Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 14 maja 2026 04:29
Reklama

Andrzej Duda odwiedził Augustów (relacja video/ audio)

Podziel się
Oceń

Ubiegający się o drugą kadencję prezydent Andrzej Duda odwiedził Augustów we wtorek, 7 lipca. Podczas spotkania na Rynku Zygmunta Augusta, A. Duda mówił m.in. o swojej wizji Polski i propozycjach programowych. Zapraszamy naszych Czytelników do zapoznania się z relacją z dzisiejszego wydarzenia. Poniżej opublikowaliśmy relację audio i nagranie video.
Andrzej Duda odwiedził Augustów (relacja video/ audio)
Andrzej Duda w Augustowie

Autor: Przegląd Powiatowy, Dziennik Powiatowy

Bartosz Lipiński

Relacja audio i video ze spotkania Andrzeja Dudy z mieszkańcami Augustowa:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.



Napisz komentarz

Komentarze

Arywista-lichwiarz-sutener-kibol z tożsamością wieloraką vs kompetentny Rafał Trzaskowski 30.05.2025 13:36
Mocna ekipa jest w tym PiS-ie. Okazuje się po wczorajszej wypowiedzi największego szkodnika w historii Polski, iż Jarosław i Lech Kaczyńscy byli niegdyś zawodowymi zadymiarzami na osiedlu. Niewiarygodne jest, że blisko połowa suwerena w Polsce zamierza oddać swój głos na kandydata PiS na prezydenta Polski, który legitymuje się ćwiczeniem roli sutenera, kibola, lichwiarza i arywisty skażonego genem mrocznej triady. Natomiast kandydat KO na prezydenta Polski Rafał Trzaskowski rozmawia płynnie w 5 językach obcych, od 7 lat jest prezydentem stolicy Polski, skończył kilka uczelni wyższych, był posłem, europosłem, ministrem, ale nie ma doświadczenia sutenerstwie, patologicznym naparzaniu się na ustawkach kibolskich i nawet nie poczęstował swojego sąsiada lichwiarską pożyczką, żeby następnie przejąć od niego mieszkanie komunalne za dożywotnią opiekę, której oczywiście nie wypełnił. Co stało się z narodem polskim, iż pomimo powyższego Nawrocki ma szansę zostać prezydentem Polski? Ciekawe co będzie, gdy okaże się za jakiś czas, że do apartamentu w Muzeum II Wojny Światowej, który nomen omen Nawrocki miał na wyłączność i za który do tej pory nie zapłacił nawet złamanego grosza, Nawrocki sprowadzał "koleżanki udostępnione" przez kolegów sutenerów. Wypisz, wymaluj idealny kandydat na prezydenta wg Jarosława K. 🙃 Pisowscy ultrapopuliści pitolą coś o domknięciu systemu przez KO. Zapomnieli jak sami rządzili przez osiem lat z domkniętym systemem na czele z Jarkiem, Ziobrą, Dudą i Morawiakiem, a teraz straszą Polaków domknięciem systemu przez KO. Polacy nadal nie zrozumieli, iż aparatczyki z jarkowego jądra PiS są emanacją ultrahipokryzji, permanentnego zakłamania oraz kompulsywnego ciągu na władzę i wyprowadzanie milionów złotych z budżetu państwa polskiego.

Small-Bu 30.05.2025 21:05
było w tamtych czasach dwóch największych zadymiarzy w Polsce. W Gdański Wielki Bu a w warszawie na Żoliborzu Jarek Mały Bu....

Kibol, sutener, lichwiarz Nawrocki = kabotyn duda do sześcianu 29.05.2025 22:14
Andrzej Sebastian D. na zakończenie swojej drugiej kadencji udowodnił, że naprawdę coś tam ostro jest nie teges u niego pod deklem. Klaunował, pajacował, kabotynił i permanentnie ośmieszał Polskę na arenie krajowej i międzynarodowej, ale z tym porównaniem zabawy niedźwiadków i tygrysków do naparzania się po mordach kiboli na ustawkach, no to już Sebastian zidiociał dokumentnie. Politolodzy, socjolodzy, psycholodzy, komentarzy opiniujący obecną sytuację w Polsce mówią, że Nawrocki będzie dosłownie Duda do sześcianu. Czy ten naród jest naprawdę jakiś jebnięty, że wybiera takich niewydarzonych niedoimów na prezydenta?

