Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 24 kwietnia 2026 09:37
Reklama

Złe paliwo na stacji benzynowej Dobkowskiego

Podziel się
Oceń

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opublikował raport z kontroli jakości paliw w 2023 roku. Przeprowadzone badanie wykryło nieprawidłowości na stacji benzynowej w Suwałkach należącej do Tomasza Dobkowskiego. Ten przedsiębiorca zaopatruje w paliwo również augustowskie spółki miejskie oraz inne instytucje podległe burmistrzowi.
Złe paliwo na stacji benzynowej Dobkowskiego
Przeprowadzone badanie wykryło nieprawidłowości na stacji benzynowej w Suwałkach należącej do Tomasza Dobkowskiego. Ten przedsiębiorca zaopatruje w paliwo również augustowskie spółki miejskie oraz inne instytucje podległe burmistrzowi.
Kliknij aby odtworzyć
Wykryliśmy, że korzystasz z programu blokującego reklamy w przeglądarce (AdBlock lub inny). Dzięki reklamom oglądasz nasz serwis za darmo. Prosimy, wyłącz ten program i odśwież stronę.

Kontrolerzy dwukrotnie sprawdzili jakość paliwa na stacji szefa Naszego Miasta. Dwukrotnie paliwo nie spełniało norm i był to wyjątkowy przypadek w Polsce.

Efektami kontroli UOKiK zaniepokojony jest augustowski radny Marcin Kleczkowski.

-Sprawa nieprawidłowości na stacji pana Dobkowskiego jest publiczna z dwóch powodów. Po pierwsze jest to lider ugrupowania Nasze Miasto z którego pochodzi urzędujący burmistrz Mirosław Karolczuk, po drugie jego firma jest dostawcą paliwa dla miejskiego przedsiębiorstwa transportowego Necko. Jakość paliwa ma wpływ na prawidłowe działanie silników w miejskich autobusach i śmieciarkach. Dlatego mamy prawo zadawania pytań, a radni mają wręcz obowiązek domagać się wyjaśnień -relacjonuje Marcin Kleczkowski.

-Należy zwrócić uwagę, że na stacji pana Dobkowskiego w Suwałkach jako jednej z nielicznych nie tylko pierwsza, ale i powtórna kontrola potwierdziła złą jakość paliwa diesel. Słaba jakość tego paliwa może powodować nawet uszkodzenie silnika. Możemy domyślać się, że stacje pana Dobkowskiego są zaopatrywane z jednego źródła hurtowego. Jeżeli tak jest, to nieprawidłowości mogły mieć miejsce także w niepoddanych kontroli punktach w Augustowie. Stąd obawy, że w niskiej jakości paliwo zaopatrywane są autobusy komunikacji miejskiej i jest to działanie na szkodę spółki -uważa Kleczkowski.

Obawy o autobusy miejskie

-Absolutna większość stacji, gdzie w pierwszym badaniu wykryto nieprawidłowości, naprawiła sytuację i uzupełniła zbiorniki paliwem dobrej jakości. W przypadku stacji pana Dobkowskiego jest adnotacja o negatywnym wyniku w powtórnym badaniu. Taka rzeczywistość sugeruje, że nie były to problemy jednostkowe, lecz powtarzające się permanentnie -analizuje Kleczkowski.

Nasz rozmówca podkreśla, że cała historia jest niezwykle poważna, a jej ocena nie ma żadnego związku z polityką. Dane wynikające z kontroli nie dotyczą innych aktywności Dobkowskiego.

