Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 16:48
Reklama
Reklama

Rok burmistrza Karolczuka - konferencja prasowa (video/ audio)

Podziel się
Oceń

Burmistrz Augustowa Mirosław Karolczuk podsumował rok swojej działalności. Podczas konferencji prasowej ze środy, 18 grudnia dokonał szeregu analiz, prezentując osiągnięcia z 2019 roku. Poniżej publikujemy relację video oraz audio z konferencji burmistrza.
Rok burmistrza Karolczuka - konferencja prasowa (video/ audio)

Bartosz Lipiński

Relacja video:

Cz. 1:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 2:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 3:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 4:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Cz. 5:

Kliknij aby odtworzyć
Drogi użytkowniku! Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Relacja audio z całego spotkania:

Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.


Napisz komentarz

Komentarze

Woda-śmieci 30.01.2025 11:36
na jakiej podstawie pan Sieczkowski twierdzi że w Augustowie mieszka 30 tys ludzi i tylu produkuje śmieci a płacą za nie tylko 22 tys ludzi? Jakie pan ma dowody? ps. i niech pan nie powołuje się na matematykę bo na matematyce to trzeba się znać a z tym u pana jest słabo. Tak dla przykładu - czy jeden zastępca burmistrza wyciąga z budżetu miasta i od podatników więcej pieniędzy czy dwóch wiceburmistrzów?

Wikipedia 30.01.2025 16:29
Miasta o liczbie mieszkańców między 20 001 a 100 000 mogą mieć dwóch zastępców burmistrza. Takie miasta w Polsce to: Siedlce – około 77 000 mieszkańców. Ostrowiec Świętokrzyski – około 70 000 mieszkańców. Stalowa Wola – około 61 000 mieszkańców. Tarnobrzeg – około 48 000 mieszkańców. Puławy – około 47 000 mieszkańców. Zakopane – około 26 000 mieszkańców Augustów – około 22 000 mieszkańców Nic dodać nic ująć... Niezła laurka dla zastępców w Augustowie.

EDS 30.01.2025 16:32
Augustów to miasto fenomen Zgodnie z ogólnopolskim trendem demograficznym cała Polska się wyludnia oprócz takich metropolii jak Warszawa ,Kraków czy Wrocław. A w Augustowie według zastępcy tak jak było 30 tys. mieszkańców 30- lat temu tak i dalej jest 30 tys. Geniusz normalnie geniusz. Jak w Augustowie będzie 10 tys to i tak stwierdzą ze te 10 tys. musi płacić za śmieci za te 30 tys które na pewno jest w Augustowie ps. a może wziąć się za koszty od siebie?

zdecydowanie za mało zrobili przez 5 lat 27.01.2025 19:59
5 lat minęło i co się w Augustowie zmieniło?

Wizerunkowe sukcesy vs dojmujące dyletanctwo 28.01.2025 12:03
1) wybudowana została baza dla kajakarzy za 6 mln zł dla kilkunastu osób; 2) ratusz miejski zmienił lokalizację na budynek po zamkniętej szkole; 3) wyasfaltowano kilkadziesiąt uliczek bez chodników; 4) sprzedano miejski żłobek i przedszkole na ul. Ogrodowej, które nastepnie zostały zburzone; 5) wyremonotowano żłobek na ul. Kilińskiego; 6) wyremontowano i przebudowano MDK; 7) pozyskano 0 zł z Funduszy Norweskich w związku z czym nie zrealizowano ŻADNEJ inwestycji skutkującej zmniejszeniem zużycia mediów i emisji CO2 generowanych w miejskich obiektach użyteczności publicznej i obniżeniem opłat za elektryczną, energię cieplną, wodę, ścieki, odpady komunalne ponoszone przez miasto i jego mieszkańców.

Qwerty 15.01.2020 17:15
1. Ul. Rybacka „szczególnie” wymagała asfaltowania czy to strategiczna ulica miasta? czy mieszkancy ulicy partycypują w kosztach tak jak mieszkańcy np miętowej ziołowej I wielu innych? Może powinni partycypować jeśli prowadzą działalność i jeżdżą tam ich klienci. Asfaltowanie najkrótszych ulic sztuka dla sztuki aby zliczyć ich ilość. 3 czy włodarze zwrócili uwagę co się dzieje ok 7-8 na wylocie na Suwalki jak pół Augustowa wyjeżdża do pracy? Czy w tym mieście są miejsca pracy dla jego mieszkańców? Co miasto zrobiło w tej kwestii aby pracowali w Augustowie? Bat i i inni nie udźwigną. 4. Co się dzieje z autobusami? Czy ktoś wsiadł i sprawdził jakie jest obłożenie w danych godzinach? Czy chodzi aby nikt już nie jeździł? 5. Co robią wybrani przez nas na sesjach. Podejmują kluczowe decyzje czy przeglądają telefony. Jeśli się nudzą to może powinni zmienić fach. 6. Oświetlenie wojska polskiego??? co ty dużo mówić - do pierwszej tragedii.

Belle 15.01.2020 19:29
I wiele wiele innych "sukcesów". Kapitał ludzki też się kończy

Kierowniczka 16.01.2020 18:17
Nikt mądry zdrowej głowy w chore łóżko nie położy

Adam 27.01.2020 22:05
Ciekawe pytanie z tymi radnymi. Jeden nie przychodzi od pół roku, drugi nie przychodzi od kilku miesięcy, a dwaj inni krzyczeli w sprawie obwodnicy, a na spotkanie z gddkia nie przyszli. Ciekawe czy któryś z nich jakoś się usprawiedliwił w ogole. Warto sprawdzić

Prawda czy fałsz? 28.01.2020 07:20
A może warto sprawdzić dlaczego pracownicy odchodzą z pracy? Sprawdzić czy budynek gdzie była kosmetyczka Żena został sprzedany? I wiele innych rzeczy? Czy to, że się ludzie zwalniają to również sukces?

Augustów=Wąchock 28.01.2025 12:38
każdy z nich dba o swój interes. jeden ma firmę turystyczną i się tym zajmuje, drugi zajmuje się polityką i Augustów go nie obchodzi, a trzeci będzie miał prawa emerytalne po tej kadencji i dlatego pracują jak pracują. Wspomnę że każdy za ponad 20 tys. miesięcznie.