Wyborca 30.05.2025 12:19
Kiedyś były radny powiedział że gdyby Kaczyński wystawił nawet swojego kota to pisowcy i tak by na niego głosowali. Prorocze słowa. Z tym że ja wolałbym kota od sutenera, złodzieja komunałek, bandyty i ćpuna....

Mądrze_powiedziane 30.05.2025 13:33
Piotr Głowacki (aktor) gorzko o wyborach prezydenckich. Ujawnia, na kogo zagłosuje Aktor odnosi się również do kandydatury Karola Nawrockiego, komentując niedawne doniesienia na jego temat. — Karol Nawrocki jest ode mnie młodszy o trzy lata. Mam takie poczucie, że dokładnie wiem, co on mówi, ponieważ nasze doświadczenie życiowe jest na tym samym poziomie. Kiedy używa słów dotyczących stylu życia, czyli "ustawka", "klub bokserski", to wiem, o czym mówi, bo żyłem dokładnie w tych samych czasach. Chodziliśmy tymi samymi ulicami z tą różnicą, że on w Trójmieście, a ja w Toruniu. Byliśmy w tym samym momencie życia, dostawałem te same pytania, na które musiałem udzielić odpowiedzi. Kiedy on był w lesie, ja byłem w teatrze. Mam poczucie takiej pewności interpretacyjnej i definicyjnej. On mnie nie oszuka chwytami PR-owymi, opowiadając, że [ustawka] to była honorowa aktywizacja sportowa — Pamiętam chłopaków takich jak on — z ogolonymi głowami, którzy biegali po osiedlu i czyhali na takich jak ja — z długimi włosami, w kolorowych ciuchach. Jeżeli nie odcina się od tych wydarzeń, to ja nie chcę, żeby ktoś, przed kim musiałem się kiedyś kryć i uciekać, był prezydentem kraju. Myśl o tym sprawia, że uczucie lęku do mnie wraca — podkreśla. Piotr Głowacki otwarcie wskazuje swojego faworyta w drugiej turze wyborów prezydenckich, przedstawiając przy tym konkretne argumenty. Głosuję na Rafała Trzaskowskiego, dlatego że w tych wyborach to on uosabia moje marzenia z młodości. Uosabia Unię Europejską, którą uważam za największy sukces naszego pokolenia. To wszystko, co zrobiliśmy przez 20 lat, jest dla mnie ściśle powiązane z Unią i ktokolwiek, chcący to podważyć, jest dla mnie osobą, która wywraca mój sposób myślenia — Mój wybór jest też wzmocniony o to, że kieruję głos przeciwko osobie wystawionej przez drugą stronę, która reprezentuje inną ludzką wrażliwość, poglądy zaopatrzone w możliwość użycia przemocy. I współczuję tym, którzy zostali wciągnięci w utożsamienie swoich ideałów z tą konkretną osobą, jednocześnie wierzę, że potrafią postawić człowieczeństwo ponad wątpliwy interes partyjny — wyznaje.

Duda = Kaczyński 10.07.2020 11:06
No i Kaczyński na koniec kampanii wylazł z szafy, rutynowo poobrażał wszystkich co nie z PiSem, postraszył Niemcami i zapewnił, że wszyscy, którzy nie myślą tak jak on, to nie Polacy. Pamiętajcie przyjaciele, na chwilę przed ciszą wyborczą, że głosując na Dudę, głosujecie tak naprawdę na Kaczyńskiego. Głosujecie na chorą wizję świata starego dziada, któremu marzy się dyktatura, który mentalnie zatrzymał się w latach 60-tych XX wieku, który podzielił Polaków na lepszych i gorszych, który nienawidzi wolności i niezależności, który chce leczyć swoje chore kompleksy kosztem nas wszystkich. Nie dajcie się kupić za kawał kiełbasy, wybierajcie mądrze!!

Fantastycznie 09.07.2020 20:06
A mały nie partyjny s. Na kogo zagłosuje? Jakas sprzeczność się stworzyła. W wyborach był za, potem na schodkach sądu. Chyba się pogubilo rudawe ?