-Tomasz Dobkowski jest osobą mającą wpływ na to, co dzieje się w Augustowie. Jego bliskie relacje z burmistrzem Karolczukiem są powszechnie znane. Były radny niejednokrotnie mówił o innych radnych i mieszkańcach w sposób obraźliwy, knajacki i chamski, obdarzał oponentów inwektywami, był grubiański. Nie chodzi jednak o to, żeby się teraz na nim odgrywać. Mówimy tutaj o sprawie związanej z właściwym funkcjonowaniem majątku miasta. Karolczuk powinien publicznie wyjaśnić tę kwestię i powiedzieć nam, czy istnieje np. ryzyko, że autobusy miejskie mogą ulec przez to awariom? Jeśli tak, to należy zaradzić temu zagrożeniu -ocenia Kleczkowski.

UOKiK wskazuje, że jedynie co 70 stacja benzynowa sprzedaje trefne paliwo, które może zniszczyć silnik. W tym gronie jest też stacja Tomasza Dobkowskiego, szefa ugrupowania Nasze Miasto. 

Więcej o autorze / autorach:

Napisz komentarz

Komentarze

Naszomiastowi jeźdźcy augustowskiej apokalipsy 22.04.2025 12:01
Kiedy w Augustowie będą wreszcie ceny paliw na normalnym poziomie?! Mamy najwyższe ceny paliw w regionie i jednocześnie przewodniczący ugrupowania "Nasze Miasto" Tomasz Dobkowski cały czas "pcha się" do samorządu, pomimo że kilka lat temu Naczelny Sąd Administracyjny wygasił mu mandat radnego miejskiego za prowadzenie działalności gospodarczej z wykorzystaniem mienia komunalnego miasta Augustowa, nomen omen za wiedzą i przyzwoleniem prowadzenia tego procederu przez burmiszcza miasta Augustowa magistra marketingu i zarządzania niejakiego Mirosława Karolczuka?

Tupet 06.02.2024 00:01
A najlepiej to wszystkich dookoła uczyć a teraz płacz i kontrola.

Kierowca 05.02.2024 21:16
Wow. No to super mamy. Drogo i trefno

Kupuję elektryka 05.02.2024 17:22
Niektóre samorządy tworzą własne stacje paliw i oferują paliwa prawie po kosztach (z bardzo niską marżą na utrzymanie). Niskie ceny obniżaja stawki na innych stacjach. U nas to nie jest mozliwe. I pewnie nie będzie. ;-)

Fuzja Orlenu z Lotosem? 06.02.2024 03:14
Jak to utworzyć stację paliw przez samorząd, która uszczęśliwi mieszkańców Augustowa, ale bezprecedensowo uderzy w interesy szefa klubu NM? Przecież wyprana marioneta z ratusza nie może pozwolić sobie na takie działania GMA, które puszczą z torbami jego mocodawcę!

Wasyl - czytaj prawdę a nie informator miejski 02.02.2024 10:08
A może taki chytry sławojek jest i ograł dobowskiego i niby tu wielki kolega a paliwko wieczorkami rozlewa do swojego samochodu. To wszystko w imię przyjaźni i braterstwa. Swoją drogą ptaszki ćwierkają że sławojek za platformo w Suwałkach lata i opowiada jaki to on ekspert i jak to miasto Augustów dzięki niemu tylko działa. Ciekawe co na to Miron 🤔 myślicie że przed wyborami wyłączy pasjansa i włączy myślenie a może powoli już pogodził się z porażką i zaczyna pakowanie.

szambo_wylewa 06.02.2024 08:16
Taka to chorągiewka.. kto u władzy wtedy do takich się mili.... normalnie to taka postawa się nazywa inaczej, ale cenzura tego zwrotu nie przepuści

bujaj_do_Suwałk 06.02.2024 09:48
miasto działa tylko dzięki niemu? To dobitnie podsumował swoich kolegów burmistrzów z UM

Burmistrzu_działaj 06.02.2024 10:46
https://www.portalsamorzadowy.pl/gospodarka-komunalna/chelm-ma-wlasna-miejska-stacje-paliw-cena-za-litr-pb95-5-89-zl,517762.html

