Wysłuchają mieszkańców

Wysłuchają mieszkańców
Władze miejskie rozpoczęły konsultacje społeczne w sprawie „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022”. Dokument jest już przygotowany i mieszkańcy mogą się z nim zapoznać i wnieść uwagi do 8 sierpnia, tego roku.

Augustowski magistrat zaprasza mieszkańców Augustowa do zapoznania się ze „Strategią Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” i zgłaszania wszystkich uwag, opinii, i propozycji. Jak mówią urzędnicy posłużą one lepszemu zdefiniowaniu celów i kierunków działań promocyjnych miasta.

-Bardzo zależy nam na poznaniu opinii i wniosków mieszkańców, które z pewnością stanowić będą cenny wkład do ostatecznej wersji strategii poddanej pod obrady sesji Rady Miejskiej w Augustowie –mówi Anna Samel, Kierownik Wydziału Promocji, Turystyki i Kultury Urzędu Miejskiego w Augustowie. -Opracowanie „Strategii Promocji Marki Miasta Augustowa na lata 2017-2022” zostało poprzedzone gruntowną diagnozą stanu obecnego oraz przeprowadzonymi badaniami społecznymi z udziałem reprezentatywnej grupy Polaków, mieszkańców Augustowa, w tym m.in. przedsiębiorców, przedstawicieli organizacji pozarządowych i branży turystycznej.

Wszelkie wnioski, uwagi, opinie do projektu strategii składać można od 2 do 8 sierpnia 2017 roku za pośrednictwem formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Miasta Augustowa nr 779/17 z dn. 18 lipca 2017 r. Wypełniony formularz konsultacji można przekazać bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. 3 Maja 60 w Biurze Obsługi Klienta, za pośrednictwem poczty tradycyjnej przesyłając na adres pocztowy Urząd Miejski w Augustowie, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów oraz poprzez pocztę elektroniczną przesyłając na adres e-mail: promocja@urzad.augustow.pl. „Strategię Promocji…” oraz formularz konsultacji można pobrać ze strony: http://urzad.augustow.pl/aktualnosci/podziel-sie-z-nami-swoja-opinia-w-sprawie-strategii-promocji-marki-miasta-augustowa-na-0

Jak dodaje Anna Samel strategia promocji składa się z części analitycznej, przedstawiającej wnioski z opracowanych diagnoz, analiz i badań oraz części strategicznej, która wytycza cele i kierunki działań na lata 2017-2022 mające doprowadzić do wzmocnienia wizerunku i wzrostu rozpoznawalności marki Augustowa w świadomości Polaków.

Beata Perzanowska
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe