niestety dla Augustowa i jego mieszkańców, różnica wypada na niekorzyść quasi-burmistrza Karolczuka.

Sigmunt Freud 12.05.2022 17:38
Odnosząc się do powyższego tekstu. Oczywiście 5 dekad "młodziej" należy rozumieć jako synonim 5 dekad infantylniej.

Bow 12.05.2022 13:50
ale jeżeli ktoś wygląda młodziej bez względu na wiek to źle? to źle że ktoś dba o siebie - np. trenuje , dba o dietę to źle? może ma takie geny a może to koszt samodyscypliny... a jak jest jeszcze mądrzejszy to w ogóle idealnie

Kokardka 12.05.2022 15:15
Czytaj ze zrozumieniem ! Chodzi mi o dyskryminację ze względu na wiek ! No i retusz na plakatach wyborczych! Jak jest łysy to po co mu zagęszczać grzywę ! Jak siwy to niech będzie siwy a nie czarny ! Chodzi o to że jak "nasz" to ma prawie 60 lat i jest ok a jak z opozycji ma 60 lat to stary ramol , emeryt!

Zal 10.05.2022 20:02
PO wszystko chcialo a nic siè nie udało ?

Gierek zazdraSzcza kładki dla Karolczuka 10.05.2022 22:13
Burmistrz Karolczuk tak szumnie ogłosił realizację inwestycji w postaci modernizacji stadionu lekkoatletycznego i według naszomiastowych niezbędnej, a wręcz priorytetowej kładki, jakby przedwczoraj ruszyła ich budowa. Odnośnie wizerunkowej kładki to burmistrz Karolczuk mentalnie jest chyba w równoległej rzeczywistosci, ponieważ postępuje tak, jakby nie było pilniejszych potrzeb dla Augustowa w dobie rozpędzającego się kryzysu. Propaganda bliźniaczo podobna do tej ze słynną na cały świat stepką pod budowę monstrualnego wycieczkowca, czy co tam miało być, heheh!

hehe 12.05.2022 00:41
Dokładnie. Identyczne podejście. Albo Ostrołęka. Może w parku po wycince drzew powstanie CPK?

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 10.05.2022 22:59
Mateusz M. tak "skutecznie" premieruje, że Polska nie jest już zieloną wyspą, ale jest w czarnej d.pie bankstera G.apińskiego! Tak oni pomagają Polakom, jakby komuś rozpie.dolić dom, a później powiedzieć, że pomoże się w załataniu dziury w dachu, tyle że w nieistniejącym już domu. Populizm trzeba tępić w samym zarodku, a "formy przetrwalnikowe traktować "gorącym żelazem"!

Pamietam 10.05.2022 17:59
Pieknie sie panu, panie Zarzecki odplacili za sumienna i profesjonalna prace w CSiR, krytyka, nagonka i zwalaniem winy za wszystko nawet w takich sprawach jak problemy z kiblami nad jeziorem.

ooloo 10.05.2022 17:46
Nasza Wiocha wie doskonale, że przerżnie wybory z kretesem i próbują śliskie żaby podstawiać nogi do podkucia w PiS. Takie szmaty na wietrze.