Justitia 06.02.2024 11:00
Zona została neosedzią bo kibicował pisowi, teraz przymila się PO bo nie chce żeby żona straciła urząd. Normalne dla takiego sortu człowieka

Gość 02.02.2024 08:07
Zła jakość paliwa jest od kilkunastu lat, przestałem tam tankować odkąd miałem do regeneracji wtryski, auto było tylko tankowane na jednej stacji

Naszomiastowa ekipa spod insrybutora 02.02.2024 03:11
Handel "chrzczonym" paliwem to jest biznesowy problem insybutorowego nafciarza, więc niech działa jak mu fantazji staje. No, ale samorząd to nie stacja paliw, więc już czas zakończyć tę piaskownicową tragifarsę z wypraną dokumentnie marionetką - mnironem nieporadnym vel kabotyn i jego złotoustym konferansjerem - infantylistycznym felkiem vel emotka. Niziołki, dość pajacowania!

Aga 01.02.2024 21:48
Augustów zawsze był najdroższy ,czy paliwo czy mieszkania a może zakupy w warzywniaku

BAU 01.02.2024 18:57
Problemy skończą sie gdy wszystkie miejskie np auta jak autobusy będą na energię elektryczną.Prąd będą pobierać u siebie na bazie.Niepotrzebny będzie naftowy.

ooloo 01.02.2024 16:58
W Orlen AUGUSTÓW (u Dobowskiego podobnie) ON - 6,82, a w b1 w Ełku 6,14 za litr. POliczcie sami. Głosujcie nadal na tą korupcjogenną ekipę. Nie ważne jakie koszulki założą. Ważne, że je założą aby Was okradać..

Pomysł na Mirona 01.02.2024 10:49
Mechanicy samochodowi w Augustowie i Suwałkach przyznali Dobkowskiemu medal zasługi za zwiększenie obrotów przy naprawie silników. Dobkowski rozważa pobieranie od nich prowizji za każdy zepsuty jego paliwem silnik.

Ania 01.02.2024 12:21
Bzdura. Od kilkunastu lat mieszkam w Augustowie i od początku tankuję w tej samej stacji paliw. Od 3 lat mam kolejny , nowy samochód. Nigdy nie było żadnych problemów z dołkiem w żadnym z posiadanych samochodów. Dopiero teraz, czytając ten artykuł, zajarzylam , że chodzi w nim o tę stację, w której tankuję .

DR 31.01.2024 17:34
Jestem ajentem stacji w Suwałkach. Znam sprawę, która wydarzyła się rok temu. Parametr, którego wartość podważył UOKiK był przekłamany przez reakcję bioestrów zawartych w paliwie z miedzianymi elementami jednego z dystrybutorów. Badanie jakości paliwa przez Urząd Celno-Skarbowy potwierdziło bardzo dobrą jakość oleju napędowego. Sprawa została skierowana przez firmę do sądu.

Ja u Dobkowskiego nie kupię już paliwa 01.02.2024 08:32
Klasyka. Dobkowski nigdy nie był winny. Tym razem mamy podwójną gardę: ajent i jakaś rurka w dystrybutorze. UOKiK kontrolujący kilka tysięcy stacji akurat u Dobkowskiego wykazał niekompetencję, podobnie jak wojewoda przy aferze korupcyjnej, jak sąd przy wyroku, że Dobkowski uprawia prywatę w radzie miasta, czy inny sąd, który wskazał, że Dobkowski hamuje rozwój miasta Augustowa. Tern Dobkowski to ma pecha. A może to zwykły szalbierca, kombinator, kłamca? Nie wiadomo.

Ja_tankuję 01.02.2024 20:12
zakładam że nigdy nie kupowałeś także oszczędź sobie....

Ja 01.02.2024 09:30
Pana szef mowi ze nie czytacie tej gazety i portalu wiec jak to jest? Czytacie czy nie?

