Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 14 maja 2026 09:37
Reklama

Samowolka Sasina: kontrowersje wokół banerów w Augustowie

Podziel się
Oceń

Pisaliśmy wczoraj o banerach powieszonych w nietypowych miejscach przez Jacka Sasina i Pawła Wnukowskiego, obaj z PiS. Okazuje się, że obaj kandydaci powiesili swoje banery nielegalnie, bez uzgodnienia z administratorami ulic i ogrodzeń. Paweł Wnukowski twierdzi, że jego banery zostały zdjęte. Ciekawsza historia jest z jedynką PiS. Jacek Sasin tłumaczy się, że nie wiedział, iż za powieszenie banerów należy zapłacić, a wcześniej uzyskać odpowiednie zgody. Cynizm czy brak profesjonalizmu?
Samowolka Sasina

Autor: Krzysztof Przekop

Na ulicy Mickiewicza w Augustowie znajduje się największa placówka oświatowa w mieście, Szkoła Podstawowa nr 3. Na barierkach odgradzających chodnik od jezdni, tuż przed wejściem do szkoły, pojawił się baner Jacka Sasina z PiS. Patrząc na baner z perspektywy osiedla blokowego i ulicy jeszcze bardziej nabiera się przekonania, że jego lokalizacja jest fatalna. Słyszymy opinie, że przypomina to prowadzenie kampanii z wykorzystaniem szkoły do celów wyborczych. Należy podkreślić, że szkoła nie jest zaangażowana w zaistniałą sytuację, a ulica Mickiewicza i barierki są w gestii PZD. W budynku szkolnym będzie znajdował się jeden z lokali, w którym augustowianie oddadzą głosy.

W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że banery Sasina wiszą także przed innymi szkołami. 

Wystąpiliśmy do PZD o informację, czy baner na ulicy Mickiewicza został zawieszony legalnie. Okazało się, że nie. Jacek Sasin poprzez swój komitet wyborczy tłumaczy się, że był przekonany, iż na terenie miasta można wywieszać banery bezpłatnie.  Taką informację uzyskał podobno od burmistrza. PZD twierdzi, że trwa proces legalizacji samowolki Sasina.

Z odpowiedzi wynika, że legalizacja samowolki Sasina dotyczy tylko baneru na ulicy Mickiewicza. Inne zapewne też wiszą nielegalnie. 

Oto cała odpowiedź PZD.

Faktycznie, w dniu 11.09 br. został przez pracownika PZD potwierdzony fakt umieszczenia banera wyborczego w pasie drogowym ulicy Mickiewicza w Augustowie na wysokości SP3. Z uwagi na fakt, że komitet wyborczy do którego baner należy nie wystąpił o zgodę na jego umieszczenie, skontaktowano się z jego przedstawicielem w celu wyjaśnienia sprawy. Poinformował on, że baner został umieszczony, gdyż z informacji uzyskanej z Urzędu Miejskiego wynikało, że na ulicach miejskich można je bezpłatnie umieszczać i nie byli świadomi, że na terenie miasta znajdują się również ulice powiatowe i w związku z tym niezwłocznie zostaną dopełnione wszelkie wymagane formalności. Komitet wystąpił z wnioskiem o wydanie zezwolenia na umieszczenie banera reklamowego w wyniku czego została wydana zgoda w drodze decyzji administracyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o drogach publicznych oraz uchwały Rady Powiatu w Augustowie w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego.

