Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 28 października 2025 11:48
Reklama
Reklama

Burmistrz o tzw. kolejnej obwodnicy Augustowa (video/ audio)

Podziel się
Oceń

Burmistrz Augustowa Mirosław Karolczuk odniósł się do głośnej sprawy planów powstania tzw. kolejnej obwodnicy Augustowa. Podczas konferencji prasowej z wtorku, 21 stycznia, burmistrz przedstawił zaproponowany przez niego wariant przebiegu drogi.
Burmistrz o tzw. kolejnej obwodnicy Augustowa (video/ audio)

Bartosz Lipiński

Relacja video:

Cz. 1:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 2:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 3:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Relacja audio z całości konferencji:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.



Napisz komentarz

Komentarze

Maestro 06.02.2020 20:05
Świetne, świetnie zdjęcie. Brawo za uchwycenie prawdziwego lica ?????

Zara man. 06.02.2020 12:23
Czy to tylko ja widzę? Czy ten garnitur po Waluliku nie sprał się na Mirku? Okropnie to wygląda.

Stało się .. 05.02.2020 18:15
Okazuje się że GDDKiA rozpoczęła przetarg na wykonanie drogi na odcinku Turystyczna – Głęboki Bród i w ten sposób rozpoczął się pierwszy etap przebudowy DK16 . Patrząc na 6 wariantów "gdaki" ciekawy jestem jak ominą oczyszczalnię i stocznię na Słowackiego ..chyba że przez ogródki działkowe bo innego "obejścia" tej ciasnej zabudowy nie widzę . https://tiny.pl/t6q93

www 06.02.2020 08:58
No to POwtórkę z rozrywki mamy zapewnioną. Znów będzie głośno o mieście i Puszczy. Reklama gratis.

Brawo wyborcy Wy. 04.02.2020 08:03
Tak głupiej władzy Augustów w histori nie miał!

ostoja 30.01.2020 11:16
Ta droga jest jedno jezdniowa tak ? prowadzi do ogrodnik w stronę Wilna tak ? jest może krótsza niż przez Budzisko ale wolniejsza a dla kierowców ciężarówek kluczowy jest czas. Ponadto przy tej drodze brak jest jakich kolwiek parkingów co uniemożliwia odbyci przymusowej pauzy 45 minutowej po 4,5 godzinie jazdy tak ? To pytam kto będzie z niej korzystał ? A no ten co ma swoją firmę w Sejnach, Marianpolu lub innej miejscowości przygranicznej. Po pierwsze trzeba szerszych konsultacji z sąsiedzkimi gminami i powiatami również włączając stronę Ltewską . Malowanie kreski przez obszary chronione to jakaś abstrakcja. Namawianie do poparcia projektu ,, Burmistrza " przez Pana Kotarskiego i innych działaczy NM na tym etapie to kolejna abstrakcja. Zapytam Pana Kotarskiego jest pan radnym powiatowym ? Tak , to w czym są lepsi mieszkańcy Augustowa od mieszkańców np Białobrzeg, Ponizia,Czarnuchy , Suchej Rzeczki . Czy w Waszym mieście może w okolicach są jakieś zabytki klasy "0" a może coś innego ? Dlaczego nie częścią miasta ? Nie bo nie ? żadna argumentacja. Gdzie ma miasto się rozwijać ? No na pewno nie w stronę Puszczy Augustowskiej a raczej w stronę Raczek i Żarnowa. Polecam tym wszystkim obrońcom projektu Waszego Burmistrza abyście może zrobili sobie rajd taki pieszo rowerowy z godnie z tą namalowaną kreską i na własne oczy zobaczyli o co tak na prawdę idzie gra i co popieracie ( nie którzy z was pewnie dotąd nie byli po drugiej stronie Sajna ).

grzybiarz 30.01.2020 14:09
@ostoja , pełna zgoda ...jedno z najpiękniejszych miejsc w okolicach Augustowa lekką ręką ma iść pod piły, bo tak ma być i już . Mieszkańcy Sajenka oraz turyści wynajmujący tam kwatery na pewną będą burmistrza za ten szlak samochodowy na rękach nosić . Kajakarze płynący od Przewięzi z utęsknieniem będą wypatrywać samochodów przecinających Kanał nad głowami ... nie mogą przecież zapomnieć wielkomiejskich zapachów, jeszcze we łbach im się zakręci od nadmiaru czystego powietrza . No i wtedy? .. miasto będzie mogło się rozwijać ... bo to "nasze miasto"

Synek 30.01.2020 16:31
Synek nie wie co powiedzieć ale prze na szkło jak szalony ?

2000 30.01.2020 09:24
Pytanie do Pana Karolczuka jego zespołu, Pana Koterskiego tudzież innych . Co Państwo myślą o terenachw włączonych do obszaru ,, Natura 2000 ,, bo jak mniemam wiecie co to jest . I jak zamierzacie dalej forsować ten Wasz projekt bo tłumaczenie że to są tereny państwowe jakoś do mnie to nie przemawia. Państwowe jak mniemam to w waszej opinii niczyje ? A tak na marginesie To wybory za cztery lata w tedy was ocenimy co zrobiliście pozytywnego dla tego miasta i mam na myśli całe miasto a nie tylko uprzywilejowane ulice czy dzielnicę .

tubylec leśny 29.01.2020 12:16
Tu trzeba byłoby spojrzec z innej perspektywy/ Rozwiazania proponowane Przez GDKKiA sa niestety krótkowzroczne co z czasem nam odbije sie czkawką. Proponowane przez nich warianty prowadzą przez czesc Augustowa który sie rozwija i za kilka lat okaze sie ze obwodnica przebiega przez miasto. Trasa ma przebiegac przez Przewięz czego w ogóle nie wyobrażam. Proponowany wariant burmistrza też jest daleki od doskonałosci ale bardziej przyszłościowy, tylko trzeba od razu wziąść po uwagę zrobienie drogi Żarnowo -Białobrzegi. No i most nad kanałem Augustowskim to nowy koszt a wycięcie iluś tam hektarów lasu nie wiem czy przejdzie bez echa. Kase dla pseudoekologów juz mozna zacząć zbierac. Pytanie tylko komu potrzebny jest ruch tirów na odcinki Augustów- Poćkuny???