Herodot 10.05.2022 17:13
Naszomiastowi kabotyni na czele z Karolczukiem i A. Gadziowysockim chcieli zlikwidować stypendia dla zawodników poniżej 15 roku życia, reprezentujących Augustów i osiągających sukcesy sportowe rangi mistrzostw Polski. Trzeba oddać prawdę byłemu dyrektorowi CSiR - A. Zarzeckiemu, że gdyby nie przygotowany przez niego projekt wykonawczy stadionu lekkoatletycznego z uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz środki finansowe DAROWANE dla Augustowa z polskiego bezładu (niepozyskane w wyniku napisanego przez miasto wniosku o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji), to realiacja tej inwestycji skończyłaby swoją karierę w ratuszowym archiwum. Utrzymanie obiektów sportowo-rekreacyjnych w mniemaniu naszomiastowych samorządowców generuje tylko i wyłącznie koszty. Ci ułomni quasi-samorządowcy nie rozumieją prawdopodobnie co to jest obowiązek ustawowy wspierania funkcjonowania, m.in. infrastruktury sportowo-rekreacyjnej. Dalekie są dla nich meandry zarządzania miastem z zakresu podwyższania jakości życia jego mieszkańców oraz działania podejmowane w celu zwiększania atrakcyjności miasta dla potencjalnych inwestorów, przyjezdnych, zgrupowań sportowych i turystów. Burmistrz Karolczuk i cała reszta naszomiastowych populistów zdatni są wyłącznie do "ciukania" dla poklasku: co pomniejszych uliczek, stricte wizerunkowych inwestycyjek, błaznowania w mediach społecznościowych i robienia sobie fotek z lokalnymi miernotami, tj. wątpliwej rangi quasi-politykami.

Swój 10.05.2022 14:37
I kolejny klops Karolczuka, nie bój się Mireczku ludzie Cię rozliczą....

Augustów_ 11.05.2022 10:53
zwycięstwo w I turze.. chcesz się założyć? nikt nie wybierze emerytów z PO i

Dendrolog 11.05.2022 11:43
Cuś "tu i tam" chyba pasownie wejszło, heheh!

Młodziaki też się starzeją 11.05.2022 12:12
Mirek młodziak ??? wybiorą w pierwszej turze, na wielkim plakacie wygładzą oblicze i przykleją czarne włosy! Ale peselu nie oszukasz jest tylko 4 lata młodszy od sienki!

Junior 11.05.2022 13:50
o kuwa... a wygląda jakby był młodszy z lat 20

Kokardka 11.05.2022 18:33
I tu widać że jesteś naszomiasteczkowy tylko wygląd się liczy ....a nie ważne co ma w głowie! Życzę sobie i mieszkańcom Augustowa żeby kolejny burmistrz nie musiał mieć 2 zastępców i sztabu ludzi od lansu, pudru i tupecików !

Junior 11.05.2022 21:02
a nie prawda, bo w wyborach na prezydenta głosowałem na Dudę a nie Trzaskowskiego

Frankenstein vs A. Einstein 11.05.2022 22:42
Kokardka, czy Ty nie jesteś przypadkiem niedowartościowany i zakompleksiony z powodu własnych ułomności wizualnych i ograniczeń intelektualnych? Sugerujesz, że dla tzw. "naszomiasteczkowych" liczy się tylko wygląd i nieistotne są kompetencje? Uważasz, że urzędnicy pracujący w miejskich jednostkach samorządowych, weryfikowani są tylko wedle zasugerowanych przez Ciebie kryteriów?

Kokardka 12.05.2022 00:30
Czy w małym miasteczku Augustowie są potrzebni trzej burmistrzowie ? To nasuwają się pewne refleksje tym bardziej że jest przecież jeszcze skarbnik i sekretarz! Czy wypominanie komuś że jest za stary, że jest emerytem to nie jest dyskryminacja ? Nie podoba mi się styl rządzenia i stosowanie wręcz dziecinnego wychwalania się na oficjalnych kontach na fb rządzacych moim miastem! Nie krytykuję urzędników bo ich zwyczajnie nie znam! Mogę tylko ocenić poziom obrad RM .......powinniśmy jednak głosować na ludzi madrych ! Ps. Moj komentarz to odpowiedz do Juniora

Adrasteya 11.05.2022 13:03
Uważam, że co do zasady lepiej, wybrać na prezydenta, burmistrza, starostę, wójta, sołtysa itp., kandydata kompetentnego, rozsądnego i asertywnego swoim kilkudziesięcioletnim życiowym doświadczeniem, niż butnego, infantylnego młodziaka zachłysniętego wszechobecną populistyczną propagandą lub podstarzałego, niedowartościowanego i niespełnionego życiowo kabotyno-figuranta.

zachmurzenie duże

Temperatura: 6°CMiasto: Augustów

Ciśnienie: 1008 hPa
Wiatr: 9 km/h

Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 1
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 2
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 3
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 4
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 5
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 6
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 7
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 8
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 9
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 10
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 11
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 12
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 13
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 14
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 15
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 16
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 1Strona nr 1
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 2Strona nr 2
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 3Strona nr 3
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 4Strona nr 4
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 5Strona nr 5
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 6Strona nr 6
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 7Strona nr 7
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 8Strona nr 8
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 9Strona nr 9
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 10Strona nr 10
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 11Strona nr 11
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 12Strona nr 12
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 13Strona nr 13
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 14Strona nr 14
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 15Strona nr 15
Przegląd Powiatowy nr 15/1184 z 18-04-2024 r. - strona 16Strona nr 16
KOMENTARZE
Autor komentarza: Podsłuchane niechcącyTreść komentarza: Słyszałem jak naszomiastowe mówili, że skoro przegrali z kretesem wybory do rady miasta to i tak nic nie zrobią. Karolczuk musi wygrać, by była jakaś kasa dla paru ludzi. Bo teraz jest 5 lat odpoczywania.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 08:33Źródło komentarza: Cezary Cieślukowski poparł Andrzeja ZarzeckiegoAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Może właśnie przejrzała na oczy z kim miała do czynienia?Data dodania komentarza: 18.04.2024, 08:00Źródło komentarza: Wybitni sportowcy wspierają Andrzeja Zarzeckiego (video)Autor komentarza: Wystarczy zagłosować.Treść komentarza: Augustów ma wiele problemów. Największy to Karolczuk. W niedzielę możemy mieć jeden wielki problem mniej.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 07:07Źródło komentarza: Ogromne poparcie dla Andrzeja ZarzeckiegoAutor komentarza: Lista KarolczukaTreść komentarza: Wyciekla lista zmian na najważniejszych stanowiskach w mieście, gdy wygra Karolczuk. Wszystkie spółki, wydziały muszą się czuć zagrożone. Lista jest długa i dotyczy wszystkich prezesów, kierowników i zastępców.Data dodania komentarza: 18.04.2024, 06:54Źródło komentarza: Ogromne poparcie dla Andrzeja ZarzeckiegoAutor komentarza: HipokryciTreść komentarza: Kiedyś jak Pani Edyta startowała z NM to było ok a teraz jak popiera Zarzeckiego to jest już beee? To właśnie cała hipokryzja NMData dodania komentarza: 18.04.2024, 06:09Źródło komentarza: Wybitni sportowcy wspierają Andrzeja Zarzeckiego (video)Autor komentarza: Wyścigu nie wygrywa rower tylko kolarz, który na nim jedzie...Treść komentarza: Kiedyś augustowscy kajakarze mieli "bazę" w garażu, trenowali w spartańskich warunkach, ale zdobywali medale olimpijskie i mistrzostw świata. Obecnie w Augustowie jest nowoczesna baza dla kajakarzy, ale nie ma w niej najważniejszego, brakuje tam po prostu trenera klasy Andrzeja Siemiona.Data dodania komentarza: 17.04.2024, 23:03Źródło komentarza: Wybitni sportowcy wspierają Andrzeja Zarzeckiego (video)Autor komentarza: PatrykTreść komentarza: W niedzielę trzeba pokazać gdzie jego miejsceData dodania komentarza: 17.04.2024, 16:53Źródło komentarza: Podwyżka opłat za mieszkania komunalne: mieszkańcy Przylesia się skarżąAutor komentarza: JanTreść komentarza: Dalej popierajcie Korolczuka to dopiero początek przecież nie na darmo wyciąga ręce na plakatach on dba tylko o siebie swoją kasę i kolesiówData dodania komentarza: 17.04.2024, 16:50Źródło komentarza: Podwyżka opłat za mieszkania komunalne: mieszkańcy Przylesia się skarżąAutor komentarza: Burmistrz Karolczuk świadomie drenuje skromne budżety mieszkańców AugustowaTreść komentarza: Lokale komunalne co do zasady dedykowane i zamieszkiwane są przez mniej majętnych mieszkańców Augustowa. W takim razie dlaczego czynsze burmistrz Karolczuk ustalił na poziomie wyższym niż w spółdzielni? Budżet miejski stać na "warszawskie" uposażenie burmistrza Karolczuka i dublowanie przez niego etatów jego fejsbukujących w czasie pracy zastępców, których koszt utrzymania wynosi blisko pół miliona złotych rocznie, a nie stać miasta na czynsze w lokalach komunalnych niższe niż w spółdzielni mieszkaniowej? Co to za włodarz, który sam bogaci sie na "warszawskich" zarabkach w miejskim ratuszu, a mieszkańcom bezrefleksyjnie i w pełni świadomie drenuje skromne budżety domowe?! Wstyd burmistrzu Karolczuk, wielki wstyd!!!Data dodania komentarza: 17.04.2024, 16:33Źródło komentarza: Podwyżka opłat za mieszkania komunalne: mieszkańcy Przylesia się skarżąAutor komentarza: Instruktor tańcaTreść komentarza: Myślę, że Ja ro sław.Data dodania komentarza: 17.04.2024, 15:49Źródło komentarza: Zagrożenie na plaży Bielnik. Co musisz wiedzieć?Autor komentarza: AugustowTreść komentarza: A gdzie największy specjalista naszego miasta Wysoc? HahaData dodania komentarza: 17.04.2024, 11:48Źródło komentarza: Wybitni sportowcy wspierają Andrzeja Zarzeckiego (video)Autor komentarza: Wściekły mieszkaniec miastaTreść komentarza: Olewają ratowników, tworzą kąpieliska stwarzające zagrożenie dla mieszkańców, taki burmistrz to "skarb" , w lato będzie płacz, że nie ma chętnych ratowników, narobicie kapielisk , dacie marne pieniądze i oczekujecie , że ratownicy parobki będą zasuwać , może niech społecznie Osp pilnuje kąpielisk skoro są tacy fantastyczni , mają lepszy sprzęt, który miasto cały czas kupuje. Panie Mireczku , Filipku może to jest pomysł?Data dodania komentarza: 17.04.2024, 11:47Źródło komentarza: Augustowskie WOPR. Walka o bezpieczeństwo na wodzie w obliczu zaniedbań władzAutor komentarza: Zatkało kakałoTreść komentarza: Zero łapek w dół. Pięknie! Mistrz olimpijski Wojciech Fortuna spowodował wielką konsternację w insrybutorowo-garkucharskim obozie naczelnego ratuszowego kabotyna.Data dodania komentarza: 17.04.2024, 11:11Źródło komentarza: Mistrz olimpijski popiera Andrzeja Zarzeckiego (video)Autor komentarza: Głosuję na lepszą zmianęTreść komentarza: Jak można głosować na p. Karolczuka....przeniósł centrum miasta na Rybacką. Może najpierw należy wybudować dworzec PKS i PKP w mieście turystycznym i z sanatorium, a nie kolejny kosztowny obiekt na Rybackiej