Pozdrawiam
Mariusz Markowski Powiatowy Zarząd Dróg


Napisz komentarz

Komentarze

żaba 09.10.2023 21:02
Ten tłusty kot na każdym słupie kombinuje jak ciebie obywatelu oskrobać w kolejnym podatku

żarnowiak 20.09.2023 17:59
A cóż takiego dla mieszkańców Podlasia (w ogóle dla Polski) zrobił Sasin żebyśmy mieli na niego głosować??? Idioci z partii rządzącej postanowili w zwiazku z Covidem przesunąć wybory prezydenckie o 2 miesiące z (chyba z 10 maja na 28 czerwiec) . Dlaczego piszę idioci?? Bo jak nazwać ludzi którzy podejmują takie idiotyczne decyzje??? W kwietniu było zakażonych 3tys osób (i było groźnie) w czerwcu natomiast było zarażonych 30 tys ( i było OK). W maju poparcie dla Kidawy wynosił aż 2 procent i Duda wygrywał w pierwszej turze natomiast w czerwcu mało brakowało i wygrałby Trzaskowski. To jak nazwać takich mistrzów????

Markus 18.09.2023 13:44
Nawet to spier ....

vr3v4 15.09.2023 12:09
Gdzie jest kara administracyjna za nielegalne zajęcie pasa drogowego? Nie ma w prawie, że nie wiedziałem.

Rodzic 14.09.2023 08:55
Równie kontrowersyjne są dwa banery kandydatki lewicy. Dzieci wychodząc z SP 3 od razu mają ją przed oczami. Co prawda nie wiszą one na barierkach PZD tylko na tych następnych, czerwonych, ale jakby nie było, jest to ścisłe otoczenie szkoły podstawowej. Może prezes Spółdzielni Mieszkaniowej nie widzi w tym nic dziwnego (sam startował swego czasu z list lewicy), ale jak już pilnujemy porządku i czystości przestrzeni publicznej wokół szkoły, to róbmy to kompleksowo i bez wyjątków.

X 14.09.2023 11:24
No i co z tego ? Dzieci nie mają praw wyborczych, więc nie ma znaczenia na czyje g. ęby patrzą.

Nie dla banerów 14.09.2023 19:56
Kodeks wyborczy mówi jasno gdzie wolno a gdzie nie. Obręb szkół jest wyłączony z wszelakiej agitacji. Burmistrz Kłodzka wziął sprawy w swoje ręce i pousuwał wszelkie banery wyborcze z terenów przyszkolnych i przyległych do placów zabaw. A nasz? Ponoć pozwala na łamanie prawa ogólnego i miejscowego - przynajmniej wg słów sztabu PiS

Prywata 14.09.2023 12:28
Jako spółdzielca nie wyrażam na to zgody. Proszę aby redakcja zapytała prezesa gdzie jest uchwała spółdzielni bo może ja jako spółdzielca wolę baner KO i Joanny Lisek? Albo właśnie Sasina? A może Stankiewicza?

oolooo 14.09.2023 12:55
Nie dla lewicy w Augustowie. Tylko Prawo i Sprawiedliwość

ooloo 14.09.2023 16:12
Ależ ty cienki Bolek jesteś. Chciałeś się podszyć, a tu Duda. Specjalnie dla Ciebie: " ***** *** i KK + takie mutanty pisdzielowskie..

historia 28.11.2023 17:27
Wyluzuj. Czy to znasz to: Wałęsa do Kwaśniewskiego: Olek ta bieda i wszystko co złe to przez komunę a Kwaśniewski odpowiada, że nie. To właśnie przez wędkarstwo itd ...

logika 16.11.2023 06:53
Lepiej patrzeć na Piasecka niż na Sasina......

Wyborca 13.09.2023 13:17
To nie jest tylko i wyłącznie problem miejski. Po wszystkich okolicznych gminach wiszą takie banery na pasach drogowych, szczególnie na barierach mostowych.