Rumcajs 29.01.2020 16:22
W którym kierunku miasto się rozwinie ? w kierunku Puszczy i Przewięzi ? ..wolne żarty . Podstawowe pytanie ..dlaczego tak późno dowiedzieliśmy się o projektach "gdaki". Czy nie chodziło o eskalację protestów aby odsunąć trasę od Studzienicznej w kierunku Suchej Rzeczki . Jeżeli chodzi o drogę łącznikową z Żarnowa to każdy wariant będzie jej potrzebował ..nie da się tego pominąć ..chyba że teleportacją a wariant burmistrza wydłuża całą trasę wraz z takim łączniem do ok 30 km. W tym wariancie wyciętego lasu tez będzie więcej , chyba że obecne wycinki są już robione pod ten wariant.

Robin 29.01.2020 17:54
A jaki jest twoj pomysł Rumcajs????

paweł 30.01.2020 10:34
A poczatki tych obwodnic gdaki to gdzie sie zaczynają????

Przyroda 30.01.2020 07:42
W jakiej to dziedzinie to Wasze miasto się rozwija ? Proszę o konkrety . Może powstał jakiś nowy zakład ? Pseudo pod strefa ? .... Co jeszcze zostało zrobione ? Aby zatrzymać młodych ludzi, Jakieś usługi a może turystyka się rozwija ? Nic nie zostało w tej kwestii zrobione więc pytam o co chodzi ? Augustów jest położony wśród lasów i jezior i trzeba korzystać z tego dobra natury a nie go niszczyć bo się nie podoba kilka czy też kilkanaście ciężarówek więcej.

Augustowiak 30.01.2020 13:33
??? Ty przyroda to chyba pomyliłeś nicka.. Przyroda zazwyczaj nie jest za zakładami pracy... a tak bardziej poważnie to biznes zakładają firmy prywatne,rozwijają biznes produkcyjny i usługowy... jeżeli Augustów to takie eldorado to dlaczego od lat nie ma tutaj inwestycji z zewnątrz???? Nie pamiętam , od czasu BAT - a to inwestycja stricte wynikająca z prywatyzacji firm tytoniowych w Polsce w latach 90-tych, aby zainwestował tutaj ktoś z zewnątrz, czy za tego burmistrza czy innego... I młodzi ludzie wyjeżdżają od 1989 roku z Augustowa.. Anglia, Irlandia, Niemcy, Francja... niestety ale wejście do UE dało ludziom wybór.. takiś mądry to zatrzymaj ludzi zakładając firmę i oferując z 10 tys. na start...

Buuuuu 30.01.2020 17:39
Ty czytaj ze zrozumieniem. Nikt nie pisze że to eldorado co widać jak napisałeś o BAT . Właśnie o to chodzi piszącym, nic w tym mieście się pod tym względem nie zmienia, a ktoś tu pisze że miasto się rozwija więc zasadne jest pytanie w jakiej dziedzinie ? Asfaltowania uliczek ? A co do zakładania firmy to raczej aptekę bo ludzie w tym mieście to nie długo sami emeryci .

Patrz na zdjęcie 28.01.2020 17:08
Wiecznie ale to wiecznie skrzywiony

poszukiwana, poszukiwany 26.01.2020 12:10
Dzieci podnieście swoje główki znad ekranów smartfonów i spójrzcie do okoła ...To jest realny świat , żywy organizm a nie gra SIMS CITY tu nie da rady przestawiać ,,Punktowców i przenieść jeziora " jak w komedii Barei. Takimi działaniami dajecie obraz swojego pseudo profesjonalizmu i rozumowania świata przez pryzmat własnego czubka nosa. Gratuluje Panstwu i Waszemu przedstawicielowi.

Obserwator 27.01.2020 07:21
Najmniej samodzielny Burmistrz do tej pory ! ,,Nasz zespół,, Tylko coś takiego jak odpowiedzialność zbiorowa w urzędzie nie istnieje jakby Pan nie wiedział .

Ooooj_23 04.02.2020 08:10
W Sejnach wießniaki poznali się na "fachowcu" tylko nasze miastowe nie.

Starzec 05.02.2020 19:09
I wywalili Pana Młodego z hukiemmmmmm

Droga redakcjo 26.01.2020 11:21
Prosimy o informację, bo może jest to nieprawda więc dlatego zwracamy się do redakcji, czy to prawa, że w byłym budynku gdzie znajdował się zakład kosmetyczny Żena, na i Wojska Polskiego obecnie budynek jest kupiony? Czy była jakąś informacja dot. kupna? Mieszkancy z uwagi na to, że państwo zajmujecie się rzetelnie takimi sygnałami bardzo prosimy o artykuł w tej sprawie. Dziękuję.

Uhu 05.02.2020 14:48
Jesteśmy ciekawi. Prosimy o reakcje

Mhhbj 05.02.2020 19:10
O co chodzi z tym budynkiem, bo coraz głośniej w mieście?

brawo 26.01.2020 10:34
Mam pomysł może reszcie przedszkoli które są prywatne zafundujmy w Ramach Budżetu Obywatelskiego Siłownię i Plac zabaw dla dzieci, co ? Bo ich włascicieli po prostu nie stać na stworzenie takiej ifrastruktury !! bardzo dobry pomysł........jedno już ma......gdzie następne?