Mediatekę....komu?..! Gdyby w Augustowie było wszystko i urzędnicy zastanawiali się tylko gdzie ustawić gazony z kwiatami to rozumiem. Ale ludziom ciężko płacić ogromne kwoty za ciepło miejskie. Niech p. Chodkiewicz wytłumaczy dlaczego ogrzewanie w Augustowie jest prawie najdroższe w całej Polsce....a nie bajki opowiada o budowie za miliony torów wyścigowych ! Choć mi nie po drodze z PO ale zagłosuję na p. ZarzeckiegoData dodania komentarza: 17.04.2024, 01:15Źródło komentarza: Jest jeszcze nadzieja, głosuję na Andrzeja!Autor komentarza: Priorytety NaszoMiastowych burmiszczów☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏Treść komentarza: W Augustowie mamy insrybutorowo-wizerunkowo-populistyczne priorytety pozornego rozwoju Augustowa zmaterializowane w "warszawskim" uposażeniu burmiszcza Karolczuka, historycznym dublowaniu etatu zastępy burmistrza, żurnalu propagandowym pod redakcją Mirosława Karolczuka, megalomańskich muralach, drogocennych rabatach na RZA, dżointowych koncertach jeb.ć policję z osobistego zaproszenia zastępcy Chodkiewicza, więc na ratownictwo wodne i inne żywotne dla mieszkańców potrzeby trzeba będzie poczekać do następnych wyborów, jeśli przy władzy ostaną się ww. kabotyni i picerzy.Data dodania komentarza: 16.04.2024, 23:34Źródło komentarza: Augustowskie WOPR. Walka o bezpieczeństwo na wodzie w obliczu zaniedbań władzAutor komentarza: ☝️💪🎉🥳👉🛸🤡🚀👈🥸💰🤝👏Treść komentarza: Pieniędzy ci u nas w ratuszu pod dostatkiem, wszakże Mirosław Karolczuk otrzymuje "warszawskie" uposażenie na stanowisku burmistrza Augustow, a także z ułańską fantazją w czasie kryzysu gospodarczego zdublował etat drugiego swojego zastępcy i zasadził rabaty na RZA za kwotę grubo ponad milion złotych, więc na majówkę pewnikiem wygospodarzył jakieś ochłapy dla gawiedzi. Być może na koniec swoich nieporadnych rządów sfinansuje mieszkańcom festyn majowy z pis-Zenkiem i felkowo-dżojntowo-jeb.ć policję koncertem dla nieletnich ze swojej niebagatelnie warszawsko pokaźnej pensyji.Data dodania komentarza: 16.04.2024, 23:03Źródło komentarza: Jest jeszcze nadzieja, głosuję na Andrzeja!Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Panie Karolczuk. Wygląda, że Augustów idzie po was. Czas rozliczenia nadchodzi..Data dodania komentarza: 16.04.2024, 22:46Źródło komentarza: Jarosław Szlaszyński popiera Andrzeja Zarzeckiego (video/ audio)Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Tylko prokuratura zewnętrzna. Augustowska jest prawdopodobnie w układzie. Wiele faktów na to wskazuje. Wygląda, że Bodnar i tu zawita..Data dodania komentarza: 16.04.2024, 22:42Źródło komentarza: Jest jeszcze nadzieja, głosuję na Andrzeja!Autor komentarza: Za czyje pieniądze?Treść komentarza: Karolczuk zaprasza mieszkańców na majówkę. Jego kadencja kończy się 30 kwietnia. OdważnieData dodania komentarza: 16.04.2024, 22:31Źródło komentarza: Jest jeszcze nadzieja, głosuję na Andrzeja!Autor komentarza: Nadszedł czas rozliczeń ichniomiastowych kuglarzyTreść komentarza: Szef insrybutorowych wydmuszek podobno bardzo zrugał swojego nieporadnego nominata, że ten dla dwóch radnych-wioślarczyków ichniomiastowej drużyny zasponsorował z budżetu miejskiego megalomański sarkofag za ponad sześć dużych baniek złotych talarów i zagwarantował dwa ciepłe etaciki, a dla drużyny z augustowskiego WOPR przez pięć lat pajacowania nawet bazy wypadowej nie wybudował i motorówek nie kupił za chociaż połowę sześciomilionowo-drogocennej bazy - opustoszałej siedziby ichniomiastowego rezydenta.Data dodania komentarza: 16.04.2024, 17:43Źródło komentarza: Augustowskie WOPR. Walka o bezpieczeństwo na wodzie w obliczu zaniedbań władz
Reklama