Błazen 13.09.2023 11:34
Ze smutkiem stwierdzam, iż duża część obywateli Polski uprawnionych do głosowania jest w znacznym stopniu niewyedukowana skoro PiS za pomocą swoich partyjnych aparatczyków, niedoimów, dworaków i klakierów sprawuje rządy w Polsce. PiS i partie im podobne w miastach uniwersyteckich, gdzie co do zasady występuje przewaga ludzi wykształconych, nie mają i nigdy nie będą mieli żadnych szans na wygranie wyborów, zarówno parlamentarnych i samorządowych. Właśnie dlatego, tzw. autonomicznie myślący elektorat i niesprzedajne "wykształciuchy" to ich najwięksi polityczni wrogowie.

tak 13.09.2023 12:29
Myślę dokładnie tak samo jak Błazen.

obelga za obelgą 13.09.2023 13:09
myślę, że pozostajesz w błędzie. Dopóki zwolennicy opozycji będą argumentowali w ten sposób dopóty wybory będzie wygrywał PIS, oni ciągle słuchają że skoro głosują na Pis to są niewyedukowani, to powoduje postrzegani opozycji jako zadufanych i pysznych karierowiczów, klakierów, niedoimów. Ja nie wiem na kogo zagłosuję, a jestem wykształcony. Pycha KO mnie odstrasza, ale socjalizm PiS poraża. Natomiast znam wielu zwolenników PiS, którzy są oczytani, wykształceni i zostali jako wyborcy zepchnięci do rynsztoka takimi wypowiedziami przez co niestety ale bezpowrotnie stracili sympatię wyborczą do KO, reszta komitetów to już folklor

hejtpark 13.09.2023 17:52
Ty wykształcony? A co to za studia? Nieuku Ty, gdyby nie hajs po ojcu i hajs żony to byś był nikim

Mn 13.09.2023 07:16
Przy wszystkich szkoła wiszą banery sasina

żarnowiak 12.09.2023 20:59
Ludzie czy naprawdę nie ma w Polsce ludzi mądrych ?? Musimy głosować na takich przygłupów?? Za kogo nas mają??

Popieram 13.09.2023 08:46
A ja myślę, jak go słucham i na niego patrzę, że to no taki swój chłop, nie jakiś wymuskany jenteligent.Tacy zaprowadza porządek, dobrobyt, kulturę i szczęśliwość w naszym kraju

Popieram 13.09.2023 14:58
ludzie! co z Wami? czy nie rozumiecie ironii w moim powyższym stwierdzeniu? mam napisać dosłownie że to prostak, cham i złodziej?

Terez 14.09.2023 12:18
Prostak cham i złodziej to jestes ty. Jak tak piszesz to znaczy że sam taki jestes.

Popieram 14.09.2023 17:06
korzystam jeszcze z prawa wolnych mediów i piszę jak uważam (poparte wieloma informacjami z tv i internetu np. 70 mln za wybory kopertowe). jak wygra pis to już tak pisać nie będę mógł.

BAUer 13.09.2023 09:03
Za idiotów i owce do strzyżenia? W Polsce są mądrzy ludzie, ale nie pchają się do polityki. Tam idą chytrzy.

żaba 12.09.2023 20:35
A co ma z nim zrobić Kaczyński, wysłał na Podlasie- kupią go w ciemno?

leśny ludek 12.09.2023 19:09
Pytaliście miasta czy rzeczywiście taką zgodę wyraziło? Nie zdziwię się jak suche to komitet wymyślił...

Hipokryci 12.09.2023 18:13
Zapytajcie przedsiębiorców czy za umieszczenie reklam na drogach miejskich nie muszą płacić za zajęcie pasa drogowego pod reklamę. Ciekaw jestem odpowiedzi. Bo szybkie spojrzenie na uchwałę i widać, że na drogach miejskich naliczane są również opłaty za wywieszanie reklam.

Magma 12.09.2023 17:28
Tak bardzo czujecie, że przerżniecie kolejne wybory, że łapiecie się nawet takich pierdół XD. Czołem wielkiej Polsce!

ooloo 13.09.2023 15:08
Szlifuj bruzdę. Zdziwisz się..

nigdy więcej PiSu 12.09.2023 17:23
Precz spod szkoły pisowscy aferzyści ze swoją toporną propagandą!!! Chcemy tylko, żebyście na zawsze już zniknęli z naszego życia. 8 lat złodziejstwa i oszukiwania ludzi to aż nadto.