BAU 15.01.2020 12:18
Panie burmistrzu,pan zapewne do pracy jeździ samochodem,więc nie ma pan zielonego pojęcia jak funkcjonowała do tej pory komunikacja miejska,bo to,co się teraz porobiło z nowym rozkładem autobusów to jakaś parodia,żenada i kpina z mieszkańców miasta,

Truk 08.01.2020 17:14
Czy ktoś tego jeszcze słucha??

Uhftgv 06.01.2020 09:12
Kpina

Marcin 02.01.2020 09:45
Widać niektórych sukcesy miasta bolą, bo hejtują, aż strach. Że krzywo stanął, że ma siwy włos, że to czy tamto. Bez komentarza Ja tam się cieszę, bo u matki pod domem wreszcie jest asfalt. Tyle w temacie. Wszyscy do tej pory tylko obiecywali Ale uczciwie jak ktoś obejrzy to podsumowanie to zauważy, że nikt tyle ulic wcześniej nie pobudował. Że tyle pieniędzy do miasta poprzednik nie pozyskał. Że już nie wspomnę o tych przejsciach dla niepełnosprawnych, czy wreszcie remoncie domu kultury, który się należy od lat Brawo

Garstka włosów 02.01.2020 20:35
Siwy włos? Gdzie u kogo jak? Toż to prawie młody bóg ???.

znamysię 20.01.2020 08:56
Gościu Ty się nie nazywasz Marcin Ty się nazywasz Filip.

Pelepe 20.01.2020 10:12
Dokładnie hehe

Ttł 30.12.2019 17:50
Jak zwykle skrzywiony jak...... Dusza do spania ??

Geriatria 29.12.2019 21:20
Jakiś stremowany

Czytelnik 25.12.2019 13:25
Budowa ulic to ważna sprawa - wszak drogowa infrastruktura jest potrzebna każdemu ośrodkowi - czy to metropolii, czy małemu miasteczku. Jednak tylko zrównoważony rozwój może przynieść korzyści dla miasta i jego mieszkańców. Tutaj pasuje chyba stare, rzymskie określenie "Igrzysk i chleba" - zrobić dużo, ale tylko w jednym obszarze - głównie drogownictwa. Może warto postawić też na rozwój np. strefy biznesu. Codziennie rano widać, ilu mieszkańców Augustowa jedzie ponad 30 kilometrów do swoich zakładów pracy w Suwałkach - chylę czoła przed władzami miasta za utworzenie strefy ekonomicznej, która daje ludziom pracę. Jak mówi ekonomia najlepszym motorem rozwoju jest czysty konsumpcjonizm. Jeżeli ludzie będą mieli dobrą, i dobrze płatną pracę to będą wydawali swoje złotówki, a te z kolei będą napędzały inne gałęzie gospodarki. Nie znam władz Państwa miasta - widzę ich jedynie on-line podczas sesji. Ciekawy "zestaw" osobowości - nie widzę też jakieś jasno określonej linii/ polityki rozwoju miasta na najbliższe lata - chyba, że mylę się. Podsumowując - tylko zrównoważony, wieloobszarowy rozwój miasta zapewni mu przyszłość.

Ok 22.12.2019 20:50
Dobra robota, tak trzymać!

MamaAsia 21.12.2019 22:24
Tym wszystkim malkontentom co to krzyczą jak ulice są złe, zaraz później, ze za mało, chwile później, ze za dużo bo tylko małe, moment i już jest problem bo bez chodników, chwilka i zle bo w porozumieniu z mieszkańcami polecałabym zamiast krzyku w internecie wybrać się na rynek i zobaczyć ile ludzi dzisiaj np. Bawiło się i gratulowalo burmistrzowi organizacji imprezy... Setki mieszkańców i to grube setki bo ciężko się było przecisnąć wspólnie czekały na Mikołaja, pięknie zrobione wydarzenie. Nareszcie rynek kwitnie nie tylko latem i nie tylko turystami, ale i zimą, siłą mieszkańców... aż jakoś ciepło na serduchu dziś było jak się tam stało, a dzieciaki w siódmym niebie. naprawdę coś pięknego.

duduś 23.12.2019 08:02
Aj waj wielka impreza. Nie było tam setek a tysiące mieszkańców a każdy chciał uścisnąć dłoń Mirosława Wielkiego, oddać należny hołd jego zastępcy Filipa Prawdomównego.

fąferski 23.12.2019 08:43
Mieszkańcy klaszcząc i skandując ich imiona płakali ze szczęścia a aplauz trwał nieskończenie ....

Ughkkn 23.12.2019 11:01
Hahaha. Dobre ???

Winner 23.12.2019 15:04
hehehe.. a żaden z poprzedników do tego poziomu się nie zbliżył i dlatego to boli... bo za poprzedników byli znajomi a teraz są mieszkańcy....

Ktowtouwierzy 24.12.2019 15:40
A tak oczywiście!!!

Bajka czeska 23.12.2019 16:26
Sąsiedzi ?

Anna 09.01.2020 20:23
Z tym prawdomowieniem to firmy ubezpieczeniowe najlepiej wiedza :)

Fantastyczni 09.01.2020 22:23
I tam już dali się poznać?

Emilia 12.01.2020 19:21
O co chodzi z tymi firmami?)))

Magdalena 21.12.2019 21:58
Komedia ?

Niech nam żyje ... 21.12.2019 13:07
Komuniści uwielbiali takich klakierów .... miejsce w egzekutywie miałabyś zapewnione

ZdwojgazlegowolePracowitego 21.12.2019 10:07
I bardzo dobrze. Robić swoje i nie patrzeć na krzykaczy etatowych, którzy tylko wszystko kontestują.

Mc 24.12.2019 15:42
Tak jest!! Słuchać ojca dyrektora!!!