Gruszka 26.01.2020 12:28
No i niech zrobią mu parking bo przejechać ulicą normalnie nie można tyle samochodów ustawionych i to jeszcze przed skrzyżowaniem. Może gdzieś nie opodal jest jakaś działka miejska ktrą można przekazać bezpłatnie. Ciekaw jestem co na to nasza ukochana Policja , wszystko w porządku jak mniemam ? Nie ma zagrożenia dla innych uczestnikœw ruchu drogowego ? A może nie wiecie o jaką ulicę chodzi ? No to was oświęcę , Wybickiego.

Wolnosc 26.01.2020 08:29
Z Borysem i Leszkiem to obwodnice zrobicie!

real 26.01.2020 09:06
Obojętnie z kim ale napewno nie z wami i waszym zespołem !!

Przyrodnik 26.01.2020 07:10
Trasy kolejowej Rail Baltica przez Augustòw na Litwę nie puszczono ze wzgledu na przyrodę, dlaczego więc tiry mamy wpuścić?Trzeba ekologòw szybko sprowadzić

Mistrzowie i fachowcy 25.01.2020 11:07
Mam wrażenie, że kreskę przez Puszczę Augustowską jakieś dziecko bezmyślnie narysowało. No chyba, że to koordynator zespołu p. burmistrza. To przepraszam?

ha,ha,ha 26.01.2020 07:16
:-) ;-) Masz racje . Taką kreskę mozna narysować np. tworząc obwodnicę Moniek lub innej miejscowości którą otaczają pola kartoflane ale nie przez puszcze Augustowską i nieopodal jezior !!! No cóż Nasz zespół chyba lekko przegiął wraz z naczelnym wodzem.

Pajac 26.01.2020 08:59
Jak się wezmą to znowu cały kraj ze śmiechu będzie się zwijał.

Bob budowniczy 26.01.2020 11:16
Włąśnie to jest to . Trzeba nagłośnić ten Wariant ,, zespołu" firmowany przez Karolczuka w mediach regionalnych i ogólnokrajowych. niech ludzie zobaczą kogo tu mamy . A nóż widelec będą chcieli ich wziąć ich do siebie takich ,,profesjonalistów''.

Help 26.01.2020 15:00
Hahaha. Niech oglądają jak słynie Augustów. Najpierw z zakrycia znaków drogowych, a teraz z kreski na mapie

Ser 25.01.2020 08:16
Tylko PO nas uratuje i Kidawa!

Czujny 25.01.2020 11:05
Co chcesz sprowadzić dyskusję na inne tory bo ludzie za dużo piszą ? Zaiste żałosne .

Dgdfvvn 25.01.2020 14:03
Mają nas za głupców ci Naiwni Mąciciele

Wojtekus 25.01.2020 18:35
Typowa "przykrywka" w stylu partii rządzącej ...

Pol 26.01.2020 00:17
I ona nas uratuje

Lex 24.01.2020 19:23
To jakaś porażka, co zrobi konferencję to WTOPA ! Pamietacie jak rok temu dopatrzył się faksymile i uniewaznił przetarg na kotły C.O nie czekając na roztrzygnięcie sądu ? I jeszcze było kiwanie palcem ? Zabrakło jeszcze do tej pory odwagi aby powiedziec przepraszam, a teraz ze swoim zespołem namalował kreskę przez Puszcze Augustowską i jest z śebie dumny. Czas na zbieranie podpisów bo dość juz tego......

Pixi 24.01.2020 22:43
Poczuł się jak Starosta, Nadleśniczy i Wójt w jednej osobie ?. Zaiste wspaniały zespół, sami fachowcy.

Demotywatory. Pl 25.01.2020 09:28
I ci achowcy zwiewają. Nie słyszałeś /słyszałaś, że kolejny kierownik się zwolnił. Ten od referatu, oddzialu czy jak tam zwał - wtop ogólnopolskich.

pańszczyzna powraca 24.01.2020 10:17
Pani przewodnicząca na ostatniej sesji Komisji Rozwoju ujawniła motto obecnie rządzących .... "szybko i po cichu" a ty suwerenie ( żeby nie powiedzieć dosadniej) ..... nie dyskutuj, tylko uszy po sobie i masz wykonywać to co "pany" każą zrobić ..

Mieszkaniec. 24.01.2020 11:12
Tak by chcieli ale my suweren widzimy te wszystkie działania takie jak : park Herberta, zmiana planu zagospodarowania przestrzennego, zmiana kursowania autobusów tak aby głodne dzieci dojechały do Mać Donalda a stęsknieni zakupów pod Marion, przekazywanie działki,tudzież budowa ulicy Rybackiej bez wkładu własnego jak to bywa w pozostałych przypadkach gdzie są założone komitety, ciekaw jestem kto zaopatruje spółki miejskie w paliwo, wciskanie nam że czerniejące deski na nowo wybudowanej bazie kajakowej to przecież norma , zobaczymy kto kupi działkę po przedszkolu na ul. Ogrodowej ,co będzie z wyciągiem nart wodnych . Teraz aktualnie będą nas bronić przed Ciężarówkami proponując warianty rujnujące przyrodę

Anna 24.01.2020 13:58
Gotujacy do garów, przedszkolankowie do przedszkoli, nauczyciele do szkół, przedsiębiorcy do swoich firm a nie grupy nacisku tworzyć przy pomocy marionetek. Nie znacie się na polityce i róbcie co umiecie: żłobki -80 os się nie dostało ale po co mamy montesori, autobusy - najważniejszy dojazd do mc Donald, ulice wg jakiego klucza są remontowane- np rybacka, rozumiem ze z udziałem finansowym od dochodu czy od uczęszczania przez klientów ;), rozkład jazdy - kto ma jeździć, śmieci i całe necko to przecież parodia jakas ich rada nadzorcza skąd ci ludzie tam bo z przypadku to za dużo powiedziane, wyciąg i basen - niedługo zabytki, turyści - po co nam, przecież miasto nie ma potencjału, zatrudniani ludzie- przejrzyjcie nazwiska na bip kogo zatrudniają, taki obraz widzę polityki rady. Cwaniactwo tylko po to tam siedzicie. Wychodzenie i obecności a także siedzenie w telefonach - cyrk. Dość mam tej szopki!!!