Pracownik 01.02.2024 09:36
Stacja w Suwałkach jest zaopatrywana przez Dobkowskieho. Paliwo w Augustowie jest takie samo. To co się na tych stacjach dzieje, tylko my pracownicy wiemy i widzimy. Dziwne, że dopiero teraz wylazło

DR 01.02.2024 19:02
Pracownik? Wszyscy obecni i byli pracownicy tankują właśnie na tej stacji. Zielonego pojęcia nie masz o obrocie paliwami i skąd one pochodzą. Zastanawiam się czyim trolem jesteś?

Blad 31.01.2024 17:14
Augustów ma najdroższe ceny paliwa w okolicy B-stok , Ełk itd itp , i w dodatku trefne ?????

Nie tankuję tam 01.02.2024 09:51
Tak. Znajomi z Suwałk byli w Augustowie, chcieli zatankować, ale zrezygnowali. Paliwo na obu stacjach było 20 gr droższe niż w Suwałkach (takie same ceny). Wniosek? Lepiej tankować poza Augustowiem.

Geniusz 01.02.2024 20:13
Genialne. Jedź do Suwałk i tam zatankuj i wróć do Augustowa. Oszczędności spalisz pokonując ten dystans, nie licząc oleju, amortyzacji i czasu....

ooloo 02.02.2024 06:40
I tu sedno sprawy. Doić ile się da..

Biznes_to_nie_bajka 02.02.2024 11:01
nie sedno tylko podstawy biznesu. zawsze dostosowujesz się do największego gracza na rynku - w tym przypadku w Augustowie Orlen. Rozumiem że jakbyś miał swoją stację w Augustowie to byś konkurował cenowo z Orlenem dając niższą cenę? To oni dadzą dużo mniejszą i po roku ciebie nie ma......

każdy powinien 02.02.2024 08:32
Jest to kolejny przykład wyższości każdego większego miasta. Kiedy tylko mogę tankuję poza .

Tak_jest 02.02.2024 12:26
ale oczywiście. Duży może więcej. W dużym mieście masz większą konkurencję, a więc lepsze szkoły, lepszych lekarzy, więcej pracy.. ale i wyższe koszty życia.. coś za coś .. ekonomia rządzi

Hahaha 05.02.2024 17:18
Geniuszu (?) ludzie nie tylo jeżdżą w Augustowie wokół komina, ale również przemieszczaja się do różnych miast i jak jest taniej to lepiej aby tankowali "po drodze" niż w naszym "drogim" mieście. Tak to wygląda Geniuszu.

Geniusz 06.02.2024 16:54
jak są w innym mieście i brak w baku to oczywiste że trzeba zatankować. Ameryki nie odkryłeś . I niech wszyscy codziennie jeżdżą do Suwałk Białegostoku a nie kręcą się wokół komina w Augustowie. niech zobaczą trochę świata i okaże się że wszędzie dobrze gdzie nas nie ma....