Nikt nigdy nie kradł tyle co PiS 12.09.2023 17:17
Sasin to najohydniejsza kwintesencja pisowskiego złodziejstwa, nieudacznictwa, indolencji i bezczelnego zakłamania. Odrażający typ, spec od spuszczania w kiblu państwowych pieniędzy, mentalny komuch i partyjny aparatczyk, który nigdy za nic nie odpowiada. To że takiego człowieka dali tu na jedynkę, to obraza całego Podlasia i naplucie ludziom w twarz. Niestety to Podlasie właśnie i ten szkodliwy darmozjad będzie się nadal pasł w sejmie na państwowej kasie przez kolejne 4 lata.

Dość_tego 13.09.2023 08:40
po zgłoszeniu przez NIK zarzutów do prokuratury i Trybunału na kwotę ponad 16 miliardów złotych sasin to potencjalny przestępca. Dlatego władzy właśnie na tym zależy żeby mieć swój Trybunał, sędziów i prokuratorów. Zresztą NIK też był ich ale jedyne co wyszło dla pis to Marian Banaś

chować pieniądze, Sasin nadchodzi 13.09.2023 12:56
PiS nigdy nie wyrzuca pieniędzy w błoto, PiS je zawsze kradnie - zaczerpnięte z netu, bardzo trafne.

Ciekawski 12.09.2023 17:13
Kto będzie odpowiadał za ograniczenie widoczności tymi banerami powiększonymi na barierkach (np przy SP2) w przypadku kolizji lub wypadku?.

Miś Uszatek 12.09.2023 17:01
Knur i warchoł w jednym. Brawo wy, głosujący na takich.

Glapa 12.09.2023 17:58
mam nadzieje że inflacja rozwali tą bananową republikę a wszystkie świnie przy korycie pozdychają

Escobar 12.09.2023 18:00
Patrząc na jego zachowanie to jestem skłonny uwierzyć w to, że jego mózg rozwijał się do 4 roku życia a potem on już tylko rósł.

ooloo 12.09.2023 16:39
Cyt: "baner został umieszczony, gdyż z informacji uzyskanej z Urzędu Miejskiego wynikało, że na ulicach miejskich można je bezpłatnie umieszczać". PiS pod przykrywką NM rządzi w UM..

70 milionów 12.09.2023 15:49
To że będzie chciał coś zarąbać było tylko kwestią czasu. Na razie nie płaci za banery, zaraz rąbnie nam znacznie więcej. Ale obieca wszystko.