Łąkowa 21.12.2019 07:58
Panie korolczuk na ulicę Łąkową czekalismy 30 lat kazdy obietnice tylko sklada co wybory, teraz zostala zrobiona i to mi wystarczy zeby Pana ocenic na plus. Te oczernianie to nic innego jak hejt

Sprzątać to tylko w niedzielę 21.12.2019 07:54
Na papieża ???

po prostu Wielki! 20.12.2019 22:40
Nasz Burmistrz Mirosław Wielki, zastał Augustów drewniany (i w błocie) a zostawił wyasfaltowany!

Pani 21.12.2019 02:21
Na prezydenta taki wybitny...jeszcze można zgłosić start !

Muka 21.12.2019 21:20
No może tak być że uda mu się zostawić wyasfaltowany cały Augustòw. I to jest coś czego z czego można być zadowolonym. Bo dobre drogi to podstawowa zdobycz cywilizacji w zakresie infrastruktury miejskiej. Niestety jak wiadomo wielu mieszkaňcòw nie miało tego "luksusu" do niedawna.

dobre drogi ha ha 23.12.2019 00:52
"dobre drogi" bez chodników ha ha ha bierzcie się do pracy bo od chwalenia sie nic nie przybędzie....nawet "g**no ładnie ubrane da się sprzedać ...

figielek 31.12.2019 18:20
Ja myślę że ci stali narzekacze zachowują się w swoim ciągłym niezadowoleniu podobnie jak żona rybaka w bajce o złotej rybce. Cokolwiek dostaną zawsze niezadowoleni i pytają dlaczego tego nie ma dlaczego tamtego..a kilka lat temu ulic w żadnym standardzie nie mieli i w błocie brneli. Ulice dostali to szukają dziury w calym i narzekają że bez chodników, tak jakby przed tem jakieś chodniki mieli. Może potrzebna im puenta taka jaką otrzymała żona rybaka eskalująca wciąż swe żądania kierowane do złotej rybki ?

Tadeusz Jaworski 20.12.2019 20:48
Powiem tak. Wsłu***ąc się w narrację "miłościwie" nam panującego od 5-ciu lat Naszego Miasta, ciekaw jestem czy takie "wioski" jak New York lub inne Las Vegas nam nie zazdroszczą. A może by ich włodarzy zaprosić do nas na naukę ?

Prawda 21.12.2019 10:04
Brawo Tadeusz Jaworski.

grandpa 23.12.2019 15:08
pewnie że brawo... wykorzystujecie dziadka bo tak jest najlepiej , co nie?

Starszy pan 23.12.2019 17:02
Mirek ma swoje lata i w tm gronie jest najstarszy, fakt dziwnie wygląda wśród dużo młodszych kolegów i koleżanek ale żeby go od razu nazywać dziadek....?

Jawa 24.12.2019 20:30
Nie ma dzieci to zaopiekował się innymi a i sam się czuje jak gwiazda jak mu młode pracownice klakierzy mówią jaki to piękny i mlody

Śmieszny 25.12.2019 18:24
Ani piękny ani młody

Ela 25.12.2019 10:13
Ojciec Wirgiliusz uczył dzieci czyje żeby z naszego miasta brały dzieci swoje a postem już nic nie pozostanie

Wnuczek 01.01.2020 12:11
Dzidzia?? ?

Stryjenka 06.01.2020 20:07
Dziadzia

Likier 21.12.2019 12:06
to wszystko co ma Pan do powiedzenia?... żałosne

Hipokryci 21.12.2019 17:25
Klakuerze miej odwagę podpisać się! Szacun Tadeusz

Ciri 21.12.2019 21:22
Tadeusz zawodowy kontestator. Pamiętam jak atakował Wlulika a teraz tego burmistrza. Ten pan chyba tak już ma...

dżordż 22.12.2019 19:35
A to obowiązuje zasada, że jesli ktoś atakował Walulika to musi kochać Karolczuka?

AugustówGórą! 20.12.2019 20:27
Ile fanów teorii spiskowych w tym Augustowie, tylko wietrzenie spisku, szukanie pijarowców, marketingu, promocji... Przy tym wszystkim chyba ludzie, którzy pisza te negatywne komentarze chyba nie wzięli jednego pod uwagę. Jak obejrzy się tę prezentację to naprawdę widać, że Karolczuk i spółka solidnie przez ten rok popracowali... więc zalecam trochę pokory zamiast krzyku jak to tutaj ludzie piszą komentarze na zlecenie...

Karol 23.12.2019 08:06
Uczymy się od Naszego Miasta.

Wielebny ha ha 20.12.2019 17:32
Kobietki pierogi lepią a tu jakiś nawiedzony od rana wali seriami komentarze uwielbiajace p. Burmistrza. Jak w kraju najasniejszego wodza Kimirsena ha ha ha

Zibi 20.12.2019 19:33
Bo to prawdopodobnie pisze opłacona firma PR z Białegostoku trzeba. Się temu przyjrzeć ?

Emili 24.12.2019 20:32
Bo jemu jest ktoś kto lepi i zabija w sreberka

Psie żarcie 25.12.2019 08:29
Pod ogryzkami??? ?

fran 20.12.2019 17:27
A napiszę sobie coś, a co! Podoba mi się że park został oświetlony. Przynajmniej widno jest w praku i przechodzić przyjemniej. To jest dobre ! Zawsze tam ciemno było jak... . Niech zostaną te żarówki i niechaj będą włączane na noc, także po okresie świątecznym.

a co ..! 21.12.2019 09:02
Tylko uważaj na W. Polskiego bo tam na przejściach ciemnica egipska ...

coś na rzeczy 20.12.2019 15:24
Ile pozytywnych komentarzy. Zaskakujące. Czyżby to było podziękowanie ?

Lena 20.12.2019 16:09
Weź tak się nie podnieca. Wał dalej te swoje komentarze

NiePRowiec 20.12.2019 15:22
Już się słuchać nie chce tych narzekaczy, którzy tylko wszedzie szukają spisku i pijaru... Dajcie spokój, chłop robi co trzeba, było robić tak jak on to byście nie musieli się podpierać takimi argumentami nieprawdziwymi. Ja popieram i bardzo się cieszę z działań władz.

A ja nie 20.12.2019 17:08
To się ciesz !