zachmurzenie duże

Temperatura: 8°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 14 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 2 z dnia 26 lute - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: dymTreść komentarza: Czemu inni Augustowiacy mają cierpieć dla wygody mieszkańców osiedla? Niech zbudują sobie parking na swoim terenie. Przy ulicy Sucharskiego jest dużo miejsc parkingowych. Wystarczy, że kierowcy nie będą łamać przepisów i nie będą parkować przy przejściach i w obrębie skrzyżowań.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 21:11Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: HelaTreść komentarza: A gdy Dariusz był wicestarostą to ptaki taktownie nie srały?Data dodania komentarza: 23.04.2026, 19:31Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: Bezpieczeństwo + dodatkowe miejsca parkingowe na ul. Sucharskiego👌Treść komentarza: Popieram, ulica Sucharskiego powinna być jednokierunkowa z wjazdem od strony ulicy Westerplatte. Dzięki temu będzie można wygospodarować kilkadziesiąt miejsc parkingowych powstałych ze zlikwidowania jednego pasa ruchu. Na pewno będzie znacznie bezpieczniej, szczególnie na skrzyżowaniu z ulicą Brzostowskiego i wymiernie poprawi się bezpieczeństwo na ulicy Sucharskiego.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 18:04Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: KaroTreść komentarza: Woda płynie, wiatr wieje, śnieg sypie a ptaki nie czują gdzie i kiedy puszczają gufienko. Natura, z tym się nie walczy.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:35Źródło komentarza: Radny: „Augustów jest miastem obsranym”Autor komentarza: kierowcaTreść komentarza: a czy ktoś w końcu zrobi porządek z ulicą Sucharskiego? przecież tam nie da się przejechać... Auta zaparkowane praktycznie wszędzie, na każdym skrawku również chodników, trawników, wjazdów... poproszę Policję o wytłumaczenie, jak bezpiecznie przejechać przez Sucharskiego?? ps a może zrobić tam ulicę jednokierunkową??Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:34Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Art. 160 kk & art. 231 kkTreść komentarza: Dyrektorze Paruch, pan jest chyba z wykształcenia behapowcem, natomiast burmistrz Karolczuk zdaje się ukończył studia w kierunku administracji, więc nie powinny być Wam obce zagadnienia natury BHP, a tym bardziej obowiązku przestegania prawa administracyjnego. Czy w takim razie intencjonalnie już od kilku lat nie wyposażażacie akwenu, na którym posadowiony jest "Miejski wyciąg narciarzy wodnych na jez. Necko" w Augustowie, w znaki żeglugowe odpowiadające wymaganiom odpowiednich aktów prawnych, czyli stricte wspólnie działacie z naruszeniem prawa w przedmiotowej materii? Nie chce się wierzyć, że umyślnie narażacie użytkowników jeziora Necko na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 12:20Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Bezkosztowo naprawiony pomost i drabinki, czyli kolejne żenujące opowieści z mchu i paprociTreść komentarza: Dyrektorze Paruch, jeśli sugeruje Pan, że niezdemontowane na zimę drabinki zapewnią bezpieczeństwo osobom korzystającym poza sezonem wakacyjnym z tego komunalnego kąpieliska, nomen omen administrowanego przez CSiR, to trzeba było przynajmniej zadbać, żeby w okresie zimowym pomost i drabinki były odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem. Wystarczyło systematycznie wycinać lód wokół drabinek, a przede wszystkim nie pozostawiać pomostu i drabinek samym sobie, czyli na przysłowiową pastwę losu. Poza tym idąc wytyczonym bardzo dzielnie przez Pana tokiem myślenia sugerującym, iż