bezchmurnie

Temperatura: 13°C Miasto: Augustów

Ciśnienie: 1003 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 1Strona nr 1
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 2Strona nr 2
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 3Strona nr 3
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 4Strona nr 4
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 5Strona nr 5
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 6Strona nr 6
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 7Strona nr 7
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 8Strona nr 8
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 9Strona nr 9
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 10Strona nr 10
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 11Strona nr 11
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 12Strona nr 12
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 13Strona nr 13
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 14Strona nr 14
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 15Strona nr 15
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 16Strona nr 16
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 17Strona nr 17
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 18Strona nr 18
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 19Strona nr 19
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 20Strona nr 20
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 21Strona nr 21
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 22Strona nr 22
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 23Strona nr 23
Miesięcznik Przegląd Powiatowy nr 3 z dnia 26 marc - strona 24Strona nr 24
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: InżynierTreść komentarza: Musisz jeszcze uczyć się budowlanki. Wody gruntowe to zerowy problem. Czy słyszałeś o tunelach pod wodą, o metrze pod rzekami i pod morzem? No właśnieData dodania komentarza: 13.05.2026, 21:41Źródło komentarza: Burmistrz musi zmienić styl pracy nad miejskimi projektamiAutor komentarza: TrachTreść komentarza: W Augustowie żaden most nie powstanie bo jest Kanał Augustowski który jest zabytkiem, a jak widać z kładką nie idzie, to i z mostem nie da rady. Chyba, że Wojsko zawnioskuje to można to obejść specustawą. Dworzec będzie na ulicy Mazurskiej (podejrzewam przy Urzędzie Gminy). Zapewne od razu z miejscem ukrycia. Już przymiarki do tego robią.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 19:28Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: CiachTreść komentarza: Najlepszy wariant to był by taki jak jest obecnie czyli przez miasto. Żadne tiry by nie jeździły przez Augustów bo już nie jeżdżą za bardzo po DK8. Augustów zyskałby wyremontowane ulice i poprawione bezpieczeństwo na nich.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 19:24Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: błąd kardynalnyTreść komentarza: Tak to prawda. Wspaniała szkoła z tradycjami tylko błąd Szlaszyńskiego z powołaniem dyrektora. Tak samo z resztą jak w Ace.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 17:10Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: mieszkaniecTreść komentarza: Spodziewać się można wtedy już tylko dwóch szkół średnich w Augustowie jednego zespołu ogólnokształcącego i jednego zespołu technicznego bo nie będzie kogo uczyć...Data dodania komentarza: 13.05.2026, 16:49Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: Też rodzicTreść komentarza: Prawda, widać jak teraz szkoły średnie się promują, trwa walka o każdego ucznia, bo dyrektorzy i nauczyciele wiedzą dokładnie co ich czeka za 10 lat. Teraz to nie kandydat tylko klient. Wszyscy zachęcają jak mogą żeby do nich przyjść. Trwa bitwa o najstarsze roczniki które będą kończyć podstawówki. Egzaminy to tylko formalność wszyscy się dostaną gdzie tylko zechcą.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 16:47Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: BudowlaniecTreść komentarza: Wy zdajecie sobie sprawę, że w obrębie targowicy, między ul Nowomiejską a Młyńską, poziom wód gruntowych sięga nawet do 0,6m poniżej poziomu terenu? Gdzie wy tam chcecie parking podziemny robić?Data dodania komentarza: 13.05.2026, 07:50Źródło komentarza: Burmistrz musi zmienić styl pracy nad miejskimi projektamiAutor komentarza: dojazdTreść komentarza: A niechaj budują w jakimkolwiek wariancie.Data dodania komentarza: 13.05.2026, 07:09Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: ZygmuntTreść komentarza: Co niby przy dworcu trzeba rozwalać jak go nie ma ,modernizując pływalnie można jeszcze zrobić lodowisko a pod nim schron także na targowisku miejskim też