Łubu dubu 22.12.2019 19:08
Po pięciu latach zaczął działać. Sukces. Brawo?

gosia 23.12.2019 08:09
Trzeba trochę poczytać fejsa tam jest odpowiedź kto wprowadził pijar, NASZE MIASTO i spółka.

PR 20.12.2019 12:39
Ostatnie komentarze .....hymn pochwalny od 9:26 do 10:18 hahahaha ten sam styl jedna osoba ! Brawo obiecane wykonane! Mam nadzieję że nie w godzinach pracy !

Mieszkaniec 20.12.2019 15:19
Następny malkontent się odezwał, aż się wzruszyłem... żarcik Daj już spokój i przestań ludźmi manipulować. Karolczuk dobry burmistrz :)

RP 20.12.2019 17:15
Jak tu takie wyslodzone komentarze piszesz to mam wrażenie że pan Karolczuk to ideał !Opraw sobie go sobie w ramkę postaw na kominku i cale święta się zachwycaj !

Pół litra poproszę 21.12.2019 10:07
Babka położyła dzieci spać i wali komentarz za komentarzem. Drugi ojciec sukcesu między tankowaniem

Nieludzki Młyn 20.12.2019 19:38
Wiadomo kto pisze ?

ludzkimlyn 20.12.2019 21:34
Wiadomo kto wylewa te żale haha kilku skrzywdzonych.

Musztardówka 16.01.2020 18:20
Ślepak wali w klawisze

@up 20.12.2019 11:56
Litości człowieku, jeżeli dla Ciebie jedynym kryterium rozwoju miasta jest ilość (nawet nie jakość) wyasfaltowanych peryferyjnych uliczek - to ok, jest super. Nic to, że większość tych ulic powstała ze środków własnych drenując budżet i w niskim standardzie (np. bez chodników). Ostatnio pojawił się FDS, więc jest trochę dofinansowań, ale czym się tu chwalić - przecież z tego programu korzysta większość samorządów. Obecna i poprzednia ekipa zafiksowała się na tzw. programie budowy dróg i karmi społeczeństwo propagandą, że rozwija miasto. Otóż nie, to nie jest żaden rozwój, kiedy pozostałe dziedziny leżą odłogiem. Szczególnie bolesne jest zaniedbanie i porzucenie tematyki rozwoju uzdrowiska i infrastruktury turystycznej - Augustów marnuje w zastraszającym tempie siłę marki kurortu, którą posiadał przez lata. W porównaniu do innych miejscowości turystycznych wypada jak ubogi krewny, nie oferując nic turystom o nieco większych oczekiwaniach niż wypicie piwa nad rzeką i rejs statkiem. Podróżuję dużo po Polsce i siłą rzeczy porównuję Augustów do miast podobnej wielkości i mniejszych i zaprawdę powiadam wam, nie jest dobrze. Nie kupuję przekazu, że się super rozwijamy, bo zrobiliśmy asfalt na 25 uliczkach. Co z tego, skoro pozostało jeszcze 348 do wyasfaltowania? I tak przez kolejnych 30 lat? Prawem władzy jest uprawianie propagandy i obrona swojej pozycji - naszym, mieszkańców prawem jest kwestionowanie tego i mówienie nie, możecie zrobić więcej i lepiej. Nie po to, żeby bezmyślnie hejtować, lecz po to, żeby pokazać nasze oczekiwania i ambicje.

marA 20.12.2019 12:30
chyba za dużo podróżujesz - zanim skomentujesz obejrzyj chociaż ten filmik z prezentacją. Drenuje budżet? Do dlaczego zadłużenie spada?!!?!? Niski standard? Mieszkancy sami wybierają wariant budowy a jak już wybiorą to nie widzialem zeby gdzies cos bylo nie tak wiec troche uczcciwosci. Ambicje trzeba mierzyc na mozliwosci - wczesniej nie widzialem zeby robiono tyle ile mozna a teraz widze, ze robią co mogą przynajmniej

Bagno błotne 20.12.2019 15:18
Litości, skąd tu nagle taka nadzwyczajna aktywność zwolenników i piewców sukcesu Najjaśniej Nam Panujących? Czyżby płatne trolle? Ile płacą za posta? A może jakaś inna forma motywacji? A już najbardziej mnie śmieszy argument o bagnie błotnym.

Alleluja_i_do_przodu 20.12.2019 16:06
tylko się cieszyć że za Cieślika tak internet nie furczał... Mu by się dostało za nic nie robienie dla mieszkańców..... no może tylko wybranych....

@down 20.12.2019 12:59
litości chłopie najpierw jedno później drugie, trzeba z tego bagna błotnego augustów wyciągnąć i dobrze, że ktoś to robi.

U La la 20.12.2019 18:16
Jjeżeli jeszcze 300 ulic do wyasfaltowana, każda po 1 mln złotych to 15 lat wystarczy ale będzie to miasto ewenementem w skali kraju. Nic poza ulicami nie będzie. Ciekawa perspektywa.

Miś 20.12.2019 19:56
Muszę cię zmartwić - niestety cały czas powstają nowe. Dwie chałupy ktoś postawi - i zaś asfalt trzeba ciągnąć. No bo błoto bagniste zagraża mieszkańcom, trzeba ich natychmiast wyciągać bo to niebezpieczne bardzo w takim błocie żyć. Ale masz rację, może w końcu przyjadą do nas jakieś wycieczki oglądać te ulice. Bo wiesz co robią te ulice? One odpowiadają żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To są ulice na skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tymi ulicami? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo.

rysiek 24.12.2019 09:02
@down musisz zorganizować wycieczki turystyczne do Augustowa jak Mirek i Filipek wyciągają Augustów z błota. Idą święta więc kup sobie flaszkę i walnij się w czaszkę

Inwestor 20.12.2019 13:26
to zmuś prywatny biznes żeby tu inwestował! prywatny biznes wie ze w górach i nad morzem (zwłaszcza przy dużych aglomeracjach jak Trójmiasto) sezon jest znacznie dłuższy i biznes się opłaci -zwłaszcza turystyka biznesowa... niestety bliskość Białegostoku tego nie zapewnia bo jaki tam jest biznes??? I niestety ale wielkie jeziora mazurskie mają inne warunki do żeglowania -dlatego tam jest wiele hoteli***, ****, ***** w tym Gołębiewski i tam chce inwestować Robert Lewandowski. To nie miasto buduje hotele, lotniska, mariny itd.... to nie miasto buduje prywatne hale produkcyjne, gdzie zarabiać się będzie po 5-10 tys. zł. ... ale ponarzekać zawsze można i uważać Augustów za drugi Sopot albo Wenecję Północy czy Sankt Petersburg (bo takie określenia też kiedyś padały).....

lucek 24.12.2019 08:59
Ot i wszystko w temacie u nich można u nas NIE. Żałosne.