pozostawiając drabinki na zimę chciał Pan wpłynąć na zapewnienie bezpieczeństwa na tym wyznaczonym obszarze wodnym, to tym bardziej w okresie wakacyjnym należałoby na wszystkim miejskich kąpieliskach, zapewnić stałą kontrolę w postaci zabezpieczenia odpowiedniej liczby ratowników wodnych, którzy przez całą dobę zapewnialiby stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych i aktami wykonawczymi do tej ustawy. Przypominam Panu dyrektorze Paruch, iż w wakacje mieszkańcy Augustowa i przyjezdni bardzo często korzystają z dobrodziejstwa kąpieli na miejskich kąpieliskach zarówno z rana, wieczorem, a nawet w nocy - drabinki nie pomogą, jeśli ktoś będzie tonąć.Data dodania komentarza: 23.04.2026, 09:19Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Insrybutorowy gang olsena spod znaku Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Podobno są już wybrani kandydaci na posłów z Augustowa, którzy w przyszłych wyborach powszechnych znajdą się na wspólnej liście Nasze Miasto-PiS (kolejność alfabetyczna): były radny z prawomocnym wyrokiem NSA przewodniczący Nasze Miasto-PiS Dópkowski vel nadęty insrybutor, specjalista ds. permanentnego niepozyskiwania funduszy Unijnych i frywolnej polityki kadrowej vel naczelny ratuszowy kabotyn Karalczuch oraz ekspert ds. machiawelistyczno- emotkowo-infantylistycznej psychpropagandy zastępca Wychodkiewicz vel psychokrętacz.Data dodania komentarza: 22.04.2026, 20:04Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka NiedźwiedzkiegoAutor komentarza: urzędnikTreść komentarza: gdzie są służby?Data dodania komentarza: 22.04.2026, 19:22Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: Art. 286 & art. 231 kkTreść komentarza: Jak to jest, że zastępca Chodkiewicz twierdzi, że deski pomostu nie zostały powyginane i drabinki nie uległy uszkodzeniu, natomiast dyrektor Paruch potwierdza, iż pomost i drabinki uległy uszkodzeniu, ale zostaną naprawione bezkosztowo? Ja nie wiem jak można naprawić bezkosztowo uszkodzony pomost, a tym bardziej zniekształcone i popękane stalowe drabinki. No, chyba że dyrektor Paruch po godzinach pracy naprawił osobiscie, ze znajomymi lub z rodziną naprawił pomost oraz naprostował, pospawał i pomalował uszkodzone drabinki. Wyjaśnię dyrektora Parucha, iż jeśli naprawy wykonane zostały przez pracowników CSiR to okoliczność, iż dyrektor Paruch jest pracodawcą pracowników zatrudnionych w CSiR, nie jest tożsame z tym, że dyrektor Paruch z powietrza, byc może w jego mniemaniu "bezkosztowo", finansuje wynagrodzenia tychże pracowników. P.S. Szkoda, że dyrektor Paruch nie był tak wspaniałomyślny w kwestii naprawy masztu wyciągu narciarzy wodnych po zdarzeniu z 8 lipca 2023 r., w wyniku którego ponoć doszło do całkowitego uszkodzenia stalowego masztu, który tylko pod wpływem przyciągania ziemskiego upadł z wysokości kilku metrów, nomen omen do NIE-stalowej wody. Jakiś cud chyba miał miejsce nad Neckiem 8 lipca 2023 r., czy może ktoś coś ostrzej zachachmęcił, skoro stalowy maszt o konstrukcji kratownicy przestrzennej i także stalowy osprzęt masztu dokumentnie, w całości powyginały się w kontakcie z NIE-stalowym lustrem wody jeziora Necko?Data dodania komentarza: 22.04.2026, 18:26Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: oolooTreść komentarza: Dziękujemy Panie Paruch. Tym samym potwierdził pan kłamstwa Wucegburmiszcza na temat drabinek. "Drabinki zostały wyjęte, a deski zostały przykręcone z powrotem, nie są powyginane. Nie ma żadnej tragedii, drabinki zostaną ponownie zamontowane". No i co konusie? Podobno masz jakieś zdjęcia w telefonie..Data dodania komentarza: 22.04.2026, 