Hgw 24.01.2020 17:17
Masz słuszną rację. Powiem tylko tyle że za 10 lat ludzie może nie będą pamiętali wszystkich nazwisk obecnej rady ale dwa na pewno a jedno będą mieli długo w pamięci wszak,, Augustów to jego mieszkańcy ,, Żenada.

zapaść 25.01.2020 10:48
Ostatnie 5 lat to zapaść miasta. Zaniechanie wszystkiego co usprawnia miasto i unowocześnia. Budowanie uliczek bez chodników za miliony zrobiło swoje.

cyrk 24.01.2020 19:35
Czy to prawda może ktos wie ? gość który ,, wygrał " konkurs na kierownika basenu pracował tylko jedenn dzień bo kazano mu zwolnić ośmiu pracowników gdyż basen generuje za dużo kosztów ? A kolejnego tak prześwietlano i dzwoniono do jego poprzednich zakładów pracy że gość zrezygnoiwał nie chcąc mieć nic doczynienia z nimi.

Pływalnia 25.01.2020 11:00
Ponoć nawet nie podjął pracy jak popatrzył na to towarzystwo zarządzające.

Xxx 25.01.2020 16:55
Nie wezmą osoby, która walczyłaby o ludzi, o basen, o środki. Po co? Ciąć koszty na maksa zwolnieniami i Zamknąć się. Swojscy z NM będą kiwać głowami jak te pieski w autach. Coraz gorzej w tym mieście.

;-) :-) 26.01.2020 09:40
Mam pomysł może reszcie przedszkoli które są prywatne zafundujmy w Ramach Budżetu Obywatelskiego Siłownię i Plac zabaw dla dzieci, co ? Bo ich włascicieli po prostu nie stać na stworzenie takiej ifrastruktury !!

Wiosna 26.01.2020 14:56
Ale ale nie trzeba narzekać ....Necko bedzie mialo nowe zielone logo i autobusy miejskie będą zielone ......aż chce się żyć ....przez caly rok wiosna ...co tam śmieci rzecz przyziemna

rysio 27.01.2020 08:33
Aż chce się wyć!?

zniesmaczona 26.01.2020 15:32
Jeżeli tak to osobiście nie zamierzam dać ani złotówki na budowę ulicy gdyż nie czuję się w niczym gorsza od Pani radnej z ulicy Rybackiej. Koniec kropka Panie Karolczuk.

dyskryminacja? 26.01.2020 17:28
koniec z dyskryminacją mieszkańców, jedni płacą inni nie płacą...co to ma być?

duduś 27.01.2020 08:31
Jak ujawnił Szkiłądź w tej kadencji do przedszkoli prywatnych miasto dołoży 21 mln zł. a w trójce za 200tys. nie można zrobić remontu sali gimnastycznej dla 1000 augustowskich dzieci. Masakra.

?????? 27.01.2020 08:40
Czy aby to nie koliduje z zajmowanym stanowiskiem Vive burmistrza ? Co to jest jakaś tragifarsa ! Transparętnie aż do bulu . Co do sali zobaczymy jak Karolczuk wywiąże się ze swojej deklaracji. Może miasto weźmie następny kredycie ?

Rudy z czerwonym nosem 30.01.2020 16:35
Zawiadomić prokurature

Miednica 24.01.2020 16:41
Wezwać telewizję i tyle.

Mieszkaniec 26.01.2020 09:27
A tak advocem . Zobaczymy w czyje ręce wpadnie kamienica na ul. Wojska Polskiego na przeciw Żabiej i wywłaszczona dzierżawa na Kasztanowej,działka na Ogrodowej ? Może czas powiadomić odpowiednie organy aby zbadały jak majątek miejski i komu jest sprzedawany i kto za to odpowiada Mam prośbę do Pani Piaseckiej i Panów Jaworskiego, Dyczewskiego, Cieślika, Sieńko i reszty ludzi którym dobro miasta i nas mieszkańcœw jest bliska aby stworzyć ruch społeczny który by się bacznie przypatrywał działaniom władzy i radzie miasta bo przecież nie można liczyć na radnych przynajmniej tych z koalicji nie wspominając o radnych NM. Szkoda że słowo transparętny pozostaje tylko pustym frazesem z kampanii wyborczej zresztą tak samo jak cała reszta.

plebs 24.01.2020 11:42
ale przynajmniej nie wszystko na oświatę i tu całe sedno bo kiedyś to tylko tam fundusze szły

pany 24.01.2020 13:37
Na oświatę ...na oświatę , coraz bardziej jesteśmy oświeceni " w cziom dieło"

Uczeń 24.01.2020 17:18
Dobry tok myślenia ! Ludźmi wykształconymi trudniej manipulować! Proponuję zamknąć szkoły ......i wyciągać ludzi z blota

do szkoły 24.01.2020 23:14
Jak widać nie wszystkim pomogły te fundusze

Teatr 23.01.2020 17:31
A tak abstra***ąc, czy ktoś wie jak się nazywa taką lalka do której przymocowane są sznurki za pomocą których wprawia się ją w ruch. Bo zapomniałem . Z gœry dzięki za pomoc.

???? 23.01.2020 20:23
Marionetka. Ale jest już inna nazwa. DŁUGOPIS

???? 25.01.2020 09:29
Samopiszący

Ad vocem 25.01.2020 10:33
Ad vocem?