Anna 09.01.2020 20:39
Ktoś kto tak uważa i ma takie zdanie o Augustowie to nie powinien być związany z zarządzaniem miastem. Błędnym jest twierdzenie ze można zarządzać Augustowem nie widząc w nim potencjału. Ludzie, czy wy widzicie ile turystów przyjeżdża z innych krajów aby obejrzeć to miasto. Piszą o Augustowie w ogólnopolskiej a nawet ogólnoświatowej prasie a Wy włodarze nie widzicie potencjału. To idźcie do swoich prywatnych firm i nimi się zajmijcie. Jak Augustow nie ma potencjału wg zarządzających to jak ludzie mieszkający tu maja wierzyć ze coś się zmieni.

Turysta 20.12.2019 13:48
Litości człowieku, skoro uważasz że nic przez rok się nie zrobiło… Co takiego zrobili poprzednicy dla rozwoju uzdrowiska i turystyki w Augustowie ,L. Cieślik – przez 4 kadencje (16 lat) – Wyciąg nart wodnych -przynosi straty i koszt remontu jest coraz większy…, Basen przynosi straty…. Bulwary funkcjonują dzięki prywatnym przedsiębiorcom którzy zdecydowali się tam ulokować… (chociaż też nie wszyscy przetrwali… ), K. Kozuchowski przez 1,5 kadencji, czy W. Walulik prze 1 kadencję, ze byli lepsi???? Czy oni stworzyli jakąkolwiek markę Augustowa jako kurortu??? Buhahaha… Ta marka istniała tylko przed wojną a później w latach 60-70 – tych. I już tych turystycznych ośrodków pracowniczych założonych przez firmy ze Śląska, Warszawy jest coraz mniej (po prostu padły). Ale to prywatny biznes po 1989 roku zaczął takie marki w Polsce kreować i niestety w Augustowie tego potencjału rozwoju nie zobaczył…. Bo nie chce tracić kasy na coś utopijnego… Taniej jest jechać do Egiptu na tydzień czasu do 5***** hotelu, mieć pewną pogodę i super atrakcje niż spędzić ten okres w hotelu Warszawa… a jak jeszcze pogoda się załamie? ….

August 22.12.2019 09:27
No właśnie Cieślik zbudował bulwary aby prywatny biznes mógł się rozwijać i inwestować ,zbudował kanalizację w mieście której nie było zlikwidował kilkadzieśąd kopciuchów min hotel Warszawa i sanatorium miały lokalne kotłownie remontował także ulice i budował w pełnym zakresie z chodnikami RZA A POST i W był wydzierżawienia i przynosił razem z wyciągiem dochody ,jeżeli nie byłoby kanalizacji i wodociągów połowy firm by nie było ,Cieślika mieszkańcy Augustowa właśnie oceniali pozytywnie 4 kadencję ani przed nim ani po nim żaden burmistrz w historii miasta nie przetrwał więcej niż jedną kadencję .....to chyba o czymś świadczy i to najbardziej wnerwia tych pożal się Boże ,,polityków,,

lucek 23.12.2019 08:36
Litości Turysto, jeżeli poprzedni włodarze nie za wiele zdziałali dla rozwoju turystyki w Augustowie i przestali pełnić funkcje to po co pchał się na nią bez pomysłu kandydat Naszego Miasta. Augustów ma potencjał nie mniejszy niż Mikołajki, Gołdap, czy kurorty nadmorskie, nie ma jednak szczęścia do włodarzy. Obecny jest szczególnie nieudolny, bez pomysłu, charyzmy, wizji rozwoju miasta. Najzabawniejsze są słowa przeczytane z kartki, które nijak się mają do jego czynów.

turysta 23.12.2019 11:23
na twoim miejscu Panie lucku jak najszybciej wykorzystałbym ten turystyczny potencjał miasta i założył firmę z branży turystycznej - wybudował hotel, restaurację, stworzył inne usługi turystyczne. Tak się wszyscy pchają od wielu lat ze swoim biznesem do Augustowa, aby tu robić interes, że niedługo będzie za duża konkurencja... także kto pierwszy ten lepszy....

lucek 24.12.2019 08:56
To rola Turysto burmistrza aby zaadaptować tereny pod przyszłe inwestycje turystyczne czy uzdrowiskowe i przekonać przyszłych inwestorów, że pieniądze włożone w Augustów są dobrą lokatą.Niestety w tym dziele panuje w Augustowie niemoc a Karolczuk nie ma w tym względzie ani wiedzy ani pomysłu.

Prawie car? 24.12.2019 14:34
Ale za to jakie mniemanie o sobie ma.

turysta 27.12.2019 09:28
to Panie Lucku chyba Augustów nie ma szczęścia do włodarzy bo nie przypominam sobie w jego historii żeby ktokolwiek z nich przekonał jakiegokolwiek inwestora spoza Augustowa do inwestycji w Augustów.... czyli parafrazując Pana wypowiedź nikt nigdy nie miał ani wiedzy ani pomysłu.. chyba że Augustów nie jest atrakcyjny dla inwestorów jak to się wielu wydaje.....