16:32Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: nalixTreść komentarza: chyba chodziło o poprzedni, pisowskiData dodania komentarza: 22.04.2026, 13:53Źródło komentarza: Rodzina na swoim? Kolejne pytania o zatrudnienia w powiecie augustowskimAutor komentarza: Żaglówki, motorówki, skutery, bojery & art. 160 kpkTreść komentarza: Wg dyrektora Parucha zaniechanie demontażu drabinek na pomoście przy zburzonym POSTiW było słuszne. Jak zatem potraktować decyzję o niezaniechaniu zdemontowania beczek po żywicy zainstalowanych na akwenie, na którym posadowiony jest miejski wyciąg narciarzy wodnych? Abstrahując, że beczki po żywicy nie są znakami zeglugowymi w świetle obowiazujacego prawa w przedmiotowej materii. Warto zwrócić uwagę, iż w ciągu ostatnich dwóch lat doszło do tragicznych w skutkach wypadków na tym obiekcie użyteczności publicznej. Czy właściciel "Miejskiego wyciągu narciarzy wodnych" i/lub jego zarządca wyciągnęli pragmatyczne wnioski oraz podjęli odpowiednie działania w celu zminimalizowania ryzyka zaistnienia podobnych sytuacji, nota bene skutkujących narażeniem na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu użytkowników jeziora Necko i akwenu, na którym posadowiony jest miejski wyciąg w Augustowie?Data dodania komentarza: 22.04.2026, 13:27Źródło komentarza: Dlaczego nie zdemontowano drabinek?Autor komentarza: OooTreść komentarza: W pełni się zgadzam. Ale chęci pójścia "w posły" chyba FCH ma (niestety). Co do fake newsów - miałem na myśli pana K który rozsiewa tezy zgodne z linią swojego ugrupowania (wystarczy obejrzeć ostatnie sesje sejmiku lub zerknąć w jego FB). Lokalnie natomiast wyjątkowo smutne jest to, że potencjał Augustowa jest marnowany, brak inwestycji mających na celu długoterminowe korzyści dla mieszkańców, lokalnego biznesu, etc. I te "wojenki" z kilkoma środowiskami zamiast współpracy i rozwiązywania problemów na rzecz miasta. Chwalą się tym co i tak jest w ich obowiązkach, ale niestety mówią do swojego elektoratu i do pewnej części - niesprawdzającej faktów, danych i niezadającej pytań - to trafia. A miasto traci...Data dodania komentarza: 22.04.2026, 10:00Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka NiedźwiedzkiegoAutor komentarza: Nie daj Bóg zainstalować do Sejmu II RP takich żałosnych kabotynów i psychopatycznych kuglarzyTreść komentarza: Ooo napisał, że FCH ma chrapkę na posłowanie, więc przytula się do pisowskiej szurii za pośrednictwem aparatczyka kosiackiego. Może także naczelny ratuszowy kabotyn z facjatą Księżyca w superpełni będzie miał chrapkę na swoją miejscówkę w ławach sejmowych po zakończeniu niewydarzonych dwóch kadencji karierowiczowstwa i rozmontowywania Augustowa pod auspicjami insrybutorowo-jablonkowo-lipszczańskiej sitwy Nasze Miasto-PiS? Nie daj Bóg dla Polski takich dwóch kolejnych ultrapopulistycznych szkodników pisowskim, antyunijnym i ruskiej onucy sznytem uformowanych. Z dużym prawdopodobieństwem jako posłowanie PiS pozyskaliby dla Polski 0 milionów euro z KPO, tak samo jak zaprzepaścili szansę Augustowa na rozwój, dokumentnie zawalając możliwość pozyskania setek milionów złotych z Funduszy Norweskich i Szwajcarskich. Obecnie prawdopodobnie Augustów pod ich paralitycznymi, picersko-pozerskimi nierządami pod auspicjami insrybutorowo-jablonkowo-lipszczańskiej egzekutywy Nasze Miasto-PiS, otrzyma kolejne ZEEEROOO złotych na budowę ewakuacyjno-militarno-rekreacyjnej kladki nad Nettą.Data dodania komentarza: 22.04.2026, 07:42Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka NiedźwiedzkiegoAutor komentarza: Folwark pańszyźniany Nasze Miasto-PiS☝️💪👉🤡👺👹🚀🛰🛸🥸🫵💸💰💰💰🤑👈🤝👏📉📉📉🏚🏚🏚Treść