Rad 23.01.2020 15:48
Ta droga powstanie, żołnierze USA na Litwe jak dojadą?

janek 23.01.2020 15:21
Tak czy tak, ta obwodnica musi powstać więc trzeba się dogadać bo rząd się nie wycofa.

DK 23.01.2020 16:23
Ale po co straszenie powrotem ciężarówek na ulice miasta ? Nawet gdy przejście w Ogrodnikach zostanie dopuszczone do ruchu ciężarowego w co wątpię mozna wprowadzić zakaz przejazdu dla tranzytu i wszystko w temacie. A dogadać pewnie że trzeba ale nie wymyślać wariant swój który rujnuje środowisko . Zresztą niema co tu się rozwodzić nad bzdurnym pomysłem.

janek 23.01.2020 17:31
zgadzam się...nie potrzebujemy tirów na naszych drogach

Dron 24.01.2020 10:06
Po co te straszenie Ciężarówkami jeszcze raz pytam ? Zakaz dla tranzytu i wszystko ! A lokalne i tak jeżdżą bo muszą jeżeli nawet będzie ich o 50 więcej to jakaś tragedia ? Lepiej zniszczyć to co najcenniejsze i pozostawić następnym pokoleniom beton ? Zresztą nie brakuje go jak widać w każdej dziedzinie życia łącznie z UM. Zresztą i tak wariant przez puszczę nie przejdzie ..

franek 23.01.2020 22:54
Ale tutaj chodziło aby jak najdalej od Studzienicznej i po to całe zamieszanie

Tomek 26.01.2020 09:08
Egoista jest Pan,wyprowadzić tiry za miasto a dalej niech tam sobie się męczą ludzie,i przyroda

DanielW 23.01.2020 13:43
Panie Burmistrzu mam tylko takie pytanie czy protest miasta i brak zgody władz miasta na jakikolwiek z przedstawionych sześciu wariantów budowy południowej obwodnicy Augustowa ma jakieś znaczenie? Czy jak GDDKiA podejmie decyzję o budowie któregoś z sześciu wariantów to miasto ma moc by ją powstrzymać? Mam obawy że nie ma takiej możliwości, dlatego zamiast forsować tzw. "Propozycję burmistrza" lepiej usiąść popracować nad tą najmniej uciążliwą. GDDKiA odrzuci wariant wysunięty przez miasto z kilku względów po pierwsze jak już zostało powiedziane będzie droższy od każdego z przedstawionej szóstki, po drugie Lasy Państwowe w żadnym wypadku nie pozwolą na wycięcie takiej połaci lasów, po trzecie wariant przedstawiony przez władze miasta jest zbyt oddalony od węzła łączącego zachodnią obwodnicę Augustowa a po czwarte przeciwko temu wariantowi wypowiedzą się EKO - terroryści . Dlatego postuluję usiąść i pochylić się nad wariantem nr VI i spróbować wyprowadzić go po za Przewięź

ROMA 23.01.2020 14:22
J jeszcze jedno pytanie powinieneś zadac Gdzie w warjancie przedstawianym i forsowanym przez NM ma powstać kolejna stacja paliwowa a może inna ifrastruktura ? Tak już dla uściślenia tematu. Otwórzcie oczy w tym mieście nic nie dzieje się z przypadku i dla mieszkańców. Ci ludzie nie potrafili przez cały sezon zadbać o park i bulwary. Komitety budowy ulic , każdy wpłaca na budowę swojej ulicy a ulica Rybacka z Kilińskiego są robione za free, Przekazana działka miejska za free itd. Otwórzcie oczy !

Lol 23.01.2020 17:13
Oni myślą że my mieszkańcy to głupcy. Nie szanowni państwo, widzimy co się dzieje.

Spójrz na mapę 23.01.2020 18:57
Żeby wyprowadzić za Przewięź trzeba ominąć jezioro Studzieniczne !

DanielW 23.01.2020 20:25
No i? - czytaj ze zrozumieniem: "spróbować". Jak się nie uda przyjąć w całości wariant VI w przeciwnym razie każdy inny jest gorszy a brak obwodnicy miasta to dramat i powtórka z rozrywki.

Spójrz na mapę 23.01.2020 22:28
Spojrz na mapę ! Wszedzie lasy, bagna, suchary (zarastające jeziorka) jeziora, kanał ....śluza swoboda.......zloża borowiny ......każdy wariant bardzo ingeruje w naturę

świstak 23.01.2020 22:37
Wariant VI jest tak samo zły i nieralny: - liczne wywłaszczenia i związany z tym opór (przynajmniej kilkanaście domów, nie mówiac o działkach) - wprawdzie jeden mniej, ale za to bardzo problematyczny most między Sajnem a Sajenkiem - minimum pięć węzłów drogowych (zamiast 3) - długość - przebiega bezpośrednio przy jeziorze - bagna rzeki Lejzorówki - firma przedstawiła go chociaż nie mieści się w warunkach zamówienia (węzeł miał być między Augustowem a Białobrzegami)

Smakosz 23.01.2020 23:18
Spróbować to można kawałek tortu !

mieszkaniec 23.01.2020 12:22
Proponuję nową obwodnicę poprowadzić ulicą Wypusty i dalej… Ulica Wypusty dzięki „wyjątkowo inteligentnych władz Augustowa” została udostępniona TIROM. Ulica Wypusty przechodzi przez osiedle domów jednorodzinnych i w godzinach 7.00 do 20.00 nie ma jakichkolwiek ograniczeń, co do transportu ciężkiego, wraz z ulicą Arnikową stanowi obwodnicę dla drogi krajowej. Obecnie jeżdżą tiry z dzikich baz, ciężarówki z dłużycą, samochody transportujące żywiec, samochody ciężarowe z betonem z miejscowej betoniarni, samochody ciężarowe z piaskiem itd. Na początku ulicy funkcjonuje przesypownia piasku. Władze powiatowe nie respektują prawa budowlanego i drogowego. Zwiększenie ilości tirów na ulicy Wypusty nie zmieni istniejącego tragicznego stanu, a szefostwo powiatowego zarządu dróg może upominać się o dodatkowe nagrody. Pozdrawiam myślących mieszkańców miasta.