Gazetka kabotyna prawdę ci powie... 27.01.2025 02:15
@up 20.12.2019 11:56
Litości człowieku, jeżeli dla Ciebie jedynym kryterium rozwoju miasta jest ilość (nawet nie jakość) wyasfaltowanych peryferyjnych uliczek - to ok, jest super. Nic to, że większość tych ulic powstała ze środków własnych drenując budżet i w niskim standardzie (np. bez chodników). Ostatnio pojawił się FDS, więc jest trochę dofinansowań, ale czym się tu chwalić - przecież z tego programu korzysta większość samorządów. Obecna i poprzednia ekipa zafiksowała się na tzw. programie budowy dróg i karmi społeczeństwo propagandą, że rozwija miasto. Otóż nie, to nie jest żaden rozwój, kiedy pozostałe dziedziny leżą odłogiem. Szczególnie bolesne jest zaniedbanie i porzucenie tematyki rozwoju uzdrowiska i infrastruktury turystycznej - Augustów marnuje w zastraszającym tempie siłę marki kurortu, którą posiadał przez lata. W porównaniu do innych miejscowości turystycznych wypada jak ubogi krewny, nie oferując nic turystom o nieco większych oczekiwaniach niż wypicie piwa nad rzeką i rejs statkiem. Podróżuję dużo po Polsce i siłą rzeczy porównuję Augustów do miast podobnej wielkości i mniejszych i zaprawdę powiadam wam, nie jest dobrze. Nie kupuję przekazu, że się super rozwijamy, bo zrobiliśmy asfalt na 25 uliczkach. Co z tego, skoro pozostało jeszcze 348 do wyasfaltowania? I tak przez kolejnych 30 lat? Prawem władzy jest uprawianie propagandy i obrona swojej pozycji - naszym, mieszkańców prawem jest kwestionowanie tego i mówienie nie, możecie zrobić więcej i lepiej. Nie po to, żeby bezmyślnie hejtować, lecz po to, żeby pokazać nasze oczekiwania i ambicje.
Biorąc pod uwagę obecną fatalną sytuację miasta powyższy komentarz @up jest niestety dla Augustowa i jego mieszkańców bardzo trafny. Trzeba naprawdę być totalnym dyletantem lub szkodnikiem-dywersantem, żeby w ciągu zaledwie kilku lat tak popisowsko zadupić, zaściankowić i zapaździerzowić miasto z potencjałem turystycznego i uzdrowiskowego kurortu.

NoiGitaraGra 20.12.2019 10:18
I super, przynajmniej gada o konkretach a nie plecie co to by on nie zrobił - pokazuje tylko to co zrobił, nie plany, nie wymyślone rzeczy. Tylko fakty. Kiedy zrozumiecie, że pr to jedno ale robota to drugie i tutaj zwyczajnie widac, ze zostala zrobiona robota? Są efekty to nie ma gadania, więc nie okłamujcie ludzi.

Teresa 20.12.2019 10:09
Dajcie człowiekowi pracować i robić swoje, aż szkoda gadać jak ludzie są zawistni i perfidni... naprawdę nie widzicie jak dużo na plus się zmienia? Po co wypisywać w stosunku do innych tak okropne komentarze, jeszcze na dodatek w święta? Trochę miłości do bliźniego... Panu burmistrzowi życzę wszystkiego dobrego, proszę nie zwracać uwagi na te negatywne głosy i robić swoje. My mieszkancy widzimy dobre działania władzy i doceniamy. Pozdrawiam.

Janek 23.12.2019 08:53
Tereska, ja nie widzę, żeby na plus cokolwiek zmieniało się w mieście. Pozwalniano urzędników z pracy, wielu odeszło samych nie widząc możliwości współpracy. Skłócono dyrektorów szkół, obcięto budżety oświatowe. Brak inwestycji dających możliwość rozwoju Augustowa. Żenada.

Kokodżambo 20.12.2019 09:57
Augustów się rozwija i nie wiem dlaczego niektórym to tak mocno przeszkadza. Mirek robi swoje i nie jest nadętym bufonem. Jak ktoś ma problemy ze wzrokiem czy też ogólnie percepcją to bardzo proszę o wizytę u lekarza specjalisty bo na to to już żaden burmistrz nie zaradzi. Miro nie patrz na te głosy skrzywdzonych ludzi, którzy myślą, że miast to maszynka do ładowania sobie w kieszenie. Rób swoje tak solidnie jak robisz przez nastepne 4 lata i nastepna kadencje masz gwarantowaną. Brawo Mirek.

Maruk 20.12.2019 09:47
Dobra robota Mirek, wporzo gość z Ciebie nie moge powiedzeic ze nie bo nikt u mnie zlego slowa nie moze na ciebie powiedziec. Wporzo gość

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 3°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 13 km/h