komentarza: Kto publikuje fake news? Zastepca Chodkiewicz, czy radny Kosicki? P.S. Zastępca Chodkiewicz na posła? Augustów jest pozamiatany na długie lata po blamażach z Funduszami Norweskimi i Szwajcarskimi koncertowo zawalonymi między innymi przez takich "fachowców samorządowców" jak zastępca Chodkiewicz i jego pryncypał burmiszcz Karolczuk. Wzięli się chyba pisowskim sznytem pobudzeni picerzy, pozerzy i farmazoniarze za budowanie placów zabaw i rozbudowywanie przedszkola komunalnego po ponad dekadzie kompulsywnie kumoterskiego asfaltowania ulic przy posesjach towarzyszy z sitwy Nasze Miasto-PiS. Augustów wyludnia się w szybkim tempie, więc rozedrgane quasi-zarządzanie miastem z symptomatycznym niepozyskiwaniem milionów euro z Funduszy Unijnych, permanentnie uskuteczniane przez niewydarzonych gamoni i popaprańców z sitwy Nasze Miasto-PiS, niestety doprowadzi Augustów na skraj totalnego zadupia i zaścianka kresów wschodnich, a ostatecznie do całkowitej zapaści tego niegdyś prężnie rozwijajacego się królewskiego grodu nad Nettą i tętniącego życiem kurortu.Data dodania komentarza: 21.04.2026, 17:59Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka NiedźwiedzkiegoAutor komentarza: MilicjantTreść komentarza: "A gdyby tu było nagle w kranie e-coli w przyszłości i wasz synek mały by wypił szklanke kranówki w przyszłości, którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi, że matka siedzi z tyłu!".Data dodania komentarza: 21.04.2026, 17:36Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka NiedźwiedzkiegoAutor komentarza: Kabotyństwo stosowane pod auspicjami kabotyna i gamoni z gangu olsena vel Nasze Miasto-PiSTreść komentarza: Komunikat o niebezpieczeństwie dotyczącym zagrozenia epidemią, skażenia wody użytkowej na itp. na terenie powiatu augustowskiego, w tym odnośnie zanieczyszczenia wody wodociągowej patogenami fizykochemicznymi i mikrobiologicznymi, powinien być skonsultowany z podmiotem upoważnionym do wydawania decyzji w tej materii, czyli PSSE w Augustowie lub WSSE w Białymstoku. Czy o taką zgodę, w tym odnośnie treści komunikatu dotyczącego poinformowania o ewentualnych zagrożeniach związanych z używaniem wody wodociągowej w Augustowie, burmistrz Karolczuk lub z jego zastępcy Chodkiewicz i Sieczkowski wystąpili do organu administracji publicznej, który ustawowo ma zastrzeżone właściwości odnośnie wydawania decyzji admistracyjnych i komunikatów, między innymi w zakresie informowania o zakresie i charakterze zagrożeń epidemiologicznych, które wystąpiły na danym terenie? Może warto zapytać Powiatowego i Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, czy burmistrz Karolczuk lub jego zastępcy Chodkiewicz i Sieczkowski wystąpili do właściwego organu o zgodę na udostępnienie w przestrzeni publicznej informacji odnośnie zagrożenia epidemiologicznego, jeszcze przed obwieszczeniem właściwego komunikatu wydanego przez właściwego i przede wszystkim ustawowo upoważnionego do wydawania tego typu komunikatu inspektora sanitarnego?Data dodania komentarza: 21.04.2026, 14:52Źródło komentarza: KAŻDA MINUTA MA ZNACZENIE, PANIE CHODKIEWICZ. WIĘC POLICZMY JE RAZEMAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Nie sądzę, bo się nie wypłaci.Data dodania komentarza: 21.04.2026, 14:42Źródło komentarza: KAŻDA MINUTA MA ZNACZENIE, PANIE CHODKIEWICZ. WIĘC POLICZMY JE RAZEMAutor komentarza: oolooTreść komentarza: Podobno g_wno wszędzie się przyklei. Trzeba uważać aby nie cuchnąć..Data dodania komentarza: 21.04.2026, 14:29Źródło komentarza: Zastępca burmistrza kontra partia rządząca. Chwalebna rola posła Jacka Niedźwiedzkiego
PRZECZYTAJ
Reklama