Mobilizacja 08.07.2020 09:27
Trza się zmobilizować i 12 nie głosować na budynia. Dosyć tyranii większości! Niech ta władza ma nad sobą jakąś kontrolę. Bo w przeciwnym wypadku, będzie tak samo jak u nas w mieście - zero dyskusji, buta, arogancja i dyktat jedynie słusznej opcji.

pamiętliwy 08.07.2020 13:27
Trza się zmobilizować i głosować na Dudę. Zgadzam się, że wokoło jest pełno oszustów. Kandydat KO ma ewidentny problem z pamięcią więc pokrótce przypomnę, emerytura do 67 roku życia, sześciolatki w szkołach, podniesiony Vat, okradanie Polaków przez mafię paliwową, zamykanie dużych zakładów pracy, zgoda na wpuszczenie uchodźców zarobkowych, podpisanie kontraktu gazowego z Rosją, wspieranie rewolucji tęczowej, przekonywanie, że pieniędzy dla Polaków nich nie ma i nie będzie. buszowanie po warszawskich restauracjach i naśmiewanie przy winku i cygarach z Polski i Polaków.

Nie warto 08.07.2020 20:43
Pamiętasz to, co chcesz pamiętać i lecisz tanią propagandą. Nawet mi się nie chce wymieniać, więc wrzuć sobie w google "100 afer pis" i się zapoznaj - wszystko przystępnie podane. Ale to już nawet nie o PIS chodzi - tylko o człowieka, na którego chcesz oddać głos. Jak można głosować na kogoś, kto przez 5 lat był miękką fają latającą po nocach, żeby podpisać co mu podsuną i przez te 5 lat nie zrobił nic, ale to absolutnie nic, żeby zasłużyć sobie na jakikolwiek szacunek. Nawet w PISie mają go za nic i za grosz nie szanują. Ot, zwykły długopis lichej jakości.

Warto 09.07.2020 09:45
Warto głosować na Dudę, gdyż nie wiem czy był miękką fają latającą po nocach ale wiem, że zwykły Polak od dziecka po staruszka po raz pierwszy w historii otrzymał wsparcie od rządu i Prezydenta.

nie chcemy neokomuny 09.07.2020 11:23
Czy naprawdę warto sprzedać wolność, demokrację i przyzwoitość za tych parę złotych łapówki, tak naprawdę wyjętych z twojej, mojej i wszystkich pracujących kieszeni? Łapówki, którą nasze dzieci i wnuki będą spłacać latami? Łapówki, która z dnia na dzień jest coraz mniej warta, jak każdy pusty pieniądz wypuszczony na rynek. Każda władza, która nie ma nad sobą kontroli, wynaturza się i dąży do autorytaryzmu. Nasza obecna coraz bardziej przypomina komunę, którą jako człowiek w sile wieku pamiętam dosyć dobrze. Wszystko idzie w tym kierunku, w kwestii np. zawłaszczenia telewizji i tępej propagandy przebili komunę już po dziesięciokroć. Wiem, że niektórym lepiej się żyje z butem na twarzy i jasnym przekazem jak ma żyć i myśleć, ale zastanówcie się dobrze przed oddaniem głosu, czy naprawdę tego chcecie.

Wartobyć Polakiem 09.07.2020 15:23
Tak chcemy tego , tylko DUDA.

warto być człowiekiem 09.07.2020 16:28
A dlaczego warto być Polakiem? Uzasadnisz jakoś, czy tylko takie hasło? Bo kto nie z Dudą, ten nie Polakiem?? Kto myśli inaczej ten nie Polakiem? Chcesz to chcesz, twój wybór, tylko nie narzekaj później, że ten bucik władzy trochę jednak za mocno ci buźkę deformuje.

Marek 10.07.2020 08:18
PiS nie wyjął pieniędzy z mojej kieszeni tylko z kieszeni złodziei więc się zdecyduj czy reż z Twojej. Tylko DUDA.

pamiętliwy 09.07.2020 09:54
To nie jest propaganda, to są fakty z życia w Polsce z przed pięciu laty, które dla normalnie myślących wskazują, że jedynym słusznym i godnym kandydatem na Prezydenta RP jest ANDRZEJ DUDA.

Pełna mobilizacja 10.07.2020 19:16
Jakiej "większości" ..przecież to jest mniejszość ..8 mln wyborców PiS w 34 mln państwie to większość ?