JYZ 04.02.2020 07:22
A na początku ulicy LOCUM-otywa :)

Iza 23.01.2020 11:23
Witać ze nasi radni są zajęci swoimi „działalnościami” podziękujmy im w następnych wyborach. Może są zbyt zmęczeni luz zajęci „rozkręcaniem” fb itp Może poszli sprawdzać necko jak jeździ ;)

Wyjście awaryjne 23.01.2020 17:15
Czy trzeba czekać do kolejnych wyborów? Nie ma innego wyjścia?)))))

Tomek 23.01.2020 09:40
PRZYPOMINAM!!! Powiat Sejneński-Gmina Giby głównie, ginie tu najwięcej dzikich zwierząt w wypadkach samochodowych w POlsce,co będzie jak kilka tysięcy tirów przejedzie w ciągu doby???

przyrodnik 24.01.2020 13:05
Tak,to prawda,ludzie zaproście EKOLOGÓW!!!!!!

Adam 23.01.2020 08:51
A gdzie Cieślik i Sieńko? Jakież to ważne sprawy powstrzymały przed przyjściem na tak ważną komisję?

Zdegustowany 23.01.2020 10:43
Pełny skład komisji rozwoju to: Komisja Rozwoju Rady Miejskiej w Augustowie 1. Sylwia Bielawska 2. Alicja Dobrowolska 3. Mirosław Chudecki - 4. Rafał Harasim 5. Tomasz Dobkowski - 6. Tomasz Miklas 7. Dariusz Ostapowicz - 8. Izabela Agnieszka Piasecka 9. Adam Sieńko 10. Mieczysław Szczerbakow 11. Marek Sznejder 12. Magdalena Śleszyńska 13. Mirosław Zawadzki 14. Marcin Kleczkowski Dla ścisłości to poza Panami Cieślikiem i Sieńko, nieobecni byłi: Pani Śleszyńska i Pan Kleczkowski. Powody nieobecności moga być różne jak wypadek, choroba, wyjazd, inne losowe. Nie wiemy. Wyszli z posiedzenia komisji i nie wrócici do jej zakończenia: 1. Sylwia Bielawska (2:37 vide nagranie), 2. Izabela Piasecka (3:01), 3. Marek Sznajder (3:01), 4. Mirosław Zawadzki (3:06), 5. Rafał Harasim (3:06). Państwo radni (j.w.) jakie są obowiązki radnego? Co ślubowaliście? Nie interesuje Was głos mieszkańców (Pan Jawroski jeszcze był) i opinie kolegów i koleżanek z komisji? Do końca posiedzenia komisji dotrwali: 1. Alicja Dobrowolska, 2. Mirosław Chudecki, 3. Tomasz Miklas, 4. Tomasz Dobkowski, 5. Dariusz Ostapowicz. Brawo! Państwo radni wykonali swój obowiązek poważnie i rzetelnie tak jak obiecali i ślubowali. Zajęci ważniejszymi rzeczami w komórkach byli: 1. Filip Jerzy Chodkiewicz, 2. Sylwia Bielawska, 3. Mirosław Zawadzki. Szanowni Państwo. Wygląda to niepoważnie i lekceważąco w stosunku do mówców i mieszkańców. Nie róbcie tego pod kamerami. Jak juz nie możecie się obyć bez pisania lub oglądania to wyjdźcie z sali na korytarz i tam piszcie.

Pies 23.01.2020 17:16
Poszli jeździć i gotować. A temu że palce nie bola???? Brak kultury i wychowania panie komisarzu

Żabojad 25.01.2020 08:10
Od patrzenia w ekran oczy na wierzch wyjdą hahaha

Jakub 23.01.2020 08:34
Niech ktoś mi wytłumaczy jakie to TIRy mają jeździć po tej nowej obwodnicy w stronę Ogrodnik. Do końca 2023 Via Baltika ma być w całości przejezdna po stronie polskiej. Po stronie litewskiej do końca 2022 od przejścia w Budzisku ma być już autostrada ( od Marianpola do Kowna już jest). Tak że tranzyt ciężarowy będzie szedł tą trasą. Nikt chyba nie będzie Tirem pchać się na wąską trasę przez Ogrodniki.

Logika 23.01.2020 10:07
To w jakim celu jest ta planowana obwodnica ? I w jakim celu droga nr 16 ma być poszerzona i ma mieć drogi pomocnicze?

Jakub 23.01.2020 11:34
cytat za art. ze strony rynek infrastruktury :"Planowana inwestycja jest związana z potrzebami wojskowości. Obecnie droga krajowa nr 16 Augustów – Ogrodniki prowadzi przez miasto, a znajduje się na liście tras priorytetowych dla wojskowości." ,ma być drogą jednojezdniową klasy GP czyli min 7 m szerokości .

Jakub 23.01.2020 11:37
i jeszcze taka ciekawostka: https://www.money.pl/gospodarka/wazne-zmiany-dla-tirow-to-przez-wyrok-tsue-6470699691685505a.html?utm_medium=push&utm_source=pushpushgo&utm_campaign=Money-push

Stolec 22.01.2020 20:37
Gdy widze obwodnice to kwice.

Golec 23.01.2020 10:05
Przeszyj guziki bo koszula się nie dopina.

Waarchlak 23.01.2020 17:18
Siedział do końca, a bęben pulsował.