nie ma co rozwalać a parkingi podziemne w Augustowie ale nie tylko to konieczność bo się zapchamy to są propozycje wszystkich tych projektów się nie zrealizuje za mało pieniędzy ......Data dodania komentarza: 12.05.2026, 18:15Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: PytajnikTreść komentarza: Najważniejsze pytanie jakie trzeba było by zadać to dlaczego obwodnica w wariancie burmistrza miała się zaczynać na działce nr 200102_2.0039.152/2 (za Kolnicą, tzw. Zielone), do kogo należy lub do kogo należała i co łączy urzędników miejskich z panem Kudraszewem? W okresie decydowania o wariantach zostały tam zrobione różne prace: remont elewacji domu + taras, wiaty, parking utwardzony. Zapewne podniesienie wartości (pozory działalności gospodarczej) przed ew. odkupem przez skarb państwa.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 12:17Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: pytajnikTreść komentarza: Najważniejsze pytanie jakie trzeba było by zadać to dlaczego obwodnica w wariancie burmistrza miała się zaczynać na działce nr 200102_2.0039.152/2 (za Kolnicą, tzw. Zielone), do kogo należy lub do kogo należała i co łączy urzędników miejskich z panem Kudraszewem? W okresie decydowania o wariantach zostały tam zrobione różne prace: remont elewacji domu + taras, wiaty, parking utwardzony. Zapewne podniesienie wartości (pozory działalności gospodarczej) przed ew. odkupem przez skarb państwa.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 12:16Źródło komentarza: Marian Dyczewski o południowo-wschodniej obwodnicy Augustowa (video)Autor komentarza: GruuuuTreść komentarza: Mnie przeraża ten wniosek. Ja rozumiem powstawanie nowych obiektów i budowę schronów i miejsc ukrycia. Jednak wymienioych wiele obiektów we wniosków było wybudowanych w stosunkowo niedawno i ponowne ich rozwalanie, żeby budować miejsca ukrycia jest ekonomicznie watpliwe. Czy naprwdę jesteśmy tak bogaci, żeby rozp...ć środki na byle co, żeby tylko je wydać. Czy w tym mieście bedzie jakieś planowanie długofalowe, a nie na zasadie na złość jednio drugim i odwrotnie? Jestem przeciwnikiem NM, ale wolę kładkę, a najlepiej kolejny most, bo miasto mamy zakorkowane i jest komunikacyjną porażką.Data dodania komentarza: 12.05.2026, 11:46Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: wina niczyjaTreść komentarza: to po co nam 3 burmistrzów i dwóch starostów w Augustowie? z łącznym wynagrodzeniem 1.500.000 zł rocznie? te wynagrodzenie to podatki mieszkańców i firmData dodania komentarza: 12.05.2026, 10:58Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: ze szkodą dla młodzieży to wszystkoTreść komentarza: To było kompletnie nieprzemyślane działanie. Szkołę szybko zamknęli, ale pomysłu co dalej z budynkiem to już nie mają. No bo to już trudniejsze tak coś wymyśleć. Najłatwiej sprzedać. To każdy potrafi. I będzie po temacie. Pieniądze się rozejdą tak jak było z Ogrodową.Data dodania komentarza: 11.05.2026, 18:45Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: to na pewnoTreść komentarza: Lepsze to niż taka kładka.Data dodania komentarza: 11.05.2026, 18:26Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: Podpisuję się pod wnioskiemData dodania komentarza: 11.05.2026, 13:48Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: ZiomTreść komentarza: Świetna inicjatywa, ale 3 ziomale z Augustowa z resztą świty prędzej na balet się zapiszą niż przyznają rację koalicji. PrzykreData dodania komentarza: 11.05.2026, 12:22Źródło komentarza: Wniosek augustowskich radnych Koalicji Obywatelskiej do burmistrzaAutor komentarza: HipokrytaTreść komentarza: Bo nasza wycinka jest najmojsza i niedobra o niej kręcić rolki. Kręcić rolki można tylko o dwóch sosnach na Lipowcu. Czego nie rozumiecie?Data dodania komentarza: 10.05.2026, 23:00Źródło komentarza: Radny o "dantejskich scenach" na ulicy MostowejAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: To akurat ani wina władz ani dyrektorów. Życie. Mieli klasy 3-sobowe tworzyć? Ciekawe jakiej oferty edukacyjnej rodzice się spodziewają za 15 lat.Data dodania komentarza: 10.05.2026, 21:42Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkoleAutor komentarza: RodzicTreść komentarza: A "Mama" wie co to niż demograficzny? Co niby ma dyrektor zrobić jak fizycznie dzieci nie ma. A to dopiero początek. Za chwilę trzeba będzie kolejne szkoły zamykać. Statystyki nie kłamią jak się setka dzieci w roku w Augustowie rodzi to o czym tu mowic... Nigdy w historii miasta tak nie było żeby wolne miejsca w żłobku były. Za chwilę się okaże że niepotrzebnie go rozbudowywali.Data dodania komentarza: 10.05.2026, 21:38Źródło komentarza: Pytania o budynek po byłej augustowskiej szkole
Reklama