Dawny wyborca 08.07.2020 08:10
Mnie najbardziej dotknął widok podnieconego burmistrza Karolczuka. Miał że sobą kosz dla prezydenta, ale nie został dopuszczony do Dudy. Apolityczny młodziak.

Kinia 08.07.2020 08:27
no cóż... bywa i smieszno

wyborca 08.07.2020 13:05
Ciekaw jestem na kogo zagłosują włodarze, Mirek i Filip?

Wyborca 08.07.2020 18:52
Jeden z włodarzy startował w wyborach z list kojarzonych z lewica., drugi protestował na schodach augustowskiego sądu przeciw łamaniu Konstytucji przez PiS, więc obstawiam, że na Trzaskowskiego.

Jurek 08.07.2020 14:13
Wow i fotki na fejsa nie strzelili, normalnie czarna rozpacz. Ha,ha,ha.

Duda_na_wieki 09.07.2020 07:09
mylisz się.... jako jedyny dopuszczony został..... mimo że ten z drugiego urzędu przebierał nogami żeby też być dopuszczonym

pochmurnie

Temperatura: 5°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1003 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: InżynierTreść komentarza: Musisz jeszcze uczyć się budowlanki. Wody gruntowe to zerowy problem. Czy słyszałeś o tunelach pod wodą, o metrze pod rzekami i pod morzem? No właśnieData dodania komentarza: 13.05.2026, 21:41Źródło komentarza: Burmistrz musi zmienić styl pracy nad miejskimi projektamiAutor komentarza: TrachTreść komentarza: W Augustowie żaden most nie powstanie bo jest Kanał Augustowski który jest zabytkiem, a jak widać z kładką nie idzie, to i z mostem nie da rady. Chyba, że Wojsko zawnioskuje to można to obejść specustawą. Dworzec będzie na ulicy Mazurskiej (podejrzewam przy Urzędzie Gminy). Zapewne od razu z miejscem ukrycia. Już przymiarki do tego robią.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 19:28Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: CiachTreść komentarza: Najlepszy wariant to był by taki jak jest obecnie czyli przez miasto. Żadne tiry by nie jeździły przez Augustów bo już nie jeżdżą za bardzo po DK8. Augustów zyskałby wyremontowane ulice i poprawione bezpieczeństwo na nich.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 19:24Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: błąd kardynalnyTreść komentarza: Tak to prawda. Wspaniała szkoła z tradycjami tylko błąd Szlaszyńskiego z powołaniem dyrektora. Tak samo z resztą jak w Ace.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 17:10Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: Spodziewać się można wtedy już tylko dwóch szkół średnich w Augustowie jednego zespołu ogólnokształcącego i jednego zespołu technicznego bo nie będzie kogo uczyć...Data dodania komentarza: 13.05.2026, 16:49Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: Też rodzicTreść komentarza: Prawda, widać jak teraz szkoły średnie się promują, trwa walka o każdego ucznia, bo dyrektorzy i nauczyciele wiedzą dokładnie co ich czeka za 10 lat. Teraz to nie kandydat tylko klient. Wszyscy zachęcają jak mogą żeby do nich przyjść. Trwa bitwa o najstarsze roczniki które będą kończyć podstawówki. Egzaminy to tylko formalność wszyscy się dostaną gdzie tylko zechcą.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 16:47Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: BudowlaniecTreść komentarza: Wy zdajecie sobie sprawę, że w obrębie targowicy, między ul Nowomiejską a Młyńską, poziom wód gruntowych sięga nawet do 0,6m poniżej poziomu terenu? Gdzie wy tam chcecie parking podziemny robić?Data dodania komentarza: 13.05.2026, 07:50Źródło komentarza: Burmistrz musi zmienić styl pracy nad miejskimi projektamiAutor komentarza: dojazdTreść komentarza: A niechaj budują w jakimkolwiek wariancie.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 07:09Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: ZygmuntTreść komentarza: Co niby przy dworcu trzeba rozwalać jak go nie ma ,modernizując pływalnie można jeszcze zrobić lodowisko a pod nim schron także na targowisku miejskim też nie ma co rozwalać a parkingi podziemne w Augustowie ale nie tylko to konieczność bo się zapchamy to są propozycje wszystkich tych projektów się nie zrealizuje za mało pieniędzy ......Data dodania komentarza: 12.05.2026, 18:15Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: PytajnikTreść komentarza: Najważniejsze pytanie jakie trzeba było by zadać to dlaczego obwodnica w wariancie burmistrza miała się zaczynać na działce nr 200102_2.0039.152/2 (za Kolnicą, tzw. Zielone), do kogo należy lub do kogo należała i co łączy urzędników miejskich z panem Kudraszewem? W okresie decydowania o wariantach zostały tam zrobione różne prace: remont elewacji domu + taras, wiaty, parking utwardzony. Zapewne podniesienie wartości (pozory działalności gospodarczej) przed ew. odkupem przez skarb państwa.