Trak 22.01.2020 18:35
Proszę o wskazanie aktu prawnego w którym jest mowa o tym że przejście graniczne w Ogrodnikach będzie obsługiwało także ruch ciężarowy. Dotyczy to również strony Litewskiej. Wydaje mi się że czas na ,,małą pikietę ,,

Ciekawy 22.01.2020 18:04
Nik co mówi na te pomysły lekarz ?

Puszcza 22.01.2020 17:15
Jaka obwodnica ludzie . DK 16 jest do przejścia granicznego w Ogrodnikach gdzie to przejście nie obsługuje ruchu ciężarowego to więc pytam o co tu chodzi ? Czy może ktoś stał się przypadkowo właścicielem gruntów ? Rysowanie kresek przez Puszczę Augustowską ? Komuś chyba sufit na głowę spadł !!! Nie można było drogi budować przez dolinę Rospudy a można przez puszczę ? I chwalicie się jeszcze tym pomysłem ? Czy wy myślicie że to wam tak łatwo przejdzie jak zmiana planu zagospodarowania przestrzennego ? Mam Prośbę do Pana Cieślika i reszty mądrych ludzi nie wolno do tego dopuścić .

zachmurzenie duże

Temperatura: 7°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 8 z dnia 28 sier - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: Nie ma to jak się w Sosnowie przy znaku czaić, a nocnych rajdowców w mieście nie sprawdzać nigdy ;)Data dodania komentarza: 28.10.2025, 09:17Źródło komentarza: Akcja Prędkość w Augustowie: 82 wykroczenia i 55 mandatówAutor komentarza: BogdanTreść komentarza: A tak z trochę innej beczki: co to za inwestycja na moście na Lipsk?? Tam całkiem niedawno był nowy chodnik i latarnie i teraz wszystko rozebrane...Data dodania komentarza: 28.10.2025, 08:47Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: MietekTreść komentarza: Widać że chłop leniwy i nic mu się nie chce robić. Słabo to wygląda Panie Szkiladz weź się za tą edukacja i naucz go niech ci zacznie robić.Data dodania komentarza: 28.10.2025, 04:03Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Ekipa "fachowców" od pikowania frekwencjiTreść komentarza: Ceny na miejskim basenie w Augustowie powinny być obniżone już kilka lat temu, gdy któryś "fachowiec wspaniałomyślnie" zadecydował o obniżeniu temperatury wody w basenach i powietrza w hali basenowej. Niestety, żeby tego było mało dodatkowo zmniejszono jakość świadczonych w tym obiekcie usług poprzez skrócenie z 12 do 8 godzin otwarcia pływalni w okresie wakacyjnym. Mało tego, żeby jeszcze bardziej "poprawić" frekwencję i umilić pobyt klientom tego obiektu wprowadzono wyłączanie co drugi dzień połowy strefy saunowej. Naprawdę ktoś tam mocno uskuteczniania działalność, żeby dotkliwie uprzykrzyć pobyt klientom i możliwie kompleksowo wpłynąć na obniżenie frekwencji klientów korzystających z tego obiektu. Widać, że ostro działają tam "fachowcy" nie od parady.Data dodania komentarza: 27.10.2025, 22:32Źródło komentarza: Prośba o obniżenie kosztów usługiAutor komentarza: urzędnikTreść komentarza: czy waldek i mietek już zrezygnowali z mandatu? WSTYD! TO WASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TEN KABARET!Data dodania komentarza: 27.10.2025, 19:54Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: MatyldaTreść komentarza: Panie Szkiladz trafne pytania do tego Szczudly zadajesz szkoda że chłop siedzi od roku i o niczym nie ma pojęcia. Jak usłyszałam że skarbnik ma odpowiadać na pytania od pana odnośnie edukacji to padłam. Chłop od tego czasu nawet nie wie ile kosztuje go jeden uczeń. Zal. Pan to żeś dbał o tą edukację a tu, szokData dodania komentarza: 27.10.2025, 18:35Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Kładka picerskim ratunkiem dla brnącego ku całkowitej zapaści wyludniającego się AugustowaTreść komentarza: Jak to po co budować kładkę za kilkadziesiąt milionów złotych pod wyborczym hasłem burmistrza Karolczuka i ekipy NaszeMiasto-PiS? Po to, żeby robić dobrą minę do złej gry w wyludniającym się Augustowie i brnącym w kierunku zadupia pod rządami ekipy NaszeMiasto-PiS.Data dodania komentarza: 27.10.2025, 14:56Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Nasze MniastoTreść komentarza: Po co budować kładkę na 50-60 milionów w mieście które umiera?Data dodania komentarza: 27.10.2025, 14:04Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Szok i pszokTreść komentarza: Tak, to prawda, ludzie wyrzucają opony gdzie popadnie i trudno się dziwić. Jeśli nie ma zapewnionego pszoku blisko.Data dodania komentarza: 27.10.2025, 14:01Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: WERNYHORATreść komentarza: Witam, tym razem z innej beczki. Moze szanowny DP nagłośni temat zamknięcia PSZOK w Augustowie przy ul. Komunalnej. Został on przeniesiony do Nowinki. Co to jest za polityka, że Augustów ma swój PSZOK w Nowince a Nowinka i Płaska w Augustowie, w byłym CRS. Wy tzn rządzący nie umiecie nawet spraw śmieci ogarnąć a bierzecie się za jakieś wzniosle inwestycje, mydlicie tylko oczy ludziomData dodania komentarza: 27.10.2025, 10:57Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Jacy burmiszczowie, takie miejskie szalety. 