Reklama
Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 9 z dnia 29 wrze - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: wyborcaTreść komentarza: w następnych wyborach mieszkańcy budynków wielorodzinnych pominą burmistrza Karolczuka i całe te nasze miastoData dodania komentarza: 10.12.2025, 21:02Źródło komentarza: Radna Piasecka alarmuje. Chodzi o wodomierze i opłaty za odpady komunalne (video)Autor komentarza: Najwyższy czas zmobilizować starostów do realnego działania w miejsce feĵšbûkowego pajacowaniaTreść komentarza: Popieram pomysł byłego wice starosty Szkiłądzia dotyczący przywrócenia dwukierunkowego ruchu na ulicy Nowomiejskiej. Może pozostali radni powiatowi ruszą swoje cztery litery i zaczną intensywniej bodźcować starostów Szczudło i Rusieckiego w celu zmobilizowania tychże do faktycznej i efektywnej pracy na rzecz lokalnej społeczności zamiast kompulsywnego, częstokroć żenującego lansowania się w mediach społecznościowych wespół z kierownikiem Wnukowskim.Data dodania komentarza: 10.12.2025, 19:03Źródło komentarza: Postulat o zmianę organizacji ruchuAutor komentarza: Delegacja żałosnych kabotynów, cynicznych manipulantów i infantylnych farmazoniaczy spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Czy na spotkanie z niezłomnym Sędzią i obecnie Ministerm Sprawiedliwości Waldemarem Żurkiem skutecznie i sprawiedliwie rozliczającego aparatczyków-kradziejów z czasów pisowskiego bezładu pojechała športową Škodą delegacja rajców z augustowskiego monumentalnego ratusza oraz ze starostwa powiatowego w Augustowie składająca się z kwiatu lokalnych działaczy ekipy Nasze Miasto-PiS na czele z burmiszczami Karolczukiem, Chodkiewiczem i Sieczkowskim oraz starostami Szczudło i Wnukowskim?Data dodania komentarza: 10.12.2025, 18:14Źródło komentarza: Dziś do Suwałk przyjeżdża Minister Sprawiedliwości Waldemar ŻurekAutor komentarza: Z serdecznymi pozdrowieniami z Augustowa dla Ministra Sprawiedliwości Waldemara Żurka!Treść komentarza: Niestety nie mogę dziś być na spotkaniu z Ministrem Żurkiem, ale życzę dużo zdrowia i sukcesów w egzekwowaniu prawa i sprawiedliwości na pisowskich aparatczykach spod jarkowo-ziobrowego znaku bezprawia i niesprawiedliwości, hej!Data dodania komentarza: 10.12.2025, 15:52Źródło komentarza: Dziś do Suwałk przyjeżdża Minister Sprawiedliwości Waldemar ŻurekAutor komentarza: Residential Estate Villa Park Racis Development in the Augustów ResortTreść komentarza: Wynika z tego, że osiedle Villa Park Racis Development poza pięknym i nietuzinkowym pod względem krajobrazowo-przyrodniczym położeniem oraz budownictwem architektonicznie nawiązującym do zabudowy willowej będzie dodatkowo bardzo bezpiecznie. Co ciekawe praktycznie z każdym komentarzem swego rodzaju malkontentów budownictwa willowego posadowionego w pięknych okolicznościach przyrody ukazują się kolejne, dotychczas nieznane potencjalnym nabywcom zalety osiedla Viila Park na ulicy Wypoczynkowej w Augustowie.Data dodania komentarza: 10.12.2025, 15:46Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Będzie! Będzie zabawa! Będzie się działo! I znowu nocy będzie mało Będzie głośno, będzie radośnie Znów przetańczymy razem całą noc Ciekawe czy padną pytania dotyczące Augustowa?Data dodania komentarza: 10.12.2025, 13:20Źródło komentarza: Dziś do Suwałk przyjeżdża Minister Sprawiedliwości Waldemar ŻurekAutor komentarza: Śmietnikowy JoeTreść komentarza: Na stronie UM Augustów info o opłatach za śmieci od 01.01.2025 r. Nowe zasady wchodzą od 1.01.2026. Brak infromacji jak to będzie wyglądało, czy beda miesięczne faktury itd. Wprowadzają zmiany, a urząd milczy i nie poczuwa sie do informowania mieszkańców. Czy nowe deklaracje trzeba składać, kto bedzie to wyliczał od zużycia wody, czy ęda faktury przysyłać. Nic. Za 3 tygodnie nowy rok.Data dodania komentarza: 10.12.2025, 12:15Źródło komentarza: Radna Piasecka alarmuje. Chodzi o wodomierze i opłaty za odpady komunalne (video)Autor komentarza: Żenujące androny à la pisowskie mydło i powidłoTreść komentarza: Radny Wnukowski może wozić, ale chyba pisowski wiatr propagandy w portkach i żenujące farmazony na swoim koncie fb w podobie do tych żałosnych dyrdymałów à la mydło i powidło uskutecznianych pod mostkiem na Kanale Augustowskim, który to remont mostku podobno skutkować będzie niebywałym rozwojem Augustowa, podniesieniem jakości życia jego mieszkańców i uatrakcyjnieniem dla turystów odwiedzających wyludniający się Augustów, heheh!🤣Data dodania komentarza: 10.12.2025, 09:11Źródło komentarza: Radna Piasecka alarmuje. Chodzi o wodomierze i opłaty za odpady komunalne (video)Autor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: I bliskim sąsiedztwie jednostki wojskowej.Data dodania komentarza: 9.12.2025, 22:28Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: "Kreatywna księgowość" ćwiczona przez kabotyna, farmazoniarza i dyletantaTreść komentarza: Naprawdę, czy zastępca Chodkiewicz wierzy w te brednie, pod ktorymi się podpisał w odpowiedzi na interpelację radnego Zarzeckiego? Nadrzędnym dokumentem dla kierownika jednostki budżetowej (czyt. dyrektora CSiR) i kierownika jednostki samorządowej (czyt. burmistrza) jest, a przynajmniej powinien być plan finansowy jednostki uchwalony przez radę gminy, za którego wykonywanie w danym roku budżetowym ponosi odpowiedzialność wójt, burmistrz, prezydent i kierownik danej jednostki budżetowej, czy jednak ważniejsze są umowy zawarte z PUP? Pierwsze słyszę, żeby na podstawie umowy z jakimś podmiotem kierownik jednostki budżetowej (dyrektor) lub kierownik terenowej jednostki samorządowej (wójt, burmistrz, prezydent) mógł zwiększać plan finansowy żąglując środkami finansowymi pomiędzy paragrafami, szczególnie w zakresie tak bardzo obostrzonego aktami prawnymi paragrafu, w którym ujęta jest w planie finansowym na dany rok budżetowy NIEWZRUSZALNA kwota na wynagrodzenia dla pracowników zatrudnionych w jednostce sektora finansów publicznych.Data dodania komentarza: 9.12.2025, 20:47Źródło komentarza: Pytania o energię na basenieAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Starosta się cieszy że miasto dołożyło mu pieniędzy na remont drogi , bo tak to by do tej pory żadnej ulicy nie zrobił , a na początku kadencji jego szef wnukowski miał tak wozić pieniądze tirem do Augustowa , a minęło półtora roku a tirów i pieniędzy nie widaćData dodania komentarza: 9.12.2025, 20:16Źródło komentarza: Radna Piasecka alarmuje. Chodzi o wodomierze i opłaty za odpady komunalne (video)Autor komentarza: Art. 11 ust. 1 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznychTreść komentarza: Bardzo interesująca dla RIO może okazać się pokrętna odpowiedź z-cy Chodkiewicza na interpelację radnego Zarzeckiego. Okazuje się, iż w zaplanowanym na 2026 r. budżecie augustowskiego CSiR zabrakło pieniędzy na energię elektryczną po to, żeby nie zabrakło środków finansowych na wynagrodzenia pracowników nowozatrudnionych w tej jednostce budżetowej. Nasuwa się pytanie, czy przypadkiem w CSiR w Augustowie nie został w tym roku utworzony nowy etat kierownika stadionu? Być może burmiszczowi Karolczukowi wydaje się, iż skoro cztery lata temu przy gremialnym poparciu radnych Nasze Miasto-PiS utworzył kumoterski etat drugiego swojego zastępcy w urzędzie miejskim, którym dotychczas budżet miasta Augustowa wydrenowany został kwotą blisko milion złotych, więc nie ma większego problemu, żeby swoją klubową koleżankę z ugrupowania Nasze Miasto i jednocześnie byłą radną, której co ciekawe mieszkańcy Augustowa w ostatnich wyborach samorządowych nie chcieli powierzyć mandatu radnej, filuternie "zainstalować" na świeżo utworzonym stanowisku kierownika miejskiego stadionu zarządzanego przez CSiR w Augustowie?Data dodania komentarza: 9.12.2025, 17:42Źródło komentarza: Pytania o energię na basenieAutor komentarza: Ustawa o naruszeniu dyscypliny finansów publicznychTreść komentarza: Jest takie cuś jak Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, w tym art. 11 ust. 1. Każdy w miarę rozgarnięty urzędnik państwowy lub samorządowy powinien wiedzieć, iż budżet wynagrodzeń jest NIETYKALNY. "Żąglowanie" pomiędzy paragrafem wynagrodzeń i "majstrowanie" przy zaplanowanej na tym paragrafie na dany rok budżetowy kwotą poprzez jej regulowanie środkami finansowymi przesuwanymi z innych paragrafow stanowi naruszenie co najmniej kilku artykułów ww. aktu prawnego, który wprost determinuje zasady polityki w sferze finansów publicznych i odpowiedzialnosc za ewentualne nieprzestrzganie prawa w tej materii. Być może burmiszcz Karolczuk filuterną politykę ćwiczoną przez niego w urzędzie miejskim i zaczął uskuteczniać także w CSiR. P.S. Jednostka samorządowa to nie jest to samo co prywatna firma.Data dodania komentarza: 9.12.2025, 13:43Źródło komentarza: Pytania o energię na basenieAutor komentarza: Gazetkowo-feĵšbukowy rozwój wsteczny wyludniającego się AugustowaTreść komentarza: Ceny nieruchomości w Polsce przestały szybować w górę. Inwestycja w mieszkania w miastach kulejących demograficznie i biznesowo w długim terminie może okazać się fatalnym pomysłem. Patrząc na statystyki GUS odnośnie trendu, a właściwie tempa w jakim wyludnia się Augustów, bardzo prawdopodobnym scenariuszem jest, iż ceny mieszkań w Augustowie będą pikować. Być może zapikowanie cen mieszkań spowoduje na moment zwiększenie popytu na kupno nieruchomości. Jednak w dłuższej perspektywie wyludnianie się Augustowa będzie progresywnie implikować uwalnianie mieszkań na rynku wtórnym i w efekcie na stałe spowoduje przewagę podaży nad popytem mieszkań skutkującą dalszym spadkiem lub co najmniej stagnacją cen nieruchomości Augustowie.Data dodania komentarza: 9.12.2025, 09:55Źródło komentarza: Sześciopiętrowy budynek w centrum Augustowa?Autor komentarza: Residental Estate Villa Park is the No. 1 in the Augustów ResortTreść komentarza: Osiedle Villa Park w Augustowie położone przy ulicy Wypoczynkowej jest synonimem nowoczesnego budownictwa wielorodzinnego o nietuzinkowej architektonicznie - willowej estetyce. Co bardzo istotne osiedle VP zbudowane zostało w prawdopodobnie najpiękniejszej części Augustowa zlokalizowanej przy półwyspie Lisi Ogon nad jez. Białe. Osiedle Villa Park jest przede wszystkim nietuzinkowym willowym budownictwem jednorodzinnym, które jest odzwierciedleniem stylu życia jego mieszkańców - szczęśliwego życia w pięknych okolicznościach przyrody.Data dodania komentarza: 8.12.2025, 21:18Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: Ok sprawdziłem, był sprzedany za 1 procent wartości, czyli 5 tysięcy złotych.Data dodania komentarza: 8.12.2025, 21:05Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: No to chyba nie wyremontowali?Data dodania komentarza: 8.12.2025, 20:32Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: Ponad ćwierć wieku funkcjonowania agustowskiego aquaparku!🎉🥳🎇🎆Treść komentarza: Akurat, jeśli chodzi o rzeczony miejski "basen" w Augustowie, to jest on pełnoprawnym aquaparkiem. Co prawda po ponad ćwierć wieku swojego istnienia jest niezbyt nowoczesnym i już dość mocno naruszonym przez ząb czasu obiektem basenowym, ale nadal śmiało może być nazywany aquaparkiem. Oczywiście daleko mu do dużych, nowoczesnych aquaparków, ale w 2001 roku był jednym z najatrakcyjniejszych i najnowocześniejszych tego typu obiektów w Polsce północno-wschodniej.Data dodania komentarza: 8.12.2025, 18:30Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: ObserwatorTreść komentarza: No tak w Augustowie zimą mieszkańcy na rolkach będą mknąć do villa parku😆Data dodania komentarza: 8.12.2025, 17:41Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową CegłąAutor komentarza: leśny ludekTreść komentarza: Przecież jest masa osiedli albo galerii gdzie skorzystano właśnie ze starej pofabrycznej architektury... Cukry albo Warzelnia na warszawskiej Pradze, pierwsze przykłady z brzegu. Ale to trzeba głową ruszyć, to nie u nas. No i wspaniały widok jest zaraz na nową jednostkę wojskową!Data dodania komentarza: 8.12.2025, 16:32Źródło komentarza: Osiedle Villa Park z Kryształową Cegłą
Reklama