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 12:17Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: pytajnikTreść komentarza: Najważniejsze pytanie jakie trzeba było by zadać to dlaczego obwodnica w wariancie burmistrza miała się zaczynać na działce nr 200102_2.0039.152/2 (za Kolnicą, tzw. Zielone), do kogo należy lub do kogo należała i co łączy urzędników miejskich z panem Kudraszewem? W okresie decydowania o wariantach zostały tam zrobione różne prace: remont elewacji domu + taras, wiaty, parking utwardzony. Zapewne podniesienie wartości (pozory działalności gospodarczej) przed ew. odkupem przez skarb państwa.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 12:16Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: GruuuuTreść komentarza: Mnie przeraża ten wniosek. Ja rozumiem powstawanie nowych obiektów i budowę schronów i miejsc ukrycia. Jednak wymienioych wiele obiektów we wniosków było wybudowanych w stosunkowo niedawno i ponowne ich rozwalanie, żeby budować miejsca ukrycia jest ekonomicznie watpliwe. Czy naprwdę jesteśmy tak bogaci, żeby rozp...ć środki na byle co, żeby tylko je wydać. Czy w tym mieście bedzie jakieś planowanie długofalowe, a nie na zasadie na złość jednio drugim i odwrotnie? Jestem przeciwnikiem NM, ale wolę kładkę, a najlepiej kolejny most, bo miasto mamy zakorkowane i jest komunikacyjną porażką.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 11:46Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: wina niczyjaTreść komentarza: to po co nam 3 burmistrzów i dwóch starostów w Augustowie? z łącznym wynagrodzeniem 1.500.000 zł rocznie? te wynagrodzenie to podatki mieszkańców i firmData dodania komentarza: 12.05.2026, 10:58Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: ze szkodą dla młodzieży to wszystkoTreść komentarza: To było kompletnie nieprzemyślane działanie. Szkołę szybko zamknęli, ale pomysłu co dalej z budynkiem to już nie mają. No bo to już trudniejsze tak coś wymyśleć. Najłatwiej sprzedać. To każdy potrafi. I będzie po temacie. Pieniądze się rozejdą tak jak było z Ogrodową.Data dodania komentarza: 11.05.2026, 18:45Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: to na pewnoTreść komentarza: Lepsze to niż taka kładka.Data dodania komentarza: 11.05.2026, 18:26Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Podpisuję się pod wnioskiemData dodania komentarza: 11.05.2026, 13:48Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: ZiomTreść komentarza: Świetna inicjatywa, ale 3 ziomale z Augustowa z resztą świty prędzej na balet się zapiszą niż przyznają rację koalicji. PrzykreData dodania komentarza: 11.05.2026, 12:22Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: HipokrytaTreść komentarza: Bo nasza wycinka jest najmojsza i niedobra o niej kręcić rolki. Kręcić rolki można tylko o dwóch sosnach na Lipowcu. Czego nie rozumiecie?Data dodania komentarza: 10.05.2026, 23:00Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: To akurat ani wina władz ani dyrektorów. Życie. Mieli klasy 3-sobowe tworzyć? Ciekawe jakiej oferty edukacyjnej rodzice się spodziewają za 15 lat.Data dodania komentarza: 10.05.2026, 21:42Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: RodzicTreść komentarza: A "Mama" wie co to niż demograficzny? Co niby ma dyrektor zrobić jak fizycznie dzieci nie ma. A to dopiero początek. Za chwilę trzeba będzie kolejne szkoły zamykać. Statystyki nie kłamią jak się setka dzieci w roku w Augustowie rodzi to o czym tu mowic... Nigdy w historii miasta tak nie było żeby wolne miejsca w żłobku były. Za chwilę się okaże że niepotrzebnie go rozbudowywali.Data dodania komentarza: 10.05.2026, 21:38Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkole
Reklama