🤡🤡🤡Treść komentarza: Kto nie potrafi utrzymać toalet przy molo Radiowej Trójki w Augustowie? Trzech augustowskich burmistrzów? Oni mają swoje WC w monumentalnym ratuszu, natomiast te zaniedbane kible przy molo są dla mieszkańców i przyjezdnych odwiedzających wyludniajacy się w szybkim tempie Augustów, więc nie ma problemu. Pozostaje ratować się i wbijać się za potrzebą w krzaki. Trzeba jednak uważać na tandem nocnych ochroniarzy z miejskiego magistratu dzielnie patrolujących bulwary nocną porą.Data dodania komentarza: 27.10.2025, 10:14Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: MisioTreść komentarza: Oni nie potrafią utrzymać toalet przy molo a co dopiero kładka....Data dodania komentarza: 27.10.2025, 08:09Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Miast tych Trzech Muszkieterów wystarczyłby jeden może Burmistrz AI. Byłoby taniej i lepiej..Data dodania komentarza: 26.10.2025, 13:31Źródło komentarza: Niekończąca się sprawa szklanego budynkuAutor komentarza: EZTreść komentarza: A kogo obchodzą mieszkańcy? Ze spółdzielni jak najwięcej wyciągnąć, tylko to się liczny.Data dodania komentarza: 26.10.2025, 10:09Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: oolooTreść komentarza: O jakich bajkach opowiada ekipa burmistrza? Porywają się na budowę kładki, a kto, za co i kiedy wyremontuje wreszcie Molo Trójki? Odnoszę wrażenie, że przy molo niewiele da się "ukręcić" ale za to przy takiej kładce to pewnie na schody do nieba by się udało. Dobry gospodarz to dba najpierw o gospodarkę dopiero potem ewentualnie nosek pudruje na Facebooku a nie odwrotnie..Data dodania komentarza: 25.10.2025, 19:30Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Gamonie, dyletanci, picerzy, pozerzy, festyniarze, markieranci itp., itd.🤡🤡🤡Treść komentarza: Może niech dyrektor Paruch zatrudni drugiego zastępcę menedżera ds. quasi-promocji i marketingu oraz wprowadzi naprzemienną możliwość korzystania z basenu pływackiego, rekreacyjnego i jacuzzi na modłę wprowadzonego kilka lat temu ograniczonego korzystania z saun, a wtedy jeszcze w większym stopniu "zwiększy" się poprzez zmniejszenie frekwencja klientów w miejskiej pływalni w Augustowie.Data dodania komentarza: 25.10.2025, 18:34Źródło komentarza: Prośba o obniżenie kosztów usługiAutor komentarza: Pisowski bezład w Augustowie pod rządami ekipy Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Poseł Andruszkiewicz razem z radnym Wnukowskim pomogą dla burmiszczów Karolczuka, Chodkiewicza i Sieczkowskiego w pozyskaniu milionów złotych funduszy z pisowskiego bezładu i monumentalna kładka ze 100 metrową wieżą nad Nettą bez wątpienia zapobiegnie szybkiemu wyludnianiu się Augustowa pod rządami Nasze Miasto-PiS.Data dodania komentarza: 25.10.2025, 17:32Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięciaAutor komentarza: Optymalizacja zatrudnienia w CSiR => zwiększona frekwencja w miejskiej pływalni w AugustowieTreść komentarza: Jak to jest możliwe, że dwóch "managerów" w CSiR od kilku lat nie potrafi ogarnąć sytuacji i nie wdrożyło dotychczas żadnych działań, żeby zwiększyć frekwencję w miejskiej pływalni w Augustowie? Podpowiadam dyrektorowi Paruchowi, że bardzo łatwo jest uzyskać zwiekszenie liczby użytkowników w tym komunalnym obiekcie użyteczności publicznej. Wystarczy na początek zlikwidować etat kierownika bazy kajakarzy, który zarządza swoim etatem i aż jednej sprzątaczki oraz etat fachowca od marketingu i promocji CSiR. Kilkanaście tysięcy złotych oszczędności w skali jednego miesiąca wygeneruje około 200 tysięcy złotych w skali roku. Kwotę z ww. oszczędności można przeznaczyć na dofinansowanie biletów oraz karnetów dla rodzin wielodzietnych i osób z niepełnosprawnościami. Frekwencja na pewno wzrośnie i przy okazji dokona się wręcz rewolucyjna optymalizacja zatrudnienia w tej miejskiej jednostce organizacyjnej.Data dodania komentarza: 25.10.2025, 14:07Źródło komentarza: Prośba o obniżenie kosztów usługiAutor komentarza: za dwa lata wyboryTreść komentarza: kasta interesiarzy którzy tylko myślą co zrobić żeby znowu rządzić, nic nie robić i mieć kasę dla siebie i rodziny. przy okazji jakaś zmiana planu zagospodarowania przestrzennego dla znajomych i przed wyborami frazesy jaki to czeka rozwój Augustowa. A prawda jest taka że Augustów się sypie, ludzie stąd wyjeżdżają, młodzież nie wraca po studiach (dzieci tych których jeszcze było stać aby je na studia wysłać) nie powstają nowe miejsca pracy ,a następują zwolnienia w wielu firmach jeszcze funkcjonujących. A rządzący (trzech burmistrzów, z czego ten główny chyba ma najmniej do gadania) mają to wszystko w głębokim ....., jeżdżą po konferencjach, przedstawiają jakieś brednie w social mediach i co z tego mają mieszkańcy? Tutaj jeden wójt z mądra głową by wystarczył aby to wszystko lepiej ogarnąćData dodania komentarza: 25.10.2025, 13:57Źródło komentarza: Niekończąca się sprawa szklanego budynkuAutor komentarza: brud i smródTreść komentarza: W Spółdzielni Mieszkaniowej po przejęciu przez nasze miasto w tym roku jest fatalnie. Klatki schodowe są nie sprzątane, liście gniją na ulicach, chodnikach. Nikt tego nie grabi, to ludzie ślizgają się po tym. Tragedia. Nigdy jeszcze tak nie było.Data dodania komentarza: 25.10.2025, 09:30Źródło komentarza: Kładka nad Nettą. Pytania o realizację przedsięwzięcia
Reklama